Jump to content

Probleme Passat b6 2010 CR


attyx
 Share

Postare recomandată

Salut Colegi , 

In timp ce ma deplasam spre lucru , am observat ceva anormal la masina ,un Passat B6, 2010 , DSG , euro 5 . A inceput sa scoata un fluierat la accelerari puternice   ca si cum ar fi un furtun de admisie crapat . Problema e ca nu pot sa il turez pe loc mai mult de 2500rpm sa imi dau seama  de la ce se aude  . 

In plus , pe langa acest lucru , tevile de esapament din inox , care pana zilele trecute erau curate acum sunt negre ca si cum nu as avea filtru de particule.  Filtrul 100% il am deoarece zilele trecute si-a facut regenerare si ma uitam la esapament cum scoatea aburii (stiti despre ce vorbesc) .

Posibil sa fie problema de la turbina ? sa imi bage ulei pe esapament? Asta inseamna ca filtrul de particule este colmatat cu ulei ?

Nu am nici un martor aprins in bord ( Check  Eng. nu merge)  , dar dimineata vreau sa ii fac log la turbina , verificare valori injectoare si incarcare DFP .

vreo sugestie de verificat ?

 

Modificat de alynutzu_cvm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai folosi masina pana nu rezolvi problema.Inainte de log fa o constatare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Revin cu rezolvarea problemei mele , descrisa mai sus ;

Clapeta de la acceleratie era intepenita pe pozitia inchis , datorita mizeriei care s-a scurs din egr .

Am rezolvat cu ajutorul colegului    " EEXCALADE "  care mi-a spus din prima unde sa caut defectul .

Ii multumesc si pe aceasta cale si D-lui si celor care m-au pus sa caut span prin toata masina .

 

  Drumuri Bune va doresc !

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Revin cu o scanare in VCDS , unde am  3 erori

 

Adress 1 Engine:

008598 - Oxygen sensor B1S1  Signal too High

Adress 8 Auto Hvac :

01264 - Secondary Air Injection pump relay J299 Intermittent

 

Adress 46 : Central Conv

01120 - Camshaft adjustment 1  -  014 Defective

 

Prima e de la lambda( are una sau 2 motorul CBAB? ) dar celelalte doua componente unde sunt situate?

 

Ms de sfaturi in avans.

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa scanare cu o interfata ok, nu prostia folosita. Nici pe clima nici pe centr.conv nu ai asa ceva. Nu se tureaza peste 2500 in stationare-perfect normal. Check-ul de ce nu merge? E dezafectat / acoperit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Refac testul astazi cu o noua diagnoza. Stiam eu ca are ceva cu probleme cea veche a mea, dar a mers sa sterg codurile de eroare.Legat de turatii am dezactivat esp din buton si se poate tura mai mult..dar pe loc nu se aude . Joi am programare la service  sa vad ce parere au si ei. Revin cu detalii. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. se pare ca singura eroare pe motor este cea cu sonda lambda.  din ce am verificat se pare ca nici valorile la injectoare nu sunt de trecut cu vederea 

Cyl 1 :  - 0.4

Cyl 2 : + 2.4 

Cyl 3: - 1

Cyl 4 : - 1.06

Miercurea viitoare am test la injectoare dar din cate am inteles la cbab nu se pot repara , doar inlocui. 

Revenind la subiect posibil ca deviatia de pe injectorul 2 sa imi dea amestec bogat pe lambda?

O alta problema neelucidata este faptul ca pe grupurile 0 67, 068 la DPF nu imi arata nici o valoare in casute iar la 073 am valorile 1 ; -5 ; -2. nu imi explic de ce...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am si eu acest zgomot la prima pornire de dimineata pana se incalzeste motorul putin(max 5 min) iar intensitatea zgomotului se diminueaza odata cu trecerea acestui timp iar apoi dispare complet.posibil sa mai apara si dupa o stationare mai lunga de 4 ore dar intensitatea e mai mica si dispare repede. Masina functioneaza bine are relanti stabil nu cred ca are legatura cu volant.(motor cbdc 2.0 110cp) Va rog sa ma ajutati cu cateva pareri.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil volant,asta face zgomot doar la rece timp de cateva minute

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volant la doar 90k km? Am mai discutat de simptomele astea cu un mecanic si a spus ca e posibil sa fie si clapeta si egr.ul sa aiba depuneri(sunt momente cand la oprire se cam zguduie motorul mai pronuntat decat e normal)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant poate sa faca probleme si la 30 mii km rulaj ... daca ai "noroc" :)

fa o diagnoza, daca e de la egr va apare eroare.

Nici mie nu-mi pare zgomot de volant ( ar trebui sa faca si in ralanti )

pare a fi de vacum sau ceva clapete .... dar cel  mai bine este sa mergi sa faci o diagnoza si la mecanic  sa faca o constatare fizic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine volant nou luk a tinul 100 mii km.

Tine accelerat la 950/1000 rpm si daca zgomotul dispare ai gasit problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare colegi,

intreb aici ca nu am gasit altundeva,

motoarele CR CBAB au senzor MAP? Daca da unde e localizat?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Buna ziua!

 

Detin un passat cc, 2.0 tdi, cod motot CBAB. De ceva timp, aprox 1 an de zile, am niste mici probleme care ma framanta:

1) La relanti motorul nu se aude   rotund, in ciuda faptului ca ii bag doar motorina efix s de cand o am. Am incercat sa ii schimb si motorina si tot aceelasi sunet il are. Daca stai in masina, nu scutura sau se misca deloc. Insa as vrea sa se auda acel relanti infundat de cbab

2)Nu in totdeauna trage la fel,uneori daca apas putin aceeleratia trage foarte bine, alteori, parca ii infundata si nu are deloc vlaga. 

