Jump to content

Achizitie Passat CC - sfaturi si recomandari


Christian.B77
 Share

Postare recomandată

Te referi la prob cu distribuția de la N47 cristi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fix la aia. Sunt doar zvonuri ca s-a rezolvat. In viata de zi cu zi...ignoranta te costa cel mai adesea un motor. 

 

End of off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi chiar nu intelegeti ca aici nu e chat? Vreun moderator ceva nu observa ca de ceva timp o gramada de topic-uri sunt umplute cu tot felul de balarii care nu au nicio legatura cu titlul topicului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai buton de report in dreapta jos Claudiu. Omu a intrebat ce sa isi ia , CC sau F30, a primit un sfat in legatura cu posibilitatea achizitiei unui CC, asa cum spune si titlu. Care e problema? 

 

Balarii sunt alea " ce sa imi iau, dsg sau manuala. 140 vs 170 " si alte tampenii de genul. 

 

Sfat de achizitie: cititi toate sursele de informare pe care le gasiti, incercati sa mergeti cu masinile pe care vi le doriti si abia apoi scoateti banii din buzunar. Nu asa pe ce zice unu sau altu pe un forum.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea cu ce sa imi iau x versus y sta cam asa: vii cu intrebari pe forumul de passat cc despre aceasta marca, te duci frumusel pe un forum despre cealalta marca, studiezi si pui in balanta!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista topic dedicat pentru "versus" pe forum ,dar dupa ce faci un drive test cu F30 si ZF-ul in 8 trepte nu prea mai ramane "versus"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am incercat si eu sa explic, mai voalat. Nu exista comparatie intre cele doua masini.

Punct!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc mult pt. sfaturi. Ma uitasem la cea recomandata mai sus de AlexJFY caruia ii multumesc, insa inima imi spune automata, DSG.

Eu vreau automat deoarece la ce trafic este in Bucuresti este mult mai comoda, dar m-a pus pe ganduri taicamiu, ca domne sunt mai pretentioase, nu stii ce a facut ala inainte si daca se intampla ceva costa o gramada de bani sa o repari. Am mai vorbit cu cineva, mi-a spus sa stau linistit in aceasta privinta deoarece duc multi km fara probleme si sa mai uit de cele 2.0 tdi 140 cp, nu de cele de 170 ca sunt mai proaste. Acum nu stiu ce sa cred, dar tind sa-l ascult deoarece are o experienta in motoare si se pricepe, lucrand cu ele. Nu m-as baga la 4 motion pt ca banuiesc ca necesita o altfel de intretinere + costurile aferente. Acum ma uit dupa unul 2.0 tdi 140cp cu xenon si piele , DSG. Sper sa-l gasesc cu km cat mai putini si la banii mei din anii '09-'10. Acuma daca gasesc una aici, bineinteles ca o duc la reprezentanta, insa beleaua mai mare e daca o gasesc afara, pt ca nu stiu cum sa procedez sa o verific acolo sa vad ce are si ce nu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut . Nu am stat sa citesc fiecare rand in parte dar si mie imi place aceasta masina , acum detin o Bora din 2004 si vreau sa o schimb cu un CC din 2010 . Am vazut ca multi au probleme cu ea , altii nu au ... fiecare cu norocul lui , dar intrebarea mea este : Conteaza anul de fabricatie ? Adica modelul din 2008 are ceva in minus fata de cel din 2010 ? Nu ma pricep foarte mult la masini ... Multumesc ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul este un minus. Nu găsesti E5 pe diesel din 2008 si de aici ai si taxa mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum nu gasesti " E5 " din 2010 :10[1]: . Fiind practic unul si acelasi motor :) . Doar softul conteaza ...Insa taxa e de 950 E pt E4.

 

Revenind la subiect, diferente majore nu sunt, poate cateva pe partea electrica (module chestii ) care oricum nu te ajuta cu mare lucru, motorul e la fel . Plansa de bord difera (i-au pus un ceas in locul butonului de avarie) dar asta pe modele din 2011.

Restul e CanCan

Modificat de yrynel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am gasit eu unul bunicel zic http://autovit.ro/anunt/volkswagen-cc-ID7GfqAr.html#549a035603 

Si pe mine ma bate gandul sa achizitionez un CC ... La anul .. Daca va fi anul bogat :D

Intrebarea e de ce sunt asa putine pe net la vanzare ? Au probleme sau sunt fiabile ? 

Raportat la drumurile noastre si costul pieselor , care ar fi cel mai fiabil motor de la CC ( diesel ) . Cutia nu ma dezavantajeaza daca e manuala sau auto ... auto are + uri in oras si la drum lung ... Dar cu manuala ... Mai incingi un cauciuc la o plecare ... e altfel ... Revenind la situatie ... Ca an dupa 2010 pana in 2012 inclusiv ... Km ? Pana in 200.000 ... Sa spun ca un 160.000 ar fi o limita ... 

