Jump to content

Seat Leon 5F (2013)


Cristian
 Share

Postare recomandată

   Si numarul de inmatriculare este negru?

   

   Intrebare: De ce ii zice 5F? De ce nu merg cu generatiile ca si la Golf, 1,2,3...7? Care-i logica la numerotarea asta 1, 1P, 5F?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 686
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    183

  • Rave

    53

  • The_Ego

    48

  • florinrmn

    44

Top Posters In This Topic

Posted Images

Leonul tau are codul 1M, generatia a doua se cheama 1P, acum generatia a treia 5F. Nu are nici o legatura cu generatia masinii, si Golfurile au coduri diferite: 

First generation (A1/Typ 17, 1974–1983)
Second generation (A2/Typ 19E/1G, 1983–1992)
Third generation (A3/Typ 1H, 1993–2001)
Fourth generation (A4/Typ 1J, 1997–2005)
Fifth generation (A5/Typ 1K, 2003–2008)
Sixth generation (A6/Typ 5K, 2008–2013)
Seventh generation (A7/Typ 5G, 2013–present)

 

sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Vw_golf

 

Similar, orice model are in functie de generatie un cod.

 

Revenind, mie nu-mi place cum arata leonul ala, prefer OEM. Nu sunt un adept al tuningului, decat daca se face cu piese originale, de exemplu spoiler fata de Cupra.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aia e o bara fata de FR cu bucata de jos si suportul numarului de inmatriculare vopsite sau colantate negru.

Cum se facea pe bara de 1P FR sa semene cu cea de Cupra:

 

7669893284_15f671087e.jpg

 

Mie-mi place! Si deja devine traditie asta la Leon :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bara de Cupra 1P arata altfel decat cea de 1P normal, iar cea de FR e asemanatoare cu cea de pe Cupra, insa ii lipsesc gaurile de sub grila de sus. 

La fel si la 5F, bara normala (http://www.netcarshow.com/seat/2013-leon/1600x1200/wallpaper_04.htm) nu e la fel cu cea de FR (http://www.netcarshow.com/seat/2013-leon/1600x1200/wallpaper_02.htm).

O bucata de autocolant negru nu transforma bara normala in bara de FR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bara de FR 1P seamana foarte mult cu cea de Cupra, aia de mai sus, cu gaurelele alea, e de Cupra R.

Bara de FR 1P OEM:

 

seat-leon-fr550-01.jpg

 

Si asta e bara OEM de Cupra 1P:

 

SEAT-Leon-Cupra-Candy-White-3.jpg

 

Cea pe care am atasat-o in post-ul anterior, cu cele 3 mici gaurele sub grila, e bara de Cupra R 1P. La 1P se practiva colantarea barii de FR ca sa semene cu cea de Cupra. 

 

Bara pusa de Ego, chiar e bara oem de FR, peste care au pus autocolant :) Si pun pariu pe o bere/cafea/sticla de apa ca 5F Cupra o sa iasa cu bucata de jos a barii neagra, la fel ca cel de mai sus, si cu 3 gauri la fel ca 1P Cupra R-ul de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este colantat si cromul grilei de sus.

xycyxcqn9xdv6tre.jpg

In Germania e la moda :))

 

Cupra 5F sigur va avea aceleasi gauri sub grila:

2i76d13.png

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rave, ce ai pus tu in poze e Cupra pre facelift, Cupra facelift are cele 3 gauri sub grila centrala:

 

 

www.netcarshow.com/seat/2010-leon_cupra/

 

 

Sunt sigur ca Cupra 5f va avea acele gauri, e deja traditie, incepand cu Cupra 1m.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ERAM oarecum fan Buhnici... pana mi-am dat seama ca vorbeste prostii... 1.2 TSI in 3 cilindrii... daca nu stie nici macar ce are sub el :dry:

Pana una alta... Polymer netshield revin cu poze mai tarziu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un review slab. La gama VAG cam da chix. 

La Octavia 3 a facut un review decent, dar acum 0. Si-a tras si un aghiotant care uneori mai rau face.

 

Ceva mai relevant

http://www.promotor.ro/teste-auto/teste-comparative/test-cu-sase-compacte-diesel-liga-diesel-junior-omiesasesute-11659045

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozele promise


Si interior.

Intrebare pt a sta eu impacat... Ma gandesc in cazul in care nu s-au clatit suficient rotile de sonax FE... poate ataca cauciucul? Desi le-am clatit bine ma macina intrebarea asta. :tuktuk:

post-70879-0-87830100-1384268678_thumb.j

post-70879-0-17047700-1384268684_thumb.j

post-70879-0-85393000-1384268733_thumb.j

post-70879-0-38286100-1384268741_thumb.j

post-70879-0-80255200-1384268751_thumb.j

post-70879-0-32570300-1384268770_thumb.j

post-70879-0-65496700-1384268778_thumb.j

post-70879-0-50102900-1384268784_thumb.j

post-70879-0-22665400-1384268788_thumb.j

post-70879-0-01359000-1384269785_thumb.j

post-70879-0-28109700-1384269789_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit...si eu am spalat jantele cu sonax si aveau pe ele cauciucurile..daca le-ai clatit cum trebuie, nu ai de ce sa iti faci griji

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

un lucru pe care ar trebui sa-l faca orice posesor... Jeturi stupide de Logan... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la cele incalzite ar fi vorba numai de scos mufa de la cea veche si pus la cea noua in secunda 2 le schimb...

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie mai jos in acel thread cum se face si cu incalzirea.

Imi pare rau sa vad ca au exagerat cu low cost pe anumite paliere. Unele lucruri sunt de inteles, dar sa puna asa duze pe o masina 2013/2014 care totusi se poate configura si la peste 20k este exagerat.

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Duzele alea sunt pe Leon 1P, doar ca pe 1P au codul 5P0 955 987 B. Ciudata alegerea sa puna alte duze, mai proaste, pe Leon 5F. Intr-un fel, pe langa salarii mai mici, trebuiau sa taie de undeva ca sa scada costurile de productie fata de Golf.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare normal sa fie mai ieftin si lucruri de o calitate usor mai slaba decat la Golf 7, hai sa zicem si 6.

Dar sa pui duze de dinainte de 2005 e deja prea mult.

 

Sigur sunt detalii, dar in definitiv ele te incanta/ te enerveaza. Bine ca este un retrofit ieftin si fara bataie de cap.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele incalzite arata asa:

 

6787fc5166e6d8909b9cfb166d1ca041_5.jpg

 

Daca mufa nu se potriveste direct, si nu prea are de ce sa nu se potriveasca, atunci se cumpara mufa care se potriveste, se taie cablul, se lungeste la cat e nevoie si se ataseaza noua mufa. Simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare un pret decent.

 

Ca fapt divers, eu n-am avut nicio problema cu cele care nu sunt incalzite. In definitiv conteaza lichidul.

Cele fara incalzire cred ca sunt mai ieftine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele fara incalzire sunt in jur de 13-14 Euro pentru 2 bucati, iar cele cu incalzire sunt 14-15 Euro bucata, deci aproximativ 30 de Euro pentru 2 bucati. Preturile gasite de tine sunt mari, mergi la un dealer autorizat cu codurile si intreaba cat costa piesele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Cristian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!