Jump to content

EGR valve


torqqqe
 Share

Postare recomandată

asta te ajută să verifici continuitatea firelor. Se scot amblele mufe de la EGR şi ECU  şi se verifică continuitatea, dacă nu au scurt între fire şi dacă nu există scurt între fire şi masă

schema AZD.pdf

astea le verifici cu mufa de la ECU introdusă, mufa de la EGR scoasă  şi contactul pus

egr actuator.pdf

egr sensor.pdf

astea le verifici cu mufa de la EGR şi ECU introduse, contactul pus. După schema AZD faci analogia dintre pinii mufei EGR şi pinii mufei ECU.  trebuie să te înţepi cumva în fire sau să le dezizolezi pentru a face măsurători, neamaiavând acces la mufă aceasta fiind introdusă în EGR.

467991695_TensiuniEGR.thumb.jpg.b403d57acf79f757d371155a3e72f148.jpg

 

Atâta vreme cât totul este ok nu are rost să faci măsurători pentru că din moment ce adaptarea este ok totul va fi în regulă şi o să fie pierdere de vreme, rezutatele vor fi ok. Problema este că eroarea apare intermitent şi va trebui să faci măsurătorile atunci când simptomele se manifestă

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cornel -g3

    6

  • lupo_bv

    6

  • Liviu_sbn

    6

  • Rebelul001

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutari.

 

Sunt nou pe acest forum, motiv pentru care nu pot deschide topic nou, prin urmare profit de acesta in a va prezenta problema mea ( cu scuzele de rigoare catre autor ).

Detin un golf 4, motor benzina 1.6, 16V, achizitionat anul asta prin primavara.

Au trebuit multe chestii schimbate la el in scopul intretinerii pe termen lung, dar nu asta e problema.

Problema consta in aparitia unor coduri, printre care si unul legat de supapa EGR.

Nu mi-am pierdut timpul cu curatarea ei ci am inlocuit-o cu alta noua, pierburg ( mi s-a spus ca-i o marca acceptabila ).

La inlocuire am desfacut si curatat si corpul clapeta cu ceva spray pentru treaba asta ( fara a-i scoate mufa ), si am curatat de asemeni si teava/conducta dintre supapa egr si corpul clapeta.

Dupa toate astea mi-a aparut codul P0402 ( excessive flow )...

Si imi mai aparuse la un momentdat un cod despre senzorul MAP, nu-l mai retin cu exactitate si din pacate l-am sters la momentul respectiv, ca vroiam sa aflu in ce conditii apar, daca exista vreo corelatie cu ceva anume, si am observat ca apar doar la viteze de deplasare ceva mai mari, cam de pe la 130 in sus. 

Un alt cod care reapare periodic este "missfire detected" la cilindrul 2, am inlocuit toate bujiile cu NGK noi, am inlocuit bobina de la C2 cu alta noua, problema insa reapare ( destul de rar ce-i drept ) in aceleasi conditii, viteza peste 130...

La senzorul MAP nu am umblat deloc, si va intreb, ce recomandati, curatarea sau direct inlocuirea lui?

Recent am achizitionat o interfata VAGCOM 16.8, azi am investigat treaba cu supapa EGR deoarece gasisem codul P0402, am intrat la basic settings, adresa 074 unde se afiseaza starea adaptarii, la un momentdat mi s-a afisat ca adaptarea e ok, am iesit de acolo si am reverificat codurile, numai ca P0402 a disparut de unul singur ( in nici un caz n-am sters eu ceva ).

Ce problema am acuma e relanti-ul instabil, cade brusc sub 500, urca la fel de brusc pe la 1000, si tot asa.

In ce documentare am reusit sa fac pana acum am observat ca una dintre cauze poate fi chiar supapa egr, am observat ca in anumite situatii inlaturarea mufei ei stabilizeaza relanti-ul ( inca nu am incercat asta ). In alte situatii se recomanda curatarea clapetei, numai ca deja am facut asta.

