Jump to content

Bixenon AFS


Joe
 Share

Postare recomandată

Salut baieti.

Am conduc recent superb-ul lui taicameu si nu prea am inteles care e faza cu acestt zis bi-xenon. Cand bag faza lunga arunca in fata un Halogen de toata frumusetea. Are si pozitie separata in far pt becul de halogen. Bixenon nu inseamna ca pe acelasi bec de xenon ar trebui sa aiba si faza scurta si faza lunga?

Sa traiasca toata lumea!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Halogenul e pentru dat flashuri, becul cu xenon se incarca mai greu si dureaza ceva timp pana cand se aprinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ca la Passat b5.5 probabil. Halogenul este pt flash-uri pe timp de zi sau in general cand nu este pornita faza scurta. Cu xenonul pornit va da si el si halogenul faza lunga. Tu sesizezi pregnant halogenul pt ca este mult mai galbui, dar sigur merge si xenon-ul pe faza lunga.

Mi se pare mai bine asa, ai o luminozitate mai bun pe lunga raportat la cei care au doar bixenon.

Inca ceva, am observat la masini cu bixenon oem care dau flash-uri ziua ca pare de o intensitate mai mica decat halogenul in aceeasi conditie, probabil are legatura cu dispersia luminii.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand dai flash, fara sa fie faza scurta aprinsa, lumineaza doar halogenul. In schimb, noaptea, cand ai farurile aprinse si dai faza lunga, se apridne halogenul si se ridica xenonul.

si foarte important, ca sa mearga sistemul AFS, comutatorul de lumini trebuie sa fie in pozitia AUTO. Altfel , va merge ca un sistem simplu de xenon, cu reglare sus-jos, fara luminare laterala sau pe diverse moduri (oras, ploaie, etc)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut baieti!

Acum vreo 3 zile m-am trezit cu o eroare in bord: "No bend lighting (afs) funtion", iar farurile au ramas blocate in jos, nu se mai misca cum faceau inainte la pornire (sus-jos-stg-dr). Noaptea este cam imposibil de mers cu masina pentru ca vezi la 4 maxim 5 metri in fata. In fine, am fost la PBA si mi-au zis ca este de la senzorul de nivel de pe bascula stg. fata (cod: 1K0941274C) care am inteles ca este defect si care costa exagerat de mult, dupa parerea mea. Macar baiatul de la receptie a fost foarte dragut si mi-a dat codul senzorului.

In acest weekend l-am dat jos si l-am curatat (dupa cum am mai vazut pe alte forumuri) si.....nimic. Aceeasi eroare in bord.

S-a mai lovit cineva de problema asta pana acum ?

Voi ce parere aveti, sa cumpar unul nou (am gasit mult mai ieftin la UNIX original) sau sa caut second hand? Second nu am gasit pana acum sa vad ce-i drept daca merita diferenta de pret NOU vs SECOND HAND si plus ca nu cred ca se strica foarte des acest senzor.

Voi ce parere aveti ?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nou....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gaby2005 De curiozitate, cati km are masina? Sunt curios dupa cat timp cedeaza acesti senzori...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 64.000. Nu foarte multi, dar cred ca am eu ghinion.

Am cercetat si eu si nu merita intradevar second. Este 200 lei, fata de 450 lei nou si origilal. Cei de la PBA mi-au cerut 700 lei doar piesa, fara manopera + constatarea pe care deja am platit-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1K0941274C  410  ron - piesa oem noua cu factura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1K0941274C  410  ron - piesa oem noua cu factura

De unde ? Maine ma mai duc si eu la cineva sa verifice inca odata senzorul si sa-mi regleze si mie manual farurile (daca se poate) sa vad si eu ceva noaptea. Putem vb la telefon ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea ai ce verifica in senzor... doar in mufa sa nu fie vreun contact imperfect, sau pe cablaj. 

 

Fereste-te de piesele originale de la Unix, sunt chinezarii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salutare tuturor! M-am trezit si eu astazi cu eroarea in bord mai sus discutata : "No bend lighting (afs) funtion" !!!

Din cate am citit pe aici, problema ar fi senzorul! Partea ciudata la mine este ca mi-a aparut eroarea, dupa a disparut, apoi iar a aparut ca intr-un final sa vad ca iar nu mai este semnalizata in bord! La ultima pornire, farurile isi fac autoleveling-ul perfect !!!

Ma ajuta, va rog, cineva cu un sfat, unde sa ma uit, ce defect sa caut sau ce poate fi in aceasta situatie???

Va multumesc anticipat !

Modificat de FeryGL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai becuri arse, fa o scanare, sa vedem ce erori ai stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am posibilitatea acum sa fac o scanare. Am un prieten care are tester dar momentan nu este in tara. 

Problema e ca are toane. Cand merge, cand nu merge. Ma indoiesc de faptul ca senzorul ar avea ceva. Ala ori merge ori nu! Din ce am obs eu pana acum se manifesta astfel... am pornit masina ieri si am plecat cu ea, totul bine si frumos, pana la un moment dat cand in mers a apatut eroarea. Astazi de dim am pornit masina, am pornit farurile, totul bn si frumos, nici o eroare, s_au autoreglat. Eu banuiesc ca de la far ar fi ceva, pt ca atunci cand este rece nu se manifesta defectul, dar dupa ceva timp de functionatre, apare eroarea in bord si imi coboara farurile de imi bat la 2m. 

Ma gandesc sa curat un pic cuplele de la farul din stanga, ca din cate am citit el este unitatea principala pentru AFS. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi fac o programare la service si sa vad ce spun cei de acolo! Revin cu informatii si aici pe forum! Multumesc frumos tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata! Am rezolvat problema! Senzorul era de vina! Am cumparat unul nou, OEM, 550lei de la Autokarma. L-am inlocuit si totul merge perfect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare din nou! Dupa peoblema aparuta la senzorul de nivel de pe bratul din stanga fata, am observat mai nou ca farul din stanga are tendinta de a ramane focusat mai mult spre partea stanga atunci cand masina este in mers dar la viteza relativ mica( 30-40km/h). Daca accelerez peste viteza mai sus mentionata sau daca opresc revine si bate drept ca si cel din dreapta. A mai patit cineva asa ceva? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@FeryGL: E normal, asa functioneaza AFS. Da-i un Google. La viteze mici farurile bat aproape si in lateral, la viteze petse 60km/h fascicolul de lumina bate mai sus si catre inainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

După 7 ani și 155 K km am decis că nivelul de luminozitate a becurilor D1S OEM impune o înlocuire. Becurile originale OSRAM Xenarc D1S  au fost înlocuite cu Philips Xenon Vision 85415VIS1 cumpărate de la Autokarma . Vizibilitatea a revenit la valorile inițiale diferența fiind mai mult decât evidentă, probabil ar fi trebuit schimbate cu ceva timp mai devreme.

Detalii și specificații la  https://www.philips.ro/c-p/85415VIS1/vision-bec-cu-xenon-pentru-faruri-auto/specifications

osram 2.jpg

Osram.jpg

P_20180104_121320_vHDR_Auto.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!