Jump to content

A4 B6 1.8T


ionut_mdln1

Postare recomandată

Sunt membru vwforum de ceva timp dar pana acum nu mi-am prezentat masina, am avut un Golf IV(si inca il am) de 1.4 75cp, dar acum 5-6 luni m-am hotarat sa trec la ceva mai puternic si alta clasa.

Masina in cauza am gasit-o dupa aproximativ 3 luni de batai de cap, dupa o plimbare in germania unde nu am gasit nimic pe gustul meu. Pana in final masina am gasit-o in Beius la un baiat care aduce masini.

Motorizarea este 1.8T de 150cp, cod motor AVJ, ca dotari pot sa spun ca pentru mine sunt mai mult decat suficente, dar poate pe viitor se mai adauga si altele, update-uri doar OEM.

Dotari:

-dubluclimatronic

-computer de bord color

-scaune incalzite fata

-pilot automat

-audi Concert

-pachetul de lumini

-reglaj lombar electric pentru scaunele din fata

-cotiera fata-spate

Cam atat pot sa imi aduc aminte acum, mai completez pe parcurs daca mai este ceva pe care l-am omis.

Deocamdata masina ramane stock, fara alte nebunii gen chip, deoarece bugetul momentan este limitat, dar toate vin la randul lor.

Saptamana de vine ma apuc de "reparat", trebuie inlocuite urmatoarele:

-switch-ul de la pedala de ambreiaj (deja l-am si montat azi)

-senzorul de la temperatura G85

-un furtun care pierde foarte putin antigel, dar pentru siguranta si binele masinii este trecut pe lista

-bratul dreapta fata, cel de sus spre spate (sper ca m-am exprimat corect)

-bucsele mari de la bratele secera de jos (din nou sper ca este corect ce am spus)

-ulei + filtre

-distributie + pompa apa;

deocamdata doar atat imi vin in minte, sper sa nu mai fie nevoie si de altceva.

In rest sunt foarte multumit de masina, este foarte legata si nu are "soricei" la interior. A venit din germania cu folie LLumar omologata pe geamurile din spate si cu jante pe 18" cu tot cu omologare, cauciucurile fiind ca noi, sper sa nu zic o prostie dar cred ca sunt Goodyear Eagle 1(profil in V).

De asemenea a venit din germania cu arcuri si telescoape sport, masina fiind foarte rigida pentru drumurile noastre sunt hotarat sa le schimb pana la venirea iernii cu unele OEM.

Maine am sa fac o serie de poze si am sa le urc, deocamdata nu am avut timp de facut.

Link către comentariu
  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ionut_mdln1

    42

  • Rujjuman

    7

  • gaby1773

    6

  • raekwon1

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut. sa te bucuri de ea!

cum te impaci cu jantele de 18'' pe drumurile noastre?

asteptam pozele

Link către comentariu

S-o stapanesti sanatos si cu cat mai putine probleme.

Ciudat e ca nu ti-ai gasit in Germania, desi ai ajuns pana acolo, si ai luat-o tocmai de la Oradea :) Oare "negustorul cinstit" din Beius a avut mana mai buna dincolo, sau pur si simplu a realizat ca daca vinzi ceea ce piata cere, iese banul. Ma rog, sa fie intr-un ceas bun. Cel mai important e sa fii tu multumit. Asteptam pozele.

Bafta!

Modificat de gaby1773
Link către comentariu

@Muale

Multumesc frumos! Cu jantele si cu suspensia sport nu prea ma inteleg asa bine, m-am gandit sa le schimb, dar azi-noapte dupa ce am postat am iesit la o tigara si am mai aruncat un ochi la ea, la estetic este 10+ cu jante si suspensie, imi e frica ca apoi poate sunt putin dezamagit.

@gaby1773

Multumesc la fel! Sa zicem ca nu am gasit in germania ca am fost si foarte pretentios la momentul respectiv(ma asteptam sa le gasesc ca noi) dar si ca m-am dus pentru prima data si nu am stiut care cum sta treaba si ca am fost cu inca 3 prieteni care erau tot ca mine. Dar acum ma bucur ca sa rezolvat si ma face sa zambesc cand o vad si este peste asteptarile mele. Parca cu tine am vorbit pe alt topic si ziceai ca iese sigur euro 4, nu?

