Jump to content

Nu porneste dimineata la prima cheie


adyasu
 Share

Postare recomandată

Salutare, am inlocuit ieri O-ringurile de la regulatorul de presiune dupa care am pornit motorul(masina n-a mai fost pornita de vreo 4 zile) .....masina a pornit la sfert....am crezut ca am rezolvat problema cu pornitul la rece dar aseara cand am plecat cu masina aceeasi problema...n-a mai pornit din prima iar la a doua cheie a pornit ok(socul automat dupa care a scazut la aprox 800 ture).Si azi am observat ca a avut cateva tentative de mers neregulat la relanti(2-3sec.) scadere turatie sub cea de relanti dupa care functiona normal...asta dupa ce saptamana trecuta s-a oprit motorul de cateva ori in timp ce asteptam in trafic.... de fiecare data a pornit la sfert....totusi suspectez ca pompa e obosita am impresia ca nu alimenteaza la presiunea corespunzatoare....sau pot fi injectoarele? Ce simptome prezinta injectoarele uzate/decalibrate? Precizez ca am scanat masina si nu am nici un fel de erori la motor.

Modificat de carabusm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

UPDATE:un amic avea la logan aceleasi simptome ca si la mine si a schimbat bobina de inductie si fisele.

Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura si relevanta...

Ca fapt divers si de luat in calcul,am pus mana pe un senzor temperatura original nou nout care are un defect de fabricatie si pe ambele canale (ceas temperatura si informatii trimise la ecu)arata valori mult mai mici.

Cand apa este la 90grade ceasurile arata maxim temperatura de 60 grade.

Cand afara sunt 20 grade el trimite spre ecu ca sunt -10 grade.

Una peste alta valorile lui sunt mai mici cu 30 grade fata de valorile reale.

Cu senzorul asta montat sau bagat doar in mufa...masina porneste din prima indiferent de perioada de stationare sau de temperatura exterioara...dar nu pot merge cu el pe masina pentru ca nu este corect in ce priveste informatiile transmise de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat deja pompa de alimentare combustibil deoarece in cazul meu cred ca este obosita....probabil nu mai furnizeaza combustibilul la presiunea necesara.....in plus mi s-a intamplat sa se opreasca motorul intr-una din zile de 4-5 ori in timp ce asteptam la semafor dar de fiecare data a pornit la sfert...maine urmeaza sa inlocuiesc pompa.....revin cu un update dupa inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu vesti nu foarte bune,  am inlocuit Vineri pompa respectiv filtrul de benzina si Sambata dimineata a pornit la sfert....dar ieri dupa-masa si azi dimineata a pornit la fel de greu....dimineata dupa a treia cheie. Nu stiu ce sa mai verific....bujiile le-am inlocuit, O-ringurile de la regulatorul de presiune inlocuite,  bujii NGK, filtru benzina, pompa de benzina noua...la scanare nu-mi apare nici o eroare.....singurul lucru de care ma mai agat este faptul ca nu reusesc sa adaptez clapeta de acceleratie cu VAG-COM-ul....am resetat clapeta dar nu se face adaptarea....am atasat un printscreen cu ceea ce-mi apare...am asteptat mai bine de 5 minute sa se faca adaptarea dar nimic, se aude la inceput ceva miscare din zona clapetei si se modifica ceva valori in zona "sample rate".....nu apare ADP.OK.

Daca mai aveti ceva idei cu ce as mai putea verifica le astept :)

post-1689-0-88038700-1444593192_thumb.jp

Modificat de carabusm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici masina mea nu pornea la prima cheie dar la a 2-ala sfert. Nu i-am dat de cap niciodata pana s-a facut motoru de nu a mai pornit. Acum motorul meu e la refacut. Sunt mega tare super curios daca se v-a schimba ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema asemanatoare la un Polo 1.0 din 2001.De cand am luat masina nu pornea la prima cheie ,iar la a doua la sfert.Un timp a mers asa.Acum deja are momente cand trebuie sa dau de 3-4 ori cheie sa o ia.Cand am fost in concediu si stat nepornita 6 zile a trebuit sa dau de 10 ori la automat ca sa porneasca.La prima cheie motorul invarte in gol ca si cand nu exista benzina si de vreo sabtamana a inceput ca la 30 de secunde dupa pornire sa moara motorul.

