Jump to content

Golf 6 - Problema actuator vacumatic


dann778
 Share

Postare recomandată

un amic "priceput" a zis ca-i EGR-ul infundat si binenteles ca a fost demontat si curatat, dar alarma  a reaparut. Pana la urma tot la reprezentata ajung :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, eroarea asta e generata de un actuator defect. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si eu am fost la un service si au zis de EGR ... apoi de bujii... dar pana la urma tot actuatorul era.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

rezolvat, inlocuit actuator = alta masina

 

avia pantelimon = 780 piesa + 320 manopera

piesa nu era pe stoc, a venit a doua zi, iar operatiunea a durat 2 ore cu tot cu proba in teren.

Modificat de mihuts
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! 

Cred ca a venit momentul sa schimb si eu actuatorul la Golf. 

 

Address 01: Engine (CBD)       Labels: None
   Part No SW: 03L 906 022 LM    HW: 03L 906 022 G
   Component: R4 2,0L EDC 0000SG  6183  
   Revision: 13H02---    Serial number:               
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 21520 126 173581
   VCID: 7BFF86483AFE7F6
 
2 Faults Found:
001651 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12) 
               P0673 - 000 - Electrical Fault
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 174526 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2110.14.11
                    Time: 11:04:17
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1679 /min
                    Speed: 26.0 km/h
                    Voltage: 14.36 V
                    Temperature: 14.4°C
                    Bin. Bits: 10110000
                    Time: 2.52 s
                    Temperature: 10.8°C
 
000665 - Boost Pressure Regulation 
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 5
                    Mileage: 188543 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2117.14.28
                    Time: 17:22:51
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 2231 /min
                    Speed: 115.0 km/h
                    Load: 71.8 %
                    Absolute Pres.: 2029.8 mbar
                    Absolute Pres.: 1468.8 mbar
                    Lambda: 100.2 %
                    Lambda: 38.7 %
 
Readiness: 1 1 0 0 0 
 
Intrebarea mea: eroarea de bujie are vreo legatura cu asta?
 
Ce trebuie facut cu vag-com dupa montarea noului actuator?
 
 
Aici procedura de schimbare pare destul de usoara.
 
Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. da, pare ca trebuie inlocuit

2. nu are legatura eroarea de bujie, cu actuatorul.... verifica bujia respectiva

3. nu se schimba asa, reglajul se face cu ajutorul testerului, in functie de valorile obtinute.... cea cu sublerul, e cam empirica ca solutie... si nu este chiar exacta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica problema la o jetta MY2010 (mai exact, septembrie 2009), 1,6 tdi 105 cai. Dupa problema cu turbo si EGR, acum vine alta problema: masina nu prea mai trage ca inainte. Consumul e si el marisor. I-am zis tatei sa actioneze tija actuatorului, cu motor oprit nu se misca deloc, daca o tureaza pe loc la 2500 rpm se misca maxim 3 mm. Nu cred ca e normal. S-a schimbat totul din turbo la Suceava, la TurboToni, acum cateva luni. E normal sa se miste atat de putin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuit ieri la midocar capsula vacumatica turbo...costa total 1400 ron cu diagnoza cu tot....rezultat:alta masina...mentionez ca nu am decat 57.000 km....deci se poate intampla oricand..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de vara.....  :D

 

acum, bine ca ai rezolvat-o.

 

Eu mi-am schimbat-o singur... si la mine a cazut acum cam o luna.... cost - 700 lei kit-ul nou, original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit procedura de schimb a actuatorului. Rog colegii mai experimentati sa vina cu sfaturi completari legate de aceasta. 