Pozele am sa le fac azi si am sa mai revin cu alte piese care mai trebuie schimbate, deoarece tocmai mi-am adus aminte sa ma duc sa mai comand ceva :))

Link către comentariu

Felicitari si sa o stapanesti sanatos.

Iarna totusi, iti recomand o janta mai mica, personal as pune de 16, mai ales daca nu ai parte de drumuri tocmai bune calitativ si tii la rinichii tai.

In rest, drumuri bune.

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos, este o masina super, trage extraordinar ...

Am avut placerea sa conduc una asemenea de 190cp quattro ... i fell in love :))

Link către comentariu

Multumesc frumos de urari, drumurile nu sunt tocmai calitative dar nici foarte proaste, totusi luna asta imi dau comanda de jante de tabla pe 16" si cauciucuri de iarna ca sa stau fara griji.

Astazi am mai comandat o baterie Varta Silver de 74 ah si mi-au ajuns lampile de la numar spate, deoarece erau corodate si nu pot sa le scot intregi.

Link către comentariu

Am apucat sa fac cateva poze la masina in fata blocului.

Astazi am vazut la jante ca au valva metalica, mi se pare un lucru tare :D

post-68724-0-82207600-1349089480_thumb.j

post-68724-0-32527300-1349089489_thumb.j

post-68724-0-90970100-1349089495_thumb.j

post-68724-0-96606300-1349089504_thumb.j

post-68724-0-98801100-1349089510_thumb.j

post-68724-0-43332900-1349089519_thumb.j

post-68724-0-49332500-1349089524_thumb.j

Link către comentariu

Arata bine masina. Si suspensia mi se pare foarte ok, cred ca e cea sport OEM dupa cat pot sa imi dau seama din poze. Cat despre jante, daca iti plac, poti face un compromis sa le folosesti vara, doar ca trebuie sa fii cu ochii in patru la gropi/denivelari si sa fii constient ca o sa schimbi mai des (relativ) brate si eventual supui la un stres suplimentar caseta de directie. Insa cu putina atentie totul e in regula. Si eu am vrut 18" insa m-am sucit pentru moment dupa ce am auzit mai multe pareri si tinand cont ca nu am doar drumuri ca in palma de parcurs.

AVJ iese E4 fara probleme, nu conteaza ca e '00 cu MY01, '01 sau '02. Insa dupa cum stii (sau nu), taxa se recupereaza integral (doar ca procesul dureaza ceva, in functie de localitate).

De acum drumuri bune si bani de benzina sa fie :)

Modificat de gaby1773
Link către comentariu

Multumesc. Suspensia nu cred ca este originala deoarece arcurile sunt galbene si telescoapele sunt roz, este foarte rigida, ma las pe ea si nu prea se misca deloc. Ma gandesc ca deocamdata sa las si suspensia si jantele pe masina, deoarece imi place foarte mult cum arata, imi e frica ca daca ii pun telescoape si arcuri OEM, apoi o sa fie prea mare distanta dintre roata si aripa si arata inestetic.

Stiu ca taxa se recupereaza integral, problema este ca bani pentru taxa de euro 4 am, dar daca iese euro 3 sau cine stie..., nu prea am acum, dar dupa cum ai zis si tu cred ca este euro 4.

Drumuri bune si tie si benzina "fara numar" :beer:

Link către comentariu

Frumoasa masina,sa o stapanesti sanatos.O masina pe care o vei conduce cu placere de fiecare data.Iese euro 4 la RAR sigur,nu iti fa griji.Si da-i in judecata imediat cum ai platit taxa.Eu am un an si o luna si mi-am luat banii inapoi plus cheltuielile de judecata.Asa ca inmatriculeaz-o pe romania pentru ca pe BG nu are nici o valoare masina.Bafta si benzina(ca vei avea nevoie,stiu ce zic).

Link către comentariu

Cam asta e diferenta intre sport OEM (-20mm fata de stock) si stock OEM. Mie personal mi s-a parut foarte confortabila si cea sport OEM, aproape la fel de 'moale' ca si cea stock, diferenta facand-o doar garda la sol cu avantajele (un + pentru aspect) si dezavantajele acesteia. La configuratia care o ai pe masina, nu stiu cat e de "rentabil" sa simti toate pietricelele in rinichi, pentru ca nu e nici pe departe exagerat de joasa, insa pentru alt motiv (in afara de duritate, din ce spui tu) eu personal nu as renunta la ea, unde intri cu suspensia stock intri si cu asta sport care o ai pe masina daca ai un plus de atentie si abordezi cu atentie bordura/santul/denivelarea/etc.

