Jump to content

Nu porneste dimineata la prima cheie


adyasu
 Share

Postare recomandată

Maine mai fac una. Inițial imi dădea canal 1 canal 2 intrerupt si semnal slab la cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

semnal slab cheie - posibil lipituri reci pe placa ceasurilor, in mufa verde - le refaci.

 

canal 1 si 2  ... ? la ce te referi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misfire ? verifica partea electrica, aprindea... daca totul e ok, poate sa fie problema de injector sau pe cilindru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca misfire deoarece acolo aveau softul in romană si a dat canal 1-intrerupt, canal 2-intrerupt. As încerca cu o bobina de pe un A4 b5 sa vad daca de acolo e problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, poti incerca daca ai una compabila - verifica si fisele, bujiile, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea fi si de la pompa de benzina cum mi s-a mai spus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ai spus ca ai masurat presiunea care o face ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am măsurat-o ca nu găsesc nicăieri in Buzău.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cu alta bobina intai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi da missfire la 1 2 3. 3-ul se șterge dar reapare dupa câteva minute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am găsit o problema. Toate fisele fura curent. Le schimb cu tot cu bujii si va țin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te si pe timp de noapte sub capota la fise, bobina. Se vede clar daca una e strapunsa, va scoate scantei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e problema ca am izolat una ca scotea scântei si tot se aud înăuntru acolo la altele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci se poate sa scapi cu un set nou de fise.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar in cazul acestei erori e nevoie sa curat clapeta de acceleratie?

16890 idle control system p0506 35-10 rpm lower than expected intermittent
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in prima faza doar schimba fisele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am găsit o problema. Toate fisele fura curent. Le schimb cu tot cu bujii si va țin la curent

 

 

Asta e problema ca am izolat una ca scotea scântei si tot se aud înăuntru acolo la altele

 

pai daca fisele sunt praf, nu mai sta pe ganduri... mai ai sansa sa iti strici si altele - pune unele noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat fisele si bujiile si nu se mai îneacă in mers însă tot greu pornește dupa ce sta o perioada mai mare de o ora doua si mi se pare ca trage destul de greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vreo problema daca folosesc asta doar pentru citirea si ștergerea erorilor?

post-161330-14494784473777_thumb.jpg

post-161330-14494784613814_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabibz95 ... verifica  daca tine presiunea in rampa ... senzorul de temperatura ar trebui inlocuit ... si daca nu sunt astea ... contactul electronic poate fi o alta cauza ... (la mine asta a rezolvat problema)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!