Jump to content

Kit Distributie Passat B6


Paparazzi
 Share

Postare recomandată

Asta insemna ca nu este exclusa ruperea ei dar sunt sanse foarte mici sa se rupa?cel putin raportat la numarul meu de kilometrii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal ,la motorul respectiv ,nu as tine distributia mai mult de 5 ani sau 210 mii km.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor,

Am citit acest post de la A la Z, am incercat sa ma uit si pe alte post-uri, dar nu am gasit raspunsul la o nelamurire. In viitorul imediat apropiat, masina mea o sa stea ceva mai mult in service (revizie clasica de filtre+ulei, revizie Haldex filtru+ulei, schimb kit distributie si schimb kit ambreiaj). Ca si piese, voi merge pe curea DAYCO, role INA, pompa de apa HEPU - urmand recomandarile din acest post, iar kit-ul de ambreiaj va fi LUK. Referitor la distributie, cei de la service, in oferta lor, mi-au inclus si "Curea transmisie cu caneluri + Intinzator curea transmisie" (oferta similara cu cea a lui @simplu_dj (postare din June 21, 2017), de la acelasi service din Bucuresti). Am masina de 3 ani, are aprox. 173 000 km (aparent, reali), iar din istoricul ce-l detin nu pare sa fi fost schimbata distributia vreodata. Este normal schimbul curelei de transmisie cu caneluri + intinzator curea transmisie o data cu schimbul distributiei sau este o alta practica de a face service-urile un ban in plus? In schema atasata, nu vad nimic legat de cureaua de transmisie.

Apropo, @simplu_dj ai fost cu masina la acelasi service care ti-a facut oferta? Ai fost multumit de lucrare?

BKP.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
serbanviorel86

Salutare tuturor. Am mașina din semnătura și urmează și la mine sa ii fac distribuția. Menționez ca mașina este adusa din afara la 219000 km și în prezent are 227000. Nu știu dacă distribuția a fost schimbata afara deci pentru siguranță trebuie schimbata. Acum am câteva întrebări  cu toate ca am citit topicul și as dorii răspunsuri cât mai obiective :

1. Este indicat sa cumpăr eu piesele separat sau sa le cumpăr de la service unde montez distribuția pentru o eventuala garanție la piese și lucrare?  Se recomanda cumpărare chit de distribuție complet sau piesele pe bucata? 

2. Care din cele 3 curele ar fi mai ok Dayco, Conti sau Gates? Despre Conti știu ca sunt bune dar am inteles ca ar face un zgomot la rulare. Este adevărat sau este minciuna? Uni nu recomanda Dayco ca au pus ei la accesorii și ca sau uzat repede. De Gates ca nu ar foarte ok. Sunt în dubi de aceia va cer păreri. 

3. Pompa de apa Hepu este o pompa bună sau a rămas doar numele de ea? Uni se plâng ca ar face zgomot sau ca ar curge după puțini km. Este adevărat? Ce alternative recomandați în afara de cea originala?

4. Pe Brașov cunoașteți un service autorizat care sa îmi monteze piesele cumpărate eventual de mine și care sa îmi ofere garanție la lucrare (nu la piese ca la piese o oferă magazinul de unde le iau). 

Intentia mea era sa cumpăr curea Dayco, role Ina, pompa apa Hepu și curea accesorii Conti( fără a schimba role sau intinzator la accesorii pentru ca nu fac zgomot sau altceva) cost total 620 lei. Plus antigel de cumpărat. 

Mulțumesc și aștept răspunsurile voastre obiective. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare tuturor,

Poate s-a ma discutat si eu nu am gasit radpunsul: masina mea este un Passat B6 2.0 TDI CR (fabricatie 19.12.2009). Vechiul proprietar a schimbatvdistributia la 135.000 km (la VW Cluj). Pe cartea de service mecanicul a scris: urmatoarea distributie se ba schimba la 225.000km. Asa o fi!? din moment ce pe toate caietele de service gasite aici pe forum scrie ca distributia se schima (curea adica) la fiecate 180.000km. Acum masina are 205.000, mai merg inca 20.000 sau inca 115.000 pana sa schim distributia (doar curea). Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, imi poate spune si mie cineva care sunt semnele distribuției la un passat cod motor BMP este sărită de la punct si nu stiu care ar fi semnele sa o pun la loc. Mulțumesc anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune o foto cu pinioanele sa vedem,ar trebui sa ai cale de blocaj altfel se poate misca cand strangi intinzatorul

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa fac poza decât la pinionul axei cu came. Menționez ca masina sm luato cu distribuția sarita vechiul proprietar a încercat sa schimbe axul cu came fara sa folosească sculele necesare si nu a mai reușit sa puna distribuția la punct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul asta mergi la cineva care se pricepe,posibil sa mai ai si altele de schimbat...faci un test de compresie in prealabil

si daca tot vrei sa o pui tu la punct uita te pe you tube,bmp ul e identic cu bmm,bls,bxe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare,

Pentru auto din semnatura, 1.9 TDI BXE  fabricatie 07/2008 prima distributie(inclusiv pompa apa) a fost schimbata in reprezentanta la 41.000 km in 2014(la 6 ani) acum am 104.000 km.

