Jump to content

VW Golf 4 vs. VW Passat


MAS92
 Share

Postare recomandată

Vreau sa plec in germania sa imi aduc o masina insa...dupa multe batai de cap si intrebari si cautari am ajuns la cele doua masini. Am nevoie de o masina cu intretinerea ieftina. Fac in jur la 10 000-15 000 km pe an, majoritatea fiind pe oras. As vrea sa stiu cam de care aveti parere mai buna si cum sa fie, adica benzina sau diesel. Buget: in jur la 2000 euro pentru masina in Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un golf 4 poate gasesti la banii astia prin Germania ... insa passat la banii astia, nu cred ... doar modelul B5 (cel de prin 2000).

Modificat de Alungatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un Golf 4 gasesti la 2000euro dar mai bine te orientezi spre benzinare.Gasesti si diesel dar aproape sau peste 300000km.Parerea mea e sa nu te grabesti si mai bine aduni ceva bani si iti iei intr-o stare mai buna.Bafta! :)

Modificat de Serj Arad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

In banii astia poti sa iei numai un Golf daramat, sau poate si un Passat, dar mult mai daramat. Nu te baga, o masina care costa asa putin e o masina care cere bani multi (rugina, articulatii, motor, cutie) ca sa o poti folosi in siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In banii astia poti sa iei numai un Golf daramat, sau poate si un Passat, dar mult mai daramat. Nu te baga, o masina care costa asa putin e o masina care cere bani multi (rugina, articulatii, motor, cutie) ca sa o poti folosi in siguranta.

Perfect adevarat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la Passat b5 ma si gandeam, nu mai nou :) O sa vad ce gasesc pe acolo :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa te intorci cu un clio :)). In germania masinile bune sunt scumpe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 2000 nu prea gasesti masina buna, nici macar "buna" la samsari :)

Poate vreo pitica gen Lupo ...

Mai stringe niste bani si pe la 3-4000 gasesti un G4 pe la noi...eventual de la cineva ce vrea sa-si faca upgrade la ceva mai bun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu mor prost, lamuritima si pe mine ce inseamna pentru voi "masina buna". Mai fratii mei, nu vreau sa fac raliuri cu ea, nu car cu ea, si umblu maxim maxim 15000 pe an din care vreo 5000 is in concediu. Atat! Restu is facuti pe oras, pana la lucru si inapoi, cam cat de "buna" ar trebui sa fie? :)) Nu vreau sa o tin o viata, vreo 2-3 ani! Mersi oricum! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina buna inseamna, pe linga sa nu curga tablele de pe ea, sa nu fie tamponata, sa fie 2 in 1, sa nu trebuiasca sa bagi 2000RON in suspensie, fara numar in motor si ce mai tine pe linga el...

Noi vorbim de STAREA masinii in special nu de DOTARI ...

Daca vrei cheala fara AC , geamuri electrice si altele, nu ai pretentii decit sa te duca din A in B prin oras la banii astia du-te pe Logan...gasesti pe piata destule si ieftine...

Nu glumesc ...motoarele sint fiabile duc 300-400k la taxi fara intretinere, tabla acceptabila...singura chestie ca plasticele scartaie din fabrica... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat Logan, raman cu Golfuletu 3 sau cu troleu :) Nu mersi!:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca sunt pentru ca am pe cineva acolo si imi gaseste asa cum zici tu. Nemtii lasa bine din pret pentru defacte deastea minore. Mersi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Bine ca aflu de la tine cum isi vand nemtii masinile dupa 10+ ani p-aici! Sa-ti spun un secret: nemtii nu lasa la pret decat daca au cine stie ce defecte ascunse. Daca pretul e mic, nu inseamna decat un singur lucru: n-ai aflat inca de ce :))

Masina n-o s-o cumperi de la un neamt, ala dupa max 5 ani are masina noua, o sa o cumperi de la un amarat de handler turc. Si inca ceva: 30% din masinile second vandute in Germania sunt cu kilometrajul dat inapoi, n-am zis-o eu ci ADAC-ul. Aici media de km pe care-i face o masina este de vreo 15000km pe an, asa ca ai grija ce iei.

Sunt si eu de aceesi parere: decat sa arunci banii pe un Golf terminat, mai bine pe un Logan mai cinstit, poate gasesti vreo cunostinta care-si schimba masina, etc. Nu de alta, dar o masina luata in bugetul asta o sa ceara piese noi cat de curand, si alea de Logan sunt sigur mai ieftine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este din Germania nu va avea probleme cu suspensiile pt. ca acolo nu sunt gropi. Nici rugina nu are cum sa fie de vreme ce tabla este galvanizata si are 12 ani garantie. Bine ar fi un diesel, dar cine are diesel l-a luat ca sa mearga mult cu el, deci va avea multi Km, asa ca merge si o masina pe benzina dar cu carte de service si Km putini -200.000 sa zicem.