 

Sunt si alte variante de masini , dupa care ma pot uita , dar imi place VW si CC-ul mi se pare cel mai frumos , ca si aspect , dintre toate masinile VW ! 

Ca pret ... Vorbeam cu batranul pe la 12.000 E ... Care e mult ... avand in vedere ca acum banii se fac greu ca ... Dar masina imi va ramane mie ... Fac imprumut bancar , sunt salariat ... nu ar fi o problema ! Ideea e ca vreau ceva ce sa stiu ca rezista ... Nu conduc sport , nu bruschez masina ... Nu sunt genul ala de om ... 

 

Astept recomandarile voastre ! 

Modificat de Nenciu Victor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce vad masina din poze nu are navi sau macar un rcd 510. Nu are comenzi volan si mi se pare suspect ca acolo vanzatorul zice ca a schimbat distributia cu toate ca se schimba la 180.000 km.

Din ce mai vad nu are incalzire in scaun si nu vad nici butonul pt parbriz incalzit.

Ca si fiabilitate depinde de norocul fiecaruia. Eu o am pe a mea de 1 an si nu am avut probleme. Am schimbat doar filtre, ulei si bateria.

Motorul meu e cel de 140 cp..eu sunt multumit de cum merge si consuma putin.

Piesele nu sunt foarte scumpe..o revizie costa in jur la 450 lei ( toate filtrele, ulei) , dar nu in reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina data în link e absolut cheala. Pe lângă ce zice colegul de mai sus, nu are nici măcar climatronic.

Nu mai zic de senzori de parcare fata+spate care sunt foarte utili. Mai pune linkuri aici înainte sa cumperi ca sunt ușeri care știu sa spună dotările din poze. Nu credeți ce scrie în anunțuri !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de masina din anuntul de mai sus. Pe scurt :

NU are :

- Navigatie sau RCD Color.

- Comenzi Volan

- Climatronic (are climatic)

- Xenon

- Scaune incazlite

- Nici macar banalele proiectoare.

E cam cheala..spre f. cheala. Maxim 9000 9500E

Modificat de yrynel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se cam bat cap in cap unele lucruri din postarea ta :))

 

Revenind on topic, masina postata este aproape cel mai chel CC pe care l-am vazut, nici nu stiam ca exista CC fara climatronic

Asta era si bugetul meu cand cautam, am preferat sa mai pun ceva si sa iau una care sa imi satisfaca nevoile de optiuni .

12000 este un buget relativ mic, parerea mea e sa mai strangi si sa iei ceva mai bun, fiindca apoi iti va parea rau ca n-ai mai pus 1k .

 

Daca nu mai poti urca bugetul, considera si un passat B6 full sau B7 (dar B7 este aproape in aceeasi situatie) .

 

Bafta !

PS: CC-ul nu e genul de masina care ii rupi gura cu demaraje, este o masina cu stil si eleganta, nu merita sa faci d'astea cu ea :)

 

Dar cu manuala ... Mai incingi un cauciuc la o plecare ... e altfel ...

[...]

Nu conduc sport , nu bruschez masina ... Nu sunt genul ala de om ...

Modificat de bubu182
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La B6 banuiesc ca e cel pana in 2013 am auzit ca au f multe probleme ... Legat de cutia de viteze ... prefer si manual si auto ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si ce te face sa crezi ca la CC nu sunt aceleasi probleme de vreme ce e acelasi motor, aceeasi cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la b6 sunt probleme cu motoarele euro 4, adica cele produse pana in 2010. cele care sunt produse dupa 2010 sunt euro 5 si nu au probleme. diferenta intre cc si passat dupa 2010 este doar caroseria. in rest totul este identic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce a vrut sa zica Alex este ca s-au eliminat problemele si la B6 de cand s-a introdus in productie motoarele CR (Common-Rail)

Majoritatea CC-urilor au motoare CR (cred ca sunt cateva prin 2008 cu motoare PD dar putine daca nu ma insel)

Toate B7 au CR

Si B6 din 2009 -2010 au CR (iarasi sper sa nu ma insel)

Cert este ca nu vei mai gasii masini asa fiabile cum a fost Bora ta, sau B5.5-ul meu ;)

Modificat de yrynel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma tot uit in germania de cc-uri si cu greu daca gasesc unul diesel, DSG si cu xenon ( desi cu greu as renunta la piele ) cu maxim 120.000 km pana in 14.000 euro.

In schimb am gasit multe pe benzina la banii aia si cu km foarte putini, pana in 80.000km. Chiar si cu 40 sau 60.000km. Sunt bune cele pe benzina TSI si cu DSG ? Am un prieten care un superb 1.8tsi consum 10-12 in bucuresti si n-a avut nici-o problema, insa pe CC-uri am vazut unele 2.0 TSI 200 CP. Stiti ceva de aceste motoare ? Si in combinatie cu DSG ?