Pentru a doua distributie la ce interval ar trebui facuta din nou( ani si km)?

Pt 1.9 Bxe ce branduri recomandati?

 

Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am o problema cu distributia. Mi-a picat intinzatorul acum 2 3 saptamani in mers. A iesit surubul care tine intinzatorul din motor. A mai sarit anul trecut odata si i-a facut cineva filet mai mare si schimbat cu un altfel de surub. 

Acum am mers in alta parte si l-au schimbat. Ei zic ca au pus ceva original, au pus si pasta sa nu mai sara. Au schimbat si rola intinzatoare.

Dupa cum se vede in poza, surubul cel mai probabil nu a fost pus la 90 de grade si sta o parte mai inafara, tragand si cureaua dupa el.

Mai pot merge asa sau ce e de facut?

 

20190125_180223.jpg

20190125_180219.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie refacut neaprat prezonul respectiv. le-a fugit burghiul intr-o parte cand au facut gaura.. cam nasol

O sa sara cureaua daca mergi cu ea asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar daca se poate umple gaura si tarodat din nou,ca daca largeste gaura veche tot stramb se duce

eu as incerca sa pun la unghi prezonul actual,asta in cazul in care e stramb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este ok niciuna din aceste solutii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuiul ala se schimba sau e turnat? Asa mi-au zis ca ala trebuia schimbat odata cu distributia si de aia iese din bloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 minutes ago, andrei_221 said:

nu este ok niciuna din aceste solutii

care ar fi alta solutie?el deja are alt prezon mai gros

 

18 minutes ago, z3dulik said:

Cuiul ala se schimba sau e turnat?

problema nu e ,,cuiul,, ci lipsa cheii dinamometrice,nu s a strans la cuplu si se smulge din chiulasa,e aluminiu

oricum problema des intalnita la astea cu 2 axe....la aste cu o axa nu prea am auzit

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna ziua. Tot citesc pe forum si nu sunt convis ce curea de distributie sa aleg. Despre Contitech se scrie ca sunt zgomotoase , de faptul ca se produc in Romania, nu am inteles daca e de bine sau de rau. De Gates se scrie ca nu sunt stralucite. Despre Dayco colegul EEXCALADE  le recomanda , alti mecanici spun ca nu sunt bune intrucat au constatat ca dupa cateva mii de km sunt prea uzate comparativ cu Contitech sau Gates, ca la montaj sunt foarte rigide si ca in scurt timp se intind, ca tratamentul alb (ceramica) de pe dintii curelei maresc riscul ca aceasta curea, sa sara usor de la punct si ca acel tratament duce la uzura dintilor de pe ax. La o cautare pe Google ,,timing belt Dayco review,,  postarile din strainatate, critica aceasta curea Dayco. Care este parerea voastra despre Dayco vs Contitech vs Gates ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contitech, Gates, Dayco, toti sunt furnizori pentru vw pt echipare de fabrica. Dayco este furnizor si pt ford. Eu personal am pus curea dayco pe passat b6 ce am acuma cu role ina si pompa hepu. Pe golf 4 ce am avut inainte tot combinatia asta am folosit fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut! Spuneti-mi si mie va rog frumos, cum desfac surubul care tine pinionul din capul vibrochenului? Vreau sa schimb lantul de la pompa de ulei si pentru asta trebuie demontat pinionul. Am incercat cu un pistol cu impact destul de puternic si nu se desface. Are filet normal sau este invers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat, multumesc! In acest caz, marimea chiar conteaza. Am fost la vulcanizare, au incercat cu un pistol pneumatic destul de mare (nu cele cu care desfac ei la roti) si nu a mers. Apoi au scos "artileria grea", un pistol si mai mare si a mers imediat. 

Acum am dat de alta problema. Maine o sa-mi vina kitul de lant si pinioane si nu stiu cum sa scot pinionul cel mare. Stiu ca se baga incalzit, dar de scos...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e sa te opresti acum si sa cauti un mecanic care a mai facut reparatia asta.

Surubul care blocheaza fulia de pe vilbrochen se desface cu o cheie specifica ,fara ea cum o sa-l strangi la cuplu specificat ?

Pinionul de pe vilbrochen o sa-ti dea “sah mat”.

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Masina din semnatura, b6 variant din 2008 cu inregistrare 2009, cod motor cbdc tdi cr de 110 cai neluata de noua, acum avand 270k reali sau nu...am schimbat distributia de cum am luat-o, am mers pana la inca 60k si si am schimbat-o din nou ca nu am dat eu banii...din Gates in Conti cu toate cele...acum am 81k cu Conti si la service, nu minune de service, imi spune ca ar trebui schimbat totul din nou ca la 80k se schimba...Stiu ce scrie in tabele, carti, pe cutia curelei dar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

ce parere aveti de distributie SKF...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!