Jump to content
george gga

inlocuire motor benzina cu diesel

Recommended Posts

george gga

Unui prieten de al meu i s-a rupt cureaua de distributie in mers. Asta s-a intamplat acum 2 zile, nu a desfacut inca motorul dar in proportie mare e facut praf motorul. In acest caz ca tot o sa trebuiasca sa i-a alt motor, poate sa inlocuiasaca motorul cu unul diesel?. Masina este un Seat Ibiza 1.4 16 valve benzina, cutie hidramata. Ce alte modificari implica si daca este mai avantajos dieselul ? Multumesc si astept parerile voastre.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tomba

In primul rand nu se potriveste cutia de viteze ! Daca vrea sa faca schimbul, trebuie schimbata si cutia ! Ar mai fi si calculatorul masinii care de asemenea trebuie schimbat ! Cam mare deranjul !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Al Bundy

Nu cred ca renteaza schimbarea tipului de motor. Se schimba ECU, cablaje , senzori, etc.

Daca motorul e praf sa caute altul la dezmembrari.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
GABIVVX

Se faceau astfel de schimbari la masini de generatie mai veche din anii 90.La masinile dupa 97(vag)este destul de dificil si implica multe schimbari si este destul de deranjant si la bani si ca munca.Sa rupt cureaua,se schimba cateva supape,se duce chiulasa la planat,se verifica culbutorii(compensatorii)sa nu fie strambi si nu este un capat de tara sa se faca o astfel de reparatie.Sa desfaca motorul si sa vada care sunt problemele.E simplu,desfaci doar capacul de tacheti pt ca daca cureaua e rupta(cureaua mare banuiesc),se desface destul de usor.Scoti culbutorii si vezi cate supape sunt perpelite.Trebuie putina atentie la ghidurile de supapa pe care le vezi bine doar daca scoti semeringurile de supapa pe care oricum le schimbi daca faci operatia in cauza.E chestie de 10 minute maxim sa vezi ce daune sunt la motor.Apoi in functie de defectele gasite,desfaci chiulasa,si vezi mai detaliat cate supape sunt belite.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai.Nechifor

Mesterul la care am lucrat eu mobila are un 1.4 pe un golf 4 variant. La fel i s-a rupt cureaua in mers si l-a costat reparatia vreo 17 milioane parca. Ce-i drept nu a pus numai piese de "firma" dar masina merge f bine. A schimbat ceva supape, ghidaje, distrubutia si inca ceva

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
GABIVVX

380 euro cu piese ''de firma''.Pai un motor bunicel ds este sh minim 500 euro. ;)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
DorianR

sa-l repare ca nu are nimic, sa-i puna un motor diesel nu e imposibil, dar e pierdere si risipa de bani. Ii consuma mult 1.4 stim, dar asta e. Spune-i sa cauta un service de provincie, pe la rude pe la prieteni si sa si faca motorul actual linistit.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan_wrc

Nu cred ca renteaza schimbarea tipului de motor. Se schimba ECU, cablaje , senzori, etc.

..bord (turometru e diferit), eventual si suspenie (dieselul e mult mai greu), izolatie fonica...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
nemtzalau

cel mai bine sa repare motorul,sa pune diesel in loc de benzinar nu se baga nimeni ca nu are rost.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
b77eru

repara motorul si ii pui gaz...consuma mai putin decat diesel.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
george gga

Multumesc tuturor pentru parerile exprimate. Dupa ce o sa desfaca motorul, sa vedem ce s-a distrus, revin cu informatii.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
george gga

A desfacut motorul si problema a fost de la o rola. Am ramas foarte surprins neplacut sa constat ca surubul de fixare a rolei s-a retezat de la suprafata. Rola sa desprins de la locul ei si ce a urmat va inchipuiti. La prima vedere toate supapele s-au strambat, a lasat santuri in capul pistoanelor unde a lovit si cam atat. E posibil ca santurile respectice care unele sunt si pe marginea pistoanelor sa afecteze camasile pistoanelor ? Surubul respectiv s-a retezat dupa numai aprox 40.000k, a fost strans prea tare sau prea slab? Ce parere aveti ?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Participă la conversaţie

Puteţi posta acum şi vă veţi înregistra cont de membru mai târziu. Dacă aveţi deja un cont de utilizator, vă rugăm să vă autentificaţi pentru a posta cu contul de membru.
Notă: Postarea dvs. va necesita aprobarea unui moderator înainte de a fi vizibilă.

Vizitator
Răspunde la acest subiect...

×   Aţi postat conţinut ce păstrează o altă formatare decât cea permisă de Regulament..   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Link-ul a fost încorporat automat în postare.   Elimină inserarea şi afişează ca simplu link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri