Jump to content

Golf 6 - Problema actuator vacumatic


dann778
 Share

Postare recomandată

cel de la service a spus sa las masina pe dreapta pana o repar, ca sa nu am alte surprize .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, stii cumva, cand ti-au inlocuit actuatorul , daca ti-au dat jos turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu știu, aveam opțiunea să stau lângă ei să mă uit ce fac, dar am preferat să stau întro sală de așteptare cele 3 ore (din sala de așteptare vedeam mașina, dar nu am văzut ce au făcut exact)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te intreb din cauza ca un mecanic mi-a zis ca trebuie data jos turbina iar altul , care se ocupa cu turbine , a spus ca nu cumva sa o dau jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum să se dea jos turbina la schimbarea capsulei? Accesul este destul de ușor, doar conducta de ulei pentru ungere se demontează.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata, am schimbat-o , a durat in jur de 35 de minute , si nu a fost nevoit sa dea turbina jos. acum astept si sper sa nu mai faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut, de abia acum am putut iesi cu masina in afara orasului sa vad daca mai face , doar 120 km, si nu a mai facut. sper sa nu mai faca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.am verificat astazi valva N75 si actuatorul si am observat ca atunci cand pornesc motorul nu se trage tija pana jos ramane ridicata 1 cm ,iar cand accelerez se ridica foarte putin si la turatii mari.Am gasit un film in care actuatorul face exact ca al meu.Imi puteti spune ce e de vina,n75 sau actuatorul? Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele două piese se verifică cu un manometru, nu cum ai făcut tu.

Sent from my S500 using Tapatalk 4 Beta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

oameni buni si eu am avut aceeasi problema. la service reprezentanta bosch, actuatorul m a costat 150 de lei ( tva inclus, nu stiu ce firma e sau cod), am schimbat garniturile de pe traseul de acceleratie, curatat totul, 2 ore de lucru, 540 de lei TOTAL. Nu imi vine sa cred ca la reprezentanta numai piesa e in jur de 700 de lei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai iesit foarte bine la bani.... acum, depinde si de marca actuatorului - cel OEM este peste 500 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stati ca mesajul a fost prematur. la ora aia trebuia sa mi iau masina din service si surpriza: nu aia e problema ( ?!?!?!?! codul de eroare era p0299 deci clar asta era problema, pentru ca am si verificat punand degetul si masurand presiunea). Mi au zis sa vin la 17 ca nu ii dau de cap ca au schimbat tot, au curatat egr etc. si acum tot le da eroarea. imi vine sa ma dau cu capul de pereti si sa i dau si pe ei. rezultatul l-oi vedea atunci, daca imi repara problema sau plec cu masina din service cu piesele noi fara sa le platesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne dumnezeule, ce am patit ieri a fost de tot rasul plansul :)), sincer, nu stiam daca sa rad sau sa pllang de cat de prosti sunt ei (sau cat de prost sunt eu ca am ales sermecom Iasi ca service). am sa atasez o poza la post, ca sa vedeti ce japca pe fata fac nenorocitii astia (ori intr adevar sunt nepriceputi). Inca de cand am dus masina ca sa imi faca o oferta, le am aratat ca problema e de la piesa 1 in poza, pentru ca am verificat cu manometrul (sau cum se cheama chestia aia de verificat vacuumul). Ei da da, ca scapa aer si pe la garniturile de la clapeta si de la intercooler etc etc si ziceau ca trebuie schimbat actuatorul (tinand mana pe piesa 1). Am platit un avans, au venit piesele, duc masina, imi scrie ca schimba actuatorul si bla bla, o las acolo la 10 fara ceva, trebuia sa o iau la 13. Colac peste pupaza, cand am ajuns la ora unu, am stat vreo ora sa astept sa vina din pauza de masa, si vine marele director tehnic si ma trimite iar acasa ca nu i dau de capat, ca au schimbat tot si tot da eroare, ca nu rezolva problema si isi cere mii de scuze. Imi zice sa vin la 17. M am dus, ca sa imi arate desteptul ca, de fapt, de vina e piesa 1 si sa aflu, ca de fapt ei comandasera si schimbasera piesa 2 (din foto atasat) :)). pentru asta mi au tinut masina 7, 8 ore, ca sa isi dea seama ca de fapt capsula vacuumatica trebuie schimbata, actuatorul vacuumatic ( ceea ce eu credeam ca au si comandat).Pana la urma i am pus sa mi puna electrovalva mea inapoi si am platit garniturile alea si atat ( mi au curatat si egr). Am ramas doar cu  timpul pierdut si cu 100 de lei pierduti pe taxi. Ce oameni neseriosi..pff. 

post-112116-0-22226000-1380194857_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de aiai era asa ieftin, ca schimabu doar electrovalva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

va rog sa ma sfatuiti si pe mine cred ca am aceasta problema,am sters eroarea 0299,  acum merge dar scoate fum alb albastru sa fie de la acest actuator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroarea asa cum apare pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

am si eu aceeasi problema cu capsula vacuumatica la un Passat 2009, la Avia-Militari mi-au cerut 1200 lei pentru schimbare :( , acum nici nu vreau gratis dar vazind posturile de pe aici ma gandesc ca poate stie cineva vreo locatie cu un pret mai decent , bineinteles fara SH sau alte carpituri.

Multumesc pentru orice sfat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema c piesa after market la 600 plus 250 manopera


revin, piesa vine pe original si de la after market


Tel. de la magazinul de unde am luat piesa este 0723 615 002,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, tot originala este, la banii astia. Cam asa se invarte treaba, pana in 1000 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare! se poate pune o turbina de la un passat 2012 de 125 kw , pe masina mea, golf 6 2009, 2.0 tdi  81 kw ( plus soft de 30 cp la tcm)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

la cati km a aparut problema asta cu vacuum , aproxmiativ asa sa stiu la ce sa ma astept .... :D

Modificat de R0SkAT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine la 130.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu au o limita la care cedeaza...sunt cazuri pana in 100k....sunt si mult dupa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut,

 

se pare ca am si eu aceeasi problema :

 

000665 - Boost Pressure Regulation 
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 107300 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2123.14.13
                    Time: 14:53:53
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 2714 /min
                    Speed: 106.0 km/h
                    Load: 100.0 %
                    Absolute Pres.: 2254.2 mbar
                    Absolute Pres.: 1825.8 mbar
                    Lambda: 89.2 %
                    Lambda: 37.1 %
 
dupa ce restartez motorul martorul de bujii incandescente se stinge si masina merge normal.

m-am interesat telefonic la service si am obtinut urmatoarele informatii :

 

cod piesa 03L198716A
 
avia motors pantelimon >>  780 lei piesa + in jur de 300 lei manopera
pbn >>  aprox 800 lei piesa + 350 manopera
midocar >> 762 lei + aprox (600 -700) manopera
 
revin cu detalii, poate sunt utile si altora
Modificat de mihuts
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Si la mine era la fel, initial daca apasam acceleratia la fund, dupa vreo cateva secunde intra in Limp mode; opream si porneam motorul apoi merge corect pana cand fortam iat acceleratia.

 

Cei de la Avia Motors Pantelimon mi-au montat si mie actuatorul. Am fost multumit de ei. Nu am mai avut problema asta de un an si ceva de cand am inlocuit actuatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!