Jump to content

Seat Leon 1P - 1.6 TDI - 105 CP, echiparea Style, Ecomotive


raekwon1

Postare recomandată

Claudiu, la jantele de tabla banuiesc ca ai folosit alte prezoane decat cele ale jantelor de aliaj :D

Link către comentariu

NU..le-am folosit pe cele cu care a venit;

Trebuia sa folosesc altele??

Si daca da..why?? Intreb ca nu stiu...

Link către comentariu

Frumos leonul parca arata mai bine cu grila inchisa :)

Legat de prezoane nu te stresa poti sa le folosesti fara probleme pe cele de la aliaje. Eu la jetta si la fabia din familie de 3 ani nu am avut nici o problema , e nasol daca pui prezoane de jante de tabla pe aliaje pentru ca prezoanele de la aliaje au o saiba la baza prezonului care din cate stiu odata stranse le-ar impiedica sa deformeze janta sau sa se slabeasca de la vibratii pe cand la cele de tabla poti strange fara probleme cu orice tip de prezon ca nu se intampla nimic.

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu

Si eu am folosit aceleasi prezoane de la jantele de aliaj si pentru cele din tabla. Ma gandeam sa cumpar prezoane pentru jantele de tabla, erau cateva seturi de vanzare pe forum, dar nu mi-am mai batut capul cu asta.

Sunt curios ce modificari are Ecomotive in afara de grila plina.

Link către comentariu

NU..le-am folosit pe cele cu care a venit;

Trebuia sa folosesc altele??

Si daca da..why?? Intreb ca nu stiu...

Unele jante de tabla pot avea gulerul de la baza gaurii diferit, asta doar daca sunt jante aftermarket, pt ca daca sunt OEM VAG atunci nu mai e cazul; merg aceleasi prezoane. Mie din poze mi s-au parut a fi AM si de-aia ti-am spus..mai mult ca sa verifici. La mine jantele sunt AM arata fix ca ale tale iar conul prezonului original nu prea se mai "pupa" cum trebuie cu gulerul de la janta de tabla, asa ca la recomandarea celor de la Autosoft mi-am facut rost de alte prezoane pt ele. Dar: nu la toate jantele AM se aplica chestia asta; sunt multe care sunt exact ca cele OEM. Daca prezonul se incadreaza exact pe gulerul gaurii atunci e ok.

La o alta masina pe care o am (Megane), roata de rezerva este evident din tabla, iar jantele de pe masina din aliaj, iar cea din tabla are 4 prezoane separate si scrie clar in carte sa nu se monteze janta de tabla cu prezoane de la ce de aliaj, desi la prima vedere prezoanele arata cam la fel (adica alea de la aliaj nu au nimic in plus, saiba sau mai stiu eu ce), insa la o privire mai atenta se vede ca este un pic diferit conul lor)

Link către comentariu

@niku_nd4spd - mersi la fel de urari! :beer:

@Cowboy, @TDR - sunt Golf V, deci este de bine..:) Anyway, ms de info; nu stiam de chestiile astea, insa ar fi trebuit sa imi dau seama, e logic...! :icon_rendeer:

@cristian - in afara de grila inchisa, mai are ca si echipare, start & stop, o litera E de culoare verde , pe hayon, rapoartele putin mai lungi la cutie, indicator de schimbare a treptelor (desi cred ca aceasta este standard si pe Copa)...altceva, nu prea stiu sa aiba;

Cred ca este o chestie si de marketing...

Daca aflati ceva, spuneti-mi..ca sa stiu :icon_bounce: (masina este a sotiei..ea merge mai mult cu ea)

Oricum, sunt foarte incantat de Seat.. :soothe[1]:

Link către comentariu

Start Stop este default ON cand se porneste, nu se poate pune pe pozitia OFF decat din VAS sau VAG Com si intra in actiune numai daca sunt indeplinite niste conditii: temperatura apa, consumatori aprinsi...am citit in cartea tehnica a masinii...

Ca si hardware, nu m-am uitat..insa interesant daca are demarorul mai mare...

Am uitat sa precizez, ca nu se poate demara decat daca se apasa ambreiajul, atat in cazul in care pornesti pentru prima data, cat si pentru Start Stop;

De asemenea, el se poate dezactiva din buton insa devine ON cand se porneste masina din nou!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu

As fi curios ce are in plus stop start si daca se poate implementa la o masina normala. Unde ai buton pentru stop start?

Link către comentariu

Butonul este pozitionat pe consola din mijloc, chiar sub cel de resetare a presiunii in pneuri...

Si sunt curios ce are in plus!

In afara de ce ti-am mentionat mai sus, pe parte hardware nu este vizibil nimic fata de una normala...

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Sa mai stergem praful pe aici...

Leonul este la Eurotehnogrup Pitesti pentru vopsire bara spate.

Normal...am gasit-o zgariata in spatele blocului!

Link către comentariu

Sa o folositi sanatosi cat mai multi km!

Mereu mi-a incantat retina un leon alb,il prinde bine ;)

Link către comentariu

Visul meu din copilarie, de cand eram embrion era Leon Alb ........dar n-a fost sa fie alb (nu mai era pe stock) deci este argintiu insa nu duc nici eu lipsa de alb, il vad in fiecare zi pe al lui fratimio. Km fara probleme !!!

Link către comentariu

Ionut lasa ca nici argintiu nu e rau.Abia vezi praful pe ea.

La poloul din familie,care e tot argintiu am observat asta.

Link către comentariu
  • 1 month later...

S-a cam asternut praful pe aici..

16300 KM si se comporta impecabil.

Ca si impresii, mergand cu ea o saptamana (skoda a fost in reparatii), motorul este foarte silention.

In schimb trebuie sa mergi cu ea mai turata, intre 2500 - 3200 ture, deoarece atunci se simte cuplul.

Este altfel setat CR fata de PD.

Tocmai ce o spalasem...era atat de jegoasa incat nu mai vedeam din ea.. :lol:

post-7451-0-63558500-1359801298_thumb.jp

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
  • 1 month later...

f frumoasa masina! sa o stapaniti sanatosi!

 

ps: acum ti-ai lua noul leon in locul skodei? ca parca ziceai ca vrei sa iti schimbi skoda...

Link către comentariu

Multumim la fel! :lol:

 

Arata foarte bine noul Leon, l-am vazut live, pipait..etc.

Farurile alea sunt bestiale...Masina era langa un A3, insa arata de 2X mai bine Leonul..

 

Cat priveste masina pe care vreau sa o iau..99% ma orientez pentru G7 HL 2.0 TDI, insa poate imi surade norocul anul asta si trec la BMW. :icon_rendeer:

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!