Jump to content

Nu porneste dimineata la prima cheie


adyasu
 Share

Postare recomandată

am fost la service , mi-au bagat-o pe tester si mi-au aparut probleme la sensorul g28. Cica asta ar fi cauza principala. Maine imi vine si senzorul. Sa vedem.Sper sa fie asta singura problema..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am un Golf 4 1.6 16v 105CP motor BCB si am aceeasi problema (plus una, alta :icon_confused: ):

1. Nu porneste la prima cheie dupa o stationare de peste 5-6 ore. Insa mai apare o problema cand plec de pe loc, nu se accelereaza in primele 2 secunde cand apas pedala, dupa care se accelereaza brusc. Problema apare si cand schimb in treapta a 2-a. Dupa vreo 2 min de functionare nu mai am probleme. De vreo 6 luni consuma si ulei, cca 1l la 3000 km.

2. Eroarea Emission workshop care imi apare foarte des (daca nu apare imediat de la pornire, apare pe parcurs pana in 30 min. de mers)

3. Ceasul de la apa imi indica foarte rar temperatura (doar cand vrea). Fie idica de la inceput asa cum creste temperatura si cade dupa, fie se ridica in mers dupa care iar pica. Un lucru e cert cand indica e totul OK - 90o .

4. Am schimbat 3 seturi de boxe (toate model pt VW, fara adaptoare de prindere, cumparate second hand). Casetofonul este cel original (Radio, Tape si CD, inscriptionat Volkswagen), model Alfa (boxe doar fata). Dupa ce a inceput sa baraie primul set al doilea m-a tinut maxim 2 saptamani si aceeasi problema, al treilea la fel. Acum vreau sa pun casetofon Beta cu 4 boxe functionale si nu stiu daca problema e la casetofonul actual sau va aparea si dupa ce voi face schimbarea.

 

La service isi dau cu parerea dar nu stiu de unde sa inceapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa te pregatesti sa desfaci motorul, sa verifici starea supapelor/segmentilor - poti face un test de compresie inainte, ca sa vezi cum se prezinta presiunile, pe fiecare cilindru

 

Schimba senzorul G62.

 

.... la urma boxele....ai avut ghinion de ele sau le dai prea tare, distorsioneaza, ele sunt vechi si cedeaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor.

Aceiasi problema cu pornirea la rece o am si eu la AZD 16v- 105cp an 2000. Nu porneste decat la a 2- a cheie iar cand e cald motorul (90 grade) ori se ineaca ori porneste turat (1500 rot/min pt. 2-3 sec.). Clapeta si egr sunt curatate si adaptate, pe tester nu are nicio eroare. Am citit aici despre g62, garniturile de la regulatorul de presiune si etanseitatea furtunului de la regulatorul de presiune ca posibile cauze, dar nu stiu ce sa schimb mai intai. Ceva sfaturi de la voi mi-ar prinde bine, multumesc.

Daca stie cineva codurile de la O-ringurile de la regulator please help.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba mai intai senzorul de temperatura....hella este cea mai ok varianta....nu alege varianta de original ca sigur o sa ai surprize neplacute.

Garnirurile de la regulatorul de presiune pe original sunt in jur de 25 lei,mai exista varianta pe bosch dar diferenta de pret este foarte mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu  o problema cu pornirea dimineata nu porneste la prima cheie doar la a doua,vreau sa desfac regulatorul de presiune si am vazut ca are un furtunas care iese din el care nu duce nicaieri ?

Ma poate ajuta si pe mine cineva.poze sau sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit de la service, unde mi-a fost schimbat senzorul g28, dar din pacate problema persista. La fel porneste foarte greu, se aude cum invarte fff greu,,de abia la 3-4 cheie porneste. Cel de acolo mi -a zis ca e de la electromotor. o sa-l demonteze maine, cica ar fi de vina carbunii. Daca mai aveti vreo parere sau vreun sfat v-as ruga frumos sa ma ajutati. Va multumesc !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am mai scris aici cum am rezolvat problema cu care ma confruntam de un an de zile.am schimbat o-ringuriile si de atunci nici o problema.(a trecut aproape un an)nu va costa mai nimic.(10-15 lei).hilar,dar se pare ca functioneaza.....salutare tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara, probleme cu pornirea am si eu la masina. Cand este rece motorul porneste balbaita, daca tin apasata acceleratia porneste si scoate fum negru. Daca nu acceerez in momentul pornirii, se balbaie, tremura si se opreste. Fum scoate doar cand porneste. Clapeta de acceleratie este curata, pe test nu apare nici o eroare, senzorul de temperatura are un an, la cald nu am probleme.Poate fi de la bujii? Cum le verific? Sau alte cauze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S himba cele 2 oringuri de la regulatorul de presiune din rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat comanda de oringuri, codul este 037198031 (multumesc Gabivvx), pretul 25 lei pe original, ajunge in 2-4 zile. Vedem dupa ce le schimb daca rezolv problema. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut deci eu am problema asta de cand am cumparat masina,pornire greoaie,pe timp de vara nu am treaba porneste la sfert,cum vine frigul apare problema,am tot fost cu ea in service-uri nu sa gasit cauza,intr-un timp nu a mai pornit deloc,am avut probleme cu garnitura de chiulasa,nu imi mergea senzorul de antigel si am arso,am schimbat garnitura,buji,filtru de benzina,senzor,tot ce am auzit ca trebuie schimbat,problema inca persista!! nu stiu de la ce sa fie,dar mereu cand mai umblu la motor si ma uit la bujii sunt pline de ulei,imi inunda uleiul bujii-le,gasesc ulei la buji si pe fise!! de la asta va spun sigur ca are treaba cu problemele la pornire!!

