Jump to content

Rave
 Share

Postare recomandată

Este aparut asa ca merita o discutie despre el.

Noul Toledo si-a parasit pozitia de "Leon cu portbagaj" plasandu-se acum undeva intre Ibiza si Leon. Este un concurent direct (si un egal) al Skodei Rapid, masinile fiind practic identice.

Ca fost posesor de Toledo imi pare rau ca l-au "ieftinit" dar realitatea zilelor in care traim este ca nu se mai cauta atat de mult calitatea, cat pretul mic. Asa ca decizia celor de la Seat este de inteles.

670x377Image.jpg?p=120913_03:09670x377Image.jpg?p=120913_03:09

670x377Image.jpg?p=120913_03:08670x377Image.jpg?p=120913_03:10

670x377Image.jpg?p=120913_03:08670x377Image.jpg?p=120913_03:10

Exteriorul, identic cu al Skodei Rapid, in afara de faruri si stopuri, este destul de fresh si arata bine. Foarte bine chiar pentru o masina care se va bate cu Logan, Clio si altele.

Portbagajul este destul de mare, mai mare decat al Golf-ului cred, si accesul este la fel de facil.

Trasaturile caracteristice Seat sunt pregnante si foarte usor de recunoscut. Masina asta, cu niste jante frumoase si o suspensie sport poate arata foarte bine!

670x377Image.jpg?p=120913_03:09670x377Image.jpg?p=120913_03:10

Interiorul, si el identic cu al Rapid-ului, nu este cel mai frumos produs al celor de la Seat, dar are linii curate si simple. Arata decent desi plasticele ieftine sar in ochi pana si in poze!

Per total, imi place masina si sper sa vad mai multe pe strazi. Si avand in vedere pretul redus, cred ca vom vedea!

Mai multe detalii aici cat si aici! Si cu toate ca aici este un articol care prezinta Rapid-ul, 90% din lucrurile spuse se aplica si aici!

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mumus.

    12

  • Cristian

    9

  • Rave

    5

  • cosmindumi87

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Toate ca toate,dar stergatorul de pe spate si antena gen captator curent de trolebuz sunt de..kkt.Parca e copilul O2-JETTA. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ruda mai saraca a lui Exeo.

Deja m-am obisnuit de la Vw Up sa urmeze Skoda Citigo si Seat Mii..toate aproape identice. Acum vor fi Rapid si Toledo.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fie multe in Romania peste 5 ani cand incep nemtii sa le vanda. Masina simpla, robusta, portbagaj mare, ieftina=succes. Puntea spate este cica identica cu Golf 4. Puntea fata nu sunt sigur, dar cred ca este de Polo nou.

Multi o sa migreze de la Golf (Leon) la asta din cauza portbagajului si pretului. Portbagajul are peste 500L fata de Golf care este sub 400.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La capitolul motorizari lista va fi cam saraca. 2.0tdi 143cp nu va fi.

Sunt putin dezamagit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Portbagajul destul de mare" Doar DESTUL???? Pai are 550 litrii ca Octavia 1...este cea mai mare din categoria sa, totusi fiind intre Ibiza si Leon, (sub Octavia). Masina arata foarte bine insa se vede de la o distanta ca pe anumite chestii s-au dus pe reduceri dure de costuri de productie( de exeplu cotiera veche pe care nu l-am mai vazut de la Golf IV-Bora incoace) sau alte lucruri mult simplificate fata de O2 sau Toledo III...

Tren de rulare simplist(nefiind multilink) care nu are probleme de stabilitate insa precis va fi mai dura pe drumuri mai proaste fata de un multilink(insa mai putin costisitor de servisat)

Imi place, imi place ca au revenit la forma normala...si daca o vor vinde la un pret normal, va fi o alegere demna de luat pentru o categorie destul de mare de cumparatori!!!

Nu inteleg insa de ce motorizarea 1.4TSI va fi posibil numai cu cutia DSG. Este un mister total....

