Jump to content

Nu porneste dimineata la prima cheie


adyasu
 Share

Postare recomandată

Poti sa pui o poza cu locul unde se afla aceste garnituri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este asta(regulator presiune).

post-130029-0-82616400-1404494716_thumb.

post-130029-0-91707200-1404494740_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

da.acela este regulatorul,iar pe el se afla doua garnituri.una mai mare si una mai mica.salut tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, tocmai mi-am uitat cheia la cineva acasa, si pana maine nu pot sa ma duc sa o iau, am gasit cheia de rezerva, usile se deschid dar cand vreau sa pornesc masina nu, adica porneste si dupa se inchide, ca si cum iti moare motoru', si in bord imi apare o masina cu o cheie langa, nu merge sa pornesti cu cheia de rezerva masina? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie verificat ce e cu cipul din ea. Daca e ok si nu e deteriorat, trebuie rescris.... nu porneste din cauza imobilizatorului, care din varii motive, nu mai recunoaste acest cip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă porneşte şi se opreşte imediat înseamnă că nu ai cipul în cheia de rezervă sau a păţit ceva şi nu ai cum să o foloseşti pe aia.

 

Na că am postat în acelaşi timp :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua,patesc si eu de cateva zile exact simptomele prezentate aici, mai ales dimineata.La prima cheie masina porneste,dar se opreste dupa 3-4 secunde(in bord nu apare martorul de la imobilizator)la a doua cheie porneste normal.clapeta de acceleratie a fost schimbata in urma cu 3 ani cu una noua originala si de atunci nu a fost curatata.Cei care a-ti avut problema asta cum s-a rezolvat pana la urma.Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor.

Detin un Golf IV, 1.4, 16 v, benzina, 2001. De vreo 2 luni am rateuri dimineata la pornire doar daca seara o parchez in panta. Daca e asezata cu botul in panta porneste la sfert de cheie. Daca seara o las cu spatele in panta atunci dimineata imi da rateuri, porneste abia la a 2-3a cheie. Specific ca am aceasta problema chiar si cu rezervorul pe jumatate plin.

 

Sa fie probleme la pompa de benzina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba cele 2 oringuri de la regulatorul de presiune din rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.. am un golf 1.4 16V 75CP din 2001 si am aceeasi problema la pornire.. nu porneste deloc dimineata si dupa cateva ore (5-6-7 ore) am schimbat la ea bujiile, filtru de apa, polen, benzina, supapa de presiune de la motor, bulbul de la termometru (pe alte forumuri zicea ca ar putea fi o cauza), am curatat clapeta de acceleratie, bateria este foarte buna, electromotorul merge bine si pe tester nu da nicio eroare... ce pot sa ii mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de temperatura - G62 ? a fost verificat / schimbat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.. a fost schimbat ca oscila acul de la temperatura intre 50-90 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.. am un golf 1.4 16V 75CP din 2001 si am aceeasi problema la pornire.. nu porneste deloc dimineata si dupa cateva ore (5-6-7 ore) am schimbat la ea bujiile, filtru de apa, polen, benzina, supapa de presiune de la motor, bulbul de la termometru (pe alte forumuri zicea ca ar putea fi o cauza), am curatat clapeta de acceleratie, bateria este foarte buna, electromotorul merge bine si pe tester nu da nicio eroare... ce pot sa ii mai fac?

Verifica mufa senzorului de turatie , implicit cablul lui sa nu fie scopt. Exact aceleasi simptome le aveam si eu dupa ce am umblat la epurator si probabil am deranjat cumva cablul senzorului ; dupa ce m-am uitat mai atent era scopt ( ani+ caldura...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

 

Unde gasesc sa cumpar setul de o-ringuri pentru regulatorul de presiune?se scoate greu regulatorul de presiune din rampa?A inceput si la mine sa faca figuri dimineata, e ca si cum n-ar mai avea benzina, bine asta cu pornitul ar fi una din probleme. De cele mai multe ori porneste si are un tremurat urat cateva secunde bune pana intr-un minut, in rest merge bine. Am schimbat la ea de-a lungul timpului:bujii, fise, bobina de inductie, senzor g62 OEM (am luat prima oara o prastie de 40 lei la recomandarea vanzatorului ca toate fac aceiasi treaba si nu mai pornea deloc dimineata) si are aceleasi probleme cu tremuratul, asta cu opritul e de 2 zile...

Modificat de Birba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutari la toti

am un golf 4 90 CP din 2003 si de 2 zile cand o pornesc la rece parca ii putin inecata si scade putin sub turatii dar cand o accelerez dupa cateva pedale isi revine si ii ok, dar totusi simt ca nu mai are aceasi putere, de EX in treapta a 3 simteam daca apasam pedala mai tare dar acuma daca apas tare simt ca nu prea trage trebuie sa las putin de pedala ca sa se accelereze dar nu ca inainte.