3)Cand o accelerez se aude un fel de "rancanit", un sunet naspa si as vrea sa scap de el.. 

4)Cand este cald motorul, porneste mai greu fata de cand este rece 

Va multumesc! 

Poate a intampinat cineva problemele astea si ma ajuta si pe mine. 

Tin sa precizez ca totul este functional pe masina, nu am anulat nimic la ea 

Modificat de VW23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica intai valori compensatii injectoare, presiune rampa, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat valorile si doar injectorul 4 are o valoare mai mare, de +0,70. In rest is ok. Am sa verific presiunea in rampa si revin. Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa fac testul si as vrea sa scriu aici cateva dintre ele .Poate te-ai mai intalnit cu valorile astea .

Engine speed -782/min

Engine Torque (actual) -21.0 NM

Torque request (driver ) -0

Coolant Temperature (G62)- 82,8 C

High Fuel Pressure Control Deviation - 2.55

High Fuel Pressure(specified) -216.0  bar

Fuel Volume (specified) - 10360.0

High Fuel Pressure Control Status - 15.0

Boost pressure (specified) -1040.4 mbar

Boost pressure (actual ) -999.6 bar

Charge Pressure Control Duty Cycle - 100%

Mass Air Flow (actual) -270.m mg/str

Atmospheric Pressure - 1009.8 mbar

Torque Request (Cruise Control) - 1280.0 Nm

Transmission Limitiation - 615.0 NM

Torque Restriction 156.0 nm

Torque Request (Driver) - 0 nm

Torque Limitation - 180 nm

Smoke Limitation - 156.0 nm

Start injection Quantify - 14.8 mg / str

Start synchronisation - 48.0

Injection Start (specified) - 4.0 ATDC

Injection Duration (specified) -370.0

High Fuel Pressure (actual) -264.0 

Injection Quantity Deviation Cyl 1 -  -0.42mg/str

Injection Quantity Deviation Cyl 2 - 0.31mg/str

Injection Quantity Deviation Cyl 3 -  -0.16mg/str

Injection Quantity Deviation Cyl 4 - 0.24 mg/str

 

Tin sa precizez ca masina era incalzita .Am parcus peste 100 de km inainte de asta ,

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna tuturor,

Postez si aici, in speranta ca cineva a mai patit ca mine acelasi lucru.

Mers cu ea azi la service (a cata oara), eroare pe tester senzor temperatura gaze recirculate (eu nu am vazut, ecanicul spune), 700 lei, ca de, nu se putea altfel decat scump, schimbat si face la fel doar ca nu mai apare spirala de nici un fel. Tester in mers, nu spune nimic. practic a fost imposibil sa o fac sa mai ia eroare.

Simptomele sunt urmatoarele: in orice viteza, daca accelerez, undeva intre 2800-3500 (nu am vazut o regula), parca se taie ceva. Cu piciorul pe acceleratie neschimbat, masina descreste in viteza si in turatie (cam ca intr-o frana de motor), pana la 1100 ture (asa am lasat-o azi sa scada). Cam pe acolo, parca apare un tresarit si incearca sa creasca in turatie (azi am gresit, pentru ca la 1100 de ture eram si am ramas cu pedala la podea, moment in care crescand in turatie, a inceput a tremure, un surge mai lipseste ca sa bulesc si turbina). Daca ridic 2,3 secunde piciorul de pe acceleratie atunci cand cade in bot, ca sa zic asa, isi revine ca si cand nu ar fi fost nimic. 

Am citit despre capsla vacuumatica, o fi ea de vina? Daca da, nu ar trebui sa dea eroare?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, nu stiu sa raspund, ma duc la service unde am masina si verific.

Am vorbit cu ei si vor pune senzorul vechi la loc.

Chiar daca nu am un mod sportiv de condus, nu cred ca am de prea mult timp aceasta problema, mai ales ca apare si la 2800 de ture (prima data cand a facut asa am fortat-o un pic in panta fara sa stiu ca era in regenerare si atunci cred ca s-a intamplat ceva).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu rezolv nici azi, o aduc acasa si apelez la voi, vin cu ea oriunde numai sa o rezolv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva e înfundat pe acolo, egr, galeria de admisie etc, trebuie efectuată o curățare temeinică în zona respectivă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR si clapeta schimbate in ianuarie (6,7 k km in urma).

Checkul se aprinde la contact.

Asa cum deduceti, nu am rezolvat, inca. Am schimbat un senzor temperatura gaze recirculate (asa se pare ca reiesea la diagnoza) fara nici un rezultat (probabil cand o fortez sa dea eroare el sesizeaza ceva in neregula). Am schimbat (sh, cei drept), electrovalva N75 (cea de langa baterie), tot fara nici un rezultat. Ultima varianta ar fi furtun fisurat, insa mecanicul nu are timp (si cred ca nici nu este foarte incantat, il inteleg) sa o ia la verificat. Posibil sa fie si ceva infundat, la prima diagnoza a gasit un furtun desfacut, l-o fi aruncat presiunea sau nu a fost pus bine. 

Ieri am curatat furtunul de la EGR si era murdar (poate din iarna), mai urmaresc daca apare ceva. De asemenea, am gasit ulei pe rampa (foto), nu stiu daca de la buson sau de altundeva (am sters cat am putut de bine).

Luam in piept o noua saptamana, a treia, cu rabdare, poate e cu noroc.

20190915_100701.jpg

Modificat de pvsilviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!