Jump to content

Tractorul Maro - Passat B7


Akaiu07

Postare recomandată

Este o foarte buna metoda de pastrare a masinii pentru urmatorul proprietar,pe cheltuiala ta :lol:

Link către comentariu

Parerea mea e ca este o prostie.. In primul rand orice folie transparenta, cat de bine va fi aplicata se va vedea cat de putin. In al doilea rand, cand o sa iti taie folia pe diferite repere o sa iti taie cu cutterul pana in lac/vopsea. Si in ultimul rand cand o sa vrei sa o dai jos, o sa fie un chin..

De banii astia mai bine revopsesti in fiecare an bara fata si capota, daca o sa fie nevoie de la pietricele si cu restul masinii ai grija :)

Link către comentariu

Am si eu folie pe faruri si stalpii negrii dintre geamuri, dar sa pui toata masina e destul de dificil. Daca pe anumite zone e nevoie sa o intinda cu feonul, imediat se va vedea si va crea umbre pe o culoare ca a ta. Eu pe faruri am pus pentru ca apare efectul acela de imbatranire al plasticului care mai iese doar cu polish si aplicare de folie pentru mentinere. Asa ca am ales sa pun folia de pe acum...

Edit: pot spune ca in cazul meu si-a scos banii :D. Am avut o picatura de rasina pe farul stang, indepartata cu putin diluant. A ramas putin matuita folia in zona respectiva, dar nu si plasticul farului.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Scump, dom'le scump :D

La banii astia mai bine o vopseai inainte s-o vinzi... am avut si eu folie pe ultima masina (nu transparenta), dar o sa vezi c-ai facut asta degeaba cand te trezesti cu ea pocnita... mai bine pune doar pe capota si eventual aripi, eu zic ca e suficient pentru griblura, mai mult nu merita pretul. O sa ajungi la vorba mea, sunt bani aruncati pe geam

Modificat de GabiB77
Link către comentariu

Intamplator am o masina in cartier care este infoliata toata si arata foarte bine. Fara cute de vreun fel. Se pare ca voi confundati aceasta folie de protectie cu colantarea :dry: Nu se foloseste niciun feon, iar in procesul de "exfoliere" nu se intampla nimic. Am vazut cum se face deci stiu despre ce este vorba.

Pastrarea vopselei originale asa cum trebuie este mult peste orice revopsire proaspata! La mizeria din Bucuresti este singura optiune viabila.

Si daca fac un calcul vis a vis de intretinere, sa fac de minim 2ori pe an o ceruire & others, mai cu un polish si cu alte cele necesare s-o mentin in forma timp de 3/4 ani costurile vor ajunge tot pe-acolo. Asa voi sta linistit , o spal de cate ori vreau si pe la orice spalatorie fara sa-mi fie teama ca nu stiu ce pateste vopseaua, ca sare lacul, bla,bla bla :emthup:

Asa mi s-a zis si cand mi-am instalat viper LC3 cu pornire motor pe Avensis...ca-i scump si nu mertia, ca-s bani aruncati....in cei 4 ani si-a scos banii insutit...iarna am urcat intodeauna in masina cu motorul gata incalzit si confort termic. By the way, next step pt tractoras este pornirea de motor :icon_cheesygrin:

Modificat de Akaiu07
Link către comentariu

Nu se foloseste niciun feon, iar in procesul de "exfoliere" nu se intampla nimic. :icon_cheesygrin:

Pe asta s-o crezi tu :P Crede-ma ca nu vorbesc in necunostinta de cauza

Link către comentariu

Pentru ca tractorasul maro mi-a oferit o calatorie excelenta pe ruta Bucuresti- Siania cu un consum de doar 5,3% la o viteza media de 140km/h m-am gandit sa-l rasplatesc cu un ANS510 :icon_cheesygrin:

Super.... unitatile astea au ajuns sa preia deja, toate functiile masinii.

Link către comentariu

Asta e, fiecare cu ce stie si ce vede. Atelierul este respectiv este la 50m de al meu si am fost acolo de zeci de ori, am vazut cu ochii mei cum se face :dry:

Si ma repet, folia de protectie este diferita fata de colantul normal

Super.... unitatile astea au ajuns sa preia deja, toate functiile masinii.

Nu mai zic ca ANS-ul copiaza si meniurile de la RNS510 in proportie de 99%. Pisati bine la creier sper ca pana la urma sa-l faca chiar asa cum vreau eu. :dry:

Modificat de Akaiu07
Link către comentariu

Hmm...asta mi se pare cam ca aia de-si lasa folia originala pe ecranul telefonului vreo 2 ani, sau pungile alea de plastic pe scaunele de Logan :icon_cheesygrin:

La banii astia, probabil ca folia e VentureShield, sau altceva de la 3M. Pe masinile inchise la culoare se vede nasol. Plus ca folia aia strange si mai mult praf si mizerie ca vopseaua chioara. Un mare + pentru Baboon:

Este o foarte buna metoda de pastrare a masinii pentru urmatorul proprietar,pe cheltuiala ta :lol:

Modificat de dinu_s
Link către comentariu

Confunzi putin situatia :dry: Eu pun aceasta folie si dau bani pe ea :icon_cheesygrin:

Si fiecare cu parerile sale. Acum spre exemplu regret ca nu am avut folie si pe japoneza pentru ca m-ar fi ajutat sa obtin un pre mai bun pe ea. Orice-ati spune voi, intre un client care in momentul in care cumpara o masina se gandeste ca trebuie vopsita pe undeva (si va trage si la pret in favoarea sa pentru acest aspect!) si o masina pe care o ia si nu-i face nimic o va alege intodeauna o va alege pe a 2a. Chiar si daca pretul este mai mare :exclaim: Tine de psihologia cumparatorului. Cunosc aspectul asta foarte bine. Chiar aseara citeam pe forum de o masina care dusa la vopsit a fost nenorocita complet....