Cu supapa EGR noua am facut doar cateva sute de km, si in ciuda faptului ca motorul consuma ceva ulei ( nu exagerat ), totusi nu cred ca se pune problema blocarii ei.

De mentionat ar fi ca relanti-ul nu-i mereu instabil ( in anumite situatii discutate aici se vorbea de aparitia instabilitatii la temperaturi ridicate, inca n-am verificat concret corelatia asta ), si ca se stabilizeaza deindata ce pornesc AC ( instalatia de AC fiind perfect functionala ).

 

Multumesc anticipat pentru orice recomandari ori sfaturi.

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

 

Clapeta de acceleratie ai adaptato dupa curatare? Chiar daca n-ai scos mufa, baga-i si o adaptare pt ca daca era cu depuneri, in urma curatarii ea nu mai are aceiasi parametrii. 

Vezi dupa adaptare, cu Vag Com, daca mai ai relanti instabil. 

Cu senzorul MAP poti incerca curatare, vezi ca este topic pentru asa ceva unde iti recomanda colegii cum sa-l cureti astfel incat sa nu-l strici. 

 

Fa chestiile astea de mai sus pt ca e posibil sa scapi de o parte din probleme. 

 

Pentru treaba cu missfire pe cilindrul 2, vezi sa nu-ti ajunga ulei in zona aia de la buson, busonul are o garnitura care cu timpul cedeaza. Mie mi-a facut balta pe nr.1 si mi-a ars si bobina intr-un sfarsit.   

 

PS: Vezi sa fie EGR si conductele respectiv mufele montate corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

 

Intai de toate multumesc pentru raspuns.

 

Ce-i drept nu am facut adaptarea la clapeta de acceleratie bazandu-ma pe faptul ca nu desfacusem mufa, dar o voi face.

Oricum momentan problema relanti-ului instabil a disparut, cu sau fara AC relanti-ul ramane fix asa cum trebui.

 

Referitor la senzorul MAP, daca pentru binele motorului ar fi de preferat unul nou atunci si eu tot asta as alege, mai ales ca nu-i scump, si ma gandesc ca pe termen lung ar fi mai bine asa...

Ce marci ar fi cat de cat ok? Si trebui si el adaptat dupa inlocuire?

 

Missfire n-a mai aparut de ceva saptamani, insa intr-adevar la schimbarea bujiilor am gasit ulei in cavitatea lor, insa doar la C3.

Am schimbat gatul ala de la ulei cu buson cu tot cu altele noi pentru ca nu-mi placea starea celor vechi, oricum la C3 nu cred ca de la buson venea uleiul ca nu prea are pe unde, mai degraba de la etansarea proasta a capacului de la culbutori.

Momentan nu am mai gasit ulei acolo, nu sunt convins ca datorita inlocuirii gatului ala de la ulei, insa oricum si etansarea capacului de la culbutori o sa se rezolve curand atunci cand voi schimba distributia, o sa rog mecanicul care se va ocupa de asta sa-mi refaca si acea etansare asa cum trebui.

 

în urmă cu 20 ore, smecs a scris:

Vezi sa fie EGR si conductele respectiv mufele montate corect.

Am verificat si sunt ok montate. 
Azi insa am gasit o chestie despre care nu stiam, clapeta aia de pe capacul de aer care comuta intre aerul cald dinspre evacuare si cel din lateral, avea pistonul blocat, tinea clapeta permanent comutata pe aer fierbinte de la evacuare, si stiind ca nu-i ok pentru performantele motorului si cum pistonasul ala era iremediabil, am blocat clapeta pe inchis ( adica in admisie intra permanent doar aer rece din lateral ), am observat documentandu-ma ca se practica asta. Nu stiu daca direct sau indirect avea ceva efect si asupra functionarii EGR, dar parca motorul se simte mai bine acum, pare ceva mai vioi, deci un lucru bun.

 

ZI buna tuturor.

 

LE:

 

Am facut acum adaptarea la clapeta de acceleratie si mi-a aratat ca e ok.

