Jump to content

Cat costa reviziile la octavia II?


arkan
 Share

Postare recomandată

Radek, am gresit mai sus, uleiul a fost mobil 1 special V si s-a mai schimbat filtrul de ulei . Filtrele de aer si polen nu au fost schimbate (unde se afla filtrul de aer ?) . Costul total a fost de 310 roni la sfarsitul lui februarie :)) . Le poti cere un pret estimativ inainte sa mergi cu ea la service :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RRS

    78

  • garfield

    34

  • raekwon1

    34

  • audi_fan

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai ma voi programa saptamana viitoare . Deja ma apropiu critic de 15.000 azi am mai facut 200 km si in weekend de 1 mai cu siguranta se vor mai adauga 500 de km . Le voi cere sa imi verifice filtrul de aer/polen in caz ca necesita schimb sa o faca , am citit ca trebuie pus ulei 505.01 adica 5W 40 iar ce ti-au pus tie adica Mobil 1 Special V e exact un ulei ce indeplineste aceste conditii .

De asemenea le voi preciza micii mei greieri , adica plasticul desprins la al trei stop .

Va voi comunica cum a descurs prima mea revizie .

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea!

Tocmai ce imi zice BC-ul ca mai am 900km pana la revizia de 30000km (in realitate 29600km). Din ce am vazut pe aici, inafara de filtre si ulei ar cam trebui sa schimb si lichidul de frana (masina are 1 an si 5 luni ;) ) sau sa mai aman pana la urmatoarea revizie (in stilul care merg cred ca se anunta undeva prin iarna cand iese si din garantie)?

Alta intrebare, legata de service, unde sa ma duc, sa pot asista la operatiunea "monstru'" :(, (eu stau in militari dar la brady nu prea ma mai incanta dupa prima revizie).

Multumesc anticipat de raspunsuri (intru destul de rar pe forum :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptul sa asisti fara sa incurci ... nu poti sa stai in inima lor .. normal in service nu ai voie sa intri si mi se pare oarecum firesc. Reprezentantele insa au un loc de unde poti observa ce se face la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de off : Spre exemplu noua locatie a dealerului de la Constanta are niste standuri in care incap cate 2 masini ,cu geamuri(suprafete vitrate) foarte mari asa incat iti poti vedea de la o distanta de sa zicem 4 metri maxim masina si mesterul care lucreaza la ea... :offtopic:

Modificat de radiomaniack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DoDa!

Filtru de motorina nu sa schimbat?

Credeam ca la 30K se schimba. :blink:

Am uitat sa mentionez filtru de motorina, il schimb la fiecare revizie.

scuze de offtopic, dar 2 litri de lichid parbriz concentrat=16 litri solutie..cam mare diluare, dar ok sa zicem..insa unde au incaput??? :)) in rezervorul de cobustibil???? :(

2 litri concentrat = 16 litri solutie scrie pe eticheta. Am folosit si anul trecut aceeasi proportie si a fost in regula. Producator Sonax.

Lichidul este inca in recipientul original, in REZERVORUL pentru LICHID de PARBRIZ mai am din solutia de iarna.

Modificat de DoDa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizia de 120.000Km 2.0 TDI DSG. Nu am facut-o la reprezentanta pentru ca imi cereau 2600 RON doar distributia; Am cumparat piesele de la Tracom, si le-am montat la un mecanic din cartier.

Curea distributie - 185 Ron; (03G109119)

Rola - 239 Ron; (531 0628 30)

Rola - 210 Ron; (532 0355 10)

Rola - 95 Ron; (21708FE)

Pompa apa - 169 Ron; (PA905)

Suruburile si piulitele rolelor care s-au schimbat - ~30 Ron

----------------------------------

Filtru ulei - 29 Ron (OX188D)

Filtru aer - 45 Ron (LX1211)

Filtru polen carbon - 45 Ron (LAK181)

Filtru motorina - 95 Ron (KX178D)

Ulei Castrol 5W40 - 4x40 Ron (50501)

_________________________________________________

TOTAL 1302 Ron

Manopera 450 Ron

Urmeaza schimb ulei + filtru ulei cutie de viteze...

