Jump to content

Audi S3 8P 2008


Sunpall

Postare recomandată

Stu ca nu exista doua motoare identice si stage-urile sunt diferite, dar ma mira curba de cuplu. Eu fac 440Nm la 3000rpm iar Paul face cuplu maxim sensibil mai sus. In plus, puterea mi se pare putin disproportionata fata de cuplu: eu cu 335HP fac 440Nm, iar el cu 376 face 475Nm..

Nu am spus-o ca pe o critica sau ca un repros, doar ca ma mira rezultatele destulde diferite pe acelasi dyno. La fel cum ma mira cei 401HP din stage III pe GTI mk5.

Modificat de JUG
Link către comentariu
  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Sunpall

    29

  • xht20

    12

  • JUG

    7

  • Calin.

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tu cand ai facut testul daca nu ma insel aveai STG 2 software si doar o evacuare sport.

S3-ul acesta are evacuare sport, cold air intake, hpfp upgradat si evident STG 2+ software.

GTI-ul de 402 bhp cu K04 are pe langa modificarile S3-ului si un sistem de water-meth + Revo STG 3.

Asadar din cate vezi, diferenta de hardware exista, asta explica printre altele si sporul de putere.

Referitor la R-ul tau, din cate am inteles a primit si un Cold Air Intake ceea ce a imbunatatit airflow-ul, iar conform logurilor facute cu ultima versiune de Revo Software ar trebui sa ai undeva la 350 bhp ( give ot take ).

Pentru mai multa putere, iti sugerez un HPFP upgradat, upgrade la Revo STG 2+, iar puterea va fi similara cu a S3-ului din acest topic.

Simplu :)

Link către comentariu

Jug nu conteaza ce cuplu maxim ai cuplu maxim NU influenteaza puterea maxima, dupa cum banuiesc ca stii puterea este derivata cuplului in functie de TURATIE. De exemplu la dieselul meu am cuplu maxim in jur de 450nm si o putere maxima de numai 220cp.

Link către comentariu

Eu la R cu Stage 2+ la 6500rpm, aveam 370cp si 470Nm. 6500rpm pt ca DSG era stoc.

Cu S3 la Stage 2+ l-am "batut pe fusco" care avea Stage 3 si 384cp. De asemenea am echivalat greutatile intre cele doua masini.

@sunpall: ai un grafic frumos, putere suficienta. Cei din Anglia obtin cu Stage 2+ in jur de 360cp. Dpmdv ai un setup foarte bun.

Link către comentariu

@andi multumesc :)

@jug intr-adevar graficul arata foarte bine si masina trage excelent pana sus in ture, si pe mine ma mira diferentele astea intre posesorii de 2.0tfsi unii chiar si cu acelasi setup hardware, dar sunt multi factori care determina rezultatul, prea multe variabile

@cristi tot ce stiu despre pompa de la loba este ca are debit cu 40% mai mare decat stock, despre cea de la apr nu stiu, dar din cate am citit momentan singura pompa care ar fi la nivelul celei de la loba este cea de la hpfpupgrade stage 2

@teff multumesc si da am observat ca nu numai in anglia cu stage 2+ oamenii ating doar 360cp, eu unul sunt foarte multumit de rezultat, mai urmeaza un boost controller electronic si mici modificari la admisie deoarece mi se pare putin restrictiva , valorile inregistrate fiind undeva la 248g/s, mi se pare ca e loc de mai bine

Modificat de Sunpall
Link către comentariu

Foarte interesanta valoarea MAF. La mine maximul atinge 265g si eu am mult mai putina putere decat tine.

Link către comentariu

la mine maximul inregistrat a fost 252 si asta dupa ce am curatat foaaarte bine filtrul, aveam 243 inainte, dar cine a avut masina inainte a facut o inventie ciudata la admisie , adica evoms e doar bucata prima parte cea care e cu filtrul

LE: am un prieten cu o cupra stg 2+ care face 272-275 aproape ...

Modificat de Sunpall
Link către comentariu

admisia mi se pare ca a fost pusa la Exelixis, daca nu ma insel. daca vrei il intreb pe Bogdan (care ti-a vandut masina)

Link către comentariu

da din cate stiu nadir a montat-o , chiar te rog sa il intrebi, si intreaba-l te rog si de vopsitor si vopsea , unde a fost masina vopsita si daca exista vreun cod ceva , mersi :)

Link către comentariu

sa o stapanesti sanatos. La acelasi upgrade ma gandeam si eu :) dar mai astept putin. Multi km fara incidente!

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am vazut-o si eu tot in AFI saptamana trecuta, frumusete mare masinuta, se vede ca ai avut grija de ea :)

Link către comentariu

da chiar imi pare rau ca nu mai e in Constanta, imi facea placere sa o vad prin trafic :)

personal am avut mare grija de ea mai ales mecanic, estetic doar am lasat-o putin din arcuri si i-am pus grila badgeless

acum am vazut ca o vinde,

Link către comentariu
  • 1 month later...

Superba. Sa o stapanesti sanatos si sa-ti aduca multe zambete.

Culoarea este minunata dar de acord ca jantele nu o reprezinta - de vopsit cele stock....hm nu stiu ce sa zic... mai bine unele noi si mai profi..

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!