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca va fi o masina ok dotata, la un pret bun, adica undeva la 13.000 Euro pentru motorizarea de baza, se va vinde sigur bine. In Romania nu cred, insa in Europa pretul e cel care dicteaza, la categoria asta de masina. Cat despre puntea rigida pe spate, si Golful 7, noul Leon si A3 au la fel, pentru motorizarile sub 150 CP, Octavia, care nu s-a lansat inca, va avea sigur la fel. Am condus 6 ani o masina cu suspensie spate la fel, nu e o problema asa mare daca nu vrei sa o duci la limita. Ori, Toledo sau Rapid nu sunt masini pentru asa ceva, si pentru un familist tanar, cu nevoie de portbagaj mai mare decat in cazul unul hatchback. Spatiul interior o sa fie mic ca latime, avand in vedere ca masina e facuta pe platforma de Polo/Fabia/Ibiza, insa ca lungime va fi ok, spatiul la picioare in spate va fi destul de bun, avand in vedere ampatamentul mare pentru o masina de dimensiunea aasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant review-ul, totusi minusurile gasite de ziarist nu sunt chiar atat de importante: nu se pooate opta pentru faruri cu xenon, materiale mai slabe calitativ - plastic tare peste tot, inexistenta butoanelor de inchis/deschis geamurile spate. Daca in Romania va fi lansat la un pret mai mic decat s-a anuntat deja in Germania si Spania, adica 13.000 EURO, Toledo/Rapid ar putea avea un volum de vanzari destul de bun. Daca nu, la 13.000 Euro deja se poate cumpara Skoda Octavia 1.4 80 CP.

Later edit: se pare ca ziaristul din review-ul de mai sus vorbeste aiurea, am gasit o poza cu interiorul Toledo, o poza oficiala, publicata pe www.netcarshow.com, in care exista butoane pentru controlul geamurilor spate pe usa soferului:

http://www.netcarshow.com/seat/2013-toledo/1600x1200/wallpaper_3c.htm

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca a testat o varianta de pre-productie. Am mai citit undeva de faza cu geamurile si ziceau ca Seat-ul va rectifica problema in scurt timp. Poate a fost rectificata intre timp.

Octavia cred ca se va lansa mai scumpa decat acum, si mai bine dotata, pentru ca in range-ul 12.000 - 18.000 de euro va intra Rapid. Nu ar avea sens sa tina 2 masini la acelasi pret in oferta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca Octavia se va scumpi, avand in vedere ca Golful 7 are preturi similare sau chiar mai mici decat Golf 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci se intampla ceva ciudat, pentru ca Skoda va avea in oferta doua masini aproape la fel de mari, ambele sedan, ambele hatchback, si ambele la aceleasi preturi...

Diferenta ar fi ca Octavia are materiale mai bune si se poate configura cu piele, xenon si alte dotari "de fite".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca va disparea Octavia Tour cu ocazia lansarii lui Toledo si Rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

A aparut de saptamana trecuta, eu sunt oarecum dezamagit de preturi, insa probabil urmeaza o promotie cum s-a intamplat si la Rapid, cu 1000 euro discount. Fara sa se supere vreun posesor sau fan Skoda, Rapid mi se pare mai frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut toledo acum o luna in curte la pba...frumos,un rapid 97%...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal, singurele modificari sunt la exterior in fata si spate si la interior volanul. Masinile sunt identice ca si conceptie, se produc in aceeasi fabrica si cu aceleasi piese si materiale.

http://www.netcarshow.com/seat/2013-toledo/1600x1200/wallpaper_3e.htm

http://www.netcarshow.com/skoda/2013-rapid/1600x1200/wallpaper_1c.htm

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Adrian Nechifor

Salut. Am reusit sa testez si eu noul SEAT Toledo. Mi s-a parut a fi o masina foarte potrivita pentru familisti. Portbagajul este foarte incapator, iar in spate este loc foarte mare. Se vede totusi ca este un model care a trebuit sa aiba un pret bun si spatiu mare. Nu avem parte de un interior foarte calitativ (totusi e peste cel din Ibiza) dar macar e bine inchegat si pare ca va rezista bine in timp. Controale pentru geamurile din spate nu exista si la sofer. Pe conceptul de le Geneva erau cele doua butoane in plus, dar se pare ca nevoie de a reduce costuri si-a spus cuvantul. Destul de deranjant lucrul asta, daca ma intrebati pe mine.

