Jump to content

Achizitie Passat CC - sfaturi si recomandari


Christian.B77
 Share

Postare recomandată

E modelul nou de cc facelift... Este mare pretul? :(

Eu m am uitat pe germania 15.16 17 mi euro170 180 de mi...km

Din romania de pe autovit si de genu nu o sa iau niciodata masina ! Nu am incredere in asa ceva ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pretul asta, daca este din 2012, cunosti masina si stii ca nu are probleme, merita. Faptul ca este benzina si ca nu are navigatie nu trebuie sa fie un impediment, sunt o gramada anunturi pe net cu RNS 500. Am condus 1.8 de 160 cp, dar pe un Passat B6 si sincer are destula putere. Eu cand am am cumparat masina, m-am uitat mai intai la starea masinii, km si mai putin la dotari. Prefer sa am o masina ok, care nu necesita reparatii majore, decat una "full" ,asa cum zic samsarii, dar in care sa mai investesc un sfert din valoarea ei de achizitie. Este doar o parere personala. Bafta!

Modificat de Irinel Tincea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca este f ok ca si pret...este adevarat nu este automata si nu are navi dar daca cautam asa ceva pretul sare f mult.. Pe germania nu gasesc sub 17 mii sincer... Da asa este cu timpul se poate pune o navigatie nu aia e cea mai mare problema. Masina arata bine si a fost intretinuta' singurul meu motiv era aceta cu diesel sau benzina... Sa stiu la ce sa ma astept de la un benzinar.din ce am citit benzina este mult mai ok decat un diesel.. Din mai multe motive..gen piese nu cad asa de repede ca pe un diesel.. Distributia la fel este pe lant si nu am citit ca o avea probleme pe motoarele astea 1.8... Etc! Daca gresesc sa ma corectat!!! Dintr un chip facut la motor un stage 1 pe la ce putere as ajunge ? Stie cineva. Multumesc ptr sfaturile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa par rautacios, dar chiar iti sta gandul doar la modificarea chip? Nu de alta, dar o mentionezi la fiecare postare :)

 

Daca tot iti e prieten, roaga-l sa dati o tura pe A2, sa o conduci tu, sa vezi cum se comporta, daca e ceea ce iti doresti. Poti verifica consumul pt toata plimbarea si consumul instant in functie de pedala de acceleratie. Si diverse altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru colegul de forum de scria mai sus ca are pe cineva cu motorul asta si ia 10 in oras vreau sa il intreb in care din vise? Iti zic eu chiar am un prieten  cu a4 1,8t din 2010 resoftat , cand avea cei 160 cai stock tragea binisor dar nu wow,  resoftat trage bine. Consuma in oras cel putin 13-14 chiar mai mult, prietenul meu se gandeste sa o dea din acest motiv, bine merge si cu jante pe 19, la cc sub 18 dau urat fa tu calculele.

Pretul cred ca este ok dar nu este un pret prea mic( masina este pe benzina si are si destui km pentru un benzinar ) si mai conteaza si optiunile , nu prea vezi cc facelift sub 13k dar sunt diesel, daca nu iti place o poti vinde. Eu personal prefer o masina cu 200k km rulati in afara decat una cu 155k km in Romania.

Modificat de branevl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru colegul de forum de scria mai sus ca are pe cineva cu motorul asta si ia 10 in oras vreau sa il intreb in care din vise? Iti zic eu chiar am un prieten  cu a4 1,8t din 2010 resoftat , cand avea cei 160 cai stock tragea binisor dar nu wow,  resoftat trage bine. Consuma in oras cel putin 13-14 chiar mai mult, prietenul meu se gandeste sa o dea din acest motiv, bine merge si cu jante pe 19, la cc sub 18 dau urat fa tu calculele.

Pretul cred ca este ok dar nu este un pret prea mic( masina este pe benzina si are si destui km pentru un benzinar ) si mai conteaza si optiunile , nu prea vezi cc facelift sub 13k dar sunt diesel, daca nu iti place o poti vinde. Eu personal prefer o masina cu 200k km rulati in afara decat una cu 155k km in Romania.

