Jump to content

A4 B6 1.8T


ionut_mdln1

Postare recomandată

Iti da eroare de bec ars ?

Sau nu fac contact la lamelele din spate de la portbagaj.

Ca sa fii sigur ca nu e din contacte , pune cu doua fire si alimenteaza fara sa le pui pe pozitie ...

. Polaritatea e cum trebuie?

Dupa ce le pui opreste pozitia si porneste motorul , apoi aprinfe iarasi pozitia ... daca nu merg , inverseaza polaritatea .

Succes

Link către comentariu
  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ionut_mdln1

    42

  • Rujjuman

    7

  • gaby1773

    6

  • raekwon1

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc frumos de sfat, am sa incerc maine sa vad cum sta treaba, deoarece astazi ma prinde noaptea, cred. Cred ca din cauza polaritatii este, deoarece lampa normala merge, asta cu led nu, lampiile cu led fiind probate. Treaba este ca am scos lampa din partea dreapta de la numar si nu am mai pus-o la loc ca am zis ca o rezolv imediat dimineata, dar nu am avut timp, si nu imi arata bec ars.

Link către comentariu

Revin cu noutati:

Astazi am reusit sa termin definitiv cu inmatriculatul, dupa-amiaza am pus numerele pe masina.

Masina merge foarte bine, singura problema este ca a inceput sa imi trosneasca un capat de planetara, vineri la 10:00 urmeaza sa il schimb. Am verificat uleiul din cand in cand dar nu pare ca papa, singura dilema o am ca nu stiu de unde am pete de ulei pe sub masina, mai ales ca uleiul la joja ramane la acelasi nivel. Oricum problemele cu uleiul(lichidul) de pe sub masina am sa le vad tot vineri pe elevator, ca sa stiu ce trebuie facut.

Masina trebuie sa primeasca un set de capace de oglinzi aluminiu mat, astept doar sa soseasca din Germania prin DHL. Am comandat 2 seturi, unul pentru cineva care nu il mai vrea, daca este cineva interesat vorbim pe PM.

Poze in curand ce permite vremea.

Link către comentariu

Pai poate nu e ulei ala ce il vezi tu pe sub masina. Poate e lichid servo de exemplu.

Eu dupa ce am pus cutia in 6 trepte, cred am "deranjat" destul de tare conducta servo, incat a inceput sa imi picure pe sub masina.

Tot asa de bine poate sa fie si ulei, asta daca surubul de la baia de ulei nu e strans cum trebuie. Daca nu curge foarte mult, nici nu o sa vezi tu prea curand pe joja.

Ma rog...o sa vezi tu cand o suspendezi. :)

Bafta!

Link către comentariu

Ulei la servo nu este deoarece am verificat nivelul si am ceva si peste maxim, dar nu se vede curs pe acolo pe nicaieri. Surubul este strans bine, garantat. Oricum sper sa rezolv dilema vineri la service. Intr-un viitor m-ar bate gandu sa vad daca se potriveste cutia in 6 trepte si la mine.

Multumesc la fel!

Link către comentariu

Pai nu stiu cum e la audi, insa daca s-a pus vreodata cutie in 6 trepte pe motorizarea asta, cu siguranta trebuie sa mearga si la tine. :)

La mine a scazut consumul extraurban considerabil. :)

Link către comentariu

Turbocip ai PM

Nu cred ca pe Avj sa pus cutie in 6 trepte.

Am o nedumerire, vreau sa imi comand schimbator de S-line in 5 trepte, dar eu am mansalierul ca treapta a 6-a. Pe net majoritatea din poze au mansalierul in fata la trapta intaia, a gasit cineva cu 5 trepte si mansalierul la in loc de a 6-a? De unde as putea sa iau si eu?

Link către comentariu

AVJ nu este numai in 5 trepte. Iar legat de poze, marea majoritate sunt cu titlu explicati, asa ca e greu de spus ce si cum.. eventual incearca sa afli un cod original de schimbator S-line in 5 trepte pt 150CP.

Link către comentariu

Inteleg ca sunt cu titlu informativ, dar daca ma pomenesc ca ca vine cum nu trebuie. Cu un cod original de schimbator S-line in 5 trepte si cu mansalierul ca treapta a 6-a ma poate ajuta cineva va rog? Sau de unde pot sigur sa comand ce am eu nevoie.

Link către comentariu

Stai linistit, nici la mine pe AGU nu s-a pus cutie in 6 trepte. In schimb am cutie in 6 trepte de pe AMK (Cupra R).

Asta e frumusetea la grupul VAG: se potrivesc intre ele. De asta ziceam ca cel mai probabil si la tine se poate pune cutie in 6 trepte. :)

Link către comentariu

@mcornel - ms frumos de link, cred ca este ceva ce vreau eu, dar pretul este cam piperat fata de ce am gasit pana acum.

http://cgi.ebay.de/w...#ht_1082wt_1139

@Rujjuman - sa vad la anu ce se poate face, este o investitie maricica si nu stiu daca merita + ca trebuie sa caut un mecanic in alta localitate, la mine in oras nu se baga la modificari, prea complicat pentru ei.

ps: masinuta azi a primit incaltaminte noua de iarna! jante de tabla pe 16" noi + cauciucuri Micheline Alpine 4, tot noi! Abia astept primavara deoarece este un mare downgrade vizual, de la jante de aluminiu pe 18" la jante pe 16" de tabla.

