Jump to content

Achizitie Passat CC - sfaturi si recomandari


Christian.B77
 Share

Postare recomandată

Asta e paranoia . Sa ai grija ca la fiecare revizie de 2-3 ori pe an sa dai 15k km inapoi ca sa vinzi masina cu 1000 euro mai mult dupa 3 ani ? E regula ? Germania vinde (masini de flote ) cu 180-200 k km in 3 ani . Voi credeti ca sta directotul la firme sa aibe grija ca angajatii sa dea km inapoi la fiecare revizie ? Astea sunt povesti de adormit copii, poate cazuri izolate de dezaxati care dau mii de euro pe scule de ajustat km si isi mai recupereaza din investitie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, pentru o eventuala achizitie a unui cc din 2008 -2009  TDI, aici in Fr am vazut ca toate TDI-urile sunt mai DSG, aici intreb daca ii cutia dsg unsa de prima generatie cum sunt si cele din 2005 de exemplu sau cele de generatie noua, fara intretinere?

 

Motoarele de 140 PD sunt tot ca si cele de B6 cu problemele tipice? sau ar fi in plus sau in minus?

 

Aici unu carat atica Highlinul de franta gasesti de la 7800€ si unu care ii cat de cat corect tot HL se invarte la 10 mi €.  Studiez mai multe marci de dupa 2009 (bmw 123d, skodar RS 2.0TDI, B6 CR l-am taiat si eventual acest cc de care mi-e frica ca ii tot ca B6 de care sunt satul sa car piese la prieteni).

 

Km se pot verifica pe DSG ca si la celelate masini din vag? Ce greutate are si eventual un consum aprox la viteze mai mari?

 

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici unu carat atica Highlinul de franta gasesti de la 7800€ si unu care ii cat de cat corect tot HL se invarte la 10 mi €. 

 

..stiu ca nu este forum pentru  sintaxa, morfologia si gramatica limbii romane, dar....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de ajutor. Nu stiu ce nu ai intales, nivel de dotare Carat = Highline ... Daca am tastat gresit "atica" si nu te-ai prins ca am vrut sa zic adica  ii problema ta, sau fiind pe un forum auto nu sti ce inseamna HL sau nu iti vad rostu interventiei. Parca erau interzise astfel de postari.

Te salut.

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu dar nici eu nu am înțeles faza cu carat și atica. Nu știu câți de pe aici știu ca highline e carat în Franța ca sa înțeleagă ca atica e de fapt adică. Ești pe forum romanesc și folosești termeni care se folosesc aici, nu termeni care se folosesc strict în alte tari și ai pretenții sa le înțelegem noi.

Nu vreau sa înțeleg ca ești în categoria aia plecat de un an din tara și deja nu mai știi românește...

Motoarele PD sunt aceleași de pe b6. Trebuie sa fii atent la codul de motor. Eu unul iti recomand sa cauți un CR, sunt motoare mult mai reușite și fiabile. Însă le găsești după 2009, euro 5

Te salut

Modificat de AlexJFY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, precizasem ca ii HL de Fr si nu fac parte din categoria aia sunt de aproape 15 ani si cei drept in Ro am avut sansa doar sa fiu nascut si am facut putine clase. Nu astea conteaza...

 

Deci daca sunt tot aceleasi motoare  (coduri motor) PD ca si pe B6 atunci renunt. CR il evit, prea lenes ptr un cc si putin pretabil la tuning. Am vazut la preturi atractive si de aceea ma gandeam sa aflu mai multe pareri.

Merci

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal nu mi se pare leneș adică am suficienta rezerva de putere și am 140cp și chiar nu simt nevoie de mai mult. Cele PD au aceeași putere, deci de ce ai renunța la CR? Nu știu ce așteptări ai tu, dar e și varianta de 170cp dar aici trebuie sa fii atent sa aibă cod motor ceva de genul cfgb parcă, produs din septembrie 2010. Cele cu cbbb au o problema cu un ax de la pompa de ulei care e mai scurt și se uzează prematur din aceasta cauza

Modificat de AlexJFY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, baieti! 