Pentru ca imi reaparuse codul P0402 am refacut adaptarea si la egr si s-ar parea sa fie o problema aici, pentru ca au trebuit vreo cateva tentative pana s-a facut cu succes adaptarea.

Pe coduri mi-a aparut ulterior o eroare ca ar fi probleme intermitente acolo, nu-mi explic exact unde pentru ca asa cum v-am zis supapa egr e noua, poate ceva probleme cu mufa, altceva nu-mi explic. 

 

Momentan relanti-ul este stabil si la cald si la rece, si cu si fara ac, masina se misca ok, nivelul uleiului este ok si nu am albeata din aia pe interiorul busonului de ulei, adaptarile sunt facute, deci ramane de vazut cum se va comporta in continuare.

Presupun ca daca P0402 reapare o sa trebuiasca sa desfac supapa sa o verific daca nu cumva are nevoie de curatare.

As incheia spunand ca am alimentat pana acum numai cu 95, dar daca e musai urc la 98...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

 

Sper sa ramana de domeniul trecutului problemele.  

 

In legatura cu benzina de 95, incearca 1-2 plinuri cu 98 sau 99 si vezi cum se comporta masina.

Eu dupa ce i-am facut revizia completa, distributia, curatat clapeta acc & egr ( + adaptari), curatat senzor MAP am alimentat doar cu mol 100 vreo 4 plinuri si masina s-a simtit cu 10cp in plus(drept e ca si consumul s-a dus cam cu 1 litru in plus dar cred ca pun pe seama "talpii" mai grele, vorbim de ~ 7.5 l/100 de km cu 70% extraurban si 30% urban.)

Am avut un prieten caruia nu-i ieseau noxele la ITP cu benzina de 95.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok asa voi face si vedem ce va fi.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am zis ca ar fi frumos sa revin si cu rezolvarea problemei. Dupa ce am postat ultima data nu am mai avut nevoie de masina, nici nu am avut timp de ea cateva zile. La un moment dat cand am avut un drum de facut, sa vezi peripetii. mufa de la egr ramasese deconectata dar eroarea EPC incepuse sa apara mult prea des incat sa mai pot spune ca sunt in siguranta. Am mai scanat o data sistemul- ramaneau codurile legate de cursa potentiometrul de la clapeta. I-am cerut o parere si colegului Al Bundy caruia ii multumesc inca o data, am cumparat, schimbat si adaptat o clapeta noua marca Pierburg si asta a fost, zero probleme.

Va multumesc pentru ideile si pasii de urmat. 👍

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari.

 

Revin si eu cu ceva noutati legate de chestiunea asta:

 

On 02.08.2021 at 14:11, Rebelul001 a scris:

Pe coduri mi-a aparut ulterior o eroare ca ar fi probleme intermitente acolo, nu-mi explic exact unde pentru ca asa cum v-am zis supapa egr e noua, poate ceva probleme cu mufa, altceva nu-mi explic. 

 

Momentan relanti-ul este stabil si la cald si la rece, si cu si fara ac, masina se misca ok, nivelul uleiului este ok si nu am albeata din aia pe interiorul busonului de ulei, adaptarile sunt facute, deci ramane de vazut cum se va comporta in continuare.

Presupun ca daca P0402 reapare o sa trebuiasca sa desfac supapa sa o verific daca nu cumva are nevoie de curatare.

 

Azi am desfacut totusi supapa EGR deoarece codul P0402 "excessive flow" la ea imi tot aparea periodic.

Initial vazusem doar ceva funingine, cineva mi-a zis ca-i ok deci ma pregateam sa o pun la loc, dar uitandu-ma mai atent am vazut ceva ce nu parea ok la pistonas, am luat o lupa si-o lanterna si am gasit asta:
Zgura-EGR.jpg

 

Este ceva zgura, ce se blocase in pistonas si-l tinea deschis, si pe buna dreptate pentru ca se sufla usor pe gaura de sus. 

Am curatat cu o perie micuta si ceva spray de curatare pana a iesit tot ce se vede mai sus, apoi s-a inchis ok pentru ca nu mai puteam sufla deloc.

