Jump to content

Achizitie Passat CC - sfaturi si recomandari


Christian.B77
 Share

Postare recomandată

Daca era 0 km nu se putea inmatricula ... dar asa la 31 k km merge fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

35 minutes ago, skodita100 said:

Daca era 0 km nu se putea inmatricula ... dar asa la 31 k km merge fara probleme

Ai dreptate. Problema era la alea nevandute. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On Sunday, February 07, 2016 at 18:53, bubu182 a scris:

Daca o iei asa, ajungi sa-ti iei logan ca sunt piesele chilipir.

O masina cu valoarea unui A6 / CC automat trebuie sa aiba CASCO.

Preturile sunt mari, un bec xenon e scump dar il schimbi odata la cine stie cate zeci de mii de km, restul sunt lucruri care le schimbi in cazul unui accident.

Te poti carpi la preturi ok si din dezmembrari.

 

DSG e ok atata timp cat ii faci revizia CORECT la timp (60 000 km) si nu iti bati joc de ea.

Eu am cc din 2011 si am facut vre.o 35.000 in 6 luni cu ea si nu am avut nici o problema cu masina.....nu prea cred sa fie asa pacatoase masina acum are 200.000....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 200k este fata mare . Abia a terminat rodajul . Mai mergi lejer inca pe atat fara probleme . Si abia atunci poti spune ca a trecut de PRIMA tinerete . Dar ... asa cum se cunoaste se aduce usor iar la 140k km(de la 410k) si este iar ... la a DOUA tinerete . Si tot asa ... . Totul e sa intretii masina cum trebuie si sa nu te plangi de consumabile .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 12 ore, skodita100 a scris:

La 200k este fata mare . Abia a terminat rodajul . Mai mergi lejer inca pe atat fara probleme . Si abia atunci poti spune ca a trecut de PRIMA tinerete . Dar ... asa cum se cunoaste se aduce usor iar la 140k km(de la 410k) si este iar ... la a DOUA tinerete . Si tot asa ... . Totul e sa intretii masina cum trebuie si sa nu te plangi de consumabile .

Masina a.mi place enorm nu conteaza cat costa schimb tot ce este mai bun,am facut si casco si consider ca merita. Distributia schimbata la reprezentanta la galati la 185.000...si uleiul la cutie cu toate consumabilele.

Modificat de damian ady
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va mulțumesc pentru răspunsuri! Încă sunt în căutări. Nu mi se pare scump un bec sau consumabile, e logic ca prețul sa fie mare la mașini de la >2010.. de CASCO nu se pune problema, se face. Dar tot nu m-ați ajutat cu un răspuns mai concret : audi a6 sau passat cc? Eu unul trag înspre cc, ma atrage mai mult. Va mulțumesc! 

Modificat de officceall
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce cauti la o masina, dar d.p.d.v. al aspectului, eu zic ca CC-ul este clar peste A6! Acum depinde de mai multi factori, dar decat un A6 mai slab dotat (aici ma refer si la un motor de 2.0 Tdi, care pe o masina grea ca A6-ele, este sub-dimensionat), mai bine un CC cu ceva mai multe dotari (sau km mai putini, pret mai mic etc.), la care este, evident, si intretinerea mai suportabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/10/2016 at 10:48 PM, Sali3ri said:

Salut.

Am nevoie de ajutorul vostru.

http://autovit.ro/anunt/volkswagen-cc-ID7GfeGp.html

Se poate inmatricula? Adica, emite RAR-ul certificat ? Am verificat VIN-ul pe siteul VW si este afectata.

Multumesc.

Ma gandesc ca nu ai de gand sa dai 21k pe acea masina care desi are km putini, este foarte slab dotata.

Gandeste-te ca preturile la Passat B8 (nou)  incep de la 22k ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi....am si eu o problema,am pus muzica pe un card si nu citeste toate melodiile adica din 50 vre.o 5 cam atat.....nu da nici o eroare nimic doar ca nu le citeste ...am rns 310....ma poate ajuta cineva?

Modificat de damian ady
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 hours ago, bubu182 said:

Ma gandesc ca nu ai de gand sa dai 21k pe acea masina care desi are km putini, este foarte slab dotata.

Gandeste-te ca preturile la Passat B8 (nou)  incep de la 22k ... :)

Salutare. Te gandesti bine. La inceput am fost atras de numarul mic de km, insa dotarile lipsesc cu desavarsire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/7/2016 at 10:39 PM, rAUL70 said:

Salut, am si eu o intrebare. Am in jur de 12500 , poate 13000 maxim. Vreau sa va intreb, s-ar merita sa merg in Germania sa caut una ? Din ce am vazut pe mobile.de sau autoscout nu sunt foarte multe masini dupa ce imi selectez dotarile dorite (xenon, piele sau piele intoarsa, 2.0 tdi 170 cp, navi rns). In schimb in RO par sa fie mai mari sanse sa gasesc proaspat aduse. Nu prea as vrea automata dar din ce am vazut cele de 170 cp prea putine sunt manuale. Dar asta nu ii neaparat un impediment. In Germania as putea merge cu cineva care face asta des dar mi-e putin frica sa vin 1500 km pe roti cu ea avand in vedere ca in majoritatea cazurilor te lasa sa o testezi prin curte cu ~20km/h... Mersi pt raspunsuri si daca mai stiti cumva alte site-uri de genul asta din Germania sa-mi spuneti, am mai incercat si pe ebay.de dar is foarte putine.

 

 

Am marit bugetul la ~16k, si am niste intrebari pt varianta facelift ca au remodificat butoanele de langa schimbator si nu eram familiar cu ele.