Modificat de ionut_mdln1
Link către comentariu

Hai sa ne intelegem,ai nevoie desi de fusta schimbatorului sau numai nuca?Daca vrei numai nuca,poti achizitiona una cu 35euro de A3 de unde ti-am aratat si e p&p.

Daca vrei cu tot cu fusta,eee,atunci e scump.

Uite aici o poza de pe masina mea,am pastrat vechea fusta si am schimbat maciulia cu una de A3 s line

IMAG0024.jpg

Modificat de mcornel
Link către comentariu

Pentru mine a meritat: alt consum, alte rapoarte...

Nu e mare bataie de cap, sa sti. Ideea e sa te interesezi inainte de a o pune, de tot ce ai nevoie pentru modificare.

Pana atunci...

...drive safe! :)

Link către comentariu

Am sa iau cu totul pana la urma, vreau sa ma asigur ca link-ul ala de l-am pus eu este ce imi trebuie mie si pana la urma am sa ii fac masinutei cadou schimbatorul de sarbatori :D

App: din poza care ai pus-o tu este f frumos interiorul la a ta, cand ajung acasa am sa citesc topicul, poate mai fur cateva idei de pe la tine!

Astazi fiind ziua mea mi-am facut un cadou. Maine cand il primesc va arat despre ce este vorba :D

@Rujjuman: am sa vad pana la anu cum stau cu banii. Poate ma incumet la un 1.8T qattro de 163 sau 190cp, care au 6 trepte.

Modificat de ionut_mdln1
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Salutare, sa cam asternut praful asa ca revin cu noutati.

Masinuta merge bine, in principal sunt multumit de ea, singurul si marele regret care il am este ca nu e Quattro, dar ma gandesc sa o schimb cu un Qattro tot 1.8T sau poate un 1.9TDI dar asta in viitor.

Maine am programare la service sa schimb doua furtunase de la epurator si sonda de temperatura de jos de la radiator.

O problema mica care ma framanta este temperatura la apa, pe tester imi da ca este la ~100oC, cateodata chiar la 102-103 grade si nu imi porneste ventilatorul, apa la motor in bord sta la 90o, exista o explicatie pentru asa ceva? Tocmai de aceea schimb si sonda de temperatura de jos, cealalta fiind deja inlocuita.

Ps: de ceva timp mi-au sosit si capacele de la oglinzi, dar din lipsa de timp sau de vreme urata nu am apucat sa le montez, acum am in plan schimbatorul sau aripioarele de S de pe usi.

post-68724-0-88551900-1354550979_thumb.j

Modificat de ionut_mdln1
Link către comentariu
  • 1 month later...

Salutare.

Revin cu ceva noutati despre masinuta.

De cand nu am mai scris s-au schimbat urmatoarele:

-semering distributie OEM (cel de la elring avea aproximativ 1 luna dar incepuse sa curga)

-kitul de la accesorii( Ina + Conti)

-oringurile de la injectoare OEM

-un furtunas de la epurator OEM

-o valva de la epurator OEM

-butoanele de pe cheie

Mi-am comandat si schimbatorul de viteze de S-line in 5 trepte dupa codul 8E0863278DDTAV, schimbatorul este langa capacele de oglinzi, asteptand sa fie montate la primavara pe masina odaca cu trecerea la jantele de vara.

post-68724-0-83704500-1357675080_thumb.j

post-68724-0-57445400-1357675085_thumb.j

post-68724-0-39927700-1357675091_thumb.j

post-68724-0-01723400-1357675096_thumb.j

post-68724-0-60736300-1357675100_thumb.j

post-68724-0-78663900-1357675106_thumb.j

post-68724-0-98663700-1357675117_thumb.j

post-68724-0-05470500-1357675130_thumb.j

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Astazi am ajuns din nou cu masinuta pe la service. Am schimbat suportii de la tobele de pe spate deoarece una se lasa-se putine mai jos si "chestile" din plastic de pe galeria de admisie pe care stau injectoarele. Imi pare rau ca nu am stat langa mecanic si cand le-a montat si nu am apucat sa fac poze cu ele montate.

Dupa ce am luat masina de la service ( spre neplacerea mea), am observat ca am volanul jdrelit, racait(luat vopseaua de pe el mai pe romaneste). Ce as putea sa ii fac? Exista ceva pentru vopsit pielea sau reconditionat?

Scuzati calitatea pozelor, le-am facut in graba cu telefonul.

post-68724-0-18564000-1358538587_thumb.j

post-68724-0-10036700-1358538591_thumb.j

post-68724-0-71693600-1358538594_thumb.j

post-68724-0-02298200-1358538599_thumb.j

post-68724-0-91999200-1358538606_thumb.j

post-68724-0-09636800-1358538611_thumb.j

Link către comentariu

VOPEL este vopseaua cea mai indicata pt ce vrei tu sa faci plus fixator/lac dupa ce se usuca bine ; inainte de aplicare trebuie degresata bine pielea, poate cu acetona; eu aveam niste zgarieturi adanci si lungi de la inele probabil... asa ca am reimbracat volanul cu piele noua; bafta!

Link către comentariu

Am dat comanda de VOPEL(vopsea+fixator), imi pare rau ca nu am luat si acetona pentru degresare dar vad cu ce fac. In caz ca nu iese bine ma gandesc sa schimb volanul cu unu de B7 in 3 spite cu comenzi, asta daca ma hotarasc sa pastrez masina. Multumesc de ajutor!

Toate cele bune!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!