Jump to content

Nu porneste dimineata la prima cheie


adyasu
 Share

Postare recomandată

Am bagat plinul si tot nu porneste la prima cheie, ce naiba poate fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma inscriu si eu  la acest fenomen cu motorul de 1.4 BCA,  dimineata sau mai precis dupa o stationare de peste 7-8 ore nu mai porneste la prima cheie , sau daca porneste , incepe cu un balbait de cateva secunde si se opreste . In rest , porneste fara nici o problema la sfert . Daca o pornesc din a doua cheie nu prea sunt probleme . Problemele au cam inceput de cand de cand s-a umblat ptr montarea instalatiei de gaz . Problema este ca instalatia este setata sa porneasca pe benzina , deci nu se pune problema sa porneasca pe gaz .  Posibil sa fi umblat pe la futunele de vacum sau cele de la regulatorul de presiune . Am citit in posturile anterioare ca trebuie schimbate oringurile de la regulatorul de presiune . La multi asta a fost principala cauza !  In restul zilei motorul porneste foarte bine , iar la scanare cu vag com , in afara de o eroare cu motorasul V71 nu mai da nimic .    Mai recomandati si alt ceva : De asemenea ma intereseaza si de unde pot procura setul de oringuri ptr regulatorul de presiune .  Cu stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunul de vacum care duce la regulatorul e presiune. Eventual schimba-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 30.10.2016 at 6:38 PM, florin_gti said:

Ma inscriu si eu  la acest fenomen cu motorul de 1.4 BCA,  dimineata sau mai precis dupa o stationare de peste 7-8 ore nu mai porneste la prima cheie , sau daca porneste , incepe cu un balbait de cateva secunde si se opreste . In rest , porneste fara nici o problema la sfert . Daca o pornesc din a doua cheie nu prea sunt probleme . Problemele au cam inceput de cand de cand s-a umblat ptr montarea instalatiei de gaz . 

problema este de la reglajul gpl.

aici gasesti explicatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, taz21 said:

Verifica furtunul de vacum care duce la regulatorul e presiune. Eventual schimba-l.

Dupa posturile citite aici , am facut si acest lucru . Este format din doua tronsoane , o parte din plasticul acela dur si o parte de cauciuc care se mufeaza in regulatorul de presiune .  Am vazut multi care au acesta problema dupa instalarea GPL-ului si la fel de multi care au bagat bani degeaba in piese . Ceva s-a intamplat de de cand am montat gpl-ul . Masinuta asta a pornit si funtionat impecabil pana la montarea instalatiei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

la un AXP 2002 1.4 16v cam asa porneste dupa ce sta 10-12 ore nepornita
 

pana acum am schimbat (din alte cauze, imi scadea turatia in mers aleator, si a aparut senzorul G28 cu no signal)

- filtru benzina (avea 8 ani si ceva de cand am schimbat eu) MANN = 40 lei
- bujii si fise (erau originale, masina are 16 ani si 140.000km) NGK = 150 lei cod: BKUR6ET-10 si fise BERU cod: ZEF990
- senzorul G28 (desi originalul il curatasem si de o saptamana nu a mai scazut turatia in mers.. posibil sa-l fi schimbat degeaba..) HELLA = 200 lei cod: 030957147AA
- knock sensor, BOSCH = 50 lei cod: 030905377C
- am curatat senzorul MAP de pe galerie (era plin de mizerie)
- am curatat clapeta de acceleratie (era murdara rau pe dos, nu am adaptat-o niciodata, pt ca n-am scos niciodata mufa, se poate curata la AXP acolo pe loc)

urmeaza sa-mi cumpar oringurile de pe regulatorul de presiune cod: 037198031

sambata viitoare imi fac de treaba iar :P am vazut ca unii au schimbat pompa de benzina pe aici... o aud cum se amorseaza cand deschid usa masinii, si cand pun iar contactul...
mie nu-mi face probleme in mers acum dupa ce am rezolvat cu G28... merge perfect motorul odata pornit... pe diagnoza nu mai am nimic..