La iarna jante pe 15/16" dupa preferinte si benzina, iar daca totusi o schimbi, mergi pe sport OEM macar pentru plusul de aspect pentru ca oricum la duritate vei simti diferenta din ceea ce spui tu. Sau ai putea sa vezi mai exact ce amortizoare ai, si sa iei arcuri Eibach pro kit.

PS: Mai pune poze, din interior. Imi place ca ai 4 geamuri electrice by default, un lucru mai rar intalnit pe B6/B7 ;).

post-26303-0-02972500-1349097954_thumb.j

Modificat de gaby1773
Link către comentariu

@Passat_A S L

Am sa ii dau in judecata 100% ca sa recuperez banii, indiferent de ce se intampla niciodata nu o sa inmatriculez masina pe bulgaria(doar daca ma mut acolo :))) ). Am inteles ca iti da si dobanda la banii de la taxa cand ii recuperezi.

@gaby

merci frumos de ajutor, deocamdata sunt bagat rau in ceata cu suspensia, as lua si sport OEM dar nu stiu ce sa fac, fata de alte A4 din jurul blocului a mea e mai joasa si conteaza la aspect.

sincer nu am cautat special cu 4 geamuri electrice, nu mi se pare o necesitate, mai ales ca se deschid foarte rar, nu stiu daca e nevoie de 2 ori pe an sa le las in jos, dar ma bucur ca sunt acolo.

am sa ies acum afara sa vad ce poze pot sa ii mai fac.

Link către comentariu

Gata si pozele, revin cu doua probleme mici, una dintre ele o stiam dar am uitat de ea. In poza a 4-a se poate vedea spatarul de la scaunul soferului desprins, ce am aruncat eu un ochi pe acolo se vede ca lipsesc clemele de jos, daca poate cineva sa ma ajute cu codurile clemelor sau chitului de reparatie ca sa pot sa dau comanda. Iar in ultimele doua poze se poate vedea o cutiuta cu o iesire ca de internet, nu stiu ce face si la ce foloseste, daca stie cineva :beer:

post-68724-0-56462700-1349103328_thumb.j

post-68724-0-89291500-1349103334_thumb.j

post-68724-0-74880500-1349103341_thumb.j

post-68724-0-97324700-1349103349_thumb.j

post-68724-0-74273100-1349103357_thumb.j

post-68724-0-92237000-1349103364_thumb.j

post-68724-0-65799400-1349103371_thumb.j

post-68724-0-94174200-1349103378_thumb.j

post-68724-0-36301500-1349103386_thumb.j

post-68724-0-39772100-1349103395_thumb.j

post-68724-0-50574000-1349103401_thumb.j

post-68724-0-07650900-1349103408_thumb.j

Link către comentariu

Referitor la problema cu plasticul de la scaun, este o problema mai complexa. Ai mai jos una din metodele de remediere

Am reusit sa repar capacul si tija rupta de la scaun. Vreau sa va prezint solutia mea. Eu zic ca e eficienta si foarte rezistenta.

1. Am dat jos capetele de la tija rupta din urechile in care era prinsa.

2. Am cuparat o tija filetanta de 5 de la magazin, si am taiat din ea in asa fel incat sa-mi intre suficient prin "urechile" de la scaun. Am pus piulite in capat sa nu sara din urechi.

2. Am prins cu "soricei" tija care a mai ramas in spatar de noua tija filetanta. Cu cat puneti mai multi cu atat mai bine zic eu..

3. Urechile rupte de la capac se pot lipi cu poxilina. Vor rezista sigur deoarece nu vor mai fi fortate in momentul in care te impingi in scaun datorita reparari tijei de sustinere.

L-am testat in toate felurile si rezista foarte bine. Si mai mult de atat...nu mai scartie. "Soricei" din plastic acorda si o anumita libertate si elasticitate a spatarului.

Am atasat o poza pentru o mai buna lamurire...

Iar mufa aceea e mufa pentru fax daca nu ma insel, a fost optiune din fabrica pe B6.

