Jump to content
Sign in to follow this  
george gga

inlocuire motor benzina cu diesel

Recommended Posts

george gga

Unui prieten de al meu i s-a rupt cureaua de distributie in mers. Asta s-a intamplat acum 2 zile, nu a desfacut inca motorul dar in proportie mare e facut praf motorul. In acest caz ca tot o sa trebuiasca sa i-a alt motor, poate sa inlocuiasaca motorul cu unul diesel?. Masina este un Seat Ibiza 1.4 16 valve benzina, cutie hidramata. Ce alte modificari implica si daca este mai avantajos dieselul ? Multumesc si astept parerile voastre.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomba

In primul rand nu se potriveste cutia de viteze ! Daca vrea sa faca schimbul, trebuie schimbata si cutia ! Ar mai fi si calculatorul masinii care de asemenea trebuie schimbat ! Cam mare deranjul !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Nu cred ca renteaza schimbarea tipului de motor. Se schimba ECU, cablaje , senzori, etc.

Daca motorul e praf sa caute altul la dezmembrari.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
GABIVVX

Se faceau astfel de schimbari la masini de generatie mai veche din anii 90.La masinile dupa 97(vag)este destul de dificil si implica multe schimbari si este destul de deranjant si la bani si ca munca.Sa rupt cureaua,se schimba cateva supape,se duce chiulasa la planat,se verifica culbutorii(compensatorii)sa nu fie strambi si nu este un capat de tara sa se faca o astfel de reparatie.Sa desfaca motorul si sa vada care sunt problemele.E simplu,desfaci doar capacul de tacheti pt ca daca cureaua e rupta(cureaua mare banuiesc),se desface destul de usor.Scoti culbutorii si vezi cate supape sunt perpelite.Trebuie putina atentie la ghidurile de supapa pe care le vezi bine doar daca scoti semeringurile de supapa pe care oricum le schimbi daca faci operatia in cauza.E chestie de 10 minute maxim sa vezi ce daune sunt la motor.Apoi in functie de defectele gasite,desfaci chiulasa,si vezi mai detaliat cate supape sunt belite.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mihai.Nechifor

Mesterul la care am lucrat eu mobila are un 1.4 pe un golf 4 variant. La fel i s-a rupt cureaua in mers si l-a costat reparatia vreo 17 milioane parca. Ce-i drept nu a pus numai piese de "firma" dar masina merge f bine. A schimbat ceva supape, ghidaje, distrubutia si inca ceva

Share this post


Link to post
Share on other sites
GABIVVX

380 euro cu piese ''de firma''.Pai un motor bunicel ds este sh minim 500 euro. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
DorianR

sa-l repare ca nu are nimic, sa-i puna un motor diesel nu e imposibil, dar e pierdere si risipa de bani. Ii consuma mult 1.4 stim, dar asta e. Spune-i sa cauta un service de provincie, pe la rude pe la prieteni si sa si faca motorul actual linistit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

Nu cred ca renteaza schimbarea tipului de motor. Se schimba ECU, cablaje , senzori, etc.

..bord (turometru e diferit), eventual si suspenie (dieselul e mult mai greu), izolatie fonica...

Share this post


Link to post
Share on other sites
nemtzalau

cel mai bine sa repare motorul,sa pune diesel in loc de benzinar nu se baga nimeni ca nu are rost.

Share this post


Link to post
Share on other sites
b77eru

repara motorul si ii pui gaz...consuma mai putin decat diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
george gga

Multumesc tuturor pentru parerile exprimate. Dupa ce o sa desfaca motorul, sa vedem ce s-a distrus, revin cu informatii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
george gga

A desfacut motorul si problema a fost de la o rola. Am ramas foarte surprins neplacut sa constat ca surubul de fixare a rolei s-a retezat de la suprafata. Rola sa desprins de la locul ei si ce a urmat va inchipuiti. La prima vedere toate supapele s-au strambat, a lasat santuri in capul pistoanelor unde a lovit si cam atat. E posibil ca santurile respectice care unele sunt si pe marginea pistoanelor sa afecteze camasile pistoanelor ? Surubul respectiv s-a retezat dupa numai aprox 40.000k, a fost strans prea tare sau prea slab? Ce parere aveti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri