Jump to content

Passat B6 Highline


tonyzg

Postare recomandată

Salutare tuturor

Acum ceva timp, am inceput sa urmaresc acest forum pentru a afla mai multe informatii despre VW Passat, iar de curand am intrat si eu in posesia unuia.

Masina este un Passat Variant din 2009, 2.0 CR 140 de cai, DSG, si varianta de echipare Highline.

Nu stiu exact toate dotarile pe care le are, asa ca voi enumera doar o parte din ele:

  • Faruri Bi-xenon adaptative
  • Senzori de parcare fata-spate
  • Bluetooth
  • Scaune fata incalzite
  • Dublu climatronic
  • Interior sport piele plus alcantara bej
  • Geamuri electrice fata-spate
  • Tempomat
  • Proiectoare
  • Senzori de lumina/ploaie
  • Navigatie RNS 300
  • Webasto(nu stiu foarte multe detalii despre el)
  • Auto-hold
  • Jante pe 17 Siena

In viitorul apropiat o sa vreau sa ii pun alarma si sa schimb navigatia cu un RNS510 ; asadar, rog pe cei care au facut astfel de modificari, sa imi dea un sfat de unde as putea achizitiona si monta aceste componente.

Initial, vroiam una cu cutie manuala insa cand am ajuns in Germania masina asta mi-a placut cel mai mult. Pana in prezent am parcurs in jur de 2500km impreuna si sunt foarte multumit atat de cutia DSG cat si de intreaga masina.

Sper sa va placa:

post-105426-0-03944900-1346679681_thumb.

post-105426-0-21874400-1346679714_thumb.

post-105426-0-61098800-1346679810_thumb.

post-105426-0-36982300-1346680082_thumb.

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina.

Vezi in aria de vanzari a forumului ca vei gasi RNS510 la preturi foarte bune si baietii te pot ajuta si cu montajul.

Ne poti spune un pret de achizitie?

Link către comentariu

Multumesc pentru urari !

@Florin: si masina ta este foarte frumoasa si ingrijita! Poate le facem cunostiinta candva, eventual la o sedinta foto. Ti-am citit jurnalul si vad ca esti pus pe treaba... ai facut ceva modificari la ea si toate de bun gust, bravo ! Initial cautam si eu una model facelift insa asa a fost sa fie.

Link către comentariu

Superb :D felicitari! Si milioane de km fara incidente! Mi-e dor de B6 cand vad asa exemplare :)

Link către comentariu

Masina avea 114000 km atunci cand am luat-o din Germania, si a costat 14 mii. Stiu ca e un pret foarte mare fata de ce gasim la noi dar asta e, nu se gasesc masini cu km putini, fara probleme si ieftine. Cand am scanat-o avea 3 erori, toate legate de low voltage si mi-au explicat ca a ramas masina candva fara baterie sau ceva de genul. Acuma sper sa nu ma fi pacalit.

Link către comentariu

Asa e, nu te-a pacalit.

Pretul - este unul corect, pentru o masina de 3 ani, care a costat peste 35.000 de euro.

Si pe mine, m-a dus o gramada - cu taxe, drum, etc... si de retinut ca acolo era peste 15.000 euro. Dar, cine vrea o masina buna pentru sufletul lui... da banul.

Altfel, daca vrei doar una de carca, o cauti pe cea mai ieftina.

se gasesc o gramada aici - Highline, in jurul la 12000 euro, km in jurul la 200.000 sau peste... iar pe ceas 80.000-100000km. Oricum, nu e bai ca merg fara probleme, inca mult timp.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu

Da asa este, am studiat un pic piata de la noi inainte sa ma hotarasc sa plec in Germania insa nu prea ma incanta ideea km-lor dati inapoi.

Link către comentariu

Frumos passatul...sa-l stapanesti sanatos, multi km inainte si fara incidente!

ps: "niste" geamuri fumurii i-ar sta de lux!

"I ❤ EOS"

Link către comentariu
costyserbanescu

arata foarte bine masina si sa te bucuri de ea cat mai multi km fara incidente neplacute . in legatura cu pretul mie mi se pare un pret corect pt masina , deoarece se vede ca a fost intretinuta si cine a avut-o inainete a avut grija de ea . o zi buna

Link către comentariu

Geamuri fumurii as fi preferat sa fie cele originale( cu tenta verzuie) dar asa... nu cred ca o sa ii pun geamuri negre decat daca o sa gasesc tot asa, ceva cu tenta verzuie.

Cu ajutorul colegului de forum @Gabivvx am reusit sa aflu mai multe detalii despre masina, si am observat ca masina ar avea un sistem antifurt 7AR Electronic vehicle immobilization device with alarm system and backup horn. Acum intrebarea mea este: cum imi dau seama daca aceasta alarma functioneaza si in ce conditii se declanseaza? Pentru ca nu am observat nici un beep sau alt sunet la incuierea/descuierea masinii din telecomanda.

Va multumesc.