post-130029-0-03085600-1412615064.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci, azi dau comanda de oringurile alea, le schimb, si apoi testez si prin metodele de mai sus :P

acum dimineata am pus contactul de 2 ori, si a pornit la prima cheie.. deci clar a avut nevoie de 3 amorsari.. odata cu deschiderea usii, odata cu punerea contactului, si apoi inca un contact pus 

Modificat de trust_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat aseara oringurile... treaba de 10 minute.. mai mult iti ia sa desfaci plasticele si carcasa filtrului de aer, ca sa ai acces la regulatorul de presiune
dimineata a pornit la sfert.. dupa 10 ore de stat, si racoare de 8 grade... deci sper ca e "case closed"

P.S. erau niste mizerii acolo pe sita regulatorului.. si garnitura era putin invartita... daca ma gandesc bine, eu am masina asta de 9 ani, timp in care niciodata nu a ramas fara benzina, deci a fost mereu presiune in rampa, iar problemele mele au aparut cand am schimbat filtrul de benzina, si deci a ramas fara presiune, si a prins si mizerii... banuiala mea :)

Modificat de trust_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

De unde ati luat oringurile alea? Sunt universale? Am tot cautat ptr un polo si nu am gasit! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. 

 

Am aceiași problema la o bora cod motor bcb. Dimineața trebuie sa țin 5 secunde pana sa pornească, și după ce pornește dacă nu o accelerez calumea și vreau gen sa plec de pe loc din ambreiaj moare instant, sau uneori nu se accelerează, pur și simplu da sa moara în primele minute de la pornire, apoi totul e ok. 

 

Am observat ca pe gaz pornește la sfert și la rece. 

 

Ce ar putea fi? Pompa? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. 

Am verificat instalația și aparent pe la filtru de benzina erau prinse mufele cu șoricei, nu mai aveau clema aia de prindere, am scos șoriceii și am prins pur și simplu cu niște banda izoliera sa nu mai stea strâmb cât sa prindă aer.  Aparent, noaptea trage destul aer cât sa nu mai pornească dimineața. 

Cu ce as putea sa izolez mufele alea? Silicon, mastic? Ar afecta cu ceva?

Mufe nu găsesc sa le schimb. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea are legatura, la deschiderea usii sau punerea contactului, pompa amorseaza circuitul de benzina, deci aerul nu ar fi problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

31 minute în urmă, andrei_221 a scris:

nu prea are legatura, la deschiderea usii sau punerea contactului, pompa amorseaza circuitul de benzina, deci aerul nu ar fi problema. 

Amorseaza, și în diminețile când pornește prost Amorseaza, dar ciudat e ca după ce am prins alea acolo azi a pornit ok. 

Nu știu ce altceva ar putea fii decât legat de alimentare pentru ca tot motorul a fost refăcut recent iar pe tester nu are erori, iar pe GPL pornește la sfert deci exclus bobine, bujii, etc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

la mine a re-aparut in aceasta dimineata problema...
nu a pornit la prima cheie, ci la a doua lunga... clar e ceva de la alimentare dar nu stiu ce

vara asta i-am schimbat filtrul de benzina, am schimbat bujii si fise, am schimbat si acel regulator de presiune dupa ce prima oara schimbasem numai oringurile...
pe diagnoza nu apare nimic, iar problema apare cand sta mai mult de 7-8 ore

ar trebui sa-i pun o supapa de sens pe furtunul care vine benzina din rezervor... altceva nu`mi vine in minte
dar care dintre ele ? ca vin 3 furtune din plastic dinspre rezervor, unul albastru, unul alb si unul negru

nu stiu ce sa-i mai fac, ca in rest merge impecabil, nu tremura, nu balbaie, accelereaza de rupe
dimineata se amorseaza odata cu usa, si odata cu cheia, deci pompa o aud, functioneaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

. "clar e ceva de la alimentare dar nu stiu ce"