PS: Frumos, ai si scaune sport, incalzite, si pachet lumini.

post-26303-0-24141100-1349119573_thumb.j

Link către comentariu

Multumesc frumos, am sa ma uit maine la problema cu spatarul de la scaun. Dar pentru cultura mea generala, este o problema intanlita banuiesc deoarece am mai vazut doua tot asa, de la ce apare aceasta problema?

Link către comentariu

Da, este o problema mai des intalnita la acest model. Cedeaza o tija de la sistemul de reglare lombara a scaunului (plesneste pur si simplu de la "aruncat" de sus in scaun sau alte abuzuri) si aceasta impinge direct in plasticul de pe spatar, rupand cele 2 cleme de plastic in care acesta se tine. Practic faptul ca cedeaza clemele spatarului de plastic reprezinta doar o consecinta a ruperii tijei de la reglajul lombar. Degeaba lipesti clemele de la plastic, daca nu rezolvi problema initiala. O sa cedeze iar, in foarte scurt timp.

Modificat de gaby1773
Link către comentariu

bine ca mi-ai zis, maine am sa dau capacul jos de la scaun si sa incerc sa rezolv problema, m-a ajutat foarte mult poza pe care ai atasat-o ca sa imi dau seama cum trebuie facut.

Link către comentariu

Multumesc. Suspensia nu cred ca este originala deoarece arcurile sunt galbene si telescoapele sunt roz, este foarte rigida, ma las pe ea si nu prea se misca deloc.

Sunt sanse ca suspensia care o ai pe masina sa fie KW. Si atunci daca treci la suspensia sport oem sau suspensia stock, ar cam fi un mare regres..

Daca te nemultumeste confortul si ti se pare rigida, ai putea sa treci pe 17", 18" e cam mult si asta s-ar putea sa fie cauza problemelor..

LE: de fapt o sa vezi cum e cand mergi cu jante pe 16 iarna, mai mult ca sigur ca nu ti se va mai parea rigida..

post-25382-0-39395500-1349125315_thumb.j

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
costyserbanescu

salut arata foarte bine masina si destul de dotata . sa o stapanesti sanatos cati mai multi km fara evenimente neplacute . care a fost pretul de achizitie ( daca nu e confidential si cat e taxa de poluare ) . o seara buna

Link către comentariu

@paul - miercuri am programare la schimbat cateva maruntisuri si am sa arunc atunci o privire la telescoape sa vad ce scrie pe ele, cat despre jante m-am hotarat si raman la ele, arata prea bine pe masina ca sa le mai dau jos, numai iarna am sa trec pe jante de tabla pe 16" si sa vad cu ce dimensiuni iau cauciucurile, deoarece nu vreau sa ma fac "plug" si mai ales sa fac masina praf pe podea.

@costy - multumesc la fel, pretul masinii a fost de 5200e + inmatriculatul aproximativ 800-1000e + cateva piese schimbate, revizie si distributie 500-600e. suma totala la final cred ca se ridica la aproximativ 6800e din care vreau sa imi recuperez taxa de poloare.

Link către comentariu

Ca un update la masina:

-astazi am schimbat bratul dreapta sus spre spate si bucsele mari de jos,

-bateria am schimbat-o miercuri punand Varta Blue Dinamic de 74ah

Luni am programare iar la service ca sa schimb sonda de temperatura si un furtun care pierde antigel + verificare turbo si injectoare.

Am doua mici probleme la masina, astazi dupa-amiaza dupa ce am plecat de la service, de 2-3 ori mi sa auzit un zgomot metalic in zona din fata in momentul cand luam viraj, am verificat uleiul de la servo si este intre semne, nu imi dau seama ce este, asa ca astept pana luni sa vad ce imi zice mecanicu.

A doua problema este ca se vede ulei curs de undeva de sus, pe la capac sau pe la semeringurile de la distributie, nu imi dau seama(problema care o clarific tot luni, mecanicul lucrand mai mult peste program ca sa imi schimbe bratul si bucsele asa ca nu l-am batut la cap).

M-am uitat la arcuri si la telescoape si suspensia este sport de la KW, era scris pe arcuri ceva de genu KW 110244.

Spre sfarsitul saptamanii sper sa apuc sa schimb distributia si sa ii fac revizia.

De papat, mananca cam undeva la 12-13% in oras la mers linistit si mi-a luat 9.1% pe BC la un drum Slatina-Craiova si retur, tinand cont ca am mers cam in limitele regulamentare. Consumul mi se pare cam mare, asta fiind si motivul pentru care vreau o verificare la injectoare si turbo... ar mai putea fi si de la altceva?

