Jump to content

Fasait turbina


eu_sunt
 Share

Postare recomandată

Salutare colegi!

Am sa incep prin a va spun ca de curand mi-am vandut masina veche ( un VW golf 4 1.4 benzina) si mi-am achizitionat un golf 5, 1.9 diesel, varianta 90 cp (an 2008, climatronic, full electric, fara computer de bord) cu 116.000 de km reali (verificati la PORCHE ROMANIA), cu 7000 de euro. La putin timp dupa ce am cumparat-o am observat ca se aude un mic fasait (la turbina banuiesc) in momentul in care accelerez . Am fost la un service auto si tipul de acolo mi-a spus ca axul turbinei ar fi dezaxat (orice ar insemna si asta) si ca pe viitor e posibil sa am probleme cu turbina. Ce credeti ca e de facut ? A mai avut cineva problema asta ? Tipul de la service mi-a mai spus ca daca imi va cade turbina se poate rectifica , costul rectificarii este mai mic decat cel al cumpararii unei turbine noi.

Multumesc de ajutor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...pai sunt o tona de topicul cu problema ta..da , s-ar putea ca axul sa aibe joc,,o sa inceapa sa o ia pe ulei..si adio turboo ..ii poti face un log in mers...vb cu colegi.sunt multi din bucuresti..si orice problema ai la turbo..apeleaza la cipos un coleg de foarte mare incredere..numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude un fluierat (golf 4 1.9 tdi alh) pana in 2000 de turatii,trebuie sa ma duc si eu sa vad ce are,problema e ca nu stiu pe nimeni de prin zona mea care se ocupa de asa ceva,si nu as lasa pe "un nenea" sa umble la ea sa o strice mai tare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca in Iasi il ai pe ,,Masina poporului" care te poate ajuta cu o diagnoza si sunt mai multi daca o sa cauti pe forum gasesti. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silviu pentru tine e normal fluieratul ala, turbo functioneaza pana la 150 000 -200 000 rpm, si dupa 2000 rpm suiera, chiar si la 4000 se aude daca ai ulei bun sa nu fie zgomotos motorul. Probleme ai cand nu fluiera deloc sau fluiera tare de tot si cu zgomote ciudate, verifica-ti sa fie ok geometria variabila sa nu agate

Modificat de misulikkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt initiatorul topicului.....doamne fereste sa iti ia turbina pe ulei ca daca nu esti pe faza sa opresti motorul la timp se duc cam multe in motor.Fasaitul ala poate veni si de la furtunul care iese din turbo,fisurat putin,asa e la passatul meu,sau poate s-a miscat putin,incepe sa verifici furtunele de la turbo si cred ca poti schimba si mecanicul, ca de reconditionat turbina se poate dar nu-ti doresc sa ajungi pana o ia pe ulei,cauta-l pe cipos si fa-i o verificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am bulit-o rau astazi.Am incercat si eu cu un alt EGR sh,si mergand in proba,parca nu mai facea acele intreruperi insa avea lag,simteam cum se tura mai greu motoru cateodata,alteori parca isi dadea drumu si tragea bine,si fiind in zona un drum drept si bun zic ii dau un pic de talpa,ca tot nu am scos-o demult la drum lung,am tras pe ea am mers pana la 180,de acolo ff greu mai mergea,,am atins 190 in cele din urma,m-am intors inapoi la fel,am ajuns inapoi in cele din urma la 200 km/h,insa extrem de greu,in viteza a 6-a nu se mai tura mai mult de 3500 nici cum.Precizez inca odata ca am soft pe masina de la TCM.Dupa ce am incetinit,ca ma intrat in localitate,eram in viteza 2 si am accelerat din nou iar in acel moment s-a auzit un suierat extrem de puternic,parca eram in avion,initial nu sm stiut ce se aude,apoi am accelerat din nou,si iarasi s-a auzt. :(Din acel moment imi suiera turbo tare de tot,si in relanti face ca un aspirator bagat in priza.Is dezamagit total si nu stiu ce sa fac,s-a putut duce asa dintr-o data?Sa fi aveut ceva legatura ca am pus alt EGR,sau efectiv la aceste turatii a cedat turbo?Mentionez ca nu scoatem fum decat f putin,de tras trage iarasi ca am anulat din nou egr-ul,merge ca inainte tot doar ca suiera foarte tare,atata cand accelerez,cat si cand las acceleratia,dar mai ales in relanti.ceva idei?ceva sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in ce zona suera, posibil sa fi cedat vreun furtun , nu neaparat turbo, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar se aude si cand opresti motorul,se aude suieratul tare,parca atunci scoti asipratoru din priza,tind sa cred ca paletele din turbo fac acest zgomot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu,asta ce se aude la tine nu e ceva anormal,cam la toate masinile am auzit asa sa faca,sincer cred ca e de la supapa de pe egr de oprire a motorului, shut-off valve,poate mai scapa putin si de aia face asa.la mine face ca un reactor,asa se aude...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fasaitul tare in general e de la furtune de presiune sarite, pt asta trebuie sa verifici fiecare conexiune prinsa cu acele coliere otelite, daca totusi nu vezi nimic, roaga pe cineva sa o accelereze pe loc, daca nu scoate fum alb, inca nu e dusa total(daca e cazul). Poate ai doar crapat un furtun de ala gros si scapi ieftin.

Posibil si intercooler spart, dar mai greu.

