Jump to content

Chip Tuning la motorul CR, 2.0 - 110PS


cridaia
 Share

Postare recomandată

putem reveni la "subiect" ? ........multumesc.

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asteptam asteptam testele sa ne spui cum este..diferenta mare, mica ceva legat de consum ca am inteles ca scade putin ...si multumim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

dupa o "prima testare", pot sa va spun ca motorul trage foarte bine, se simte diferenta "net" superior, iar legat de consum pot sa va spun ca am obtinut toate cele 3 variante posibile.....dar la stilul meu de condus pot spune ca a ramas la fel consumul.

mai testez si perioada urmatoare, voi vedea si la iarna cum se prezinta.......ca prima impresie, recomand cu incredere aceasta modificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa remapare, 140CP.....la roata efectiv, aprox. 132-134CP.

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la stage2 cred ca se depaseste 160cp insa nu cred ca vor recomanda asta.....eu am facut stage0 fara nici o modificare asupra masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca motorul de 110 e acelasi cu cu cel de 140,aceleasi injectoare, turbina la fel.

Zicea cineva care l-a dus pe cel de 110 cai in 170 cai si nu are probleme.

Inclusiv mecanicul meu zice la fel,a schimbat distriburia la ambele(110 si 140) si nu difera .

O fi asa sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ne lamureste Dl. Voinea....sa intrebe cineva pe topic-ul dedicat, insa eu asa am primit informatia cand am vrut sa fac remapare....poate gresesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am si eu 110hp/81kw Bluemotion, demult ma bate gandul sa fac un upgrade.

mai am nevoie de niste imperesii, merita sau ba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristi: dupa remapare simti vreo diferenta in zona 1800-2200 rpm ? Daca esti in 4-a la turatia asta si accelerezi, simti ca pleaca "altfel" fata de inainte de remapare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, trage altfel, chiar si in a 5-a.....nu fabulos, dar se simte diferenta. .......Acum vreau sa fac si o curatare de EGR si sunt convins ca se va comporta altfel masina, asta in cazul in care voi gasi "depuneri".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci. Si inca ceva: turatia uzuala de extraurban este 2800-3500rpm sau s-a modificat ? Adica simti nevoia sa schimbi mai sus sau mai jos ca si rpm ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mi se pare.....pot spune ca la fel se schimba, sau cel putin eu fac la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

da, trage altfel, chiar si in a 5-a.....nu fabulos, dar se simte diferenta. .......Acum vreau sa fac si o curatare de EGR si sunt convins ca se va comporta altfel masina, asta in cazul in care voi gasi "depuneri".

am facut si curatarea de EGR......destul de multa depunere.....o recomand la toata lumea si "se recomanda" odata pe an, sau in jur la 20000km......trage cu totul altfel :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e foarte simplu de dat jos, problema ramane cu ce curatam......nu am vrut sa ma complic si am fost la un atelier...pentru cca30-45min si 60lei, nu merita sa te murdaresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista posibilitatea de a monta o turbina mai mare la acest tip de motor pentru a ajuta masina? Sau pentru un ajutor dupa resoftare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de dat jos EGR il dai,dar greu din cauza spatiului aglomerat si a surubului lung de pe spatele EGR.ok, am dat jos si curatat egr si clapeta,dar am in continuare aceeasi problema care a determinat curatatrea EGR si anume eroarea : "code P0401 (EGR Insufficient Flow)" -desi am curatat egr eroarea reapare - in rest nici o alta eroare. aveti idee ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi dau cu parerea: in VCDS campurile de masura debitmetru sunt botezate cu ceva legat de EGR. Poate problema este de la debitmetru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de dat jos EGR il dai,dar greu din cauza spatiului aglomerat si a surubului lung de pe spatele EGR.ok, am dat jos si curatat egr si clapeta,dar am in continuare aceeasi problema care a determinat curatatrea EGR si anume eroarea : "code P0401 (EGR Insufficient Flow)" -desi am curatat egr eroarea reapare - in rest nici o alta eroare. aveti idee ce poate fi ?

Insuffucent flow apare cand e sparta membrana. Vezi daca mai tine vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am motor CR E5 si EGR este electric.mai am de verificat 2 lucruri.

1. tubul EGR sa il verific daca nu cumva are depuneri ..

2. DPFE sa vad daca functioneaza (eroarea poate surveni si de la ea)

va tin la curent daca descopar problema.

intre timp accept orice sfat de la cineva care sa lovit de asa ceva.

mai jos o imagine foarte explicita:

egr.jpg

Modificat de Azazell
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

My bad, acum am vazut ca e CR. Dupa ce l-ai curat ai pus sper si garniturile respective la loc - cele din capatul tevii. Verifica si conectivitatea catre el. Posibil sa se fi dus - el sau clapeta.

DPF-ul daca aveai probleme cu el iti iesea la diagnoza - ma refer aici la senzorii de presiune diferentiala sau cel de temperatura gaze evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandeam si eu sa fac maparea

am un amic ce lucreaza la VW si a spus ca poate sa imi puna softul original de la varianta 140cai fara nici o problema la un cost relativ mic, dar problema cea mai mare ramane limita cutiei de viteze, si anume lipsa treptei 6

nu vi se pare?

nici cu 110 cai nu se misca rau vazand ca nu e o sportiva iar consumul e ridicol de mic in oras, in afara mai mult decat multumitor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!