Jump to content

Probleme Passat b6 2010 CR


attyx
 Share

Postare recomandată

Toti cand scaneaza nu arata nimic parca ar fi aria 51. 

Daca nu o fortez sa aprinda spirala nu arata nici o eroare. Cine a fost cu ea si a pus diagnoza in mers a zis ca nu a observat nimic (mai degraba cred ca nu stia sa interpreteze valorile). In final a zis ca este senzorul de recirculare vinovat, l-a schimbat, a facut la fel, l-a schimbat la loc cu cel vechi. La fel am facut si eu cu N75 (eu am schimbat-o). Doar sa fi avut ghinionul sa fie defecta si cea sh.

Mecanicul meu, adica cel la care ma duc de cand am patit beleaua cu spanul,  sustine ca nu mai ramane decat varianta furtun spart (el mi-a zis sa incerc cu N75).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu ai eroare stocata, faceți un log în mers, sa vedem datele obținute 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prezent am o eroare stocata, mecanicul meu nu a mai vrut sa o vada, incerc azi sa vad care este, fac un log in mers si le postez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N teste, verdict final: nu este turbo. La turbo este totul ok (anulat inclusiv turbina si face la fel).

Maine incerc sa schimb furtunul de retur injectoare (dac-l gasesc sh).

Pe diagnoza rezulta presiune turbo scazuta, dar se pare ca este o consecinta si nu cauza.

Mare belea, mare de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor,

Credeam ca le am pe toate: ghinion, marfa proasta, etc

Nuuu. Cititi si va minunati.

Azi am reusit sa fac rost de acel furtun de retur de la injectoare si doream sa vad daca el este sau nu de vina.

Intrucat mecanicul meu nu raspundea, am cautat pe net si am gasit nr. de tel. al unui mecanic renumit din Craiova. A urmat o discutie nu tocmai ok si ma opresc aici cu comentariile (pacat totusi).

Pentru ca imi  place sa surubaresc la masini si pentru ca acea electrovalva N 75 am schimbat-o singur am incercat sa schimb eu furtunul respectiv. Am constatat destul de repede ca nu pot si am decis sa renunt.

Doar ca AM UITAT sa cuplez la loc furtunul masinii si dupa un drum de cca 3 km, in fata unui service sugerat de o cunostiinta am constatat ca am spalat motorul.

Nu stiu daca am imprastiat 10 litri, sau mai putin, sau mai mult, cert este ca motorul era fleasca (ca sa fie coliva cu bomboana cu tot, capacul de la motor era in portbagaj, cu el poate nu stropea chiar peste tot).

Persoana respectiva a fost politicoasa, respectuoasa si a cautat sa ma linisteasca (am crezut ca pic jos acolo langa ea, mai ales ca era prostia mea).

Ca urmare am lasat-o acolo, nu inainte de a discuta cu el despre problema masinii. Maine dimineata se apuca de degresat si, dupa, va face un drive test sa vada cum se comporta (in sfarsit cineva care se gandeste si la optiunea asta SF dupa toti ceilalti, cum face masina, nu ce zice tessterul sau un destept de proprietar).

Rugamintea mea catre voi este urmatoarea: in cazul in care acest baiat nu reuseste sa-i dea de cap, pot sa apelez la voi? Asa cum am spus o aduc oriunde si o las oricat este nevoie. Sincer, nu mai am nici nervi si nici energie, am cedat efectiv. Nu am dorit in acesti ani decat o masina pe care sa o ingrijesc si de care sa ma bucur. in scimb am reusit sa fac altceva.

 

Ca o gluma, ca deh, mai trebuie si de astea, daca era vreo mufa, senzor sau alt contact oxidat, imperfect pe la caseta cu probleme sau altundeva, acum s-a rezolvat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor,

Revin cu noutati desi tot nu i-am dat de cap: presiune f. mare in rampa, dar doar in sarcina (dubla, uneori, 1250). Daca accelerez fin, e in limite, in forta creste imediat.

Am schimbat rampa cu cei doi senzori, regulatorul de pe pompa de inalte, de doua ori, chiar si degeaba, face la fel.

Am niste poze cu valorile inregistrate dar nu pot incarca

 

20190925_144858.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezumat: verificat circuit turbo, inlocuit N75, inlocuit senzor temperatura gaze recirculate (sau cam asa ceva), rampa inalta presiune cu tot cu senzori, regulator presiune pompa inalte, senzor presiune diferentiala, 6 mecanici, 5 service-uri, totul degeaba.

Aseara am facut un drum in exterior, 2x50 km, cu o regenerare pe la mijloc la ducere (totul ok, am oprit intr-o intersectie in Segarcea si asa am vazut ca e in regenerare). Am constatat ca, daca nu sar de 2500 ture (bine, in 1 si 2 se duce la 3000 fara probleme), este totul ok. De asemenea, am sesizat si eu ca, atunci cand incepe sa se manifeste problema, se aud injectoarele.

Mai am un singur mecanic in Craiova, se pare ca este cel mai bun dintre toti, nu stiu daca pot sa ajung la el, oricum in prezent nu mai am nici energie si nici timp (am neglijat cam multe in ultima luna).

In concluzie voi merge cu ea in continuare, mai cu grija, pana se schimba ceva (pana pica ceva, mai exact).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza se face cu vcds.

Ce legatura are presiunea mare din rampa cu N75 ,senzori temperatura,turbo ???

Nu cred ca erau mecanici cei la care ai fost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu comentez, cert este ca toti, dupa ce au incercat cate ceva din descrierea de mai sus, au renuntat sa mai caute.

Senzorul de presiune diferentiala l-am schimbat din initiativa mea, dupa ce am citit acum doua zile. Nu eram convins ca este de vina, insa am zis sa incerc.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte posibil ca informatiile citite in mers sau pe loc (inclusiv erorile aparute atunci cand am fortat-o sa le ia) sa fie consecinte ale unei cauze care nu este prezenta concret.

Ca atare, doar cineva care cunoaste cu adevarat functionarea unui astfel de motor (cu toate accesoriile aferente) poate sa deduca de ce se manifesta asa.

Inclin sa cred ca nu are un defect major, ma gandesc la un senzor, insa ma depaseste. Tot ce pot sa mai fac este sa scot din forum toate informatiile care ar avea legatura si sa incerc sa pun cap la cap ceva. Placere as avea, timp insa, nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai fortat-o sa ia eroare inca o data si, la diagnoza, rezulta senzorul G235.

Un senzor de genul acesta stiu ca a mai fost schimbat dar, pentru ca nu l-am vazut, nu pot spune cu certitudine ca este acesta (schimbul a fost facut tot dupa fortarea erorii si diagnoza ulterioara).

Eroarea apare dupa ce, in viteza 3, de la un 2800 ture cand incepe sa se manifeste simptomul, cu pedala pe acceleratie in aceeasi pozitie, scade turatia pana la 1200 si atunci apare.

Ce ziceti?

poza eroare.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezumat, dupa 1 luna:

1. Presiune turbo scazuta. Azi, pentru a doua oara, cineva a spus acest lucru (la ralanty, 800 in loc de 1200). Prima data a fost verificat circuitul turbo si rezultatul a fost ca nu de acolo face asa.

2. Eroare senzor temperatura (dupa ce am fortat-o, eroare obtinuta in decelerare). Azi, pentru a doua oara, ca urmare am un senzor de la dezmembrari in masina pentru testare.

3. Presiune foarte mare in rampa (pe loc normala, in accelerare lina, ok, in forta, nok), la doua diagnoze diferite. Cand incep sa se manifesta simptomele, se aud injectoarele.

Inlocuit, mai intai, rampa cu cei doi senzori (nu stiu daca au fost initializati si nu stiu daca trebuie asa ceva), dupa,reinlocuire cu cea de pe masina a fost inlocuit senzorul (regulatorul) de pe pompa de inalte, fara initializare (la fel, nu stiu daca trebuia, va rog sa-mi spuneti).

Cativa au pomenit de erori de soft si de resoftare, se poate sterge ceva cu diagnoza din soft??? Sa fi innebunit calculatorul masinii? Eu parca nu cred.

O seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai inlocuit rampa de retur de la injectoare? Daca nu, inlocuieste-o cu acelasi tip ca a ta de pe masina.

Modificat de bysus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 minutes ago, pvsilviu said:

1. Presiune turbo scazuta. Azi, pentru a doua oara, cineva a spus acest lucru (la ralanty, 800 in loc de 1200). 

La relanti presiunea facuta de turbina e aproximativ egala cu presiunea atmosferica ,in nici un caz 1200 mbar.

Fa ce a scris colegul @bysus 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi culmea. Unul dintre mecanici, dupa ce a verificat circuitul turbo si a vazut ca este ok, dupa ce a sesizat presiunea mare din rampa tur, a zis sa incepem cu rampa retur si sa o inlocuim, insa trei mecanici au spus ulterior ca nu e cazul, ca nu are nimic, iar eu am cedat, mare branza era sa o inlocuiasca.

Intre timp am schimbat o gramada de lucruri degeaba.

Maine ma ocup

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce diagnostice ai primit....sigur aia nu sunt mecanici ,cel putin nu de motoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma eu sunt de vina, fiindca mecanicul meu lucreaza la vw, doar ca nu are timp, iar eu rabdare, dupa cum se pare. Am incercat sa o schimb eu si nu am pus furtunul la loc, atunci cand am constatat ca nu pot sa o schimb si am umplut motorul de motorina.

Gata, multumesc mult, maine ma ocup de asta si va tin la curent. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am rezolvat. Nu din prima, din a doua.

Sambata, in curte, cu calm, am vazut cum se da jos cea de pe masina si cum se monteaza la loc (ok, este simplu, insa pentru un ing. de instalatii, prima data ... nu). Din pacate am avut senzatia ca nu se fixeaza bine la injectorul de langa supapa si am renuntat sa o testez pe cea de la dezmembrari. Azi am luat alta si am plecat in teste. Totul ok. O luna de cosmar, nu vreti sa stiti.

Am fost la un pas sa renunt si sa o vand. Acum mi-a trecut.

Doua intrebari:

1. Credeti ca ar fi bine sa cumpar o rampa noua?

Tot la acelasi injector am fixat siguranta destul de greu, am verificat de cateva ori in teste, totul este ok, nu curge pe nicaieri.

2. Credeti ca ar fi util pentru mine sa cumpar un tester VCDS pentru uz personal? 

Si nu in ultimul rand:

Multe, multe multumiri si scuze daca uneori am scris aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare, am achizitionat recent un passat b6 din 2009 cbbb, am observat ca mi se formeaza transpiratii de ulei deasupra motoruliu si pica motorina la un injector eu banuiesc ca cauza ar fi de la rampa de retur de la un clips

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!