;) Se poate modifica din vag-com sa imi ceara reviziile la 15000KM sau 1 an? Nu stiu daca mecanicul mi-a resetat intervalul de service, dar cand am ajuns acasa l-am verificat si imi spune ca mai am 15400 de km sau 650 zile pana la urmatoarea revizie. Nu cred ca e normal 2 ani. Oare sa aiba sonda pentru calitatea uleiului - cum pot verifica? Masina este cumparata din germania, si este echiparea business.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai intervale de service flexibile pe ea .. cam toate cele din vest au asa - 30 000 de km sau 2 ani .. si uleiuri long-life.. la noi insa ..... se poate modifica si intervalul de service din vag-com. Nu ai sonda de calitate la ulei dar ai martor de nivel in baie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: Se poate modifica din vag-com sa imi ceara reviziile la 15000KM sau 1 an? Nu stiu daca mecanicul mi-a resetat intervalul de service, dar cand am ajuns acasa l-am verificat si imi spune ca mai am 15400 de km sau 650 zile pana la urmatoarea revizie. Nu cred ca e normal 2 ani. Oare sa aiba sonda pentru calitatea uleiului - cum pot verifica? Masina este cumparata din germania, si este echiparea business.

La Octi sunt 2 intervale de service fixe, 15k/1an sau 30k/2ani. Daca tie-ti arata altceva inseamna ca automat esti pe cel variabil, deci ai si senzorul respectiv. Te poti convinge singur in urmatoarele zile, ar trebui ca nr de zile sa varieze cu alta frecventa decat calendarul, functie si de cat mers de oras vede.

Daca nu ti-a resetat indicatorul de revizie si-l resetezi tu de mana cu combinatia de butoane din bord masina trece automat pe intervale de service fixe, parca cele de 15k/1an, daca mi-aduc aminte bine. Daca nu trece singura, se poate modifica. Eu cand am luat masina era pe intervale de 30k si mi-au modificat-o ei pe la dealer cu ocazia nu stiu carei vizite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revizia de 60.000 (66900 km reali) la Avia Pantelimon.

-filtre (benzina,aer,polen,ulei)

-ulei Mobil Sintetic

-furtun epurare schimbat

-ITP

Total 1100 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silviu,de curiozitate poti sa-mi spui cat costa furtunul de epurare si manopera? mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

170 de ron(tva inclus) furtunul.

am factura in masina ,o sa-ti spun si manopera cat a costat.

Modificat de silviu66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizia de 90000km la Skoda Octavia II , 1.9 TDI

Filtru ulei Mann : 30 lei

Filtru aer Mann : 46 lei

Filtru motorina Mann : 92 lei

Filtru polen-carbon activ Mann : 42 lei

Ulei motor Castrol Edge 5w30 Longlife : 270 lei

Service autorizat (NU reprezentanta) - manopera ( + verificari ) : 130lei

Resetare computer bord / diagnoza : 60lei

Cost total: 670 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P Se poate modifica din vag-com sa imi ceara reviziile la 15000KM sau 1 an? Nu stiu daca mecanicul mi-a resetat intervalul de service, dar cand am ajuns acasa l-am verificat si imi spune ca mai am 15400 de km sau 650 zile pana la urmatoarea revizie. Nu cred ca e normal 2 ani. Oare sa aiba sonda pentru calitatea uleiului - cum pot verifica? Masina este cumparata din germania, si este echiparea business.

Vezi in cartea Service ce codificare ai pentru Interval: QG0 si QG2 sunt intervale fixe

QG1 este interval variabil- schimbul se face la atentionarea computerului de bord.Sunt luate automat in calcul: distanta parcursa, calitatea uleiului,stilul de condus si cat timp a trecut de la ultimul schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Am facut si eu revizia de 2 ani (22.000 KM ) O2 1.9 TDI la Brady . M-a costat in jur de 850 RON cu inlocuit filtre, ulei , bec pozitie, resoftare radio ...etc. In schimb nu au schimbat filtrul de combustibil... In iulie imi expira ITP-ul si as vrea sa schimb si filtrul de motorina . Are idee cineva cit costa filtru + manopera ?

