Jump to content

Pierdere putere in urcare


MarianT
 Share

Postare recomandată

Am o Skoda Octavia 1.9 TDI 90 CP (ALH). Dupa o depasire la deal am costatat ca masina nu mai trage si abea mai urca in treapta a doua (in a treia murea motorul). Mentionez ca masina nu scotea fum. La 5 ore dupa ce am ajuns la destinatie am pornit iar la drum si masina s-a comportat perfect (am facut acelasi traseu). Mă poate ajuta cineva cu o ideie despre cauză? Masina o am de noua si are 300k km. Nu am avut probleme cu motorul pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Nu sunt prea activ pe forum pentru ca nu am prea multe cunostinte in domeniu. Am citit acel topic, dar nu prea seamana cu ce am patit eu. Masina mergea bine si merge bine de atunci, dar deja am prins frica. Daca patesc asta cand sunt intr-o depasire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare+log in mers,postezi rezultatele in topicurile dedicate si o sa rezolvi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetru..senzor debit metru..valva n75..turbinaa ! vezi cu astea..fara o scanere..e ca la loto ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

300k si nu ai umblat la turbina??????schimba geometria si nu o sa mai ai treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai stat sa citesti topicul referitor la "motorul alh nu mai trage" , logul e cel mai bine, dar in acea depasire ai turat masina si cum cel mai probabil iti este blocata geometria ai avut prea multa presiune in turbo si ecu a intrat in protectie. in spatele motorului pe langa valva egr coboara cu mana pana ajungi in mijlocul turbinei, o sa vezi o pastila - actuatorul cu o tija ce ajunge in mijlocul turbinei, apasa pe tija aia si vezi daca se misca, asa poti verifica daca ai geometria variabila blocata, pentru turbo vorbeste cu colegul cipos de pe forum, nu merge sa iti planeze geometria sau alte artificii la mecanici- una noua nu e asa scumpa. apropo sa scoatem din ecuatie pierdere de vacuum, pune pe cineva sa opreasca motorul si tu stai langa valva egr, acolo ai o clapeta actionata de vacuum ce se inchide cand opresti motorul sa nu tremure la oprire, daca functioneaza atunci cel mai sigur ai probleme cu turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!