Jump to content

Nu porneste dimineata la prima cheie


adyasu
 Share

Postare recomandată

DA, e praf bateria.

 

NU mai porni masina prin tragere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am luat alta, mersi de răspunsuri !

 

Cât despre tras, nu obişnuiesc, dar am fost forţat s-o fac deoarece cablurile de 2 lei pe care le aveam nu făceau transfer suficient de energie . N-am avut altă soluţie, trebuia neapărat s-o pornesc  şi să mă deplasez cu ea...

 

 

 

 

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Stiu ce este topicul pentru Golf dar incerc sa expun aici problema.Masina sotiei un Polo din 2001 de1 litru nu vrea sa porneasca la prima cheie.Uneori trebuie sa dau de 3-4 ori la automat.Bujiile sunt schimbate anul trecut,pompa de benzina noua cumparata si montata ieri,regulatorul de presiune nou ,fisele si bobina sunt bune.Nu stiu ce sa ii mai fac.

Singura eroare este de la egr , dar si cand egr-ul functiona masina tot nu pornea la prima cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura este de asemenea nou.Senzorul MAF si el schimbat anul trecut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swich-ul de la usa soferului? Se aprind luminile cand deschizi usa? Nu stiu cum ar trebui sa fie la tine, dar la mine dupa ce sta mai multe ore nepornita, cand deschid usa soferului automat porneste pompa de benzina pentru cateva secunde ca sa umple instalatia.

Sau o fi sonda lambda?

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, mai amoreseaza si cand pui contactacul ... in cazul lui, nu e de la switch usa sofer.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude pompa cand deschid usa si cand pun contactul.Nu este cazul de switch defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am masurat presiunea pompei de benzina si e 4,2bari,iar in rampa 2,4,stie careva ce ar putea fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea la rece ,in peste 90% din cazuri, porneste doar la a 2 cheie, la cald o ia la sfert. In rest masina merge cum trebuie. M-am obisnuit asa si nu as da 1000 ron pe un moft sa zicem doar ca sa o ia din prima :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

11 hours ago, Nikey said:

Am masurat presiunea pompei de benzina si e 4,2bari,iar in rampa 2,4,stie careva ce ar putea fi? 

Filtru infundat ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai cu spray înainte de prima pornire la rece.o ia din prima?

Verifica presiunea pe circuit în stationare.rămâne la fel (sa zic 10 minute după ce oprești masina).

Clapeta de accelerație ai curățat? 

După prima cheie și nu porneste. ..Nu mai da și vezi is ude bujiile?

Ce eroare ai pe egr?

Ai furtun transparent la conducta de combustibil sa vezi dacă nu cumva se dezamorseaza ?

Modificat de tttrix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtrele sunt schimbate toate,am schimbat si rampa cu injectoare si la fel e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tie iti place sa schimbi piese fara a faci niste teste?mai ai un pic si schimbi tot motorul.

desfa admisia si dai cu un pic, inainte sa pornesti, cu  spray.,si cand dai la automat imi mai dai un pic.ar trebui sa porneasca din prima.apoi scrii aici, ca altfel ne scrii ca ai schimbat tot motorul si tot asa face.mai simplu de atat nu se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu o serie de probleme cel putin ciudate cu o Bora din 2001, motor 1.6 SR, cod AVU,cutie automata.

Problemele au inceput iarna asta cand nu pornea la prima cheie si dupa ce pornea aveam trepidatii timp de vreo 2 minute, dupa aceea totul ok, cu exceptia consumului care a cam urcat la ~16% in oras (Bucuresti...). Odata cu acest consum au inceput si trepidatiile pe care le simt in volan.

Cum a dat putin caldura prima oara s-a oprit in timp ce stateam primul la semafor si nu a mai vrut sa porneasca nici dupa 20 de automate..., m-a impins politaiul din intersectie. Am mers la service si nea gigel a gasit de cuviinta sa-mi schimbe sonda lambda, avand in vedere ca singura eroare pe care o avea masina era : 'system too lean'. Bineinteles ca nu s-a rezolvat nimic si am mers la alt service, alt gigel care mi-a schimbat senzorul ax came (distributie data jos, verificata, pusa la punct) dar aceleasi probleme.

Dupa cele doua drumuri la service s-au modificat putin simptomele in  sensul ca nu se mai opteate cand atau la semafor dar cand accelerez la verde imi taie pur si simplu acceleratia si se aprind martorii check engine si ESP intermitent si trepidatii foarte puternice ale motorului. Nu-si revine decat dupa ce opresc si o las ~5 minute.