Pana acum am testat si schimbat regulator presiune benzina,fise,bujii,modul aprindere,am schimbat si pompa dar am luat una second si acum o sa mai cumpar una noua sa o elimin si pe asta.Nu stiu ce sa ii mai fac.Nu am nici o eroare decat la Egr care s-a defectat acum 2 luni ,in rest nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Buna

Sunt nou pe forum si sper ca postez  bine.

Masina din semnatura porneste cam greu dimineata sau daca nu o pornesc o perioada mai mare,cand porneste scoate un fum negru si miros de motorina nearsa,dupa aia porneste foarte bine,un prieten mi-a zis ca e de la bujile incandescente.As avea nevoie de un sfat bun,am dus-o la tester valoriile sunt in parametri zicea nenea cu testeru

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de cate grade sunt afara - oricum, in cel mai rau caz, zilele astea au fost 0 grade - daca totul era ok la motor, la temperatura asta porneste si cu toate bujiile arse - oricum, da jos bujiile, vezi sa nu fie arse ... daca sunt, inlocuieste

 

cauze - pot sa fie multe - oringuri injectoare, injectoare, pompa tandem, etc.

 

eu zic sa mai consulti si alt nene cu tester.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, am si eu probleme cu masina (Golf 4 1.4 16 v AXP),porneste greu,nu o i-a la prima cheie,la a doua cheie porneste dar la 5-10 sec cade turatia sub 800 si tinde sa se opresca,are si un tremurat,dupa urca iarasi la 1000 ,o opresc,la a treie cheie porneste si ramane in regula,am fost la service,mi-a curatat clapeta acceleratie ,egr,schimbat bujii,mi-a inlocuit pompa benzina,rampa de injectaore,verificat compresie(compresia e buna),prin toate aceste schimbari nu s.a remediat problema,mi.a spus ca s.ar mai putea sa fie probleme pe cablaj,soft masina sau calculator!

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu ceva sfaturi ,nu stiu ce sa ii mai fac!

Multumesc!

 

Problema o intampin numai cand motorul este rece,sau sta cateva ore dupa pornire,in mers totul e ok,motorul trage,nu am observat nici-o schimbare fata de mersul ei din inaintea problemei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. am avut o problema similara. dupa ce am inlocuit pompa benzina, senzor temperatura, buji, curatat egr, clapeta, injectoare, presiunea la intrarea in rampa era ok, tot nu a pornit decat la a 2-a cheie. pe tester nu dadea nici o eroare. problema sa remediat prin inlocuirea contactului electronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am scapat ieftin, doar cu senzorul de temperatura lichid racire, nu am stiut ca are legatura si cu pornirea

sau cu ralantiul la rece.

 

Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa nu,....

 

sper ca ai pus Hella sau original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nope. Unu' de 50 roni, zice made in Germany, am uitat marca, oricum este acelasi pe care l-am

montat acum trei ani si cam atat a tinut. Din pacate nu am dispus chiar atunci de mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda... acum, vezi cat te tine. De obicei, nu prea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut dragi colegi

Se da următoarea problema...golf 4 1.6,bcb,aceleasi probleme cu pornitul la prima chei,însă Putin mai ciudat,in sensul ca nu mereu porneste la a doua cheie...sa va explic...sunt cazuri in care masina,dup 2,3zile in care nu o pornesc sa o ia la sfert si sunt cazuri(cele mai dese)in care daca merg azi cu ea,mâine dimineață sa nu porneasca la prima cheie....la a doua o ia negresit si la sfert...in vara daca mergeam cu ea,o opream si dupa 10-15min vroiam sa pornesc nu mai vroia deloc....am schimbat senzorul de temperatura antigel si problema s.a rezolvat.....eu îl bănuiesc tot pe acesta însă nu.l pot verifica cu mufa scoasa pentru ca nu stiu când porneste si când nu...si încă ceva care ma"roade"...am desfăcut clapeta de acceleratie sa o curat,am curatat.o iar dupa montare am întâmpinat niste probleme(mers neregulat la relantiu plus ca nu mai trecea de 1400rpm,martor epc+esp aprinsi),cu toate ca adaptarea a decurs perfect cu vcds.ul,intr-un final revenindu-si singura...si de atunci am observat ca se manifesta si aceasta problema...orice sfat in rezolvarea problemei e binevenit...stima

