Jump to content
Sign in to follow this  
stefanbnd

Probleme la pornire.

Recommended Posts

panca.mihai

Am avut si eu probleme la relanti, după ce am făcut prima revizie la cumpărare nu mi-a mai făcut probleme..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zolyk

Skoda Fabia htp 1,2, probleme pornire la rece. Verificat bujii, bobine, alimentare, baterie, clapeta de acceleratie, injectoare. Toate au fost schimbate/curatate, problema persista. Problema pornirii identificata la reprezentanta Skoda, compresie slaba pe cilindrul 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

problema foarte cunoscuta... supape de evacuare arse/ crapate 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zolyk

Astazi am luat masina din service dupa schimbarea supapelor. Dupa schimbarea supapelor, la prima cheie a pornit la sfert. Dupa ca masina a stat nepornita aproximativ 5 ore, surpriza.....aceeasi problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

mai trebuie verificate niste chestii. Supapele dadeau mers neregulat si martor motor aprins, cu erori de rateu.

Pornirea e din soft, mergi si fa un update

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zolyk

In acest moment masina merge foarte bine, compresie 14 pe toti cilindrii.

In aceasta dimineata a pornit la a patra cheie, balbait, dupa care si-a revenit. Mentionez ca dupa pornire mirosea puternic a benzina. Mecanicul a mai incervat o chestie-a dus un fir de la masa bobinelor, direct la baterie-s-a gandit el ca nu are masa de ajuns pe partea de aluminiu a motorului(acolo unde este masa prinsa). Ramane sa vad maine dimineata la prima pornire.

Precizez ca supapele de evacuare erau in regula, a fost schimata doar una de evacuare. Totdata, rateul l-a dat si dupa reparatie efectuata la motor, respectiv schimbare simeringuri supape, supapa de admisie, garnitura chiulasa, rectificat chiulasa, rectificat scaune supape.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zolyk

mai trebuie verificate niste chestii. Supapele dadeau mers neregulat si martor motor aprins, cu erori de rateu.

Pornirea e din soft, mergi si fa un update

Se pare ca firul de la masa bobinelor dus la minusul bateriei a rezolvat problema. Masina a pornit la sfert la prima cheie doua dimineti la rand. Totusi, a fost cam scump firul ala, tinand cont de reparatiile facute si piesele schimbate la motor in ultimele 2 saptamani.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Didodido

Buna Ziua,rog modelatori sa imi mute mesajul daca nu l-am incadrat unde  trebuie.

 

Detin o Fabia 2,An 2008,1.4TDI,80CP ,am o problema stranie inca de cand am cumparat masina ce nu o pot rezolva,motorul ruleaza Ok,trage,turbina se simte(chiar daca e motorul mic),problema apare in mers sau relantiu,cu efect simtitor mai ales in oras ca nu o pot mentie la o turatie care sa ma scoata din aceasta faza,adica acea de Limp mode,cred,motorul ridicandu-si turatia la 1000 rpm,anuland pedala de acceleratie.

   De asta zic in oras ca daca a-si rula pe un drum european sau autostrada motorul se va manifesta la fel,doar ca fii in mers se va simti ca si cum ar fi ceva  infundat dar  pt ca mentin turatia cu pedala la pamant dupa cateva secunde motorul va revenii la normal,(mentionez ca am facut asa aproximativ 5000km ro-dk,si retur),sau mai nou am obs. ca pot sa fac sa apara acest sindrom daca dau drumul la stergatoare aproape instant dupa actionarea acestora.(am  incercat sa  scot  siguranta de la sergatoare crezand ca e pe scurt ceva dar dejaba)

Am atasat si un filmulet cu masina in relantiu.https://www.youtube.com/watch?v=qclwHtwmWUc&feature=youtu.be 

Eram sa uit pe diagnoza imi da  doar pedala de acceleratie Intermitent,(daca ar fi stricata nu ar trebui sa nu mearga deloc si turatia sa ramana aceiasi 0.6 )

P.S Help

Edited by Didodido

Share this post


Link to post
Share on other sites
romytaxy

Da cu spray de contacte in mufa calculatorului, pedala de acceleratie o poti verifica in grupuri de masura cu ajutorul vag com/vdcs cum functioneaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Didodido

   Deci pedala funcioneaza dar pe vag com mi-o da pe Intermitent,ma gandesc sa nu piarda Vacum pe undeva pe la furtunasele alea si sa ii de-ie eroare si sa intre in asa zisul limp mode ori ce ar fi dupa inchiderea motorului si repornire revine la normal,pe vremea asta nici nu pot face prea multe verificari.

  Vizioneaza te rog filmuletul sa intelegi ce patesc,Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

cand Ecu nu vede pedala, tureaza motorul la 1100-1200. E strategie a Ecu.

Nu are treaba cu vacuum. Trebuie verificata instalatie electrica, pedala etc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Didodido

Da posibil,dar oare de ce se declanseaza in proportie de 95% de fiecare data cand dau drumul la stergatoare.