Va cer un mic sfat, tinand cont ca am suspensia sport, ce jante imi recomandati si mie pentru iarna, precizez ca vreau sa fie de tabla si le vreau noi. Eu nu stiu ce sa aleg intre 15" si 16".

In rest sunt super multumit de masina, merge bine si arata bine :D

Link către comentariu

Nice..te-am vazut prin oras saptamana trecuta!

Frumoasa masina..cat mai multi km fara probleme;

De consum...asa iti va consuma benzina;

Este un motor care papa benzen destul...asa ca degeaba ii faci verificare la injectoare si turbo;

S-o stapanaesti sanatos! :)

Link către comentariu

Felicitari pt masina, sa te bucuri de ea!

Eu iarna folosesc A4 cu 195/65/15" (poza) si Octavia cu 205/55/16"; folosesc masina aproape in fiecare weekend cu zapada sa urc la ski in toate statiunile din tara sau pe la vecinii austrieci si italieni, deci din experienta iti spun clar ca o sa fi in avantaj cu 15" din punct de vedere al utilitatii; pierzi la imagine, dar merita daca te gandesti la toate gropile acoperite de apa sau sleaurile de gheata; suspensia eu iti recomand sa o lasi exact asa cum este indiferent de anotimp, mare parte din amortizarea socului fiind preluata de talonul mare al anvelopei; in schimb comanda-ti fara intarziere un scut metalic motor/cutie!

Consumul tau se pare ca e cam mare si aici vb mai ales de cel extern; pt Slatina-Craiova si retur nu as da o valoare mai mare de 7.5% mai ales in perioada asta a anului; in oras consumul este influentat de multi factori dar si aici e mult 12-13%; sa nu uitam totusi ca folosesti jante pe 18".

Am avut si eu pierderi de antigel acum o luna pe la termocontact (un furtun rigid cu mai multe intrari) si a venit doar pe original impreuna cu sonda de temperatura (care se monteaza in termocontactul respectiv); sonda o mai schimbasem acum un an impreuna cu termostatul asa ca am una in plus folosita cam 9000 km (cod 059919501A/ patru pini).

Ca si sfat, nu folosi masina sub 2000 rpm (in nici un caz nu te ajuta la economie de combustibil treaba asta); macar o data pe an pune tester-ul pe ea si vezi daca are erori. Bafta :icon_thumleft:

post-55491-0-20538900-1349627255_thumb.j

Modificat de mari_usica
Link către comentariu

@claudiusnc - multumesc frumos, scuze dar nu ti-am vazut masina. 1.000.000 km fara probleme si tie!

@mari_usica - multumesc! ma gandeam la jante pe 15" in prima faza, dar nu stiu daca ma lasa discurile cu etrierii sa pun jante pe 15", asa ca ma gandesc si la 16", e rau ca nu am nici de la cine sa iau sa vad daca se potrivesc bine unele pe 15".

La consum m-am gandit si eu ca s-ar putea sa fie putin cam mare si din cauza jantelor, astept sa trec la jantele de iarna sa vad atunci consumul, oricum azi ma duc sa fac si o verificare pe la injectoare si la turbo. Mie imi pierde antigel pe la un furtun, nu stiu exact care dintre ele, pleaca de la motor si se duce undeva pe sub baterie. Sonda de temperatura trebuie sa o schimb si eu astazi, impreuna cu furtunul acela.

Nu prea schimb sub 2000 mai deloc si tester-ul il pun mai mereu ca are un prieten. Bafa si tie!

Astazi m-am apucat sa schimb lampile de la numar, dar fiind corodate suruburile nu am putut sa le desfac, asa ca le-am rupt si am luat altele, problema este ca nu am stiut ca sunt stanga-dreapta si m-am pomenit cu 2 lampi de stanga, acum astept ca maine sa vina si ce-a dreapta. Intre timp am dat tot mecanismul jos de la porbagaj ca sa pot sa umblu mai bine la lampi si sa scap de "rugina" de la aluminiul pe care stau prinse lampile de numar.

Imi cer scuze de poze, astea le-am facut pe fuga pana sa plec de acasa, am sa revin cu altele mai spre seara.

post-68724-0-78413800-1349694142_thumb.j

post-68724-0-77243100-1349694150_thumb.j

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!