Singura eroare : random multiple misfire

merg vreo doua zile fara sa mai faca figuri, ajung dimineata la munca ok, si pe la amiaza ma hotarasc sa o iau la o plimbare dar surpriza, nu a mai vrut sa porneasca nici dupa 30 de minute de dat la automat. Ma intorc dupa ~1h cu laptopul pt diagnoza si surpriza, a pornit la sfert. Scanez si din nou surpriza, nici o eroare.

La indemnul unui coleg am cumparat regulatorul de presiune din rampa de injectoare, original...

Cand sa plec seara din nou figuri, nu a mai brut sa porneasca decat dupa ce s-a odihnit 5 minute din automate...

Ieri am fost la service din nou, le-am povestit baietilor dar nici opinie. Ba a fost una: 'sa mergi cu ea la un preot bun'. Daca tot eram acolo si cam facusem 10000KM am schimbat: ulei, filtru aer, filtru benzina (cel vechi absolut impecabil), fise bujii (tesla). L-am pus pe baiat sa verifice si sa curete bujiile , verificare bobina, totul ok.

plec din service, dau o tura sa vad ce si cum, toate bune, parca o schimbare in bine (cred ca e o chestie de psihic..) si o las bine in parcare. La vreo cateva ore o pornesc ca aveam treaba ( cu un Tatal nostru...) si porneste ok numau ca dupa 2 km incele si fa iar in nas si-mi taie acceleratia. O opreac, se odihneste 5 minute si pornesc iara. 

An aceasta seara ma duc la cumparaturi, fara figuri la pornire sau pe drum dar cand sa o pornesc sa plec iar nu porneste decat  la al 5-lea automat.

Ca sa recapitulez, am schimbat pana acum: fise bujii, regulator presiune combustibil, filtru benzina, filtru aer, senzor ax cu came, sonda lambda.

S-a verificat si s-a curatat: distributie, bujii, bobina(vizual..).

Maine o sa schimb bobina cu una luata imprumut de pe un passat, sa fiu sigur ca nu e aia...

tot maine intentionez sa curat clapeta, egr, galeria de admisie (asta nu stiu daca e cazul da o fac...) si senzorul de pe volant.

V-as fi recumoscator daca m-ati putea ajuta cu un sfat in cazul in care ati patit ceva similar.

Daca dupa ziua de maine imi face aceleasi figuri jur ca o sa-i dau foc pentru ca mai am putin si inebunesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu îi da foc.amestecul tău e prea sărac. Ai prea mult aer șau prea puțin combustibil. Ori ai o gaura pe admisie   ori  injector înfundat.la prima impresie. 

Încerca să îi dai cu spray și la pornire și dupa ce porneste,vezi se îmbunătățește vibrațiile? ?Cu un spray și Un STINGĂTOR  LÂNGĂ  dai cu spray și vezi dacă nu ai fisura pe adnisie. ..Pe la chiulasa. .....

Simptomele nu sunt așa observate pe turație mare...Când volumul de aer e mai mare   și merge bine. Ție Cum mere pe turație mare? Tine pe 2500...simți ca întrerupe? 

O alta metoda....iei un flacon cu apa...faci o mica gaura în dop și începi sa stropești. ...pe lângă admisie...injectoare....chiulasa. ..Și o sa sesizezi ca da sa moara....Dacă absorbe apa...

Pe partea de injectoare....citește valorile. 

Nu știu dacă ști sa citești STFT  ȘI LTFT. Care te duc într direcție. 

În rest Cum mere masina. ..relanti? Trage? 

Oricum când nu porneste da cu spray. Și așa elimini sau confirmi problema cu alimentarea.este spray pt pornire da mere și orice  are pe el inflamabil.Îți recomand sa dai după debimetru sa nu îi faci ceva bai.

Fa și o testare și pune erori cu nr.

Spor și și vb aia nu exista probleme nerezorvabile..Ci doar mecanici prosti.

Modificat de tttrix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si merci pentru reply!

Simt o mica intrerupere pe la  2000 de ture dar nu-mi pare iesit din comun. De tras nu prea mai trage cum o facea odata.

Cu doua zile in urma am mai facut un test in parcare sperand sa identific o gaura in admisie: am desfacut capacul filtrului cu aer si am obturat gura de aer sperand sa aud un suierat ceva dar mi-a tras palma si motorul s-a oprit.