Link către comentariu

Super frumos interiorul deschis la culoare, merge de minune cu o masina inchisa la culoare. Multi km fara incidente si sa o stapanesti sanatos! :emthup:

Link către comentariu
  • 3 months later...

Si uite ca a venit si iarna in bucuresti si am zis sa ies si eu cu masina sa vad cum se comporta pe zapada... :icon_rendeer:

Masina s-a comporatat relativ ok, intra ASR foarte des, si ABS insa de deplasat m-am deplasat. Mai nasol e cu plecatul de pe loc, deoarece cu DSG inca nu am invatat sa fac balans si daca ai apucat sa te impotmolesti in zapada, cam acolo ramai daca nu ai noroc si poti sa dai in spate. Am incercat sa urc si o rampa relativ mica, plina cu zapada si cred ca era si gheata pe dedesubt si a urcat ce a urcat pana cand s-a oprit si n-am mai reusit sa inaintez nici cu avant nici cu nimic. Dezamagitor este ca au trecut pe langa mine 2 masini si au urcat cu greu dar au urcat:). Mentionez ca am cauciucuri de iarna dunlop 3D din 2008 cu 5-6 mm.

Acum nu stiu daca o fi de la cauciucuri sau nu sunt eu acomodat cu cutia DSG iarna. Ma gandeam sa-i schimb cauciucurile pe fata, dar mi-e sa nu dau banii degeaba :). Voi ce ati face?

post-105426-0-92363600-1355262702_thumb.

Link către comentariu

Salut,

Si eu am tot un break si pot spune ca desi am manuala si pot face balans, adevarata problema pe care o intampin este ca dau cu burta de santul dintre roti si din aceasta cauza, plus greutatea destul de mare a masinii (fiind break) raman impotmolit. Azi dimineata am iesit cu greu din parcarea din spatele blocului, problema fiind exact aceasta cu santul dintre roti. In spatele meu raman urmele scutului pe zapada. Eu am cauciucuri Nokian WRG2 cu profil de 7-8mm, asa ca eu spun ca nu cauciucurile sunt problema la tine, cred ca este ceva normal :) Masina lunga, grea, destul de joasa => ne chinuim putin.

Ca o paranteza, cu matizul nu ramaneam aproape niciodata in situatiile descrise deoarece era mai inalta putin si era si usoara.

Bafta cu zapezile si sa te poarte multi kilometrii fara probleme.

Link către comentariu

Faptul ca-i mai grea masina constituie un avantaj, aderenta fiind mai buna, asta in conditiile in care nu atingem cu scutul zapada.

Modificat de Tibo78
Link către comentariu

Sunt de acord cu tine. Eu incerc doar sa subliniez faptul ca fiind variant, asta ar fi o potentiala cauza de a ramane impotmolit. Nu stiu date concrete de distribuire a greutatii pe masina asa ca nu vreau sa intru in detalii prea picante pe care nu le cunosc bine. Asa simt eu masina fata de alte masini cu care am mai mers, atat sedan-uri cat si break-uri, mai ales la urcarea unei pante, mi s-a parut mereu ca urca mai bine un sedan.

Link către comentariu

vin si eu cu exemplu/contraexemplu: break, manuala, la a doua iarna cu aceste anvelope, luate de noi anul trecut (cred ca au minim 8-9 mm), unele mai jos in gama ca brand, si po zice cu brio ca nici iarna trecuta (la ce iarna a fost in bucuresti) si nici ieri sau azi nu am ramas nicaieri. azi am iesit din parcare destul de usor dar mormanul de zapada afanata ajungea pana la capota dar cu esp-ul pornit in tr1 am accelerat usor si constant si nu m-am oprit deloc si am iesit cu brio.

tin sa subliniez toate astea ca sa ne facem o idee. am condus si eu si alte masini si iarna trecuta si in anii trecuti dar mai multumi ca aceasta "balena" grea cum ziceti voi, eu nu am fost. normal ca problemele exista la nameti, la zapada afanata nu am nici o problema. tot la fel de bine m-am descurcat si pe bulevardele unde exista gheata si pe deasupra zapada inmuiata si la schimbarea benzilor unde ar trebui sa fuga masina stanga/dreapta, nu am avut nici o problema. deci cred ca e un mare avantaj greutatea masini coroborata cu sistemele de siguranta si anvelope adecvate.

Drive safe!

Link către comentariu

Multumesc mult pentru pareri. Asa pe strada a fost ok, si in zapada am franat am plecat fara probleme. singura problema am intampinat-o la urcarea pantei. probabil trebuie sa incerc sa trec DSG pe "manual"si cu ESP dezactivat poate asa reusesc. Oricum zapada era destul de mare, si atingeam un pic cu scutul zapada dintre santuri. In alta ordine de idei, cu un renault symbol cu anvelope michelin a3, am urcat fara probleme :). De aici si dilema daca o fi o problema generala a passaturilor break DSG sau a cauciucurilor cam vechi (4 ani) .

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!