Jump to content

Probleme Passat b6 2010 CR


attyx
 Share

Postare recomandată

Crezi ca are cineva oracol sa iti spuna sa stai linistit, a fost un caz izolat?

Daca se repeta ar trebui verificat switchul de la ambreiaj!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca are cineva oracol sa iti spuna sa stai linistit, a fost un caz izolat?

Daca se repeta ar trebui verificat switchul de la ambreiaj!

:) Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna dimineata,

De 4 luni jumatate sunt fericitul proprietar al unui VW Passat 3C din 2009, cod motor CBAB cutie DSG (o voi prezenta complet in aria "Masina Mea"). De cand am masina am parcurs aproximativ 9000km in care am schimbat pompa secundara de racire si senzorul temeperatura lichid de racire. Ieri m-am confruntat cu o problema care m-a speriat. Am oprit la semafor si dupa 2 secunde de stationare (cutia era in Drive si autohold-ul cuplat) motorul s-a oprit ca si cum as avea start-stop (nu am aceasta functie) sau ar ramane fara combustibil.Rezervorul este peste jumatate si alimentez doar de la OMV sau Rompetrol. Am incercat sa repornesc motorul fara succes, cand apasam pe cheie motorul se invartea pana când ajungea la 400 rpm (aproximativ o secunda) si apoi se oprea, dupa mai multe incercari motorul a inceput sa se invarta din ce in ce mai mult si cam la a 10 a cheie motorul a pornit absolut normal. Apoi a functionat absolut normal. Am scanat masina cu Vag-Com si erorile care apar sunt:

1. 02195 - Dimmer Switch Instrument Panel & Switch Lighting (E20) Intermittend

2. 00457 - Network module j519 check dtc memory intermittent

3. 01592 - Air Quality Sensor G238 - intermittent

4. 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 014 - Intermittent

Consider ca aceste erori nu au nicio legatura cu oprirea motorul si problema la pornire. A mai patit cineva asa ceva? Care ar putea fi cauza? Ce ar trebui sa verific?

Multumesc!

Modificat de Delphinul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa cum ai banuit, erorile de mai sus nu au legatura cu problema mentionata.

 

posibil, repet ...posibil - o problema la alimentarea cu carburant - vedem daca iti mai face, trebuie luata la verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns Florin. Sa inteleg ca daca este dezamorsata instalatia de alimentare, calculatorul nu ma lasa sa invart motorul inutil si in acest mod sa consum bateria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu are legatura, doar ca in momentul in care turatia era mai mare, zicea ca a pornit.... asta zic dupa descrierea ta - nu am mai intalnit cu astfel de simptome, dar vedem...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea are cum sa se dezamorseze, are supape de sens si pe tur si pe retur, din cate am vazut eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut, de curand s-a aprins in bord miunata spirala insotita de martorul de check engine, ciudat a fost faptul ca eram loc drept in treapta a 4-a si cam 105 km/h pe temponat, undeva prin zona Bran, de dimineata am facut Transfagarasanul si nu am dat nici un semn. Am tras pe dreapta, am oprit motorul, l-am repornit, si-a revenit, dar nu mai avea aceeasi vlaga ca pana acum, cand apare eroarea pot duce pedala la podea ca nu vrea sa se mai duca ... 

La scan apare urmatoarea eroare:

Address 01: Engine (CBA)       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
   Part No SW: 03L 906 022 QC    HW: 03L 907 309
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  3732 
   Revision: 13H02---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 84224 032 403527
   VCID: 76E300530132E6AEBEF-8023

1 Fault Found:
000665 - Boost Pressure Regulation
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 11
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 187638 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2006.14.09
                    Time: 14:52:46

             Freeze Frame:
                    RPM: 2415 /min
                    Speed: 103.0 km/h
                    Load: 59.6 %
                    Absolute Pres.: 2223.6 mbar
                    Absolute Pres.: 1621.8 mbar
                    Lambda: 96.3 %
                    Lambda: 41.8 %

Readiness: 1 1 0 0 0

 

Din cate am citit, ar fi vorba de capsula vaccum turbo, ma puteti lamuri? :(  

Va multumesc frumos, o zi buna sa aveti,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, despre ea este vorba. Pentru detalii te rog să citești pe forum pentru că s-a mai discutat de multe ori!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la passat B6 din 2009,ma poate ajuta cineva?

008213 - Senzor de pozitie clapeta de dirijare admisie-Bank1-  semnal neplauzibil  

               P2015 - 000 -  - MIL aprins
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 11100000
                    Priorit.defect: 2
                    Frecv. defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 279224 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2009.12.13
                    timp: 12:22:04
 
             împrejurări cod:
                    RPM: 0 /min
                    viteză: 0.0 km/h
                    sarcină: 0.0 %
                    lambda: -7.1 %
                    lambda: -11.8 %
                    tensiune: 3.724 V
                    valori binare: 10001110
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai posta in mai multe topic-uri!!! Ti-am raspuns in unul dintre ele. Problema ta s-a mai discutat.. Just search it!!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

   Va salut.