 

Vina este a mea si mi-o asum.

Cel mai probabil atunci cand am schimbat supapa am dislocat ceva zgura de pe galerie, n-am curatat-o bine si aceasta a intrat la pistonas.

Chestia asta ar fi confirmata si de faptul ca acel cod ( P0402 ) mi-a aparut la scurt timp dupa ce am inlocuit supapa.

De data asta am curatat mai atent galeria cu spray si cu o pensula, apoi am montat totul la loc, am facut adaptarea in VCDS si motorul a pornit ok si se comporta ok.

Am scos masina la o scurta plimbare ( vreo 20km ) diferite viteze si/sau turatii la motor ( am urcat undeva pana spre 5000 de ture ), masina se misca foarte bine si n-a mai aparut nici un cod, relanti-ul este foarte stabil, tranzitia de la turatie mare la relanti ( atunci cand dai drumul la pedala de acceleratie brusc ) este mult mai ok acum, deci lucrurile ar trebui sa fie in regula.

Intre timp i-am schimbat si distributia cu un kit de la dayco, ca sa scap si de stresul asta, franele sunt deja noi peste tot, asa ca momentan ii dau pace. 

Undeva la anul am in plan o resegmentare si o inlocuire a semeringurilor de la supape, ca sa reduc consumul de ulei ( poate s-o inbunatati si compresia, dar nu asta e ideea ) eventual si alte componente mecanice de la motor daca mi se va spune ca este cazul. In rest om trai si-om vedea.

 

Multumiri si toate cele bune.

Marian.

Modificat de Rebelul001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutari.

 

Revin cu ceva noutati.

Referitor la problema asta cu missfire pe C2 descrisa in citat:

On 27.07.2021 at 17:34, Rebelul001 a scris:

Un alt cod care reapare periodic este "missfire detected" la cilindrul 2, am inlocuit toate bujiile cu NGK noi, am inlocuit bobina de la C2 cu alta noua, problema insa reapare ( destul de rar ce-i drept ) in aceleasi conditii, viteza peste 130...

 

S-a rezolvat cu o reconditionare motor si era corelata cu o alta problema despre care nu stiu daca am mai vorbit anterior, anume un zgomot ca un soi de bataie inca de la achizitionare pe care initial il pusesem pe seama tobelor ( asa mi se sugerase ), le-am schimbat dar zgomotul ramasese la fel. Apoi am banuit tamponul de la cutie care avea totusi ceva joc, dar nici inlocuirea lui n-a rezolvat nimic, intr-un final mi s-a zis ca cel mai probabil este o problema la cutie, ceva rulment.

Zgomotul aparea doar in mers si doar la accelerare atunci cand cuplul era mare, in special in treptele 3 si 4, de aici si corelatia cu cutia de viteze.

Pentru ca vreau sa pastrez masina, prin Februarie am facut o reconditionare la motor, am schimbat urmatoarele:
-Senzor presiune ulei, Hella verde

-Senzor nivel ulei, Era

-Senzor MAP, Hella

-4x set segmenti pistoane, Mahle

-16x simering supape, Victor Reintz

-Garnitura chiulasa Victor Reintz

-2x simering arbore, Victor Reintz

-Antigel G12, Hepu

-Apa distilata

-Ulei 5W40, Liqui Molly

-Filtru ulei, Mahle

 

La momentul interventiei s-au gasit ceva probleme la fixarea arborelui cotit ( ceva suruburi de la paliere ), si de acolo era si bataia aia in mers care credeam ca-i din cutie, si tot de acolo printr-o corelatie pe care nu mi-o explic foarte clar isi avea originea si detonatia lipsa pe C2, pentru ca dupa interventia descrisa bataia aia a disparut cu desavarsire, motorul a ramas si in mers mult mai silentios, si missfire pe C2 n-a mai aparut deloc indiferent de conditiile de mers ( viteza, incarcatura, etc ).