 

Salut, din pacate n-am de ce sa te mint, asta doar in conditiile in care am fost si eu mintit la randul meu, eu cu 2.0 diesel manual in oras nu scadeam sub 10 si la inceput nici eu nu credeam ca 1.8 tfsi poate consuma la fel , cand ieseam din oras amandoi si mergeam cot la cot, eu mergeam cu 6  / 6,5 consum, el ajungea la 8 l / 100 km. Acuma am luat in calcul motorul de generatie mai noua, multitronic 8+1 viteze, etc. Daca m-a mintit de consum, mint si eu la randul meu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10% nu reusesti decat pe distante mai mari (sa zicem 10km) si sa nu ramai blocat in trafic prea mult. Si eu cu 2.0tsi mai am consum de sub 10% in Bucuresti cand e liniste pe strazi.

Dar in aglomeratie 12% e un cifru mai real, urcand si la 14% in zile mai extreme.

O problema e revanzarea, cand am pus al nostru 2.0tsi cu cutie manuala pe net nu am avut parte de vreun interes, masina avand atunci 3 ani si 35.000km reali. Lumea cauta diesel si dsg.

Daca mai faci si (chip)tuning la ea, e posibil sa fie si mai greu. A fost mai de mult un anunt cu un 1.8tsi softat parca si nu a fost foarte bine primit de comunitate de aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da colegul, sti cum e cei cu benzina incearca sa o dea cotita si mai baga de la ei, in acest caz mai scad din litri :)). La revanzare e destul de greu 95% sunt diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e si asta, ai si tu dreptate :) desi n-am sa inteleg de ce in general nu se recunoaste consumul, cand mi-am vandut fosta masina in bord aveam 8 consum, si la cumparator i-am zis ca ea consuma 10 , i-am recunoscut adevarul, puteam sa nu ii spun nimic, chiar sa ma laud, arata 8 in bord , ''dar i-am si dat talpa , in rest maxim 6 '' :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu stiu ce imi arata bordul in legatura cu consum, in masina cu care merg :)

Nu am nici un motiv sa mint, dimpotriva, nu imi place cc-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu chiar mi-as dori o benzina  . Nu am mai avut o benzina de la vechea (de fapt a fost la tzipla) dacie din 1997 . M-am saturat sa merg cu consumuri de 3, 4 sau 5% . Cand citesc aici consumuri de 10 sau 12 sau 14% ma crucesc . Ori nu stiti sa mergeti cu masina ori au o problema ori a avansat asa mult tehnologia (nici dacia nu lua 12%) . Si ca sa nu credeti ca aberez va postez cateva poze . 4,4 consum cu CC 2,0 tdi 140cp CFFB, de la buc - otopeni si retur , 3,7 % consum cu G6 1,6 tdi 105cp CAYC Cta - cernavoda si retur sau 4,4 Tiguam 2.0 TDI 4 Motion Cta - basarabi retur . Sau 4,5 cu Sk Superb break Cta -haga incarcata pana in tavan si cu banchetele scoase sau 4,3 cu acelasi G6 Cta - haga .... Chiar la retur am mers haga _ deva din o cheie sa zic asa am mers 18 ore cu pauze doar de ceva shopping scurt pe la frankfurt si nurrenberg, papi si toilett .

post-53015-0-92647600-1453371473_thumb.j

post-53015-0-43682600-1453371474_thumb.j

post-53015-0-99501600-1453371474_thumb.j

post-53015-0-41959700-1453371475_thumb.j

post-53015-0-93017500-1453371475_thumb.j

post-53015-0-44088900-1453371476_thumb.j

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu compara mere cu pere, consum oras cu consum extern, masina de o tona cu una de minim 1,5. Nu ai spus la ce viteze ai acel consum, ce stil de condus ai.

Daca tu vii cu acel consum dupa 1 luna in bucuresti, iti dau cheile de la a mea.

PS Ulterior am vazut ca esti soferul ideal: condus 18 ore cu pauze scurte. Acum imi pare rau că m-am obosit sa iti raspund. Nu sunt atat de sofer precum esti tu.