 

   La CBAB-ul din semnatura, de aproximativ o luna, uneori nu porneste motorul - la cald. La rece nu cred sa se fi intamplat. 

   Am crezut ca nu tin cheia suficient apasata, dar nu este asta.

   Motorul pare ca porneste, dar se opreste imediat cu un soi de hodorogeala - chiar daca tin cheia apasata in continuare. Ambreiajul ramane apasat pe la jumatatea cursei, nu revine de tot pana nu porneste motorul. Probabil ca este normal, avand in vedere ca nu porneste motorul si ambreiajul o fi hidraulic.

   Am incercat sa inregistrez pentru a posta, dar sunetul nu este edificator, La celelate incercari, dupa o prima pornire esuata, scot telefonul, filmez si porneste. Poate ar fi o solutie sa filmez fiecare pornire  :icon_confused:

   Singura eroare, pe care o am uneori, de mai bine de jumatate de an este:

 

008200 - Intake Manifold Flap; Bank 1 

               P2008 - 000 - Electrical Malfunction - Intermittent
 
   In rest, pare ca merge ok, consum si putere in regula.
 
   Aveam de gand sa schimb bateria, dar presupun ca ar fi trebuit sa faca figuri la rece, nu la cald.
 
   Am gasit un post din 2012,
 
 
   cu o descriere similara (a lui Alex 2009), cu referire la motor CFHC. Am intrebat pe PM, daca s-a rezolvat problema si am inteles ca ar fi fost senzorul de la axa cu came, dar la un polo 1.4 tdi. 
   Speram ca eroarea sa fi ramas stocata, sa merg la sigur.
 
   Am ce valori sa masor in timpul pornirii, pentru a determina cauza? Pe ce grup?
 
   Nu stiu daca ar avea vreo legatura, dar in urma cu mai bine de o luna, in mers la 1800-2200 ture, timp de 1-2 secunde, a inceput sa trepideze cu o frecventa de 6-8 Hz, ca si cum as fi calcat pe marcaj rutier in relief - de pe marginea drumului. Nimic la tester.
 
   Daca s-a lovit cineva de ceva similar, va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut,

Vin cu urmatoarea problema: lag la intrarea turbinei la un Passat B6 2010 CBAB CR 140 de cai si 212 000 km.

Ieri am observat ca turbina intra mai tarziu cand accelerez decat o facea pana acum, fiind nevoit sa apas mai mult acceleratia. Din testele facute am observat ca dupa 2100-2200 de turatii intra si turbina. La plecare de pe loc se simte cand intra cuplul motorului, dar imediat ce schimb treapta a 2-a si accelerez este necesar ca turatia motorul sa ajunga la 2100-2200 ca turbina sa intra in functiune.

Acum pe seara cand am venit acasa am sesizat la relanti ca a aparut un usor tacanit din partea stanga (zona filtrului de aer), iar la viteze de peste 60 km/h se aude un suierat/ fluierat.

Pe bord nu se aprinde vreun martor si nici computerul de bord nu ma atentioneza de nimic.

Sa fie doar capsula vacumatica a turbinei sau senzorul de presiune? Sau cumva sunt semnele ca turbina este pe duca....rau de tot.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, trebuie facut un log in mers, sa vedem exact de la ce este - este foarte probabil sa fie de la actuatorul turbinei - capsula vacuumatica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...
DanielMarian19

Salut am si eu aceeasi problema se aprinde spirala si intra in avarie nu se tureaza mai mult de 3mii, dar daca o repornesc si merg pe manual si tin turatia la 3mii si peste nu mai intra in avarie deci posibil sa fie si la mine capsula vacuum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ceau ,am si eu o problema la passat b6 2.0 TDI 170 CP ,motor CBBB , la turatii de peste 3200 se pune masina in bot ,dupa verficarea cu vcds nu am nici o eroare .Daca calc acceleratia in continuare parca face frana de motor, daca o las 3-4 secunde si scad turatiile sub 2000 masina trage din nou pana in 3200.Aceasta problema nu apare dimineata cand motorul este rece.

S-a schimbat saptamana aceasta cu ajutorul colegului danubius sonda lambda si valva de pe turbina care dadeau erori. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cald ,calca acceleratia maxim de la 2000rpm la 4000rpm si posibil sa apara eroarea.

Verifica calitatea motorinei din filtru .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu apare nici o eroare eexcalade, am incercat de mai multe ori , dar fara nicio eroare.

Daca țin accelerația apasă face ca o frana de motor ,dar mult mai amplă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema carburant sau alimentare,trebuie facute investigatii

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
DanielMarian19

Salut in legatura cu intrarea in avarie a motorului si eu am aceeasi problema 2.0cffb, vcds zice ca supapa egr, care ati mai curatat egr cunoasteti vreo metoda mai simpla ca e cam greu de demontat fiind in partea din spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se inlocuieste la cffb ,nu se curata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut si La multi ani!