   Adica toate masinile care nu pornesc la prima cheie au neaparat ceva de la alimentare?  Eu nu cred ca este clar. De exemplu de ce nu ar putea fi defect senzorul de temperatura G2/G62? Desigur ca nu da eroare pe tester. Este destul sa vada ca apa are 90 grade cand ea are 10, injecteaza mai putina benzina in admisie si nu porneste la prima cheie. Sau sa traga aer fals pe undeva. Curata si clapeta de acceleratie, adapteaz-o, etc. Sau poate bateria  este pe duca si nu invarte destul de energic sau ai consumatori ascunsi care consuma bateria peste noapte.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa schimb G2/G62 mai ales ca am deja un senzor, iarna trecuta am schimbat toata carcasa termostatului pt ca imi pierdea antigel la sub 0 grade
evident carcasa a venit pe Topran cu tot cu senzor montat, cel vechi l-am pastrat si am sa-l schimb in weekend sa elimin si asta :)

pe vagcom 409 nu`mi apare nimic, am o clona de cablu cu vagcom

bateria e schimbata acum 2 ierni, varta blue, are forta in ea ca invarte diimineata electromotorul de aud si bendixul, ca motorul tot nu vrea sa porneasca desi are turatia necesara, dar pare sa nu aiba benzina de ars
clapeta a fost curatata de mine in vara, daca o desfaci usor se curata fara sa dai mufa jos ca sa fie nevoie de adaptari ceea ce am si facut de vreo 2 ori de cand am golful.. adica de vreo 8 ani :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Adaptarea se face usor fara scule. Doar pui contactul fara sa pornesti masina si-l lasi asa vreo 30 sec. pus, si clapeta se adapteaza singura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu aceasta problema, bine ce-i drept mai aveam si alte manifestari, la cald pornea si mai rau..., dupa ce se incalzea nu se mai tura peste 3400, a fost g28, acum porneste la prima cheie dar tot nu imi place cum porneste/invarte, sambata sper sa dau electromotorul jos sa vad cum se prezinta, saptamana asta sau cel tarziu viitoare o sa iau baterie noua, ca asta de acum e de imprumut, ma gandesc ca poate i-sa dus din puterea de descarcare si  o sa ii schimb si g62-ul, am avut o eroare pe vag acum vreo 3 saptamani cand am cumparat cotetul, si l-am cumparat si pe ala (54lei), macar sa stiu o treaba, sa nu ma trezesc in toiul iernii ca imi curg mucii pe langa cotet... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si eu senzorul de turatie G28, la mine se manifesta altfel, in mers facea cate un "hac".. adica scadea turatia pt o fractiune de secunda desi aveam piciorul pe acceleratie.. intr-un final s-a aprins martor in bord si mi-a aparut intermitent sensor G28

acum dupa ce porneste merge impecabil, relantiul e rotund, accelereaza pana la orice turatie.. etc

daca sta mai mult timp nepornita... o ia mai greu, bateria n-as zice, ca electromotorul invarte de rupe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu update. 

Într-adevăr era de la filtru, seara pierdea pe la mufele filtrului și dimineața nu o lua din prima, nu-mi pot explica fenomenul. 

Cert e ca am tăiat una din mufe pentru ca nu stătea fixa, am pus o românească cu coliere și furtun de benzina, pornește la sfert de când am facut asta. 

Având în vedere ca ma gândeam sa schimb pompa după ce am eliminat senzorii și alte cauze, verificați cei cu probleme și filtrul, nu se știe. 

Modificat de mariusmrs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la filtrul de benzina ai gasit urme pe la cele mufe care se conecteaza in filtru ?

eu am schimbat ce-i drept filtrul prin primavara cand am avut problema cu senzorul G28 care mai intrerupea in mers.. cam de atunci mi-a aparut si problema asta

dar m-am uitat acum o luna pe sub masina la filtru, si nu am vazut urme de benzina, totul parea uscat acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am găsit nici eu urme, doar odată era o picătură vizibila ca m.am uitat dimineața. Acum când am schimbat filtrul am făcut o verificare cu ea pornita și când mișcăm puțin de mufa la ieșire curgea benzina, garnitura aia era dusa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa ma uit si eu pe o rampa la filtru... in parcare nu se vede nicio picatura pe jos in dreptul filtrului...

culmea de cateva zile porneste la sfert dimineata... si ieri si azi .. etc :)) nu mai pricep nimic sincer,

azi dimineata erau de exemplu 3 grade, si a pornit ca in tineretile ei.. la sfert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!