Jump to content

Probleme Passat b6 2010 CR


attyx
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema ....deocamdata nerezolvata si m-am gandit sa vad daca a mai patit cineva asa.Am un passat 2.0 TDI 103 Kw/140CP; CR din 2010,Masina are ca problema urmatorul lucru,cand ma duc la drumuri lungi si vreau sa depasesc sau sa accelerez brusc imi intra in modul de avarie cateodata,cel mai des am observat asta cand acceleram de la aprox.2000 rpm si apasam accelaratia sa prind viteza cat mai repede,se aprinde pe bord semnul de la bujie incandescenta si ramane asa pana ce opresc si pornesc din nou motorul,la tester imi arata ca este senzorul de presiune,dar la service unde o sa schimbe acel senzor mi-au spus ca nu este garantat ca doar aia este problema.Vor vedea dupa ce schimba senzorul.....La un alt service la care am fost inainte de aceasta a spus tipul de acolo ca turbo este distrus ca are axul indoit si in anumite turatii im blocheaza turbo si de aceea im face problema asta si trebuie schimbat turbo.....acum sincer dupa ce am mai citit si vorbit si cu alte persoane mi se pare cam imposibil sa fie axul indoit pentru ca eu in continuare folosesc zilnic masina si functioneaza ok si consumul e iarasi ok si eroarea mi-o da doar in conditiile de mai sus (cel putin eu asa am observat pana acum) si le da cam de 3 ori in 330 de km parcursi......Astept pareri si va multumesc pentru rabdare...

Modificat de attyx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o scanare si posteaza erorile. Mai mult ca sigur probleme la turbo - geometria variabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off ttopic: schimba si mecanicul.....ax indoit si masina sa mearga inca bine???.Asculta-l pe colegul si sigur vei rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face sau nu limp mode ? Adica iti taie turbina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca ia limp mode - ii intra pe varie - a scris omu' in post #1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mentionez ca scanarea s-a facut la acest service nou si s-a facut de mai multe ori in diferite zile si de fiecare data am mers cand mi-a dat eroarea de vreo trei ori masina .....testerul a spus de fiecare data ca este senzor de presiune......Asta cu axul turbo indoit am lasat-o moarta si de aceea am mers la un alt service ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa simptome, probabil ca eroarea se refera la senzorul de presiune(parca ii zice si diferentiala) de la DPF (filtrul de particule). Daca aia zice tester-ul, schimba senzorul respectiv si ...cam atat. Pretul e undeva la 100 - 150 de lei. Asta ca sa nu mai zic ca s-ar putea incerca si curatarea contactelor si daca esti foarte norocos, scapi doar cu asta.

Asta cu ax de turbina indoit mi se pare super tare, parca e din ceva film SF. Sunt curios cum a ajuns respectivul mecanic la respectiva concluzie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand vin clientii toata ziua cu cinstea la 2Litri rece la tine, multe lucruri par mai indoite decat sunt. Ar trebui sa puna mesajul asta pe sticle ca dupa consum, lucrurile sunt mai drepte decat par, in genul inscriptionarii aleia de la unele oglinzi retrovizoare. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa o sa fie ...piesa este comandata si saptamana viitoare se va schimba;am comandat originala de la vw si pretul este de 240 ron....la fiecare eroare acelasi senzor l-a dat defect,in rest masina se comporta normal...consum totul ok nu scoate fum.......o sa revin cu rezultatele dupa ce schimbam piesa respectiva.....

Sper ca doar piesa asta sa fie problema ar fi super.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara senzorul de presiune diferentiala nu se mai face regenerarea filtrului si ai mesaj in bord, nu vad ce treaba are cu limp-ul.

Despre ce senzor de presiune este vorba? Despre map?

Din ceea ce povestesti tu eu vad ca vinovata capsula vacumatica a turbinei (actuatorul cu senzorul de pozitie a geometriei)

Posteaza eroarea de la scanare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am cum sa postez scanarea ca s-a facut la service si nu am eu aparatul la mine,o sa intreb cand ma duc la service joi ca atunci imi schimba acest senzor....o sa revin dupa ce s-a facut schimbul si fac niste teste...mai mult nu am ce sa fac....deocamdata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@attyx: Simptomatologie identica cu a ta, masina identica - an 2009: problema este capsula vacumatica a turbinei. Costa 680 Ron la reprezentanta

http://vwforum.ro/topic/35570-ce-tip-de-probleme-aveti-doar-b6/page__st__2200

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si a fost schimbata astazi piesa respectiva adica senzorul de presiune si masina la test pe drum nu a mai dat eroare; dar din pacate am facut accident a intrat o masina in mine asa ca nu m-am bucurat decat o ora ca am scapat de service-uri.....Naspa dar asta e...

Modificat de attyx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu aceeasi problema, s-a aprins intermitent semnul de la bujie incandescenta si dupa aceea s-a mai aprins si semnul acela sub forma de "robinet", am fost la un mecanic si a spus ca e capsula vacumatica defecta, mi-a recomandat o curatare. Se poate curata? Masine este un passat 2.0 TDI CR 140CP din 2009 si am 90 000 KM. Are sens sa incerc curatarea sau sa merg pe inlocuirea piesei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza si codul de eroare. Se poate incerca o curatare a EGR-ului. Daca e dusa capsula, trebuie alta. Eroarea ar trebui sa fie ceva de genul inssuficient flow.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pana la urma a fost capsula vacumatica a turbinei defect (cum a scris si '75NOR') si nu senzorul de presiune...

a costat 709 ron piesa originala si 200 ron manopera de schimbare!

Nu se compara cum mergea masina inainte si cum merge acum....trage foarte bine nu da nici o eroare si accelereaza foarte bine....se simt cei 140 cai :)

La service unde au schimbat au spus ca turbina este ca noua la 137000 km.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@attux: de curiozitate, ai stat langa mecanic cand ti-a setat valorile vacumului in capsula ? Ma refer la initializarea ei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nu am stat langa mecanic,....dar am incredere si sper ca a facut totul cum trebuie.....sincer si daca stateam nu stiu daca puteam eu sa imi dau seama daca a facut setari corecte sau chestii de genul.....dar masina merge brici....fata de cum mergea si consumul este normal....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna. imi puteti soune si mie de unde ati cumparat capsula vacumatica.

se pare ca si a mea are nevoie de una

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat-o de la VW. Alte magazine nu-mi ofereau un pret cu mult mai bun care sa merite asteptarea de 1 saptamana in plus pentru aducerea ei. La VW am primit capsula in 24 de ore. Pana la urma am ajuns s-o si montez la ei. Te sfatuiesc sa-ti alegi bine service-ul unde o montezi, pentru ca reglajul este mai complicat decat la generatia anterioara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un prieten cu un tiguan cu motor cbab si vreo 80 de mii de km facuti in romanica si a inceput sa-i faca figuri capsula...

@ valentin: daca tot ai cumparat-o de la reprezentanta de ce nu ai montat-o acolo ca nu cred ca era f scump si aveai si garantie? Ti-ai "codat-o" singur pe masina?

Modificat de alexandru_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!