Am urmatoarea problema cu pornirea unui Passat B6 2010 CBAB 140CP 210.000km.

La temperaturi sub -5 grade masina nu porneste sub nicio forma. Dau la automat si electromotorul invarte puternic insa nu da semne de pornire.

Prima oara s-a intamplat problema anul trecut (ianuarie 2016), la munte, la temperaturi de -18 grade. Masina nu a pornit deloc. I-am dat 20 de chei cred. Imi era frica sa nu omor bateria. Am decis sa o impingem pe o mica panta si surprinzator masina a pornit f repede in treapta a 2-a. Apoi porneam masina la fiecare 3-4 ore cate 15 minute si pornea ok. Cand am lasat-o o noapte iar nu a mai pornit deloc. Din nou i-am dat vreo 20 de chei si nimic. Am impins-o si iar a pornit imediat.

Am ajuns la bucuresti si am dus-o in service. Bateria e buna. Bujiile sunt bune. Le schimbasem cand am cumparat masina (august 2016) pt ca apareau 2 arse pe vcds.

Am dus masina seara in service si avem corectiile urmatoare la cald 0.1 0.7 0.7 0.1. 2 erau cu + si 2 cu -, dar nu mai stiu exact care. Dimineata, fiint -7 grade masina nu a pornit. Au pornit-o cu spray de pornire. Cand au dat la automat au spus ca electromotorul invarte bine, dar ca se pierde pe undeva presiunea din rampa. Dupa pornire injectorul 4 avea corectie de 2.7, iar dupa 10 minute de functionare a motorului acesta a revenit la 0.2. Mecanicii au presupus ca injectorul 4 ramane blocat pe deschis cand e f frig si se pierde presiunea prin el, dar nu au putut sa ma asigure ca schimbarea lui ar rezolva problema pornirii.

Iarna trecuta nu am mai reparat masina pentru ca a venit caldura si nu am mai avut probleme. Si nici nu am fost sigur de problema. Nu vreau sa fac reparatii inutile care nu ar rezolva problema.

Alte indicii:

Nu a aparut nicio eroare pe vcds.

Masina porneste uneori putin mai greu. Ca sa descriu. Daca o masina care porneste la sfert invarte de 4 ori, a mea invarte de 6 ori la 1 din 2 porniri la rece. Chiar daca sunt 30 grade sau 0 grade invarte de 6 ori uneori. Daca este motorul cald porneste la sfert. Sub -5 grade nu mai porneste deloc.

Pompa de inalta presiune a fost schimbata in mai 2016 cu una noua. Nu stiu daca a produs span sau daca instalatia a fost curatata.

La rece, acum iarna, masina prezinta fum alb dupa pornire pana cand se incalzeste motorul. Stiu ca este normal sa fie abur, dar impresia mea e ca este si un fum mai dens si nu doar abur. Asta la relanti. In sarcina nu scoate fum alb chiar daca motorul e rece.

La acceleratii intre 1800 si 2400 de turatii se aude un tacanit foarte fin la injectoare.

Daca temperatura este peste -5 grade masina se comporta normal. Merge bine. Nu am avut alte probleme cu masina. Merge bine. Trage bine.

 

Ce credeti ca ar putea cauza problema?

Modificat de robertv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca primul suspect sunt bujiile. Ai pus bujii originale sau AM? Sigur ai pus de care trebuie? Nu imi e clar daca ai avut probleme prima data in ianuarie 2017 sau 2016, ca ai zis ca ai cumparat-o in 2016.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ianuarie 2017 am avut probleme sa nu porneasca deloc. Masina am luat-o in august 2016 si atunci am vazut ca 2 bujii nu merg. Prin noiembrie 2016 a inceput sa porneasca greu asa ca am schimbat bujiile. Problema pornirii greoaie a disparut imediat dupa schimbarea bujiilor. Toata treaba cu pornirea greoaie se intampla sub 10 grade.

Bujiile sunt schimbate la un service la grozavesti in bucuresti. Au pus bujii Denso daca nu ma insel si nu Bosch. Dar comandate dupa codul masinii.

Eu am exclus bujiile pentru ca imi pornea greoi la 10 grade. Dupa schimbatea lor porneste normal si la -2 grade. 

De la -5 grade in jos nu mai vrea deloc. Iarna trecuta nu mi-a pornit niciodata cand temperatura a scazut sub -5 grade. Iarna asta momentan nu a fost atat de frig si problema nu a mai aparut. Dar sunt convins ca va aparea.

 

EDIT:

Bujiile montate in noiembrie 2016 sunt Denso DG-193  cu tensiune de 4.4V.

Inainte pe masina erau bujii Bosch facute in Franta care au rezistat doar 30.000 km. Vechiul proprietar mi-a spus ca le schimbase in noiembrie 2015, dar nu am nicio dovada a acestui schimb.

Modificat de robertv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie ceva problemă care arde bujiile. Trebuie verificat dacă bujiile actuale sunt ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!