Eu zic sa nu te cramponezi de VW Golf sa zicem. Mai sunt masini facute pe platforma asta si sunt identice la motor cu Golful si la restul pieselor inafara de caroserie.-Octavia 1, Seat Leon, Seat Toledo.

Nu stiu ce tot zic colegii ca masinile cer piese noi la bugetul asta. Masina mea tot cam atata valoreaza pe cinstite, dar nu cere inca nici o piesa noua, desi are ambreiajul original, si la fel telescoapele, suspensiile, aerul conditionat, discuri frana si daca ma gandesc bine orice altceva inafara de baterie, placute, releu alternator. ( Km peste 200.000, benzina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mna...ce sa zic...fiecare cu a lui :) Am Golf 3 din 93 adus din Germania si mere brici si l-am luat cu 700 euro :)) Deci ma gandesc ca la 2000 imi gasesc linistit un golf 4 :) Mersi de pareri si de...Loganuri :)) Nu stiu cum se inchide un topic, da ii ca inchis :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat Logan, raman cu Golfuletu 3 sau cu troleu :) Nu mersi! :)

Bolnavicioasa mentalitate. Sincer, decat un Golf 4 de 2000e, al carui trecut e necunoscut, eu as merge pe Logan.

Oricum, asta e abia pretul de pornire pt un Logan. Cum bine ai zis, mai bine te-ai orienta spre troleu.

Daca este din Germania nu va avea probleme cu suspensiile pt. ca acolo nu sunt gropi. Nici rugina nu are cum sa fie de vreme ce tabla este galvanizata si are 12 ani garantie.

Asta cu "rulajul" de Germania este o poveste de adormit copiii. Suspensia este uzata la peste 150k km, oriunde sunt ei facuti.

Rugina sigur a aparut pe o masina de macar 8-10 ani. Nu ma refer la perforare, dar pe dedesubt, chiar daca nu la vedere, este aparuta.

Oricum, o masina pe benzina e clar mai usor de intretinut, deci la un buget mic, dar mai ales la un rulaj mic pe an, si mai ales in oras, ceva pe benzina cred ca e optim.

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca gasesti nimic bun din punct de vedere tehnic si optic eu am dat in romania 4000 de euro acum 3 luni un g4 cu motorul 1.6 cu cutie automata si ceva dotari pe langa banii pentru ea mai bagi in masina asta trebuie sa sti de la inceput pentru ca chiar daca nu iti cade nimic vin consumabilele.Lasa passat-ul ca dabea gasesti golf intr-o stare ok la banii astia eu m-as orienta spre un polo in locul tau.Ca si motorul daca te intereseaza eu am un consum decent dupa parerea mea si mai ales cu cutia automata,eu consum in oras cu clima pornita undeva la 11 la un mers normal adica cutia face schimbul undeva intre 2500-3000 de ture daca vreau ceva mai agresiv pedala la fund si va consuma cam 14-15 lejer si afara 6-7 depinde de mers (mai scade 1 litru la 100 de km si vei obtine consumul fara cutia automata ).Parerea mea e sa iti iei ceva pe benzina cum ai vazut consumul nu e asa mare atunci cand nu te dai la ea diesel-urile sunt mult mai pretentioase si nu faci tu km indeajuns ca sa zici ca merita trebuie sa faci undeva pe la 25.000 de km pe motorina ca sa zici ca merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La 2 mii euro si-a luat un prieten passat b5 din 98' 1.8T 150hp , si e intr-o stare chiar ok , km 200 mii si un pic , dar 2-3 ani te duce lejer o masina d'asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

La 2 mii euro si-a luat un prieten passat b5 din 98' 1.8T 150hp , si e intr-o stare chiar ok , km 200 mii si un pic , dar 2-3 ani te duce lejer o masina d'asta.

Asta ramane de vazut. Eu personal nu cred ca mai face multi km fara sa inceapa cu reparatiile masive... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa inceapa cu reparatiile masive ??? Eu am cumparat un passat b4 1.9tdi 90 (1995) ... la 200 de mii (pe bord 130) in 2001 si in prezent masina are 340de mii , si am schimbat la ea pompa injectie , planetare si ambreiaj , or mai fi cateva dar nu-mi mai aduc aminte, oricum mai minore. a fost cumpara de dincolo/

Modificat de paul walter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Personal, sunt un fan Passat, dar in acest caz, pt 2000E, mai bine un Golf 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat pe al meu in mai 3100,am gasit si cu 2000 dar erau praf si interior si exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

piesele originale de passat sau golf4 nu sunt ieftine.cand cade ceva te rupe.daca iei facute de slr-uri cat dai atat te tine. pe mine fata la passat b5 m-a costat cam 3500 lei cu manopera. iar ambreiaj-ul cam3000 lei [piese originale], la golf e la jumatate dar daca ai mai putin de 3000 pt masina si nu castigi peste 2500 lei pe luna bani in buzunar. nu o sa poti sa o intretii.

masina second cum vrei tu in care sa nu investesti imediat dupa ce o cumperi este greu de gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!