 

Turbo Actuator Replacement.pdf

Modificat de Cyp88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut nu stiu daca am postat bine dar sper sa ma poata ajuta cineva. Am observat ca mi sa rupt conexiunea unui furtunas care vine de la filtru de aer si jntra la motor. Sa rupt acolo unde intra la motor, aceasta actionand ca o supapa fiind de plastic probabil sa copt si a crapat. Ce cod are e problema daca circul cu masina asa? Eu am reusit sa o fixez cat de cat acolo. Masina e golf 6 1,2 tsi 86 cp. Din pacate nu am putut posta poze cu piesa. Piesa e situata in partea dreapta superioara a motorul spre filtru de aer. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta pe net o poza si indica zona unde s-a rupt.... asa e mult prea vaga descrierea... mai ales pentru a te ajuta cu un cod de piesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marian_Barbu

Imi pare rau dar nu am putut si nici acum nu pot sa incarc poze nu stiu de ce. Multumesc oricum pentru sprijin am rezolvat-o a doua zi am fost la reprezentanta nu era cine stie ce problema daca circulam cu el asa, ca oricum nu aveau piesa pe stoc. Le-am mai dat si bani degeaba la aia, pe mine ma interesa sa- mi spuna daca e vreo problema daca circul asa si ei mi-au luat 85 ron sa-mi spuna ca este ala rupt de parca eu nu stiam dar asta e la noi in romania e jecmaneala pe fata. Piesa crapata este un ventil de recirculare gaze carter cod 030103175B care costa 85 ron la vw GL si la BC 120 .

Modificat de Marian_Barbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Am citit intreg topicul, ma bag si eu in seama pentru ca cei de la service aparent au indicat actuatorul ca si problema principala...desi mecanic pare sa functioneze.

Masina este Golf 6, 2.0 TDI. CBDC

Eroarea pe care o primesc este cea din poza. Nu am VCDS ca sa testez mai departe si sincer nici nu ma pricep.

 

Simptome:

Check engine aprins iar spira bujie se aprinde doar cand reduc viteza sau stationez.

NU prezinta pierdere de putere, testul pe vagcom indica la spusele lor parametrii normali de presiune si voltaje.

 

Eroarea mea este http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18995/P2563/009571

 

A mai intalnit cineva aceast cod de eroare? Sa rezolvat doar cu schimbarea actuatorului?

 

Desi este un service la care ma duc de 10 ani, patronul este un bun amic....am ramas masca azi cand mi-a zis ca trebuie inlocuita tot ansamblul turbina!...si mai este si un ditamai serviceul cu prestigiu in zona. :))

post-17286-0-65354900-1425667593_thumb.j

Modificat de Stefan_dvv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi simtome si aceasi eroare o am si eu pe acelasi motor pe un Passat, care are aproape 200k, luni sunt programat la Midocar pentru schimbarea capsule vacumatice(actuator turbo)! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa-mi spui si mie daca dupa ce o inlocuieste daca mai apar problemele mentionate. si detalii de cost.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturile variază intre 950 Ron si 1200, depinde de reprezentanta/service, numai piesa e 700 Ron, ideea e ca sigur asta e problema, am fost la 3 service-uri pentru constatare! Ar fi o mare surpriza, dar nu ar avea ce sa fie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut - la tine e sparta capsula... deci, nicio sansa ca aceasta sa fie buna, din pacate.

 

stefan - scoate furtunasul de la vacuum, din capsula, baga alt furtunas si vezi daca tine vacuum-ul.... daca nu, e sparta membrana capsulei si trebuie schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuit capsula, 1000 ron Midocar Vitan! Multumit, nu imi mai apare eroarea la apasarea franei! Deci de acolo a fost!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si diferenta la modul cum trage masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu am observat vreo diferenta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

nu ai cum sa nu observi diferenta....este ceva de genul inainte aveai SDI si acum ai TDI...ex. scoate furtunul de vacuum de la capsula si mergi 1km cu el scos si dupa aceea mergi 1km cu el bagat si vezi care este diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capsula nu era sparta de tot, adica actiona axul, probabil nu cat trebuia, si nu tinea tot vacuumul, dar problema aparea cand faceam la relanti pedale de frana, imi aparea eroarea! Cert este ca merge fara erori si merge bine zic eu! Pot vedea daca e reglata in parametrii noua capsula cu VCDS?

Modificat de petro.ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

da,fa un log si posteaza-l in aria destinata...sau prin verificare valoare tensiune senzor de pozitie cu vacuum si fara vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valentin, la ionut inca actiona tija.... dar vacuum-ul nu-l mai tinea - el a depistat problema timpuriu - de la faza cu aprinderea martorului motor, cand actiona frana.

 

la mine - tot 2010 - era sparta de tot si nu aveam eroare..... de la caz la caz, exista comportamente/simptome diferite.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!