Iar vis a vis de prafuiala ,ca se vede nasol, eu vorbesc in perfecta cunostinta de cauza avand un lexus negru in parcare.

Fiecare cu stolul sau :icon_bounce:

Modificat de Akaiu07
Link către comentariu

@duro_vtn , de acord cu tine :icon_thumleft:

Intre timp am tiplat-o, a iesit perfeckt! Merita investitia pana la ultimul leutz!

@Gabi, la acesta foliere nu s-a folosit niciun feon, doar "hash doi o" recte apa :dry:

post-64001-0-65859300-1349435959_thumb.j

post-64001-0-73927800-1349435973_thumb.j

post-64001-0-40910800-1349435992_thumb.j

post-64001-0-27679100-1349436010_thumb.j

Link către comentariu

Pune si ceva poze de detaliu...sa vedem de aproape cum arata marginile foliei. Din imaginile astea nu pot decat sa observ ca masina nu mai e asa lucioasa, folia parca matuieste culoarea originala.

Link către comentariu

Este normal sa nu mai aibe stralucirea dinainte, doar este o folie aplicata. Nu am voie s-o deranjez vreo saptamana, dupa o fac eu sa luceasca la loc :dry:

N-am fost de acord sa se dea jos inscriptionarea cu passat si i-am pus sa decupeze. acolo se vede cel mai clar de diferenta dintre folie si zona neacoperita.

post-64001-0-76166200-1349437647_thumb.j

post-64001-0-16634200-1349437667_thumb.j

post-64001-0-91927700-1349437698_thumb.j

post-64001-0-92855000-1349437721_thumb.j

Link către comentariu

Interesant si lucrat foarte ingrijit cu aceasta folie. La a mea Sk Octavia 2 Fl nu prea merita pt ca am vreo 2 indoituri de la nuci cazute sau babe ce s-au rezemat. Adica e o tabla subtire. As pune o folie groasa si rugoasa care sa atenueze eventualele mici atingeri, vad ca asta pe care ai montat-o e subtire de nici nu se vede. O solutie pentru pietricelele ce ating parbrizul la viteze de peste 100km/h ai?

Sa o plimbi cu placere!

Link către comentariu

Da, bine a zis cineva mai sus...daca tu esti multumit asa, atunci ce mai conteaza! :) Mie imi place totusi sa desfac ambalajul cadourilor ;)

Link către comentariu

Daca tu esti multumit... ;)

Sunt curios cat dureaza (nu ma refer la timpul de manopera)... mi se pare extrem de subtire, daca nu a fost nevoie de feon

Ai pus si pe faruri? Tot fara feon, acelasi material? Unde srie Passat parca au decupat prea departe, sau mi se pare

Modificat de GabiB77
Link către comentariu

@Bicos Folia este chiar foarte groasa comparabil cu orice colant obisnuit (cum e cel galben folosit pe majoritatea taxiurilor) Iar materiarul are o rezistenta foarte mare.Nu poti rupe cu mana o bucata, Nici elasticitate nu prea are. De aceea spun ca nu are treaba cu nicio colantare clasica.

@Gabi77 Foarte! ma repet, este mult mai groasa ca un colant color obisnuit. Am pus peste tot, si da , acelasi material.Au decupat mai larg pentru ca nu au mai avut cum sa faca, ei se asteptau sa dea jos iar eu n-am fost de acord. S-a taiat asa cum s-a mai putut in momentul respectiv. Nu-i mare bai, pt ca abia se zareste.

Sunt mai comod si consider ca eu sunt stapanul, nu masina :dry: Decat sa stau sa merg la ceruit sa o bibilesc cu atentie nu cumva sa sara lacul, sa caut nu-sh ce splalatorie sa nu strice vopseaua, cate si mai cate, am preferat sa investesc in asa ceva si sa stau fara grija.Am garantie la lucrare si la folie asa ca stau fara nicio grija acum. Daca cititi mai atent pe acest forum vedeti cum se vaita destui ba de lac, ba ca sare vopesaua , ba ca se pateaza de la fel de fel de gainati.....Eu de azi am scapat :icon_cheesygrin:

Next step -> Pornirea motorului de la distanta.Incerc sa o fac direct de pe cheia originala a masinii :icon_idea:

Modificat de Akaiu07
Link către comentariu

Nu prea am vazut pornire de motor de la distanta ca si optiune de configurare. Pana si Webasto OEM are o alta telecomanda pt pornirea instaletiei respective.

Link către comentariu

Tare de tot reclama! Mai ales cheia aia briceag...se poriveste perfect la pasatul cc 2012 :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!