  Masina o am de cateva luni si cand am luat se auzea putin turbo prin un fluierat.

  Odata cu pornirea grea mia iesit fum de sub capota dar daca dadeam cateva pedale nu mai iesea fum (cotul flexibil a fost fisurat) si turatia isi revenea,

  am schimbat cotul ieri la service, acum nu mai fluiera nici turbo, nici fum nu iasa dar cu pornirea aceasi chestie,

  iar de ceva timp am observat ca apa nu trece de vreo 72 de grade, inainte era la 90 cand se incalzea motorul tot timpu.

  nu stiu daca are legatura dar am zis toate problemele de golful meu..

 

   Va rog ajutatima cei care cunoasteti 

   Multumesc


salutari la toti

am un golf 4 90 CP din 2003 si de 2 zile cand o pornesc la rece parca ii putin inecata si scade putin sub turatii dar cand o accelerez dupa cateva pedale isi revine si ii ok, dar totusi simt ca nu mai are aceasi putere, de EX in treapta a 3 simteam daca apasam pedala mai tare dar acuma daca apas tare simt ca nu prea trage trebuie sa las putin de pedala ca sa se accelereze dar nu ca inainte.

  Masina o am de cateva luni si cand am luat se auzea putin turbo prin un fluierat.

  Odata cu pornirea grea mia iesit fum de sub capota dar daca dadeam cateva pedale nu mai iesea fum (cotul flexibil a fost fisurat) si turatia isi revenea, 

  am schimbat cotul ieri la service, acum nu mai fluiera nici turbo, nici fum nu iasa dar cu pornirea aceasi chestie, 

  iar de ceva timp am observat ca apa nu trece de vreo 72 de grade, inainte era la 90 cand se incalzea motorul tot timpu.

  nu stiu daca are legatura dar am zis toate problemele de golful meu..

 

   Va rog ajutatima cei care cunoasteti 

   Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt mai multe cauze care pot duce la pornire grea la rece şi unele coincid cu cele care duc la scăderea puterii.

O diagnoză ar mai restrânge aria căutărilor.

Faptul că nu trece apa de 72 grade poate avea drept cauză senzorul de temperatură lichid răcire şi atunci poate avea legătură atât cu pornirea grea cât şi cu lipsa de putere (asta bineânţeles dacă sunt afectaţi ambii senzori deoarece în acelaşi senzor sunt de fapt 2 unul care dă semnal la ceasul din bord şi altul către ECU, doar acesta din urmă afectează funcţionarea motorului). Acelaşi lucru poate avea drept cauză termostatul şi atunci nu mai are legătură nici cu pornirea grea nici cu lipsa de putere.

 

Ai două soluţii:

- să o duci la un service serios care să-i facă o diagnoză (citire coduri de eroare, vizualizare parametri, loguri în mers şi pe loc)

- să te ocupi tu de ea, dar ai nevoie de: vagcom, multimetru, ceva scule, cunoştinţe elementare de electricitate şi mecanică, răbdare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua ! Am si eu o problema la masina mea ( VW GOLF 4 1.9 TDI AJM, ANU 2000). Recent nu imi mai pornea la prima cheie. Invartea ce invartea si tocmai la a 3-4 cheie pornea. Azi m- am hotarat sa fac niste cumparaturi si a pornit foarte greu masina,invartea foarte greu si tocmai la 5 cheie a pornit. Dupa ce am terminat cumparaturile m-am suit in masina si cand sa o pornesc numai invartea deloc. Mentionez faptul ca becurile in bord se aprind. Am incercat sa bag curent in baterie si la fel, tot nu porneste. As dori si eu sa ma ajutati cu cateva sfaturi si pareri daca se poate ! Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU porneste, ok.

DAr electromotorul invarte cum trebuie, are viata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri m-au sunat cei de la service si mi-au spus ca au reusit sa porneasca masina ! S-au uitat si la electromotor si mi=au zis ca invarte cum trebuie ! In mare mi-au spus ca ar fi vorba de contact , insa eu cred ca e altceva ! Azi vreau sa o bag pe tester sa vad ce imi zice ! Ma gandeam la senzor g28 ca am vazut ca se vorbeste mult despre el ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cate rotatii trebuie sa aibe minim motorul cand dam la automat ca sa putem exclude electromotorul/acumulatorul in cazul in care nu porneste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de sfat. Am fost cu ea la service pt un tester si dadea eroare la debimetru, l-am schimbat singur pt ca momentan sunt in Germania si nu ii ieftina ora de lucru. Porneste bine, trage nu scoate fum, totul ca nu avea aer pentru arderea motorinei din pricina debimetrului.

   Iar cu problema incalzirii motorului ca nu trece de 70 de grade: am observat  intr-o zi calduroasa ca era la 90 de grade iar cand ii frig la 70. Cred ca termostatul ii de vina dupa aparente...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!