Jump to content

Nu porneste dimineata la prima cheie


adyasu
 Share

Postare recomandată

Sunt un golf4 1.9 ALH, de câteva zile nu îmi pornesc. Am schimbat bateria dar atunci când dau cheie nu se învârte electromotorul, nu se aude nimic. Nu știu ce poate fi. 

 

 

Modificat de cavalloboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica întâi electromotor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune o lampa de control pe firul de comanda de la electromotor si vezi daca se aprinde atunci cand dai la automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/7/2015 at 10:59 AM, golf vw said:

gabibz95 ... verifica  daca tine presiunea in rampa ... senzorul de temperatura ar trebui inlocuit ... si daca nu sunt astea ... contactul electronic poate fi o alta cauza ... (la mine asta a rezolvat problema)

Eu am Golf 4 1.6 16v si aveam aceeasi pornire grea la rece la a 4-5 oara pornea.

Problema a fost senzorul de temperatura de pe motor. 30lei toata afacerea.

Modificat de axyz123a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am și eu o problema cu mașina motor 1,6 azd . Nu pornește dimineata decât la 4-5 cheie . 

Modificat de Gică ovidiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce verificari ai facut pana in prezent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daa, pana la urma a revenit și la mine. Nu știu care a fost faza cu filtrul dar a mers o perioada. 

Acum la fel, la prima cheie nu pornește, a doua pornește și moare motorul imediat, a treia la fel, a patra o ia la sfert, chiar dacă țin și contactul pus de 10 ori. 

 

Nu stiu ce sa fie, bujii noi, filtre noi, bobinele sunt ok, în motor s.a umblat recent, e totul funcțional, habar nu am ce sa fie, cred ca ma las păgubaș sau schimb pompa de benzina. 

 

Chestia e ca dupa ce pornește vreo 3km îmi merge în șuturi dacă bag piciorul în ea la maxim nu se accelerează, zici ca nu ar baga benzina..dar pompa se aude și la contact și la pornire. 

 

Și pe GPL, o ia la sfert dacă o trec înainte de pornire. 

Modificat de mariusmrs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus un mic clip cu problema, poate au și alții la fel. 

 

Eu o sa schimb pompa curând, sper sa fie de la ea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Gataaaaa.

Am rezolvat... (sper :))

Am comandat ieri pompa de benzina, azi nu am pornit masina toata ziua ca sa o pornesc cu noua pompa, am montat pompa si bam, la sfert a pornit.

Cei care au problema si nu au schimbat pompa, go ahead, 99% sanse sa fie de la ea. 

Ce am observat: cand am scos furtunasele la pompa, erau GOALE, nici pic de presiune, toata s-a pierdut peste noapte, deci ca sa fiti siguri ca e de la pompa, lasati-o peste noapte si dimineata inainte sa porniti scoateti furtunasele la pompa, daca sunt goale ati gasit problema.

Ce cred eu: pompa noaptea se dezamorseaza, nu poate sa mai tina presiunea si nici nu poate sa mai scoata 3 bar, fapt care dimineata cand ajunge in rampa presiunea slaba, injectoarele nu pulverizeaza ci scuipa benzina, si porneste pana la urma din vaporii la benzina "scuipata".

 

Eu am luat o pompa Meat&Doria la 250 lei completa, dar doar ca imi facea si plutitorul figuri si na, am zis sa fac treaba calumea, dar voi puteti schimba doar pompa propriu-zisa, motorasul care se aude dimineata, costa undeva la 130 lei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut. Am un golf 4 1.6 16v azd si am niste oscilatii urate la ralanti pe gpl cu ac-ul pornit. Am schimbat pompa de benzina, senzorul map, am curat clapeta, egr-ul. Aveam aer fals pe langa egr si am rezolvat si aceasta problema. Acum cateva zile am dat un reset general si merg doar pe benzina si am facut aproximativ 50km dar in grupul 32, prima casuta are -15% si 0%. Pot fi si bujiile de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare

Golf 4 1.6 azd

La rece pornește și se oprește motorul după câteva încercări rămâne pornit iar daca accelerez motorul moare.. 

La cald pornește fără probleme! 

S-a verificat pompa de benzina și funcționează în parametri. 

 

Am pus testerul și singura eroare este cea din poză 

 


 

Screenshot_20210328_130140_com.android.gallery3d.jpg

Modificat de As4ever89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Ma alatur si eu cu aciasi problema discutata aici. 

Am Bora 1.6 16v AUS. Dimineata porneste foarte greu la prima cheie.In schimb daca la prima cheie ii dau scurt apoi la a doua cheie porneste sfert.Nu are importanta,pot sa pun contactul si de 10 ori,tot greu o ia.

Am curatat clapeta,egr si adaptate.

Am schimbat: senzor g62, 2 senzori MAP,filtrele,bujii,fise,bobina.

Ca si erori imi apare doar eroare pe senzorul MAP.Uneori se mai stinge check engine.

Am incercat si pornire pe rand cu mufe scoase,dar fara rezultat.Am aceasta problema cu eroarea de vreo 1 an,dar problema cu pornirea aproximativ de 4-5 luni.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablajul de la senzorul map pana la ecu, Cand pui contactul, se aude pompa de benzina? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat cu brnzina 98-100, fara rezultat favorabil.

Cand pun contactul se aude pompa cum bazaiie. Am verificat cablajul complet,si vizual si electric. Adica am masurat tensiunea de referinta,masele,comanda. Acest tip de verificare am facut si la cablaj MAP si la cablaj senzor temperatura antigel. Senzorii rezultand a fi buni. Dar eu am schimbat in ideea ca poate aia aveau vreo chestie interna care nu se manifesta des. Piese am pus doar originale ca aftermarket am avut surpriza sa fie mai rele.

Orice idee este binevenita,deja ma omoara de aproape jumate de an problema si nu reusesc sa ii dau de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca totul e bine la senzorul map nu ar trebui sa mai apara erori legate de el. Fa o diagnoza si posteaza aici erorile gasite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am Vcds la indemana,fac scanarea cu alt tip de tester.

P1158 Mainfold Abs. Pressure Sens.:Implausible signal.

Asta este singura eroare. Uneori mai apare si P1176 Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached.

Am fost la service si au masurat presiunea combustibil,adaptat clapeta si egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt p1158 poate fi senzor defect/cablaj intrerupt si in cel mai rau caz ECU, pt P1176 poate fi eficienta scazuta a catalizatorului sau sonda lambda cu defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 8 ore, xmisterx a scris:

Pt p1158 poate fi senzor defect/cablaj intrerupt si in cel mai rau caz ECU, pt P1176 poate fi eficienta scazuta a catalizatorului sau sonda lambda cu defecta.

Senzor defect nu este sigur,ptr ca am schimbat 3 senzori. 

Cablaj verificat personal de mine,conform masuratorilor este bun. Deci zici ca este posibil ECU? Adica ce se poate defecta in el? Pana acum nu am auzit de ecu sa se defecteze pe la alte masini. 

Dealungul timpului am citit despre o serie de defecte si erori specifice gamei VAG,care par ireale la alte marci.

In legatura cu sonda nustiu cat este de buna dar pe tester da valori normale in timpul functionarii. Ciudate probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!