1) Buttonul A OFF se refera dezactivarea functiei Start/Stop?

2)De ce unele nu au butonul argintiu de Start Stop langa schimbator ?

3) Butonul C & S se refera la Comfort & Sport ?

4) Variantele de pe final de an 2012 au inca motorizarea de 170 cai nu 177?

http://i29.photobucket.com/albums/c282/mildjimshales/PRJCT_R a photo history/CC_shifter_surround_buttons_zps92492a8d.jpg

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 si 3 - da. Ptr. 2 si 4 nu ma pronunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2- Butonul ala argintiu il ai doar daca ai Kessy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aa am inteles, deci pur si simplu apesi butonul ala fara sa scoti cheia din buzunar. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La dotari sta foarte bine, doar ca este prea ieftin ca sa nu aibe vreun defect ascuns (probleme motor/accident). Insa daca este la indemana, du-o la reprezentata, fa-i test complet si daca iese bine e de CUMPARAT !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Am decis sa trec de la un Golf 6 la Passat CC. Ar fi un buget maxim de 18...19mii €. Mi-a atras foarte mult atentia acest anunt :

http://autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-cc-ID7Gg53f.html

In afara de gabarit, cam care ar fi diferentele majore intre cele 2 masini? Actuala si viitoarea. Din ce vad in anunt, ar fi foarte ok. Bineinteles ca ma voi duce s-o vad doar daca accepta test reprezentanta. Pentru suma asta, nici nu mai conteaza 100€. Astept cateva pareri, daca se poate. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu confundati cu masinile de 200k km dar el intinereste masina cu 1 an . Dupa serie e 2012 chiar primavara 2012  . Si taxa nu e 50e . E din 3 cifre . Deci perfect de incredere .

Am sunat si motivul a fost ca asa trec romanii un an in plus . Si daca el tot roman este ( cu ceva accent ) a pus si el un an in plus .

 

Ps . Masina e chiar dotata . Ff rare masinile cu asa multe dotari . Pana la urma mergi cu masina pe strada nu cu anul de fab sau km .

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Îmi puteți spune și mie parcuri auto din Pitești - Vâlcea? În maxim 1 săptămână o sa achiziționez un passat cc sau audi a6 2010-2011 și as dori sa vad câteva modele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/14/2016 at 7:33 PM, Clawoodyou said:

2- Butonul ala argintiu il ai doar daca ai Kessy

095749.32594.jpg

Cumva te referi la butonul din stanga schimbatorului de viteze?

In imagine se observa ca masina nu are Kessy si totusi are acel buton.

6 hours ago, VasiVw said:

https://lajumate.ro/volkswagen-passat-cc-exclusive-an-fab-2012-euro-5-140-cp-954556.html,imi spuneti niste pareri?dupa cum am mai postat sunt in cautarea unu cc,parerile voastre sunt importante pt mine...ms

Are destul de multe dotari.

Pretul mi se pare corect fata de ce gasesti in piata.

Ma pune pe ganduri faptul ca tipul are la vanzare 3 masini si "Injectoare Vw Passat 2000 tdi 140 cp BKP".

 

Eu parca nu m-as baga.

 

Spor la cautari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, ken.revelite said:

Buna seara. Am decis sa trec de la un Golf 6 la Passat CC. Ar fi un buget maxim de 18...19mii €. Mi-a atras foarte mult atentia acest anunt :

http://autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-cc-ID7Gg53f.html

In afara de gabarit, cam care ar fi diferentele majore intre cele 2 masini? Actuala si viitoarea. Din ce vad in anunt, ar fi foarte ok. Bineinteles ca ma voi duce s-o vad doar daca accepta test reprezentanta. Pentru suma asta, nici nu mai conteaza 100€. Astept cateva pareri, daca se poate. Multumesc.

Masina arata ... oau!

In anunt e specificat ca accepta orice test.

Diferente majore intre Golf 6 si Passat CC? Depinde ce dotari ai pe Golf, insa e greu sa compari cele 2 modele. Sunt cu totul alta clasa.

 

Ti-as recomanda sa intri pe site la VW si sa incerci sa configurezi o masina cu aceleasi dotari. Astfel vei afla care ar fi pretul de plecare. Te va ajuta sa poti compara cu alte modele din piata.

Modificat de OT79LAU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

45 minutes ago, OT79LAU said:

 

45 minutes ago, OT79LAU said:

095749.32594.jpg

Cumva te referi la butonul din stanga schimbatorului de viteze?

In imagine se observa ca masina nu are Kessy si totusi are acel buton.

7 minutes ago, OT79LAU said:

 

Cred ca esti putin in eroare :) Cum ai dedus tu ca masina nu are kessy? Crezi ca e pus butonul la misto? :)

Modificat de Clawoodyou
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai kessy nu prea mai ai unde sa bagi cheia . Asa am avut la tiguan 2013 . Nu aveai unde sa bagi cheia sa pornesti . Pe suportul de plastic de la volan unde era prevazut suportul pentru contact nu mai era nimic , plastic orb . 

Probabil ca si la passat sau a6 care au kessy nu mai ai unde sa bagi cheia (contact) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunteti putin in eroare! La modelul 2010 care are "kessy" ca si optiune, in fanta unde se baga cheia are o cheitza falsa ( pe care scrie KESSY) si care ramane in acea fanta permanent. La modelul facelift, cel cu schimbator nou, apare acel buton argintiu in stanga levierului dar masina are si fanta unde se introduce cheia. Soferul are optiunea de a apasa butonul argintiu sau de a introduce cheie in fanta si a porni motorul in mod clasic, cum se procedeaza la masinile fara keyless.

Modificat de Jorjel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!