Jump to content

Nu porneste dimineata la prima cheie


adyasu
 Share

Postare recomandată

216000 ceea ce nu cred ca sunt chiar reali. Nu pare sa imi consume si nu o am de mult timp sa imi dau seama exact. Chestia e ca am si o bătaie la motor la peste 2000rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da

Tipul de la care am luat-o a spus ca i-a facut si el si ce-i drept uleiul arata bine nu era negru, nu avea impurități in el si filtrul arata destul de ok.

Modificat de gabibz95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie pompa de ulei sau sorbul?

Modificat de gabibz95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau.. linia de cuzineti "slabita", verifica cu un manumetru sa ai 1,5 bari in relanti si 3 in turatii, daca in relanti e sub trebuie verificata pompa/cuzinetii(dai jos un capac de biela/unul de vibtochen sa vezi cum arata).

Senzorul poate da si eroare de aceea testul cu manometrul te poate lamurii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma uit maine dupa ce dau baia jos sa vad in ce stare se afla sorbul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca prima data sa scoti mufa de la senzor si verifica sa nu fie oxidata, daca e oxidata mai da eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am localizat senzorul dar nu prea reușesc sa il scot si am văzut ca e cablul izolat cu banda in capăt iar acel tub de plastic ce acoperă firele este intrerupt si lasa firele libere. Sa fie asta o problema si sa facă contact pe undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu un vw bora 1.9 tdi ALH.are 380.000 km,baterie nou nouta.pana acum la pornire la rece prima oara invartea greu apoi pornea.de ieri in schimb nu mai vrea sa porneasca si face cum vedeti in clip.ceva sfaturi?multumesc!

http://youtu.be/6S6_sNcPkew

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baterie descarcata si cel mai probabil nu-ti merg bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut, am un bora din 2000 cu motor 1.9 115cai (AJM) acuma cu frigurile porneste mai greu.dar daca pun piciorul un pic la acceleratie porneste imediat. oare nu baga pompa tandem destul presiune? sau supapa de sens? acuma are 300000 de km la bord, din care 100000 am facut eu. la pompa tandem parca ceva cura un pic, nu stiu ca ii ulei sau motorina. pompa II LUK 038145209A

mersii pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am si eu o problema si din moment ce nu pot sa creez un topic nou, o sa scriu aici. in primul rand sunt putin pe langa partea mecanica in ceea ce priveste o masina, nu stiu mare lucru, asa ca o sa va expun cum pot mai bine ce problema am...

 

in momentul in care pun contactul mi se aprinde bordul ca in poza (fara sa pornesc pozitiile). acele o iau razna, ceasul si kilometrii parcursi dispar, computerul de bord este egal cu zero... incerc sa o pornesc.. porneste 2 secunde apoi mi se opreste instant cu un fel de scartait... are cineva vreo idee? sa nu merg in service total pe langa...

 

masina este un golf4 variant 1.6 16v 

 

va multumesc

post-163759-0-54042300-1453318256_thumb.

Modificat de Sylvert
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori are ceva condens si face scurt sau ceva, ori e mort.

Incearca sa-l desfaci si sa-l cureti si refaci lipiturile de la mufele de 32 de pini, mai rau sigur nu-l faci.

Se opreste pt ca nu comunica cu immo.

 

PS: inainte de toate astea, scoate fisa de la baterie pt 1-2 minute, poate ai noroc.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat faza cu bateria.. am lasat-o si azi noapte.. acelasi lucru.. o sa incerc maine sa o curat sa vedem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate ceasurile, baga-le la caldura, eventual demontate si verificata placa de baza - dupa care le montezi si vezi daca si-au revenit.

 

daca nu, vazut daca este o problema hardware sau software perimat.... in functie de asta, vedem cum sa o rezolvi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,de când ai masina?ti.a mai facut asa?ori ai avut ceasurile schimbate si nu auu fost adaptate pe masina,ori s.au dus ele...da-le jos de pe masina si mergi la un service gsm sati refaca lipiturile,cum a zis colegul mai sus,sau daca nu schimba-le.inainte de asta încearcă si o diagnoza si vezi ce zice.înainte de asta fa cum a zis colegul florin cu un post mai sus.