Modificat de Mihaitza07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU TE MAI UITA la kilometraj vezi sa nu depaseasca 200.000 , dar daca tu vrei una din 2010-2011 eu tind sa cred ca toate ar trebui sa aiba peste 200.000 cel putin cele din Germania .(care nu au sunt cam date inapoi )[a mea e sfarsitul lui  2012 si are 181.000 , deci inchipuieti una mai veche ca e cam imposibil sa o gasesti si ieftin si cu km putini) . verificai seria in service , (deoarece cartile care ti le da vanzatorul pot fi masluite ) . Masina sa arate bine .

Acum sunt putine la vanzare datorita scandalului DieselGate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt bune cele pe benzina TSI si cu DSG ? Am un prieten care un superb 1.8tsi consum 10-12 in bucuresti si n-a avut nici-o problema, insa pe CC-uri am vazut unele 2.0 TSI 200 CP. Stiti ceva de aceste motoare ? Si in combinatie cu DSG ?

 

Revin cu aceleasi intrebari adresate si de @Mihaitza07. Intrebare pentru cunoscatori si eventual posesori de motoare TSI 1.8 si 2.0 - cum se comporta motoarele acestea? Sunt fiabile? Care sunt problemele cele mai frecvente, daca sunt?

Care ar fi diferenta de consum urban/mixt/extraurban intre un 2.0 TSI si 2.0 TDI (in conditii reale bineinteles, nu in carti)? (stiu ca este oarecum generica intrebarea, ca sunt plaje de putere diferite care influenteaza consumul, dar chiar si asa....).

Am tot cautat TDI din 2012 si la 14 - 15.000 euro au foarte multi km sau defecte  "ascunse". Urmaresc topicul acesta de f. mult timp si m-am decis pentru un CC. As prefera un TSI cu 60 - 80.000 daca nu au probleme si sigurul dezavantaj ar fi consumul.

Pareri?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Sunt bune cele pe benzina TSI si cu DSG ? Am un prieten care un superb 1.8tsi consum 10-12 in bucuresti si n-a avut nici-o problema, insa pe CC-uri am vazut unele 2.0 TSI 200 CP. Stiti ceva de aceste motoare ? Si in combinatie cu DSG ?

 

Revin cu aceleasi intrebari adresate si de @Mihaitza07. Intrebare pentru cunoscatori si eventual posesori de motoare TSI 1.8 si 2.0 - cum se comporta motoarele acestea? Sunt fiabile? Care sunt problemele cele mai frecvente, daca sunt?

Care ar fi diferenta de consum urban/mixt/extraurban intre un 2.0 TSI si 2.0 TDI (in conditii reale bineinteles, nu in carti)? (stiu ca este oarecum generica intrebarea, ca sunt plaje de putere diferite care influenteaza consumul, dar chiar si asa....).

Am tot cautat TDI din 2012 si la 14 - 15.000 euro au foarte multi km sau defecte  "ascunse". Urmaresc topicul acesta de f. mult timp si m-am decis pentru un CC. As prefera un TSI cu 60 - 80.000 daca nu au probleme si sigurul dezavantaj ar fi consumul.

Pareri?

 

Multumesc!

 

 

Incearca sa vezi care ar fi diferenta de bani de la diesel la bezina si vezi in cat timp acoperi diferenta aia cu banii care o sa ii bagi in benzina, daca se renteaza ia benzina daca ti se pare ca nu merita cauta diesel. Am avut CC 2010 170cp CBBB in oras 8 - 8.5 Sibiu, afara 5.5 - 6. Condus normal spre sportiv.

Probleme cunoscute la CC si motoarele CR ar fi pompa de inalte care se duce la un momenet dat si baga span pe instalatie. Fara 2000e nu scapi sa o faci calumea si ar mai fi din cate am vazut caseta de directie. Alte probleme chiar nu mai stiu ce sa zic oricum mie la 110 mii km mi-a cazut capsula vacumatica. 1000ron la vw. Un schimb de ulei + filtre 1000 ron la Tess sibiu.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce a vrut sa zica Alex este ca s-au eliminat problemele si la B6 de cand s-a introdus in productie motoarele CR (Common-Rail)

Majoritatea CC-urilor au motoare CR (cred ca sunt cateva prin 2008 cu motoare PD dar putine daca nu ma insel)

Toate B7 au CR

Si B6 din 2009 -2010 au CR (iarasi sper sa nu ma insel)

Cert este ca nu vei mai gasii masini asa fiabile cum a fost Bora ta, sau B5.5-ul meu ;)

 

Clar ! Acum se fac piese de calitate inferioara sa te mai duci la service ... Inainte tineau mai mult ... Dar acum ... :( 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!