Apropo aproape jumate din factura de revizie a fost manopera

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin_balan

Mi se pare exagerat de mult.

Daca vrei sa schimbi filtrul de motorina iti recomand cu incredere sa-l cumperi de la un magazin de piese si sa-l schimbi in alta parte decat la Brady (eventual vreun service de cartier).

Mie mi l-au normat la 50 ron cand l-au schimbat si cred ca si filtrul la ei e pe undeva la 150 ron.

Filtrul in mod normal se schimba la 60.000 deci nu ar trebui sa-ti faci griji ca te pun sa-l schimbi la urmatoarea revizie.

Apropo un bec de pozitie se schimba in maxim 5 minute pentru cineva care se pricepe si becul in sine nu costa mai mult de cativa lei. Update-ul la radio ar fi trebuit sa fie gratuit.

Cu alte cuvinte ai platit manopera pentru o revizie cam 400 ron ceea ce e destul de deplasat avand in vedere ca n-au lucrat mai mult de 1.30 ore la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

miine sper sa nu uit si sa va postez si factura .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimb ulei + filtru cutie DSG... la 120.000

Ulei 6Litri 541 RON

Filtru 80 RON

Manopera 226 RON

------------------------------

TOTAL 847 RON

Toate astea la reprezentanta SEAT pe varianta Constanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mult la manopera... dublu :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizie la 55.000 km.

Ulei Mobil 1 - 5 litrii (4 in motor si unul de rezerva)

Filtru ulei, filtru aer si polen

Total 610 RON cu TVA.

Revizie efectuata la Repr. Skoda din Sfantu Gheorghe, deschis in aceasta iarna.

:D

Mi se pare ieftin, dar....

Dupa ce am preluat masina am am observat ca uleiul estet peste nivelul maxim cu 0,3- 0,4 l.

Intreb daca s-a inlocuit filtrul de ulei, ca in motorul meu intra 4.2 litrii.

Raspuns: da, s-a inlocuit, dar dupa studii indelungate se ajunge la concluzia ca in motorul meu intra doar 3,8 litrii, si se extrage surplusul.

Daca este adevarata povestea cu 3,8 litrii atunci se pune o intrebari:

La o reprezentanta, unde se invart zilnic modele similare cu al meu cum de nu se stie ce capacitate de ulei are motorul?

Daca nu este adevarata povestea, se afirma ca:

Sunt niste hoti inconstienti, care nu rezista sa nu fure un amarat de filtru de ulei...

Pentru mine au deschis degeaba aceasta reprezentanta ca numai calc pe acolo.

Modificat de srudolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 55-60 000 se schimba si cel de motorina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

srudolf, am patit acelasi lucru la revizia de 30.000 km. Numai ca la mine au fost peste 0,5 litri de ulei in plus pe care i-am scos cu o seringa dupa un chin de o juma' de ora. Mi-am pus aceeasi intrebare: au schimbat filtru de ulei? Nici acum nu sunt lamurit. Nu as crede si nici nu vreau sa cred ca s-ar uita la un filtru de 2 lei.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

srudolf, am patit acelasi lucru la revizia de 30.000 km. Numai ca la mine au fost peste 0,5 litri de ulei in plus pe care i-am scos cu o seringa dupa un chin de o juma' de ora. Mi-am pus aceeasi intrebare: au schimbat filtru de ulei? Nici acum nu sunt lamurit. Nu as crede si nici nu vreau sa cred ca s-ar uita la un filtru de 2 lei.....

Hopa...

Azi am fost sunat de o doamna de la acest service sa ma intrebe daca am fost multumit de prestatii. Zic... nu.

Dupa trei minute ma suna directorul de service sa ma intrebe de sanatate.

Ii relatez indignat povestea mea cu uleiul,(vezi Post #695) ca probabil nu au schimbat filtrul, etc. , se uita in documentatii: BXE din 2008 are capacitate ulei motor de 3,8 litrii. Imi recomanda sa ma duc inapoi in service, sa-mi schimbe gratis uleiul din motor si sa verificam impreuna capacitatea reala.