Nu am mai postat de foarte mult timp pe forum, dar acum a venit vremea sa fac o achizitie si as vrea sa va cer sfatul. Intentionez sa imi cumpar un CC 2012+ 2.0TDI DSG de 140 sau 170 cai. Ce sfaturi imi dati? Masina o voi aduce din Germania printr-o firma care se ocupa cu asta si a adus mai multor cunostinte masini foarte ok! Am buget de 18.000Euro si as vrea sa stiu mai multe despre CC. De exemplu, tatal meu ma bate la cap sa imi iau Passat B7 ca iarna voi avea probleme cu usile la CC din cauza ca nu au chedere la geamuri. In momentul de fata am gasit cateva masini si de 140 si de 170 cai dsg, toate cu suspensie adaptiva, piele integral sau alcantara, navi mare sau mica si camera. Unele mai aveau si trapa, dar nu aveau 170 si asa mai departe. La ce motor ma sfatuiti sa ma orientez? Consumul nu cred ca este semnificativ mai mare la 170 cai si nici nu ma intereseaza asta pentru ca este diesel si oricum consuma putin. Masinile pe care le-am gasit au in jur de 100k km pana la 150k km maxim. 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, baieti! 

Nu am mai postat de foarte mult timp pe forum, dar acum a venit vremea sa fac o achizitie si as vrea sa va cer sfatul. Intentionez sa imi cumpar un CC 2012+ 2.0TDI DSG de 140 sau 170 cai. Ce sfaturi imi dati? Masina o voi aduce din Germania printr-o firma care se ocupa cu asta si a adus mai multor cunostinte masini foarte ok! Am buget de 18.000Euro si as vrea sa stiu mai multe despre CC. De exemplu, tatal meu ma bate la cap sa imi iau Passat B7 ca iarna voi avea probleme cu usile la CC din cauza ca nu au chedere la geamuri. In momentul de fata am gasit cateva masini si de 140 si de 170 cai dsg, toate cu suspensie adaptiva, piele integral sau alcantara, navi mare sau mica si camera. Unele mai aveau si trapa, dar nu aveau 170 si asa mai departe. La ce motor ma sfatuiti sa ma orientez? Consumul nu cred ca este semnificativ mai mare la 170 cai si nici nu ma intereseaza asta pentru ca este diesel si oricum consuma putin. Masinile pe care le-am gasit au in jur de 100k km pana la 150k km maxim. 

Multumesc!

hmmmmm.......vezi ca sunt zone in Germania unde sunt multi arabi (Gen Berlin ) acolo masluiesc si arabii masinile .

 

daca e din 2012 e ok , dar vezi sa fie cea cu facelift , si daca tot ai gasit cu trapa ia cu trapa ca de multe ori iti prinde bine ( daca tot e acolo nu te deranjeaza ) . du-te pe piele si DSG automata .

eu am 2012 si nu am avut probleme nici iarna la geamuri , are 140 cai si merge super ok , depaseste ok , se tine bine pe drum si iarna .(acum normal ca daca are cai mai multi or fi bineveniti dar sincer la 140 CP , se tine bine ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 18mii găsești cc (ultimul model). Mai bine te uiți pe autovit/olx ca aici e mai ușor sa le verifici decât acolo. Și acolo se dau km înapoi la greu și se fabrica și cărți service. Germania nu mai e ce a fost acum 10 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspuns, dar de Romania mi-e mai frica. Baietii care imi vor aduce masina au lucrat la vw si aduc masini doar din reteaua vw cu garantie. 

Ati avut probeleme cu dsg? Am un prieten cu tiguan r line 2.0tdi 140 dsg si pe sport ii da socuri la cutie. Masina o are de noua si are 30.000km. 