 

Nici lista de optionale nu cuprinde chiar tot ce este mai nou pe piata, dar are toate dotarile care chiar sunt folositoare in traficul de zi cu zi.

 

Totusi, este o masina care arata bine si care, daca va fi promovata bine, va fi cumparata de romani. Este exact pe gustul consumatorului de la noi.

 

Mai multe detalii si fotografii puteti citi/vedea pe blogul meu auto: http://goo.gl/iU2LU

 

Feedback de la voi astept aici, ca asa e cel mai corect fata de forum. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Un articol bine scris, afli multe lucruri, interesant, dar asa parca mie imi place mai mult stilul TopGear in care dau cu producatorii de pamant. Aici se vede ca nu vrei sa superi cu nimic pe cei care au fost atat de amabili incat sa-ti dea masina gratis pentru 500 Km.

   Ce Seat este asta daca este facut in Cehia la aceeasi uzina cu Rapid? Ce dezamagire ca motoarele cele mai accesibile 1,2 TSI sunt cele de tip vechi cu distributia pe lant cu zeci de pagini de probleme pe acest forum. Frana tambur pe spate..Fata de Loganul nou are in plus 2 stele Euroncap si sper eu caroserie galvanizata. ( si multe mii de euro in plus).

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut si eu un test drive cu noul toledo.Motorizarea era 1.2tsi.

Mi s-a parut fasnet,insa la viteze mari mi e cam instabila si directia cam prea usoara.

La interior parca s-au zgarcit la materiale,dar nu e ceva nou la seat.

Pt cine nu vrea o masina cu pretentii,poate fi o alegere cat de cat ok.

Modificat de TIBI_84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ebi: daca nu vezi decat 2 stele ncap peste logan,nu este o masina pe care sa o cumperi pt tine,nu te supara.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Nechifor

@Ebi: Stiu stilul Top Gear de care zici, dar nu cred ca e cazul. Asta e stilul meu. Daca ai citit cu atentie, am zis si defectele masinii: subviratorie, directie prea moale, materiale nu tocmai stralucite, lipsa DSG pentru TDI-ul de 1.6, lipsa butoane control geamuri spate de la sofer, insonorizare destul de precara etc. Ideea e ca nu am de ce sa dau de pamant cu masina asta. Pana la urma se bate cu Chevrolet Cruze care este cu aproape 2000 de euro mai scump la pretul de baza, si cu Fluence care costa cam la fel ca Toledo. Putem lua si Loganul in calcul daca insisti. Nu am testat Logan 2 dar chiar si asa sunt convins ca e departe noul Toledo, in sensul bun,

 

@TIBI_84 Am condus si eu pentru cativa kilometri un Toledo cu 1.2 TSI. Are avantajul silentiozitatii, dar imi place mai mult cum se misca 1.6 TDI. In rest, de acord cu celelalte lucruri. Este o masina care va prelua foarte multi din clientii de Logan, Aveo, Clio Symbol si altele asemenea. In niciun caz nu va lua din felia Octavia, cum se temeau unii.

 

@vali_devil Si chiar daca ar fi sa luam in calcul doar cele doua stele in plus, e un lucru important. Eu, de exemplu, nu mi-as lua in 2013 o masina care are doar 3 stele. Si atat. Fara alte argumente. Mai ales ca vorbim de Toledo, care e masina de familie, consider ca siguranta este cel mai important lucru de luat in calcul.

 

Asadar, comparatia cu Logan, din punctul meu de vedere e deplasata rau. :)

Modificat de Adrian Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa-i ia pe cei care vor octavia tour(din punct de vedere al dotarilor saracacioase sau al unui buget limitat).In rest sunt total diferite cele comparate de tine.

1.6tdi nu aveau la test pe toledo. Am vazut in schimb motorul asta pe noul leon...extrem de silentios, m-a uimit(mai ales pretul 20.000euro :tuktuk: ).

Ca idee, orice comparatie cu o dacie e deplasata,cel putin din punctul meu de vedere. 

Modificat de TIBI_84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!