Modificat de D-A-N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are treaba,cand o sa faci data viitoare distributia pui macanicul sa iti etanseze capacul de tacheti cu un silicon bun victor rainz sau erling (capacul de tacheti are in el si axele cu came).

Sa iti schimbi senzorul de temperatura si poate scapi de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa tin cont de ce ai spus,sper pana cand schimb distributia sa nu mai afecteze si altceva problema asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am semnalat aceeasi problema dar nu mai stiu in ce topic. Oricum, colegul zebrowsky mi-a recomandat schimbarea o-ringurilor de la regulatorul de presiune. Au costat 4 lei. Regulatorul se scoate usor, are o clema pe care o ridici cu surubelnita. Am deconectat bateria in timpul operatiunii. Constatare: o-ringul mic, din capul regulatorului era facut praf. Le-am inlocuit pe ambele, practic ele se ruleaza pe deasupra piesei, e foarte usor. Rezultat: porneste la prima cheie, indiferent daca temperatura motorului este -10, 0, 10, 40 sau 90 grade. Va multumesc mult, sunteti niste colegi valorosi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 7 months later...

Am o problema asemanatoare la masina mea ( Vw Golf 4, 2002, 1.4i 16v ) -> De cateva zile la prima cheie masina nu vrea sa mai porneasca, indiferent ca e frig sau cald afara, daca o las nepornita mai bine de 3h nu vrea sa mai porneasca la prima cheie, am schimbat bujiile, sonda, filtrele, uleiul, etc, nu vad de la ce ar putea fi, nici daca ii tin contactul de 2 ori si a treia oara ii dau sa porneasca tot nu vrea...la service am fost si am pus-o pe tester nici-o eroare, merg cu masina in oras turata 2500-3000rpm, si tot degeaba !

uitati cum face: https://vid.me/e/lzYy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,  de curand am achizitionat un Golf 4 benzina 1.6 SR, si de cateva zile prezinta simptomele enumerate mai sus, la prima cheie porneste 2-3 secunde merge intrerupt dupa care se opreste. La a doua cheie porneste perfect. Azi am comandat setul de O-ringuri de la regulatorul de presiune sa le inlocuiesc. Tot dimineata dupa ce a pornit, in trafic in timp ce asteptam in coloana s-a oprit motorul de cateva ori dar de fiecare data a pornit la sfert...dupa n-am mai avut probleme....sa fie oare semne ca ar trebui inlocuita pompa de combustibil sau sa incerc prima data sa inlocuiesc regulatorul de presiune complet cu unul nou....din ce m-am documentat pe internet masina prezinta toate simptomele de regulator defect...pornire grea, motorul la renati nu merge cum as vrea eu de "rotund" , daca turez puternic scoate fum cu tenta neagra(mentionez ca am inlocuit bujiile-NGK si Sonda lambda noua-Denso)....se simte si miros de benzina semn ca primeste prea mult combustibil.

Atasez link-ul unde am citit despre acest regulator....a mai inlocuit cineva acest regulator? Cum s-a comportat masina dupa?

 

http://www.e-automobile.ro/categorie-motor/18-benzina/98-regulator-presiune-benzina.html

Modificat de carabusm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,am un Golf 4 1.4 16v si de curand a inceput sa faca probleme la pornire dimineata si la 4-5 ore dupa oprire.La prima cheie se tureaza un pic: 3-400,la a doua trebuie sa dau pedala pana la 2-3000 ture,dar apoi scade brusc la 0.La a 3-a cheie porneste dar tot trebuie sa o tin turata.In general,porneste cu "balbaieli" si tremuraturi.Am schimbat filtru benzina,aer,polen etc,ulei,bujii,ceva la electromotor dar degeaba.Nu am erori in bord.Toti mecanicii isi dau cu parerea:senzor acceleratie,pompa benzina,injectoare murdare etc.Ceva pareri gratis?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am un vw bora 1.9 tdi ajm 116 cp si are pornirea cam grea la rece.de fapt nu prea porneste la prima cheie.uneori trebuie sa ii dau de 3 ori la automat pana o ia,dar scurt,nu sa omor bateria.de curand am schimbat bujiile,3 erau arse,dar problema a ramas.pe tester nu mi-a aparut nimic.ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este din ce in ce mai desa problema asta :( are cineva un raspuns exact? O rezolvare? O explicatie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, cam greu sa va dam un raspuns exact, din spatele tastaturii - trebuie facute ceva verificari, scanari, verificari in blocurile de masura, etc - in functie de motorizare (benzina/diesel), tip motor, etc.... pot fi probleme diferite...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!