La unul din service-uri au dat cu spray de frana pe tot motorul dar nu a schitat nimic...

Ieri noapte am mai facut o diagnoza cu motoru pornit si am obtinut 5-6 misfire count pe fiecare cilindru (in vcds-basic settings-group 015,016).

Oare sa fie bobina care face figurile astea sau senzorul de pe volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: in aceasta dimineata, in drum spre munca s-a oprit in mers si nu a mai vrut sa porneasca vreo 10 minute. Dupa aceea a pornit si am ajuns la munca.

Ce am observat in schimb e ca in prima faza a inceput sa trepideze fara sa se opreasca dar nu mai aveam acceleratie (check engine si ESP intermitent)... Am decis sa pun cutia in 'N'  ca sa pot sa o accelerez (eram la coada, si ma gandeam sa nu ma infig in cel din fata :)) ) si efectul a fost oprirea motorului.

Dupa repornire am sesizat fluctuatii de relanti dar nu foarte mari dar destul de dese, un fel de tremurat al acului de la turometru.

Are cineva vreo idee ce ar trebui sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de turatie motor l-ai schimbat ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de turatie nu l-am schimbat, urma sa-l verific deseara.

Crezi ca ar fi mai bine sa comand unul deja?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceleasi simtome le avea un prieten cu un seat leon 1m cu motor identic cu AUS de pe golf 4(tipul de motor cu o bobina)si dupa indelungi cautari a aflat ca bobina era buba.a cumparat bobina noua,dar pe cea mai ieftina,si simtomele se inrautatisera...a inbracat bobina lui veche cu rasina si a pus-o pe masina.Surpriza:merge masina brici...asa ca...verifica cu o bobina buna. Si poti sa mai verifici distanta intre electrozi la bujii(nu stiu cat trebuie sa fie,dar iti pot spune deseara cand ajung acasa si ma uit in AutoData).Asa am patit la golful 3,am schimbat buji noi,si mergeau mai prost ca alea vechi...dupa o masuratoare la lera si o ajustare a electrozilor masina mergea ceas.)

Modificat de mirceamad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de bujii nu cred sa fie vreo problema, le-am schimbat cu unele NGK, acelasi model cu care a fost echipata masina din fabrica, le am de 1 an si ceva si problemele au venit abia acum 2 luni.

O sa schimb si bobina cu una de imprumut, trebuia sa-mi aduca cineva una astazi dar se pare ca s-a razgandit.... O sa incerc sa gasesc pe altcineva.

Totusi, pare destul de improbabil sa fie bobina deoarece stiu ca astea pica si amin..., nu cred ca nu merg 2 ore si dupa isi revin sau faze din astea...

Oricum, multumesc pentru sfaturi, o sa incerc sa schimb si bobina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat in seara asta senzorul ax came si era crapat.

Este posibil ca acea crapatura sa dea acele probleme la opritul in mers si pornirea?

L-am schimbat cu unul din dezmembrari, luat tot de pe o bora 1.6 sr, dar cutie manuala.

Am luat-o la o plimbare dupa aceea dar se pare ca nu am rezolvat mare lucru in sensul ca unele simptome inca au ramas, cum ar fi scaderea brusca de putere dupa mai multe ture de acceleratii si trepidatiile la semafor cu cutia in drive.

Dupa aceasta plimbare am facut o scanare si singura eroare: 'system too lean', eroarea care disparuse o perioada.

Am verificat din nou daca mai am misfire pe cilindri dar de data asta 0 pe toti.

Am sters eroarea, am facut adaptare de clapeta si astept sa vad cum se comporta maine.

La relanti cu cutia in P motorul se aude ca un diesel.

Poate ii ia ceva timp sa se acomodeze cu noul senzor?

Scuze, senzorul era cel de turatie, cel de arbore cotit.

Mi-a ramas in minte acela pentru ca in momentul cand mufa lui era scoasa pe diagnoza indica lipsa senzorului g40, cel de la axul cu came (camshaft). Se pare ca pentru crackshaft nu stie sa dea erori ci indica pe celalalt :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de benzina mai ramane de verificat/schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aceasta dimineata povestea s-a repetat, primul la semafor la razoare, motorul s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca fix in cea mai aglomerata intersectie din Bucuresti.

Dupa 10 automate a pornit in sfarsit si am ajuns la munca.

Deseara o sa verific si pompa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!