 

Dupa lucrul la motor insa a aparut o mica problema, un tacanit pe care mecanicul l-a pus pe seama culbutorilor hidraulici, asta a fost si motivul pentru care i-am schimbat pe toti cu cate 16 de la INA, insa tacaneala a ramas, si este in continuare atribuita unui culbutor.

Eu n-am reusit s-o localizez nici cu ajutorul stetoscopului, si curios ( pentru mine desigur ) e ca apare doar la accelerare, la ralanty si pe turatie constanta motorul e tacut ( in fapt acel tacanit tinde sa apara si la ralanty doar foarte putin la rece dimineata, pana se incalzeste, insa in rest doar in momentul accelerarii.

Pun aici o inregistrare audio ( click pe butonul de play portocaliu din stanga-sus 😞

Daca-i de la vreun culbutor neamorsat de ce apare doar in momentul accelerarii?
E drept ca pare sa se auda de undeva din zona capacului de la culbutori, mai accentuat in capatul dinspre clapeta, mai precis de atat n-am reusit sa-l localizez oricat am incercat. 

 

Intrebarea se pune, daca totusi de la culbutor este, atunci de ce a aparut dupa interventia pe motor? Si ce-i de facut?

Mecanicul mi-am zis sa-l las asa ca poate-si revine singur. 

Cineva imi sugera ceva aditiv in ulei, gen cel pentru culbutori hidraulici de la Liqui Molly, apoi la urmatorul schimb de ulei, alaturi de 5w40 de la LM sa pun si aditiv MOs2 tot de la LM.

Credeti ca ar putea ajuta? Adica in special cel de culbutori, are sens sa-l incerc? 

 

PS: In caz ca va intrebati, dupa lucrul pe motor, nu a mai aparut nici un cod de eroare in calculator indiferent de conditiile de mers.

Multumiri pentru orice parere sau sugestie.

Toate cele bune.

Modificat de Rebelul001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut  ,  am  si  eu  un superb  2012  -2000-140  cffb   si  am probleme cu  EGR  .Am  facut  un test  , iar  in urma  discutiilor  cu  mecanicul  , trebuie  dat  jos si  curatat! Problema  este  ca  abia  spre sfarsitul  sapramani  ma poate  ajuta  el  Imi  recomandati  un service  in Bucursti unde  as  putea  sa rezolv maine  acesta  problema  ?? Multumesc  anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai fa o constatare,cel mai probabil trebuie inlocuit ,nu curatat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune codul de eroare,daca ai pus Vcds-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar acum, georgstelsib a scris:

pune codul de eroare,daca ai pus Vcds-ul.

Din pacate  , nu  am  acel  cod  ,  mecanicul  a  mentionat  ca  egr  este  montat  in , spate ;adica  intre  motor  si  bord  ca sa  zic  asa  , si ca se  poate  da  jos  si  curata.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 29.03.2022 at 18:51, Rebelul001 a scris:

Salutari.

 

Revin cu ceva noutati.

Referitor la problema asta cu missfire pe C2 descrisa in citat:

 

S-a rezolvat cu o reconditionare motor si era corelata cu o alta problema despre care nu stiu daca am mai vorbit anterior, anume un zgomot ca un soi de bataie inca de la achizitionare pe care initial il pusesem pe seama tobelor ( asa mi se sugerase ), le-am schimbat dar zgomotul ramasese la fel. Apoi am banuit tamponul de la cutie care avea totusi ceva joc, dar nici inlocuirea lui n-a rezolvat nimic, intr-un final mi s-a zis ca cel mai probabil este o problema la cutie, ceva rulment.

Zgomotul aparea doar in mers si doar la accelerare atunci cand cuplul era mare, in special in treptele 3 si 4, de aici si corelatia cu cutia de viteze.