Modificat de mirceamad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

La mine s-a rezolvat problema.(am postat anterior simptomele).Nu pot sa spun exact ce a fost, am dus-o la mecanic si i-a facut ceva "reglaje".A verificat mai multe(bujii, fise, bobina etc).Nu mi-a venit sa cred dar asta a fost.I-am platit omului 50 lei(putin zic eu) si acum nu mai am probleme.

Apropo, fisele sau bobinele sa nu le schimbati aiurea, pentru ca se pot verifica daca sunt bune.La fel, pompa de benzina ori merge ori nu(cel putin asa mi-a spus el, si ca nu are treaba cu pornirea efectiva).

Numai bine,

Modificat de Sidorov
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, n-am mai postat de ceva vreme la acest topic....intre timp am dus masina la mecanic deoarece cateodata scotea mult fum alb pe esapament....ce am suspectat chiar s-a intamplat....garnitura de chiulasa era "afumata" putin in doua locuri cil1 si 2, drept urmare chiulasa a fost trimisa in Satu Mare la reconditionat(verificare fisuri,planeitate chiulasa, se inlocuiesc toate cele 8 supape,semeringurile de la supape) respectiv voi inlocui suruburile de la chiulasa, garnitura de chiulasa, cele de pe admisie si de la evacuare. Sper la sfarsitul saptamanii sa fie montate pe masina si sper sa scap si de problema cu pornirea la prima cheie. Revin cu un update.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am un golf4 19tdi 115cp si la porminrea la rece scoate fum alb si parca porneste in 3.Dupa ce se incalzeste nu mai scoate fum si motorul merge normal.Ce ar putea fi?

Salutare.Am un golf4 19tdi 115cp si la porminrea la rece scoate fum alb si parca porneste in 3.Dupa ce se incalzeste nu mai scoate fum si motorul merge normal.Ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca face numai cand e frig, ai veriifacat daca bujiile incandescente mai sunt bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , am si eu o problema mai ciudata . Golf 4 1.9 sdi , porneste foarte greu cand afara e temperatura intre 15-5 grade , am schimbat senzorul de temperatura , tot greu porneste . Cand temperatura scade sub 5 grade  pornesc bujiile si masina porneste normal 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am um golf 4 1.4 16V si pana ieri pornea greu la rece(3-5chei) apoi la cald o lua bine. In principal dacă stătea mai mult de o ora doua nepornita o lua greu. Astăzi a pornit la fel de greu si in mers au început unele trepidații si dădea sa moara motorul. Dacă țin pedala apăsată foarte puțin merge normal, imediT ce accelerez mai tare apar întreruperi ale motorului si nu se mai accelereaza decât dacă o iau in "sprituri" repetate de scurta durata. Eu cred ca este pompa de benzina voi ce Spune-ți? Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, azi am scos masina de la mecanic dupa reconditionarea chiuloasei...masina merge bine si pana in momentul de fata dw fiecare data a pornit la sfert de cheie....revin cu impresii dupa cateva zile sa vad cum porneste ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am um golf 4 1.4 16V si pana ieri pornea greu la rece(3-5chei) apoi la cald o lua bine. In principal dacă stătea mai mult de o ora doua nepornita o lua greu. Astăzi a pornit la fel de greu si in mers au început unele trepidații si dădea sa moara motorul. Dacă țin pedala apăsată foarte puțin merge normal, imediT ce accelerez mai tare apar întreruperi ale motorului si nu se mai accelereaza decât dacă o iau in "sprituri" repetate de scurta durata. Eu cred ca este pompa de benzina voi ce Spune-ți? Mulțumesc

O idee ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!