Modificat de OT79LAU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se vorbeste de 10-14% consum, se vorbeste de un consum real si mers normal spre sport. Daca mergi econom, poti sa scoti consumuri extraordinare cu un diesel !!! De exemplu: Am mers cu un Megane 1.5 dCi, Bucuresti - Chisinau ( eu la volan ), consum mediu 5,9 %. In alta zi am mers pe acelasi traseu, cu aceeasi masina, dar la volan era un prieten, consum 4,0 % !!! Simti diferenta? Dar cum merge el, nu as putea merge niciodata! Rareori ajungea la 100 km/h. Deci e in functie de stilul de condus si viteza cu care mergi. Totul e un simplu calcul matematic. Cu cat mergi mai repede, cu atat consumi mai mult, mai multe semafoare - consumi mai mult s.a.m.d. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu compara mere cu pere, consum oras cu consum extern, masina de o tona cu una de minim 1,5. Nu ai spus la ce viteze ai acel consum, ce stil de condus ai.

Daca tu vii cu acel consum dupa 1 luna in bucuresti, iti dau cheile de la a mea.

PS Ulterior am vazut ca esti soferul ideal: condus 18 ore cu pauze scurte. Acum imi pare rau că m-am obosit sa iti raspund. Nu sunt atat de sofer precum esti tu.

 

Corect spus.

 

Eu am declarat in postari consumul de zi cu zi din Bucuresti, drumuri scurte, opriri dese, aglomeratii etc masina nici nu se incalzeste corespunzator , cu aceasi masina am scos si eu consum de 4,5 la suta de km, motor 2.0 diesel, dar am mers economic rau.

 

Cum i-am spus si colegului care intreba de motorul de 1.8 benzina, pentru 10 ron in plus la 100 de km, prefer sa merg .  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca e de la stilul de condus . Esti la 50 m de un semafor care arata rosu si in loc sa scoti pe liber sa te asezi frumos la rand, trebuie sa te urci pe pedala de acceleratie iar cu 5 m inainte sa il spulberi pe cel din fata ta pui o frana de asezi tot in portbagaj . De ce fac asta ? pentru ca am mulllllti cai si cip . Si pentru ca pot . Colegu Lau daca doresti poti edita postul sau sa il stergi . Imi cer scuze ca ai transpirat din cauza mea . Eu castig o paine din taximetrie conduc de 25 ani si nu am avut niciodata nici un eveniment rutier - si covrigu imi aduce papica zilnica  - prin urmare nu imi pot bate joc si de mine si de masina . Dar deja suntem OFF topic . 

Referitor la colegul cu CC benzina - te sfatuiesc sa il cumperi . In cta nu vei ajunge niciodata la consumurile din buc .

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa fiu rautacios, dar sunt curios in aia 50 de metri in care ai scos masina pe liber si o lasi sa curga pana la semafor, daca apare vreo situatie in care trebuie sa accelerezi brusc sa eviti ceva, ce faci? 

 

Sunt multe cazuri in care multi franeaza in ultima clipa cum ai spus, dar si multi care franeaza si sofeaza ok. 

 

Drumuri bune sa avem ! Spor la toata lumea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când conduci 18 ore... nu îți bați joc doar de tine, ci și de noi, cei ce îți suntem alături pe șosele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa revenim la topic . Deja suntem OFF de ceva posturi . Aici suntem o comunitate unde ar trebui sa ne ajutam . Deja vad ca derapam usor . Vad ca toti care au avut de comentat sunt din buc. Nu stiu cum sa va spun ca nu as dori sa jignesc pe nimeni ., dar datorita haosului din capitala soferii de acolo sunt nevoiti sa devina putin "nesi" ca sa razbeasca . Ideea e ca atunci cand plecati din buc uitati sa va aduceti aminte .Auzi pe toata lumea spunand ... nu vezi de unde e ? B .  Sigur acum nu vreau sa generalizez . Sunt convins ca colegii de pe forum nu se incadreaza aici . Cred ca deja suntem la pragul warningului asa ca rog un moderator sa stearga toate postarile offtopic . 