Pentru ca vreau sa pastrez masina, prin Februarie am facut o reconditionare la motor, am schimbat urmatoarele:
-Senzor presiune ulei, Hella verde

-Senzor nivel ulei, Era

-Senzor MAP, Hella

-4x set segmenti pistoane, Mahle

-16x simering supape, Victor Reintz

-Garnitura chiulasa Victor Reintz

-2x simering arbore, Victor Reintz

-Antigel G12, Hepu

-Apa distilata

-Ulei 5W40, Liqui Molly

-Filtru ulei, Mahle

 

La momentul interventiei s-au gasit ceva probleme la fixarea arborelui cotit ( ceva suruburi de la paliere ), si de acolo era si bataia aia in mers care credeam ca-i din cutie, si tot de acolo printr-o corelatie pe care nu mi-o explic foarte clar isi avea originea si detonatia lipsa pe C2, pentru ca dupa interventia descrisa bataia aia a disparut cu desavarsire, motorul a ramas si in mers mult mai silentios, si missfire pe C2 n-a mai aparut deloc indiferent de conditiile de mers ( viteza, incarcatura, etc ).

 

Dupa lucrul la motor insa a aparut o mica problema, un tacanit pe care mecanicul l-a pus pe seama culbutorilor hidraulici, asta a fost si motivul pentru care i-am schimbat pe toti cu cate 16 de la INA, insa tacaneala a ramas, si este in continuare atribuita unui culbutor.

Eu n-am reusit s-o localizez nici cu ajutorul stetoscopului, si curios ( pentru mine desigur ) e ca apare doar la accelerare, la ralanty si pe turatie constanta motorul e tacut ( in fapt acel tacanit tinde sa apara si la ralanty doar foarte putin la rece dimineata, pana se incalzeste, insa in rest doar in momentul accelerarii.

Pun aici o inregistrare audio ( click pe butonul de play portocaliu din stanga-sus 😞

Daca-i de la vreun culbutor neamorsat de ce apare doar in momentul accelerarii?
E drept ca pare sa se auda de undeva din zona capacului de la culbutori, mai accentuat in capatul dinspre clapeta, mai precis de atat n-am reusit sa-l localizez oricat am incercat. 

 

Intrebarea se pune, daca totusi de la culbutor este, atunci de ce a aparut dupa interventia pe motor? Si ce-i de facut?

Mecanicul mi-am zis sa-l las asa ca poate-si revine singur. 

Cineva imi sugera ceva aditiv in ulei, gen cel pentru culbutori hidraulici de la Liqui Molly, apoi la urmatorul schimb de ulei, alaturi de 5w40 de la LM sa pun si aditiv MOs2 tot de la LM.

Credeti ca ar putea ajuta? Adica in special cel de culbutori, are sens sa-l incerc? 

 

PS: In caz ca va intrebati, dupa lucrul pe motor, nu a mai aparut nici un cod de eroare in calculator indiferent de conditiile de mers.

Multumiri pentru orice parere sau sugestie.

Toate cele bune.

vezi de la Wynns ,hydraulic valve lifter concentrate. Este mai bun decat LM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.04.2022 at 14:54, georgstelsib a scris:

pune codul de eroare,daca ai pus Vcds-ul.

 Salut  , am revenit cu acea eroare -P040300 Exhaust Gas Recirculation Circuit !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut  ,  apare  ceasta  eroare  P040300,  se  poare  rezolva  , curata , ori  trebuie  inlocuit ? Ms .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar inlocuit cu piesa noua originala + garnituri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

55 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

Doar inlocuit cu piesa noua originala + garnituri

Am rugamintea  daca  se  poate  dupa  seria  de  sasiu TMBJE73T7D9012216  =CFFB  16 VALVE  , se  poate  un COD  DE  PIESA   ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Penteu a beneficia de garantie ,piesa o cumperi de la un magazin local/service dupa seria vin ,nu dupa cod .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 20 ore, EEXCALADE a scris:

Penteu a beneficia de garantie ,piesa o cumperi de la un magazin local/service dupa seria vin ,nu dupa cod .

In  afrara  de  ORIGINAL  ,  care  este  urmatoarea  marga  de  egr   ,  ca fiabilitate   ? Am  tot  vazut  PIERBURG =VALEO.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!