Ce parere aveti de lane assist si toate sistemele de asistenta ? Imi vor folosi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D  sistemele de asistenta nu prea le vei folosi (gen line assist , sign assist , distronic ), dar sunt un fel de bonusuri care uneori de fitze nu strica sa le ai sau asa cand te mai plictisesti . de folosit iti vor folosi , depinde si de cum vrei sa mergi . eu puneam pilotul automat pe 150 sau 140 sau 180 km , dar cand ai obstructii in fata sau drumuri / autostrazi ca la noi nesemnalizate , netrasate ..... mai pe scurt vezi sa aiba dotari cat mai multe (scaune ventilate -vara cand e cald si esti in camasa -ventilatia te fereste de transpiratie , sau la drum lung cand te incingi ) -cu cat mai multe dotari cu atat mai bine, Start / stop -ul sa il aiba, volan premium pentru a putea vorbi la telefon  relaxat in timp ce conduci , ai diverse comenzi pe volan . keyless e un bonus/ fitza , portbagaju sa se deschida la picior . ; alarma si multe alte dotari

nu le vei folosi mereu , dar atunci cand vei vrea sau vei avea nevoie sa fie acolo.

masina mea are 180.000 km (cumparata la 163.000 din D ) 140 cp 2.0 tdi si momentan multumesc lui Dumnezeu nu ma plang de ea .

 

in schimb ma plang de consum :))) a mea imi afiseaza o gramada .

Modificat de klanmc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cat are mai multe sisteme de asistenta, cu atat le vei folosi cu o mai multa placere. Iti recomand sa incerci cel putin o data:Lane assistFront assistPark AssistKessy Keyless Acces, Keyless Go, Keyless Trunk, Webasto (sistem incalzire auxiliar), scaune ventilate si dupa ce ai inteles ce face fiecare sa iei o decizie daca vrei neaparat ca viitoarea ta masina sa aiba asemenea dotari.

 

Alte optionale tin doar de gust si comoditatea in arta condusului: piele, volan cu comenzi, 140 sau 170 cp, diesel sau nu, DSG sau nu, camera marsarier, bi-xenon adaptiv, oglinzi rabatabile, proiectoare, trapa, scaune incalzite, navigatie, sistem audio si multe altele.

 

Spor la cautari!

Modificat de OT79LAU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cat are mai multe sisteme de asistenta, cu atat le vei folosi cu o mai multa placere. Iti recomand sa incerci cel putin o data:Lane assistFront assistPark AssistKessy Keyless Acces, Keyless Go, Keyless Trunk, Webasto (sistem incalzire auxiliar), scaune ventilate si dupa ce ai inteles ce face fiecare sa iei o decizie daca vrei neaparat ca viitoarea ta masina sa aiba asemenea dotari.

 

Alte optionale tin doar de gust si comoditatea in arta condusului: piele, volan cu comenzi, 140 sau 170 cp, diesel sau nu, DSG sau nu, camera marsarier, bi-xenon adaptiv, oglinzi rabatabile, proiectoare, trapa, scaune incalzite, navigatie, sistem audio si multe altele.

 

Spor la cautari!

nu vreau sa fiu " GICA CONTRA " dar ai cam incadrat prioritatatile la unele dotari cam aiurea : una e sa ai trapa sa mergi cu ea deschisa la 200 km/h , pe cand cu geamu nu prea mergi tu cu el deschis la viteza asta., proiectoarele sunt si de siguranta uneori cand e ceata mare, volan cu comenzi ---una e sa vorbesti la telefon cu mainile pe volan si alta e sa fii cu o mana cautand numere in telefon , Dsg e mult mai prioritar fata de unele mai de sus .

:D :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu compari trapa cu Front assist de exemplu? E clar ca unii colegi au alte gusturi, dar totusi,la un impact frontal iti va pune trapa frana? Eu unul prefer siguranta nu fitele :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu compari trapa cu Front assist de exemplu? E clar ca unii colegi au alte gusturi, dar totusi,la un impact frontal iti va pune trapa frana? Eu unul prefer siguranta nu fitele :)

E clar ca nu e nimic de comparat. Fiecare optiune isi are rolul ei.

