Jump to content

Nu porneste dimineata la prima cheie


adyasu
 Share

Postare recomandată

cata,verifica cu o alta bobina,si ne spui dupa daca s-a rezolvat...90%bobina e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-au lasat si bugetul si nervii...

Am gasit la dezmembrari si bobina si pompa si ma bate gandul sa le iau pe amandoua (fiecare cate 100 RON).

Cred ca o sa le iau deseara pe ambele si vad ce se intampla.

Totusi ma gandesc ca in cazul in care ar fi bobina nu ar pica de tot si macar ar fi pornit, in 3, 2 sau chiar un piston dar ar fi pornit cumva...

Pompa o aud cand deschid usa si cand pun contactul... dar nu stiu ce sa mai zic... Am ajuns astazi la birou cu un consum pe trip de 21 dupa 10 KM....

Am scanat si nu am nici o eroare pe vcds. Care ar putea sa fie problema fara sa dea nici o eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 1.cand era  oprita trebuia sa ii dai cu spray.si vedeai daca porneste sau era mai ieftin.un spray.. si stiai deja daca ai o problema de alimentare sau e alceva legat de functionare.desi continui sa zic ca ai o gaura ...si motorul adauga combustibil sa fac fata.De acolo ai si consumul ala......

2.e mai ieftin un litru de apa sa probezi unde ai scapare decat 2 bobine.

3.ti-am zis de STFT  SI  LTFT....nu cred ca sti ce inseamna...si nici cel care face diagnoza..  calculatorul monitorizeaza  raportul aer benzina....el o hace dupa o harta bine definita.singura lui interventie fiind  in adaos sau limitare de combustil..valoare care e citita oarecum de senzorul de 02..in fuctie de cifre iti dai seamna cam cat de mare ar putea fi gaura.

4..incearca sa ii provoci tu o gaura in admisie.scotand un furtun si observand pe senzorul de o2 ce modificare are.

 sau poti sa tot schimbi piese....pana e alt motor.

5.daca nu rusesti nici cum....incerca sa umpli instalatia, de admisie ma refer, cu fum....poate sti un apicultor si are o pompa de fum de aia.si bagi pe un furtun....si te uiti pe unde ar iesi  si ai o scapare....e cel mai simplu si ieftin.

Modificat de tttrix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda lambda a fost schimbata cu una noua?senzorul de turatie trebuie verificat/curatat sau schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda este noua, originala.

Senzorul de turatie a fost schimbat, luat de pe acelasi motor, original dar din dezmembrari, curatat, etc.

Modificat de cata19otu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu iti spun ca aceleasi simtome le-a avut si un prieten cu seat,si rezolvarea a fost schimband bobina...o bobina care nu da scanteie cum trebuie,automat ca iti creste si consumul,motorul nefiind capabil sa arda benzinna,si de aici si probleme la lambda.pompa de benzina eu zic ca o cumperi degeaba....sau chiar fisele cu probleme

Modificat de mirceamad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fisele sunt noi, le-am schimbat in weekend.

O sa schimb deseara si pompa si bobina si o sa ma aleg cu un motor cu accesorii noi in proportie de 70% :)

Am incercat testul cu spray-ul de frane (nu in admisie ci pe toata galeria de admisie si chiulasa dar turatia motorului nu s-a modificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand se opreste ,scoti furtunul din capul rampei si daca nu e presiune e pompa de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RZF punem pariu ca nu e pompa?:)

eu cred ca bobina e mai mult ca sigur.

Modificat de mirceamad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cine castiga plateste 50% din piesa pe care a ghicit-o?

Oricum, o sa le schimb pe amandoua, sa nu se supere nimeni :)

Nu mai am nervi sa astept si sa fac teste. Sper sa se termine, altfel chiar nu stiu daca merita sa mai investesc nici macar 1 leu. Cred ca ies bine la bani doar daca o vand la bucata....

Si asa tare mi-a placut masina asta...

