Jump to content

Alarma presiune ulei


s_c
 Share

Postare recomandată

De lene... acum insa scrie :P

Am pus VC, nu e nici un cod de eroare, nici la engine, nici la instrument cluster. Maine dimineata ma plimb cu platforma :D Vedem ce-o mai iesi.

Vag-Com nu arata nimic-:P Problema la aceste tipuri(ca boala de familie) este sorbul pompei.

Mai la toate benzinarele care le am in intretinere(10-15buc) am avut probleme cu presiunea de ulei.

Cat despre cauza pot sa spun numai ca regimul gazelor la aceste tipuri are o componenta(furtun) cu problema de etansare si ajunge praf!!! in motor.

In prima faza da jos baia si curata sorbul.

Joco

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
popescudanconstantin

sal.

am si eu aceeasi problema, se aprinde pe rosu martorul ulei, uleiul l-am schimbat si filtrul dar degeaba. daca masina e tinuta intr-un regim de turatie mai mare cca 4000 rot se aprinde si nu se mai stinge. prima data mi s-a intamplat pe autostrada si am fost nevoit sa opresc, apoi am continuat drumul iar la intrarea in buc s-a aprins din nou, nu s-a mai stins si motorul a inceput sa scoata sunete ciudate, parca era diesel. am luat-o apoi pe platforma si la service , a doua zii a pornit normal, fara zgomote. explicatia lor momentan(masina e inca in service) e ca o problema de presiune exista si zgomotele se auzeau tocmai din cauza asta pt ca nu se mai facea reglarea corecta a tachetilor(am inteles ca e electrohidraulica). dupa ceva investigatii, se pare ca pompa e ok, uleiul l-au schimbat din nou impreuna cu filtrul, sonda ok. mecanicii de la reprezentanta spun ca probabil s-a format mal in motor si a obturat orificiile de ungere. care este solutia??? voi ce spuneti, ce sfaturi imi dati??? varianta cu desfacerea motorului si curatarea lui la reprezentanta ma cam sperie, din perspectiva costurilor, o manopera de ora tehnologica la asa ceva inteleg ca e cam 200-300 RON, deci costuri totale de cateva mii ron. ce parere avetii????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
popescudanconstantin

am revenit, cam tarziu......

da, problema se pare ca era minora : norma ulei incorecta si contact sonda ulei oxidat. de atunci totul este ok si masina merge struna, avion.....

am tinut sa scriu pt a-i ajuta pe cei care ar putea intampina asa ceva. la mine, un mecanic nepriceput a gresit uleiul iar micile probleme de contact imperfect la sonda au pus capac..

merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
Problema la aceste tipuri(ca boala de familie) este sorbul pompei.

Mai la toate benzinarele care le am in intretinere(10-15buc) am avut probleme cu presiunea de ulei.

Cat despre cauza pot sa spun numai ca regimul gazelor la aceste tipuri are o componenta(furtun) cu problema de etansare si ajunge praf!!! in motor.

In prima faza da jos baia si curata sorbul.

Joco

Interesanta treaba cu furtunul asta!

Mi-a aparut si mie acum cateva zile semnalizare, in timpul mersului, pe calculatorul de bord cu probleme de nivel sau presiune mica de ulei nu am retinut prea bine fiindca eram concentrat la trafic. Am verifica nivelul de ulei si era oarecum bine (am ceva dubii in privinta jojei cum ca nu ar fi cea pentru acest motor), oricum dupa repornirea motorului nu am mai primit acel semnal. :( Voi lua in calcul si eventuala oxidare a contactelor mufei sondei atunci cand voi face o vizita mecanicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Intradevar confirm si eu problema cu sorbul de ulei la motoarele 1.8T.Rezolvarea pentru presiunea scazuta si zgomot (gen bazait) la pornirea la rece a fost curatarea sorbului care era infundat in proportie de minim 70%.Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Cum arata acel sorb si unde se afla ? sa l curat si eu daca e nevoie.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

il gasesti sub motor in baia de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...
Palade Marcel

Salutare am și eu a5 177cp și se aprinde senzor presiune ulei când masina este după un drum fie el și scurt dar doar la ralanti can accelerez puțin se stinge am schimbat pompa ulei sorb axul și am refăcut chiar și partea de sus a motorului acum mecanicul îmi spune sa schimb chiulasa. Sa mai confruntat cineva cu problema asta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cunoscuta.

Se schimba ulei + filtru si senzorul de presiune .

Apoi daca problema persista se inlocuieste motorul cu unul care are mai putini km si mai multe revizii ,asta e cea mai  ieftina reparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADEcare e pana la urma cauza presiunii scazute de ulei de e mai ieftin un alt motor SH?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Km multi si revizii putine (uzura interna generala)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!