Pentru ce-i din Iasi rog sa imi  recomandati un service Bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Didodido

Revin cu alte detali, curățate masele autovehicului, inlocuire pedala acceleratie cu una compatibila tipului de motor, masina se comporta la fell acelasi sindrom in special la primele porniri ale masini sau folosirea in exces a consumatorilor electrici (ștergătoare, )...rog cunoscători sa isi mai dea cu parerea...Mulțumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

daca bateria, alternatorul, bornele, etc partea de alimentare a ECU - sunt in regula, ai o singura optiune, sa tragi un cablaj separat de la pedala de acceleratie la ECU si sa faci probe asa. 

Am gasit la o Fabia instalatia electrica ce pleaca din ECU, in spatele motorului terminata de la solutia de parbriz care a intrat in timp pe la fire.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Didodido

Mulțumesc andrei_221 am sa incerc si asa sa vad vreun rezultat, ca altfel is mâncat

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Didodido

Are cineva vreo idee, câți volți ar trebui sa scoata ecu pe senzor ul de acceleratie....si care ar fi valorile?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ekoly

Salutare!

Ieri am adus masina de la mecanic. A schimbat distributia (este pe lant) si ce a mai crezut el pe acolo( o garnitura, ulei, filtru, etc.). De pompa nu mi-a zis nimic, nu cred ca a schimbat-o, il intreb maine. Mi-a schimbat si radiatorul fiindca cel vechi pierdea lichid.
Azi am facut primul drum in oras, am pornit masina si am ascultat motorul: are un sunet placut, nu mai rontaie ca inainte, motorul se aude ok. La intoarcere, dupa un traseu de aprox. 12 km si o pauza de vreo 3-4 ore, cand am vrut s-o pornesc, nu mai voia. Cand invarteam cheia in contact auzeam electromotorul ca invarte bine insa motorul nu pornea. Dupa vreo 3-4 incercari a pornit, a mers normal. Pana acasa am mai facut 2 opriri si nu am mai avut probleme. 
L-am sunat pe mecanic sa-i spun ce s-a intamplat si mi-a zis ca e doar o coincidenta, adica problema cu pornitul nu are nicio legatura cu ce mi-a facut el. Nu stiu ce sa cred, problema asta cu pornitul nu am avut-o absolut niciodata de cand am cumparat masina, in urma cu 3 ani. Mecanicul mi-a spus ca ar putea fi problema la cheie si ca poate face asa din cauza unui contact defectuos intre cheie si contactul masinii, explicatie fara inteles pentru mine.
Voi ce credeti, problema aparuta are legatura cu interventia mecanicului?

p.s. - la schimbul distributiei trebuie obligatoriu schimbata si pompa?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariuscbn

E de recomandat sa-ti fie schimbata si pompa ... iar treaba cu pornirea cu siguranta "mecanicul" a omis sa faca ceva bine!
Eu zic sa consulti un alt mecanic mai bun de urgenta!
Cu distributia nu-i de joaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ekoly

Dupa ce i-am dat 1300 lei nu pot sa consult un alt mecanic. Oricum, tipul mi-a inspirat incredere, ca de 2 ani merg la el cu cate ceva de reparat/inlocuit.

Ma duc sa se mai uite o data, poate intr-adevar a omis ceva.

Dar cheia poate avea vreo legatura cu pornirea?

Edited by ekoly

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariuscbn

Exact ca tine spuneam si eu de mecanicul meu pe care il cunosc de 4-5 ani si il omeneam de ficecare data pe langa factura....e de ajuns sa faca o greseala!
PS: Daca era mecanic bun iti recomada inainte sa se apuce de treaba ca trebuie schimbata si pompa....sa te gandesti la asta! :D
LE: Pana la urma sunt banii tai...si ii distrezi dupa bunul plac cu "nu pot" asta care NU exista....insa exista NU vreau.

Edited by mariuscbn

Share this post


Link to post
Share on other sites
ekoly

Ce pompa recomanzi? Poate o schimb...

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariuscbn

Eu NU recomand ca nu-s mecanicul tau si nu stiu ce buget si pretentii ai tu.....eu pe masina mea pun tot ce-i mai bun si NU fac compromisuri!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ekoly

Mecanicul meu este foarte bun, nu am de ce sa-l schimb.

Mi-a cuplat masina la un tester care mi-a afisat 2 erori: una la cheie si una la clapetul care inchide/deschide aerul. Deci, m-am linistit. Cat despre pompa, mi-a zis ca a verificat-o si functiona perfect, asa ca nu avea rost sa o schimbe. Oricum, la masina mea pompa se poate schimba oricand si foarte usor.

Acum nu stiu daca merita schimbarea motorasului cu clapeta, fiindca ar insemna sa dea bordul jos. Vom vedea...

Share this post


Link to post
Share on other sites
MariusPD

Sa fie bateria ..? Dupa 2 zile de stat masina porneste un pic greu.. dar la a 2 a pornire imediat. Bateria e de 5 ani jumtatate.. un lucru e cert start stopul nu se mai opreste ca e bataria slaba..

Edited by MariusPD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zolyk

Revin cu o problema, dimineața la prima pornire mașina pornește la cheie mai lunga, iar după câteva ore pornește normal însă scade turația, mașina tremura din toate încheieturile și moare motorul. Face așa de 2-3 ori după care își revine. Uneori, fără o frecventa anume, se aprinde check engine dar nu știu dacă are legătura pentru pornirea este aceeași și cu becul aprins și cu el stins. Eroarea este cea din poza. Ceva idei care ar fi problema?

IMG_1273.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri