Jump to content

probleme buzer de ulei


mk1gti_paul
 Share

Postare recomandată

masina este golf 1 motor 1.8 dx injectie mecanica , se aprinde becul ulei si bazaie , care este sonda care comanda buzerul?

eu am 2 sonde una jos pe modina de ulei ,de unde pleaca furtunele catre racitorul de ulei si una sus pe chiulasa

stie cineva la ce presiuni lucreaza cea de sus si la ce presiuni lucreaza cea de jos ?

Modificat de mk1gti_paul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil cea de jos e un traductor care masoara presiunea de ulei si iti arata in bord pe ceas ce presiune de ulei ai, iar cea de sus e un manocontact care la un prag minim de presiune la care e dimensionata si sub care e periculos pentru motor sa functioneze iti da un semnal in bord. Daca e asa cum cred eu, sonda de jos, ca volum, ar trebui sa fie mai mare ca cea de sus.

Daca nu ai ceas de ulei, sonda de jos e manocontactul de ulei, iar cea de sus din chiulasa e sonda de temperatura apa.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut nu stiu daca te ajuta,dar sonda de ulei de suportul filtrului de ulei este de 0.9 bari si este cu contact deschis ce inseamna ca atunci cand pornesti motorul se inchide contactul si pune firul care vine la ea la masa,sonda de pe chiulasa este sonda la 0.3 bari cu contact inchis ceea ce inseamna ca atunci cand pornesti motorul desface legatura firului care vine la ea de la masa amindoua fire de la sondele aste se duc in bord intr-un modul mic ce in traducere inseamna aparat de comanda pentru controlul presiunii uleiului si de acolo se comnanda becul de la ulei,foarte important daca ai turometru si el influenteaza pornirea buzerului in bord.eu am un t3 dar principiul este la fel ca la golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cumparat sondele noi ,cea de jos are culoarea alb si este de 1.6 -2.0 bar si cea de sus este albastra si este de 0,15 -0,35

problema este ca eu le-am schimbat si tot face bzzzzzzzzzzzzzz

sa fie pompa de ulei de vina?

Modificat de mk1gti_paul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anturaju Daniel

asa probleme am avut si eu la SEAT 1.8 benzina, motor ABS, dupa ce am schimbat uleiul de la 20W50 la 10W40, in mers se aprindea becul la ulei si bipuia in bord, mai ales la viteze mari 100-120 km/h. Am schimbat uleiul inapoi cu ulei mineral Texaco 20W50 si de atunci nu mai am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul este motul 10 w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anturaju Daniel

Cand se aprinde becul la ulei, atunci cand ai viteza si motorul este incins ? Cum se comporta la relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din cate stiu becul se aprinde si la relanti daca ai presiunea mica de ulei, buzzer-ul porneste la turatii pe la 2-3mii cand ai presiunea mica de ulei.

Schimbarea uleiului nu e o solutie, uleiul 10w40 nu e subtire pentru tipul tau de motor, deci probabli cel mai bine ar fi sa o duci la cineva care iti poate masura presiunea de ulei.. si daca e totul in regula, atunci sa verifici instalatia de la senzori la ceasuri. Daca nu e buna presiunea atunci fie ai ceva probleme cu pompa de ulei, poate sorbul infundat, fie ai uzura mare in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi tiuia buzzerul de ulei dupa ce se incingea motorul si mergeam cu 2300-2400 ture. In rest nu schita nimic. Aveam niste supape care scapau ulei pe la simeringuri. Acum le-am schimbat si ramane de vazut daca mai face. Oricum nu am inteles de ce numai la turatia aia, nu mai sus sau mai jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uzura mare la motor nu are ca a fost desfacut si nu a necesitat schimbarea nici unei piese , chiulasa este facuta noua ca la carte supape semeringuri si tot ce a fost nevoie ......... am trimis o pompa de ulei la verificat ca nu am incredere in cele noi de pe piatza si o sa o schimb zilele astea sa vad ce efect are

daca nu se opreste nici cand pun pompa cealalta de ulei atunci mergem o vizita la electrician

Modificat de mk1gti_paul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un circuit din interiorul ceasurilor controleaza trecerea de la senzorul de joasa presiunea la cel de inalta presiune undeva in jur de 1800-2000rpm.

Senzorul de 'low pressure' de 0.8bar e normal inchis, si de asta ledul 'sclipeste' cand pui contactul, pentru ca sunt sub 0.8bari cu motorul oprit. Dupa ce pornesti motorul, daca trece peste 0.8 bar ledul se stinge pentru ca senzorul deschide circuitul.

Peste 1800-2000rpm, circuitul din ceasuri nu mai monitorizeaza sonzorul de joasa presiune, ci cel de inalta presiune, care e pe normal deschis, si se inchide cand presiunea e sub 1.8bar aprox (parca). Astfel daca ai peste 2k rpm si presiunea uleiului este sub 1.8bar, ledul se va aprinde si in plus va porni si buzzer-ul.

Daca tu ai doar intr-o plaja de turatie problema, posibil sa fie senzorul defect sau cu reziduuri prin el si nu lucra cum trebuie. Dar cel mai indicat ar fi, daca nu ai umblat recent prin instalatie, sa faci un teste de presiune sa vezi ca e totul in regula, si abia apoi sa te indrepti spre senzori si instalatia electirca. Testul de presiune se face foarte rapid la majoritatea service-urilor, iti pune doar un ceas in locului unui senzor si verifici presiunea la relanti si in ture.. tre sa fie pe la 2-2.2bar la relanti si sa urce pana pe la 7-8 in ture (aici nu stiu probabil depinde de la motor la motor, conteaza si ce ulei folosesti, si ce uzura ai in motor)

Nu pompa de ulei face presiunea, pompa face doar debit, marja de uzura dintre piese creaza presiunea inalta sau joasa..

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Circuitul electric de la senzor il verifici foarte usor. Pui firul galben, de la senzorul de presiune mare, la masa. Daca bazaie in continuare problema e de la partea electrica, altfel verifica presiunea de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bec-ul / led-ul monitorizeaza diferenta de presiune masurata de cele 2 sonde,jos mare sus mai mica /pierderi presiune normale sau ANORMALE motor uzat ulei prost,temperatura ridicata = ulei subtire,bineinteles sondele sa fie bune filtrul de ulei si uleiul cele recomandate .......in ultima instanta e defect circuitul din bord / ceasuri .....mai rar defectul,daca la sonda de sus presiunea este intre 0.8.....4.5.....5 bari puteti face un by-pass la modulul vinovat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci........am pus sondele de presiune noi , am schimbat pompa de ulei cu una care a fost verificata , testata , este ok .........am montato pe masina acum nu mai bazaia decat palpaie becul dar inschimb am dat capacul de la tacheti jos si surpriza nu vine ulei sus nici cand o accelerez putin .......ce se intampla ? trasele de ulei infundate ?

Modificat de mk1gti_paul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anturaju Daniel

Daca nu vine ulei la tacheti ar trebuie sa se auda un barait de fier venind din zona chiuloasei de sus, unde sunt tachetii. Daca se aude la pornire si dispare in cateva secunde, este normal, mai ales in lunile de iarna si cat de vascos este uleiul rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat jo capacul si ma uitam la axa cu came si nu venea ulei sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Un circuit din interiorul ceasurilor controleaza trecerea de la senzorul de joasa presiunea la cel de inalta presiune undeva in jur de 1800-2000rpm.

Senzorul de 'low pressure' de 0.8bar e normal inchis, si de asta ledul 'sclipeste' cand pui contactul, pentru ca sunt sub 0.8bari cu motorul oprit. Dupa ce pornesti motorul, daca trece peste 0.8 bar ledul se stinge pentru ca senzorul deschide circuitul.

Peste 1800-2000rpm, circuitul din ceasuri nu mai monitorizeaza sonzorul de joasa presiune, ci cel de inalta presiune, care e pe normal deschis, si se inchide cand presiunea e sub 1.8bar aprox (parca). Astfel daca ai peste 2k rpm si presiunea uleiului este sub 1.8bar, ledul se va aprinde si in plus va porni si buzzer-ul.

Daca tu ai doar intr-o plaja de turatie problema, posibil sa fie senzorul defect sau cu reziduuri prin el si nu lucra cum trebuie. Dar cel mai indicat ar fi, daca nu ai umblat recent prin instalatie, sa faci un teste de presiune sa vezi ca e totul in regula, si abia apoi sa te indrepti spre senzori si instalatia electirca. Testul de presiune se face foarte rapid la majoritatea service-urilor, iti pune doar un ceas in locului unui senzor si verifici presiunea la relanti si in ture.. tre sa fie pe la 2-2.2bar la relanti si sa urce pana pe la 7-8 in ture (aici nu stiu probabil depinde de la motor la motor, conteaza si ce ulei folosesti, si ce uzura ai in motor)

Nu pompa de ulei face presiunea, pompa face doar debit, marja de uzura dintre piese creaza presiunea inalta sau joasa..

am si eu o astfel de problema. buzzerul porneste intre 2000rpm si cand trec de 3000rpm se opreste. Se mai intampla si sa ramana blocat cand scade sub 2000, dar daca turez mai sus de 3000 printr-un sprit si revine sub 2000 rpm se opreste.

mie mi se pare ca functioneaza defectuos gresesc?

cod motor ez 1,6 carburatie.

ce cod are sonda ce trebuie sa o schimb? si unde e pozitionata mai exact, o poza ar fi excelenta.

motorul a fost defacut, schimbate semerigurile de la supape, garnitura de chiouloasa si rectificate supapele ca sa inchida corect.

tot acolo mi s-a verificat si presiunea si mi s-a zis ca este ok. Sa mai verific odata presiunea la ulei?

Modificat de Cavaleru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut Paul,

 

Am schimbat chiulasa de curand si am aceeasi problema pe care o aveai tu: nu-mi ajunge ulei in chiulasa.

Inainte sa pun chiulasa am scurs uleiul vechi si am observat ca aveam foarte mult antigel in baia de ulei de cand am desfacut vechea chiulasa(in urma cu 2 saptamani).

Oare faptul ca a stat sorbul de ulei in combinatia asta de ulei cu antigel sa aiba vreo vina?

La tine ce problema a avut? Cum sa verific? Am pus ulei nou si probabil va trebuii sa-l scurg ca sa verific pompa si sorbul, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in accest caz  e recomandat masurarea presiunii de ulei cu  un manometru , daca sunt defecte sondele ii tot dai roata  cu desfacutul.

filtru de ulei???

Modificat de sorin1988
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua,revin si eu cu aceasi problema insa cu altfel de detalii:

 

Acum un an am avut aceasi problema la ulei in sensul ca se aprindea buzzerul la turatie mica si disparea odata ce treceam de 2k-2,5k.A mers foarte ok asa un an ,toate bine toate frumoase.Mentionez ca am o bujie care imi scapa ulei si pierd foarte putin .

 

Cum masina merge foarte putin (aproximativ 2-3000 km pe an am presupus ca suplimentarea uleiului pierdut nu va cauza o problema,insa acum buzzerul porneste dupa 2k rpm si nu dispare decat daca pornesc-opresc motorul.Cred ca am pus putin mai mult ulei decat necesar ca e maximul cotat de joja si inca putin peste.

 

Uleiul care il folosesc este HPX de la Petronas 20W-50 iar la ultima schimbare de ulei i-am adaugat o solutie de teflon pentru motoarele uzate iar acum nu am mai adaugat(fiindca era oricum full de ulei)

 

Motorul este cel de 1.3 carburatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Trebuie sa mergi la un electrician bun, sa-ti verifice contactele electrice. Posibil ca firul care vine de la alternator sa nu faca un contact ferm in mufa si de aceea face asa buzerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firul care vine de la alternator?!?!?! Care ala albastru, care de fapt se duce la alternator, si care dupa pornire nu mai e curent pe el?! Sau cel rosu gros care e +continuu si de acolo se incarca bateria!!??!?! Tare as vrea sa te inteleg ce zici acolo, ca oricum nu are o noima.

 

On TOPIC: Verifica mai intai cu un ceas presiunea de ulei si la relanti, si la mers. Daca porneste cu 0,8-1 si in timpul mersului NU SARE DE 3 BARI, atunci totul e ok (desi nu cred - din ce ai explicat se stinge la ture, deci, cand creste presiunea facuta de pompa). Problema 2 este ca, una din cele doua sonde de ulei sa ......fie defecta, si se poate verifica prin inlocuire , una cate una... de la unul din multii nostrii colegi de acolo din TM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!