Jump to content

Golf 6 - Problema actuator vacumatic


dann778
 Share

Postare recomandată

  • 4 months later...
On 8/7/2016 at 7:17 PM, benedekmarius said:

Putin ajutor pls....schimbat actuatorul si la viteze de peste 120 km/h apare iar apirala..sa fi gresit la montaj?

Salut...!  am si eu aceeasi problema cu actuatorul.....dupa 120 km...apare spirala  ..si blocheaza acceleratia...Cum ati rezolvat...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu montati actuatoare AM.

Sint greu de reglat static. Plus ca senzorul de pozitie e aiurea.

Cred ca am schimbat v.o 20 .. toate pe motoare de 110 cp si 140.

La 1.6 tdi.. nu pica ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 01.01.2018 at 11:15, ionut10a a scris:

bagi un furtun in el si tragi cu gura,daca opune rezistenta e bun ...daca nu ,la gunoi cu el

banuiesc ca ti au reglat noul actuator altfel masina o sa traga mai prost

Salut.sa inteleg ca daca bagi furtun in loc,apoi sufli si axul de plimba sus jos ,e cam defect ?.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tre sa folosesti o pompa de vacum

Daca tija se misca in jos pe vacum e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. 

Apare si la mine (rar) eroare p2563 intermittent. 

Am facut test pe N75 din vcds si se vede cum tija  actuatorului se misca sus-jos. 

Daca conectez la o pompa vacuum nu se misca acul manometrului de loc. 

Daca membrana actuatorului e sparta, poate sa se mai miste tija cand testez pe vcds, iar eroarea nu ar trebui sa fie permanenta? 

Masina nu intra in limp, eroarea apare doar stationand sau la viteze mici, doar cand motorul e cald. 

Am verificat furtunasele, par in regula.

Ce se mai poate verifica? 

 

Edit: mentionez ca am bujia 4 rupta in motor si se invarte in gol, nu stiu daca poate sa aiba vreo legatura.... 

Modificat de tuchbr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dragi colegi, in urma a   ce am citit legat de capsula de vacuum am facut o verificare empirica a acesteia cu un furtun. Rezultatul - nu tine mai deloc. Am simptomele descrise de cei care au postat anterior, masina acum merge cam ca un SDI iar la tester rezulta probleme presiune turbocompresor.  Motor CBAB 2.0 diesel 140 CP Euro 5 CR. AR mai fii dubii cu privire la acest Actuator? Credeti ca mai este nevoie de verificari suplimentare? Multumesc tuturor pentru timpul petrecut pe acest forum care este foarte util.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba capsula ca infunzi dpf.

Atentie mare cum se face reglajul.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adică, sa se facă cf procedurii de service, cu verificarea valorilor pe vcds, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.

Se zice ca .. kkk nu sint decat originale.

Eu ce am montat .. toate au venit asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat capsula de vacuum. Masina a revenit la viata. Capsula a venit ca piesa originala in cutie VW/AUDI dar am constatat ca este  produsa de Borg/Wagner care face si turbo. Precizez ca aceeasi capsula in cutie B/W este mai ieftina. La primul drum a facut si o regenerare a DPF care mi s-a parut ca a durat mai mult  ca alta data, cam 30 minute. Cat despre reglaj, desi mecanicul mi-a promis la telefon ca il va face cu testerul conform procedurii, la atelier a  reglat tija cu masurare de pe cea schimbata cu angajamentul ferm ca va fi ok. Masina se comporta bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca a masurat cu sublerul, s-ar putea sa ai valori incorecte. 

Cand am schimbat, am masurat si eu cu sublerul, insa reglajul final l-am facut din Vcds, si era o diferenta de 0,8V.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - recomand procedura de reglaj cu VCDS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 2/13/2019 at 7:47 PM, tuchbr said:

Apare si la mine (rar) eroare p2563 intermittent. 

 

Salut!

Si eu am eroarea p2563 la un golf 6 1.6 tdi CAYC si electricianul mi-a zis ca e de la EGR.

Mie mi-a aparut eroarea in iarna dar fara sa fi schimbat nimic.

Spuneti-mi si mie pana la urma cum s-a remediat problema s-a reglat actuatorul?