Modificat de cata19otu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevărul e ca Îți place să schimbi piese fără sa ai o explicație. E cea mai ușoară metoda de reparatie și uneori și cea mai scumpa.is curios ce o sa mai schimbi după bobina? Cred ca masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am petrecut o gramada de timp in service-uri si mecanicii de acolo au facut o gramada de teste de genul celor amintite de tine dar nu au descoperit nimic.

Iti multumesc pentru reply-uri dar nu cred ca problemele sunt generate de gauri in admisie care se deschid cand si cand, ba la rece, ba la cald, ba pe loc, ba in mers.

Nu cred ca se pune problema de placut schimbat piese dar nu prea am ce face. Atitudinea tuturor mecanicilor pe care i-am intalnit sau cu care am vorbit pana acum a fost : 'schimba si tu 5 chestii si vezi daca mai face si daca nu mai face sa vezi de la ce a fost si eventual sa-mi spui si mie ca sunt tare curios'.

Se pare ca e plin acum de mecanici moderni care pe partea de diagnosticare, fara un laptop si interfata potrivita sunt la fel de capabili ca si mine. Valabil chiar si pentru articulatie, am intalnit unul care mi-a verificat articulatia 45 minute si mi-a spus ca e ok si cand am facut revizia alt mecanic mi-a aratat toate defectele, bucse bare stabilizatoare, flanse, rulmenti , bucse bascule, bieleta...

Romanica noastra draga, tara tuturor posibilitatilor: primar analfabet, presedinte neamt limbut si dulgheri replofilati in mecanici... 

Iti dai seama ca voi schimba si masina pentru ca am nevoie de ceva sa ma deplasez si nu am timp sa o descant prea mult.

Cateodata trebuie transate lucrurile, merge sau nu, dar sa nu ai regretul ca nu ai incercat tot.

Timpul si nervii mei nu-i mai repar niciodata daca o sa continui asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer,iti dau dreptate,pentru ca stiu cum e cu mecanicii astia.eu am preferat sa ma ducumentez si sa-mi repar singur anumite chestii,mai simple,decat sa ma duc la din astia.pentru lucrari mai grave am un singur mecanic la care ma duc cu incredere.si tipul la baza e jandarm,insa face mecanica din placere si pot sa-ti spun ca da peste nas multora cu diploma.deci nu putem generaliza.iar legat de problema ta,eu ti-am zis,schimba bobina,si mai vorbim dupa...asta e la benzinare,sunt mai problematice din cauza aprinderii,fata de un diesel.dar nu trebuie sa disperi,se rezolva...cu toate ca iti mananca nervii pana atunci.pe mine m-a lasat golfuletul 3 cand veneam de la mare...abia am ajuns acasa,fiind din bz,si tot asa am zis,ca o vand la cate emotii mi-a dat atunci...si pe cati am intrebat toti aveau cate o parere...ba pompa de benzina,ba corpul clapeta ba motorul...si cand am luat de pe a unui prieten si am pus pe a mea piesa cu piesa,am constatat ca fisele erau problema.si credema,ca acum am un golf 4 si 3-ul tot nu l-am dat,si nici nu ma indur sa-l dau...asa si tu,dupa ce o rezolvi o sa uiti repede si o sa o pastrezi.totusi sunt fiare,cu o anumita varsta...se strica el omul,masinaria suprema,dar o masina?hai,bafta,si sa ne spui cum merge dupa ce ai schimbat bobina.:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum nu mai comentez nimic...is curios care o sa fie rezolvarea..Din câte ti-am zis nu prea am vazut sa dai feed back.și dejaba au mecanici   tester dacă nu știu sa interpreteze datele și sa știe principiul de funcționare. ... . BAFTA ca ai nevoie...ca și eu as fi stresant. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

S-au schimbat in seara aceasta si pompa de benzina si bobina.

Pompa de benzina avea legata de ea cu o sarma o chestie cilindrica, putin magnetica pe care scria ce va de genul economizator sau ceva. 