Pt problema ta initiala fa un log in mers si vezi cum se prezinta, abia dupaia iti faci o idee cat de cat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am verificat toate furtunele si nu e crapat nimic,am verificat tot traseul turbo-intercooler-admisie.Totul e in regula.Fum alb nu scoate,intercoolerul nu e spart,...dar sunetul de sirena a ramas....totusi doar din turbina poate fi ceva,desi am verificat azi si nu are joc la ax deloc,e foarte ciudat,insa cu acest fluierat chiar si in relanti nu ma pot aventura sa ma duc la un drum mai lung ca nu se stie ce poate ceda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca zgomotul nu este unul metalic si nu ai joc axial in turbina, atunci nu-i bai, poti merge linistit.

daca apar zomote metalice - atunci sunt probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asta e problema ca nu se stie niciodata cand incep sa apara acele zgomote metalice,mai ales cand fluiera tare in relanti,totul e posibil.ma gandeam sa nu fie sparta toba ,undeva la iesirea din turbo,si de aia sa se auda asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat turbina,adica am reconditionat-o,tot nou in ea doar carcasa a ramas veche,am pus sus si face la fel acel suierat,incredibil,imi vine sa ii dau foc de nervi sa o sparg toata, nu altceva,am aruncat cu banii aiurea pe fereastra,parca fluiera si mai tare ca inainte,si foarte ascutit.cateodata imi face si in relanti cateodata nu face si in relanti,dar in turatii incepand de la 1200 pana in 4000 suiera la fel de tare.nu mai stiu ce sa fac pe cuvant....is dezamagit total de vw...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut bine ca ai schimbat tot in turbina,asa ai eliminat orice banuiala,nu mai stai cu frica ca te lasa,este o investitie buna dar cauta sa controlezi inca odata amanuntit toata tubulatura si conexiunile de la turbina si intercooler,undeva rasufla pe traseu de aceea ai acel suierat.Bafta!

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FloRio vezi sa nu iti fie rupt racordul flexibil de la galerie, cel ce vine imedeat dupa turbo, sau vreo fisura in galeria de evacuare, ridica masina sus pe un elevator si porneste-o si vei vedea de unde se aude. si la mine se auzea un fluierat de la turbo dar aveam acel racord flexibil ciupit se auzea ca un fluierat, iar cand am dat jos galeria , am pornit motorul de curiozitate si se auzea foarte tare cam cum spui tu ca ti se aude. incearca si varianta asta, dar oricum daca zici ca ai reconditionat turbina sigur e vre-un furtun buba la tine. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florio de ce nu vi miercuri la o intalnire vw ca vad ca esti din bm, sa ne dam si noi cu parerea, urmareste la intalniri spontane sa vedem daca ne intalnim, acum on topic : incearca sa localizezi exact de unde se aude, zgomot poti sa ai si de la role, o masura mai ciudata, porneste motorul pentru cateva secunde fara cureaua de accesorii sau da-mi un pm sa ne intalnim maine, poate 2 ne dam seama mai repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate le-am verificat nu-mi dau seama nici cum de udne vine,am mai banuit catalizatoru,nu stiu,asa suierat ascutit mai rar am auzit,doar la turbinele care is pe duca,dar toate furtunele sunt verificate si ..............am 2 loguri in topicul dedicat acestora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit dupa o tura cu florin, deci zgomotul se aude din zona turbo, chiar am virat roata si am ascultat cu atentie, si la 2000 rpm cand o tura ( pe loc) si la 3000-3500 su aude surieratul ala da nu e ceva comun, adica zgomot de turbo la el tiuie ( scoate un zgomot -sunet inalt ) cand ii da talpa si dupa aia tace instant, la mers constant - si 2500 si 3500 nu se mai aude. am ascultat si la alte masini si la a mea stiu cand ii dau talpa suiera ( un zgomot mai gros decat a lui florin ) si apoi scade zgomotul, la el parca nici nu se aude ca scade turatia la turbo, strict suna cand ii da talpa si apoi tace instant

Modificat de misulikkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
marius.stanescu

Salut.Daca nu ai rezolvat nimic pana acum verifica cu atentie tot ce tine de esapament.un sunet ciudat scoate si a mea cand schimb vitezele (ca un aspirator ce.l scoti din priza) si ucand masina pe o rama sunetul nu se mai auzea.Dupa lungi verificari am observat ca am teava de evacuare imediat dupa catalizator fisurata.Cei de la service au zis ca de acolo se aud suieraturi ciudate.Spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
ursachicatalin

Scriu aici ca sa nu mai deschid alt topic. Am 2 passat-uri b5, unul 1997 ahu 90cp si unul 2000 atj 115cp. Amandoua au un fasait imediat ce treci de 2000 de ture si ii dai putina talpa. Daca accelerezi lin nu se aude (cel putin sesizabil).Pe loc nu se aude, numai in sarcina. De mentionat ca la ahu are turbo nou Garett si la atj fost-ul proprietar din Germania mi-a spus ca a schimbat turbo. ( am si verificat axul si nu are nici un fel de joc). Pierderi de putere nu am decat la ahu dar cred ca este de la un racord putin fisurat. La ATJ am verificat fiecare furtun turbo, am curatat EGR. De unde ar putea fi acest fasait? e possibil din catalizator, evacuare, garnituri galerii? 

Modificat de ursachicatalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...
claudiu tudorita

Salut de unde venea sunetul pana la urma?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!