De preferat si front assist si trapa...si se termina discutia :))

Trapa e pentru confort, front assist pentru siguranta.

 

Daca e de comparat ceva, compari optiuni din aceeasi categorie... De ex lane assist cu front assist...

Ati inteles ideea ^^

 

Si da, ideal e sa ai cat mai multe optiuni..slava Domnului, CC'ul are o gama foarte larga de optiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu numar caroserie passat cc 5 locuri?? Vreau sa comand bancheta spate 3 locuri si nu pot numai daca am datele unei masini cu 5 locuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ca as vrea sa ma bag in seama, dar Klanmc chiar NU ai dreptate.

Toate acele sisteme de siguranta sunt foarte bune, binevenite si pt mine au prioritate in fata altora gen: scaune full piele ventilate sau alte prostii..

 

Tine minte ca e o vorba..." Niciodata sa nu zici niciodata" !!!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cat masina are mai multe optiuni cu atat mai bine chiar daca le folosesti chiar daca nu poate odata cand mergi la drum lung iti trebuie sa folosesti line assist si zici ce bine era daca aveam,altadata zici o ce bine era daca aveam trapa sau scaunele ventilate,asa ca cu cat mai multe dotari cu atat mai bine nu sti cand te folosesti de ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Părerea mea ca nu își au rostul discuțiile de genul. Fiecare își alege masina după bunul plac. Daca chiar vrei anumite dotări iti iei masina noua si ți-o configurezi după bunul plac. Daca nu, asta e... Iti iei una cu trapa si cu front assist sau ce mai spuneti voi. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Fiecare aveti dreptate in felul vostru, nivelul de confort nu este acelasi pentru toti,si ne mai diferim si prin zona unde locuim.

Cum a spus un coleg mai sus sunt constructive dezbaterile acestea,pentru un viitor posesor de Passat CC.

Eu de ex. as merge pe DSG,Scaune ventilate,4x4,170cp,aceste optiuni sunt cele mai importante in alegerea unui CC, pentru mine, parerea mea personala, ca mai are si trapa este super bine venita,ca are si celelate optiuni, front ass,suspensie adaptiva ,pornire din buton,etc ar fi ideal.

Modificat de floryn_80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult .sti cumva daca modelul este cu piele sau normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum iarna , cand strazile sunt murdare, cu zapada,gheata, si oricum nu se mai circula cu viteza chiar merita suspensia adaptiva, folosita in modul comfort :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am fost destul de ocupat si nu am mai avut timp sa intru pe forum, dar masini am cautat in fiecare zi... Am gasit si pe autovit si pe mobile o gama diversificata de masini, dar inca nimic care sa imi placa mult. Ba avea 170 cai dsg si nu avea alte dotari, ba avea trapa, suspensie adaptiva 170 cai si nu avea dsg(asa e cand iei masina sh)... Nu ma grabesc sa caut si am extins cautarea si cu modelul vechi, dar sa fie cu dsg 2 pentru ca imi place mai mult aspectul si consola cu mai multe butoane. Am auzit ca mai nou nu se mai pot verifica km pentru ca la masinile noi ECU nu mai salveaza km si odata dati inapoi numai Dumnezeu mai stie cati are.. este adevarat? Imi recomandati pe cineva in Bucuresti care poate sa verifice viitoarea masina? 

Va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da . Asa este . De prin 2008 de cand a aparut EDC 17 . Oricum si la cele vechi EDC 15 sau 16 se puteau modifica si in bord si in ECU si apareau aceeasi km . Doar in calc de dsg nu se pot modifica, insa se pot reseta - da de la 0 km . Nu mai vezi km dar poti vedea cat a parcurs de la operatie .

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!