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul de azi în bucuresti:

10.5l/100km

Distanta 60 km. Trafic moderat. Condus normal.

Consum la 130km/h pe pilot automat, autostrada, șofer + pasger: 6,5

Motor 2.0
Diesel
170 cai curati
Cutie automata

Modificat de OT79LAU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da baieti in legatura cu masina m am decis ! In 2 saptamani voi avea masina daca totul parcurge cum trebuie si nu apar alte probleme, ( sper sa nu apara) am citit f multe pareri despre acest motor si ma convins ca merita. Eu numai prin oras merg cu masina ,f rar ies la un drum lung, in ct voi avea un consum de 10.11 la

Mers putin sport.. E ok ptr mine..o sa fac o prezentare la masina si catevva poze! Va salut :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da baieti in legatura cu masina m am decis ! In 2 saptamani voi avea masina daca totul parcurge cum trebuie si nu apar alte probleme, ( sper sa nu apara) am citit f multe pareri despre acest motor si ma convins ca merita. Eu numai prin oras merg cu masina ,f rar ies la un drum lung, in ct voi avea un consum de 10.11 la

Mers putin sport.. E ok ptr mine..o sa fac o prezentare la masina si catevva poze! Va salut :D

 

Sa fie cu noroc! 

 

Asteptam prezentarea !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te asteptam cu vesti bune!

 

Sa-l intrebi cand a facut revizia, cand a schimbat una alta, informatii de care vei avea nevoie peste ceva timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul de azi în bucuresti:

10.5l/100km

Distanta 60 km. Trafic moderat. Condus normal.

Consum la 130km/h pe pilot automat, autostrada, șofer + pasger: 6,5

Motor 2.0

Diesel

170 cai curati

Cutie automata

Acelasi consum il am si eu, tot DSG cu 170 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua tuturor!

 

Intenționez să schimb bătrânul dar pragmaticul VW Passat 1.8T Variant, cu care mi-am început "cariera" automobilistică și mă orientez către un model VW Passat CC, pe care urmează să îl achiziționez în perioada imediat următoare.

Mașina găsită de mine apare ca model 2009 (fabricație 2.07.2008), are motorizarea de 2.0 tdi 140 cp, echipată cu o cutie DSG și cu o serie interesantă de opțiuni: suspensie adaptativă, jante pe 18" - model Interlagos (anvelope iarnă - vară), piele napa, navigație, climatronic, cruise control, parktronic, lane assist, padele, încălzire în scaune, oglinzi electrice, bixenon adaptativ + coming home (+ spălător faruri), senzori parcare față/spate, parbriz încălzit + duze parbriz încălzite, sistem auxiliar de încălzire, servotronic.

În momentul de față, mașina este la al 3-lea proprietar (primul din România), fiind înmatriculată în țară în vara anului 2013 și are un rulaj de 138.400 km. În urma unei verificări VIN, rezultă că mașina nu a suferit nici o avarie pe teritoriul Europei, dar totodată, nu apare nici un istoric al reviziilor făcute (verificarea a fost făcută prin introducerea seriei de șasiu pe un site autohton). În orice caz, urmează o verificare completă în cea mai apropiată reprezentanță VW (există posibilitatea de a se determina numărul real de km pe baza calculatorului din DSG?).

Menționez faptul că proprietarul este o cunoștință, și există astfel o marjă de încredere în ceea ce privește istoricul aferent. Prețul negociat este de 10.000 eur, la care se adaugă timbrul de mediu în valoare de 950 eur (clasa de poluare este Eur 4 dar s-a evitat achitarea timbrului la momentul înscrierii printr-un artificiu legislativ).

La o primă vedere, mașina se prezintă foarte bine dar verificarea în reprezentanță se va face oricum. Totodată, nu sunt lămurit care sunt diferențele dintre modelul 2.0 tdi standard (eur 4) și cel 2.0 tdi bmt (eur 5). E doar diferență de clasă de poluare și emisii de carbon?

În speranța că îmi puteți oferi un pont pe baza experienței voastre cu acest model/motorizare, vă mulțumesc anticipat!

 

O zi excelentă!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!