Bineinteles ca dupa aceea am luat-o la o plimbare si am scos untul din ea si concluziile pana acum sunt:

- motorul si-a recapatat o buna parte din putere

- vibratiile din volan s-au diminuat simtitor, acum vibreaza putin si scade putin turatia doar cand pornesc ventilatoarele

- cutia schimba extraordinar de lin

- diagnoza fara erori..

Testul suprem o sa fie maine la Razoare unde sper sa nu se mai opreasca pentru ca nu stiu ce sa-i mai fac altceva.

va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,si ma bucur ca ai reusit sa rezolvi insa ar fi frumos daca ai mai avea timp si chef sa pui din nou bobina ta si sa lasi "noua"pompa si sa vezi exact de la ce a fost...chestia cu economizatorul e irelevanta,pentru ca aia ai avut-o acolo de mult,iar tu spuneai ca doar de vreo 2 luni a inceput sa faca nazuri.eu in continuare sustin ca bobina a fost.:).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

In dimineata asta a trecut testul 13 Septembrie, Razoare, Basarab, Grivita... :))

Relanti stabil, fara figuri, fara becuri in bord sau altele....

Consumul a ramas mare dar avand in vedere ca azi am facut ~10 Km in 1h, adica accelerari repetate timp de 1h.... Asta e un aspect la care ma voi uita mai tarziu, cand o sa am timp, poate ttrx avea dreptate cu aer fals pe undeva dar vom vedea...

Avand in vedere prin cate am trecut parca tot nu-mi vine sa cred ca s-au rezolvat problemele si inca o sa mai astept pana sa spun ca s-au rezolvat...

Tind sa cred ca pompa a fost problema dar nu stiu daca mai vreau sa schimb bobina cu cea veche sa vad care a fost...(plus ca nu ma pricep si nici nu am scule sa schimb...). Sper sa ma intelegeti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tragea aer fals,nu se remedia singur doar schimband bobina si pompa,iar cum am scris mai sus,daca era pompa,cu ce ziceai tu ca avea agatat de ea,nu facea doar de doua luni figuri...plus ca missfire,in general ai,cand ai probleme la aprindere.oricum,bine ca ai rezolvat-o.o mai vinzi,sau ti-au trrecut nervii pe dansa?:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nervii nu mi-au trecut asa usor dar sunt realist si cred ca nu ar trebui sa o mai tin mult, cred ca e prea complicata/tehnologizata pentru vechimea ei si e posibil sa cada multe chestii oricand.

Cred ca pana la iarna o sa-i cam dau vant si sa trec pe ceva mai nou si eventual una pe motorina...

As vinde-o si acum numai ca acum nu prea am timp, in vara am nunta, bugetul nu prea permite....

Cineva odata mi-a oferit 3500 EUR pe ea dar nu am dat-o si imi pare rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 8/16/2012 at 22:53, adyasu a scris:

Salutare baieti...am un golf 4 1.4 16v din 2001 tip motor AXP care de ceva timp nu porneste la prima cheie dimineata nici daca tin cheia pe automat pana omor bateria,am curatat clapeta de acceleratie,am curatat EGR-ul,am schimbat bujiile,am schimbat filtrul de aer + filtru de benzina dar degeaba,problema persista,la mecanicii la care am fost fiecare isi dadeau cu parerea in felul lor si nam ajuns la nicio "defectiune" ca sa ii spun asa,pe vag-com nu da nicio eroare :icon_cry::icon_cry: .Dupa ce porneste nu mai am probleme,o ia la sfert pana in ziua urmatoare......va rog frumos ajutatima ca nu mai stiu ce sai fac....

Cu stima la toata lumea !!!

Urmeaza sa incerc si eu sa vedem ce se intampla :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Asa se intampla cand se merge cu rezervorul mai gol...practic benzina functioneaza ca un lubrifiant pentru pompa...sa nu mai zic ce inseamna sa i dai cheie cu pompa goala...clar ai probleme cu ea(ma mir cum de nu sa ars...).Eu las masina pana la ultima [cenzurat] neagra si nu am avut niciodata probleme de genul...deci o pompa ''Buna'' ar rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!