Asa o sa fac.

:icon_cool: : Cred ca acest domn director frecventeaza forumul nostru ( :coffee_lol: laudat sa fie obiceiul sau), ca prea repede m-au sunat. : :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin_balan

In cazul asta hai sa va spun si eu ce am patit la revizia de 30.000 km:

Pe data de 17 februarie 2009 am facut revizia tip 30.000 km la Brady la 26.000 km.

Inainte de revizie mi-am cumparat uleiul si toate filtrele (aer, polen cu carbune, ulei si motorina) de Volksparts prezent si aici pe forum.

Ulei Castrol Edge 3w40 507.00 325 lei

Toate filtrele Mann 210 lei

Aveam programare la ora 14:00.

Am ajuns la 13:30 si am predat masina specificand ca am filtrele si uleiul meu si ca nu le vreau pe ale lor.

Baiatul de la receptie a notat ca am venit cu piesele mele, am semnat si i-am inmanat cheile.

La ora 14:40 - 14:50 masina mea a intrat in sfarsit in service (eu avand programare de la 14:00).

La 15:20 primesc telefon de la baiatul de la receptie sa ma cheme la masina pentru ca a aparut o problema. Problema era ca daca pun filtrele mele pierd garantia. Am intrebat de ce, care e diferenta intre filtele mele si cele originale. Mi s-a raspuns ca nu conteaza asta si ca a trebuie obligatoriu sa cumpar filtrele de la ei pentru ca altfel pierd garantia. Pentru ca daca se intampla ceva la motor care are legatura cu filtrele ei nu au cum sa justifice faptul ca au facut revizia daca nu au vandut si piesele. In urma mai multor discutii am ajuns sa cumpar doar filtrul de aer si pe cel de ulei care impreuna insumau 110 lei (cu ~50 lei mai scumpe decat cele luate de mine).

Daca tot ma certasem cu ei am zis sa mai stau in service sa vad ce imi fac mecanicii la masina. Foarte mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca un mecanic il intreaba pe altul cati L de ulei trebuie sa-mi puna in motor... :coffee_lol: ... si celalalt a raspuns "pune si tu pana se umple".

La ~16:10 masina a fost scoasa din service si dusa in spate. M-am dus la receptie si am asteptat sa mi se predea masina. Dupa vreo 15 minute a ajuns si clip-boardul cu hartiile si cheile masinii mele la receptie. Presupun ca e un adevarat labirint din fundul curtii pana la intrare de au ajuns asa tarziu.

Pe factura scria 550 lei. Am intrebat de ce asa mult si mi s-a spus ca revizia de 30.000 se normeaza la 3 ore. I-am zis ca masina nu a stat nici macar 1.5 ore in service si ca oricum mai mult s-au invartit pe langa ea (s-a vazut asta pe monitorul de la etaj) dar n-am avut ce sa rezolv.

Cand am plecat m-am uitat in portbagaj ca sa gasesc acolo filtrele originale pe care le cumparasem de la ei: Cel de ulei si cel de aer.

Uite asa am platit eu pentru revizia de 30.000 km 1085 lei in total si am ramas cu un filtru de aer si unul de ulei originale.

Dupa experienta asta destul de amara si dupa nervii pe care mi i-am facut am decis ca nu voi mai face niciodata reviziile la Brady si nici nu-i voi recomanda cuiva sa o faca

Strudolf sa te duci neaaparat. Cat sa-si mai bata joc de clienti pana la urma?

De cand am facut revizia eu nici pana acum n-am reusit sa scot uleiul in surplus din motor.

Am fost la 3 farmacii si la nici una n-am gasit furtunase pe care le-as putea pune in varful seringii pentru a trage uleiul.

Am mai folosit procedeul asta si inainte cand din greseala am completat cu putin mai mult ulei decat era necesar. Atunci am folosit furtunase de perfuzii dar nu mai gasesc pe nicaieri.

Modificat de sorin_balan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La spitalul de copii gasesti, de la perfuzii pe injectomat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!