Modificat de mirceamad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu o mica corectare.... nu are importanta daca sunt sau nu, ceasurile originale... nu au voie sa faca asa. Si daca nu erau adaptate, nu pornea masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Sylvert,

 

Eu am patit cu ceasurile urmatoarele:

- baterie foarte slaba (nu stiu de cand era pe masina): nu pornea, se auzea un tremurat la acele de la ceasurile de bord, ceasul si km parcursi "dispareau" - solutie: inlocuit baterie

- imobilizatorul din ceasuri nu recunostea cheia: pornea, dar imi taia benzina imediat (se tura pana la ralanti si apoi murea), ceasul si indicatoarele nu faceau nimic altceva. LED-ul pentru imobilizator era acoperit cu silicon, nu se vedea. - solutie: vag-com, gasit problema, cumparat alte ceasuri cu acelasi cod din dezmembrari, adaptate pe masina.

 

Daca bateria mai este buna (o masuratoare nu ar strica) fa o scanare cu vag-com, sa afli problema, apoi sa incepi sa schimbi piese.

Drumuri curate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e Florin,însă băiatul a spus si ca nu porneste si mi s-a părut putin ciudat ca masina e din 2001si are immo2.oricum,la cum arata in poza m-as mira sa facă asa de la umezeala.sigur nu scapa de problema dect prin inlocuire dar merita încercat sa refaca lipiturile pe placa.I-am recomandat un service gsm pentr ca trebuie lucrat cu finete si băiatul a specificat ca e cam pe lângă cu mecanica(in cazul lui electronica)

Daca esti din bucuresti(sunt pe tel si nu pot vedea profilul)ia legătura cu acest băiat,Florin,e tătic pe astfel de probleme.a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc foarte mult pentru ajutor. Luni o sa merg cu ea in service. Am facut deja programarea.. O sa revin cu detalii dupa diagnostic

Modificat de Sylvert
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e Florin,însă băiatul a spus si ca nu porneste si mi s-a părut putin ciudat ca masina e din 2001si are immo2.oricum,la cum arata in poza m-as mira sa facă asa de la umezeala.sigur nu scapa de problema dect prin inlocuire dar merita încercat sa refaca lipiturile pe placa.I-am recomandat un service gsm pentr ca trebuie lucrat cu finete si băiatul a specificat ca e cam pe lângă cu mecanica(in cazul lui electronica)

Daca esti din bucuresti(sunt pe tel si nu pot vedea profilul)ia legătura cu acest băiat,Florin,e tătic pe astfel de probleme.a

 

2001 sunt immo 2.

 

la sfarsitul lui 2001 - cele cu serie de 2002, sunt immo3.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut !

Am o VW Bora 1.9 TDI !

Ieri dimineață nu am putut porni masina, noaptea a fost -15 aici la Timisoara ! Pun contact, până se stinge martorul de bujie incandescentă, dau chei peste cap, nimic

 

Ok, în final o pornesc cu ajutorul cuiva, doar trasă [ la cabluri nu a vrut deloc să învârtă, se auzea un click, dar de rotit tot nimic, se poate să fi fost proaste, nu știu ].

 

O las peste noapte la redresor, iar dimineața asta, verific bateria, arată 12,5 V aprox, mă urc pun contactul și... nimic, nici măcar o urmă luminoasă pe bord, parcă nu aș avea bateria pe mașină.

 

Există posibilitatea ca ea să arate 12 V, dar să fie epuizată complet ? Nu ar fi trebuit sa se aprindă măcar un martor, un beculeț acolo  pe bord, ceva ?

 

Bateria face bine contact pe borne, am verificat voltajul mai sus de bornele ei... Am lăsat-o peste noapte la redresor cu bateria montată, nu am dat-o jos de pe mașină, deci...

 

Îmi puteți da, vă rog o idee ce să fac, ce pot verifica ? 

 

Mulțumesc și aștept cu mare interes orice idee din partea Dvs !

 

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune instrumentul de măsură pe bornele bateriei şi pune contactul. Dacă tensiunea bateriei scade dramatic atunci bateria este dusă, dacă tensiunea nu se modifică atunci ai un contact imperfect, cel mai probabil legăturile la masă sau partea electrică a contactului.

 

PS Dacă nu ai redresor digital nu mai lăsa bateria la încărcat cu ea conectată la maşină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, într-adevăr, când pun contactul, scade imediat de la 12 la cca 4 V !

 

Mersi pentru pont, nu știam cum să verific ! Deci, altă baterie ... :(

 

Mulțumesc de ajutor ! 

 

 

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!