Multumesc

PS Am atasat si niste print screen-uri din aplicatia de pe mobil Car Scaner pro, poate ma lamureste si pe mine careva care ar fi cauza erorii P2563

EmisionTestScreenshot_2019-06-13-18-16-14-252_com.ovz.carscanner.png

FreezFrameScreenshot_2019-06-13-18-19-45-013_com.ovz.carscanner.png

FunctionareCuEroriScreenshot_2019-06-14-13-41-21-391_com.ovz.carscanner.png

FunctionareFaraEroriScreenshot_2019-06-14-13-38-42-189_com.ovz.carscanner.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un scan cu VCDS nu ai?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba electricianul si foloseste un vcds.

Codul acela nu e pe egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut.

Am inlocuit actuatorul dar nu am siguranta din imaginea atasata.

O pot gasi ca reper separat?

Bine, nu am nici solutia de blocare. Am folosit Loctite 243. Sper sa fie ok.

Multumesc.

siguranta 1.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns.

L-am reglat, am pus solutia de blocare cu niscaiva contorsionism :) 

Piesa comandata OE VW a venit fara suruburi si fara aceasta piesa.  Am vazut-o doar in kit-uri care pareau after market - judecand dupa pret. Am gasit kit pe la 650 lei, pe piesa  OE VW am dat 805, la Avia era 975, dar nu stiu daca avea si accesorii montaj in acesti bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare, am un golf 6 din 2009 2.0 TDI 110cp motor CBDC, ieri s-a aprins martorul de bujii intermitent si mesajul Engine Workshop, dupa ce am repornit  si-a revenit si merge si acum fara probleme . Cu 2 zile inainte am ramas fara baterie de la faruri uitate aprinse,am incarcat-o si s-a rezolvat, nu stiu daca are vreo legatura. Astazi am fost la mecanic pentru tester si a gasit o eroare la senzorul de presiune turbo,nu mai retin codul. Mi-a zis ca  este de la capsula vacuum de pe turbo dar ca mai pot merge asa, poate a fost o eroare intamplatoare. Intrebarea mea este capsula vacuum este acelasi lucru cu actuator? pentru ca nu am gasit pe siteurile de piese capsula vacuum. Si piesa originala este cea dintr-un link de mai sus?

https://www.pieseauto.ro/wastegate/skoda/yeti/actuator-wastegate-capsula-vacuum-2-0-tdi-cr-kkk-372426068.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, aceelasi lucru. Oricum ,posteaza eroarea daca vrei sa te ajutam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi mi-a sters eroarea asa ca doar daca apare din nou pot sa merg iar la testare. In 2 saptamani trebuie sa fac niste drumuri mai lungi si as vrea sa lamuresc problema pana atunci dar in cazul in care nu se mai aprinde martorul o sa plec asa..daca este actutorul cu probleme si cedeaza la drum lung mai pot merge cu masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul intra in limp mode cu actuatorul defect. Nu sint sigur dar .. cred ca nu msi intra nici pe regenerare.

Rezolva .. nu pleca asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/9/2020 at 7:56 PM, Mavro_B said:

Salutare, am un golf 6 din 2009 2.0 TDI 110cp motor CBDC, ieri s-a aprins martorul de bujii intermitent si mesajul Engine Workshop, dupa ce am repornit  si-a revenit si merge si acum fara probleme . Cu 2 zile inainte am ramas fara baterie de la faruri uitate aprinse,am incarcat-o si s-a rezolvat, nu stiu daca are vreo legatura. Astazi am fost la mecanic pentru tester si a gasit o eroare la senzorul de presiune turbo,nu mai retin codul. Mi-a zis ca  este de la capsula vacuum de pe turbo dar ca mai pot merge asa, poate a fost o eroare intamplatoare. Intrebarea mea este capsula vacuum este acelasi lucru cu actuator? pentru ca nu am gasit pe siteurile de piese capsula vacuum. Si piesa originala este cea dintr-un link de mai sus?

https://www.pieseauto.ro/wastegate/skoda/yeti/actuator-wastegate-capsula-vacuum-2-0-tdi-cr-kkk-372426068.html

Astazi iar s-a aprins martorul de bujii, doar pentru 3-4 secunde intermitent impreuna cu mesajul engine workshop dupa care a disparut, masina merge normal. Am fost la test si am gasit:

P2563 circuitul senzorului de pozitie de control al turboalimentatorului: interval/performanta..sa inteleg ca este actuatorul? pana acum masina nu a intrat in limp mode, martorul s-a aprins doar pentru 3-4 secunde dupa care s-a stins.

Am primit 3 oferte de actuator:

borg warner 580 lei, schlütter turbolader 610 lei si volkswagen 790 lei, trebuie sa-l pun pe cel de origine sau merge si aftermerket?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!