Jump to content

Cum arata filtru de benzina dupa 30.000 km


Mr VW
 Share

Postare recomandată

uite vezi de asta china este la ora actuala cred ca prima putere a lumii (daca tindeti sa contraziceti dati un sarci pe wiki , e mult de discutat ...) pentru ca multi au inteles principiul pe care merg ei si anume, acela de a le oferi chirie si mana de lucru ieftina oricui bussinessman dispus sa investeasca pe teritoriul lor si uite asa de asta au invadat lumea. Pe mine nu ma deranjeaza ca e stampilat made in china dar produsul se vede clar ca e de calitate. Acuma sa nu discutam offtopic si sa dam exemple de papucii de plastic din piata, jucarii sau numai stiu eu ce... E vb de produsele marilor companii care si-au deschis fabrici pe teritoriul chinezesc. Ce ? daca scria ca made in india,turcia,libia,si alte tari din astea, conduceati mai linisititi ?! pff... cel mai bun exemplu care imi vine acuma in minte este cel al companiei apple , da? iphonul 3, 4 cred ca toti ati pus macar odata mana pe ele , si chiar daca sunt MADE IN CHINA , nu puteti contesta calitatea , finisajele exceptionale si senzatia de lux ...asa ca pt mine asta cu china numai tine de mult :) o seara placuta :P

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mr VW

    10

  • GABIVVX

    7

  • hangyouridols

    6

  • Ebi

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

hangyouridols

Uite,asta e un motiv pt care nu vreau sa cumpar produse made in china de la producatorii care si-au mutat productia acolo,tocmai ca prin acest fapt fac viata grea europenilor,adica ne-au luat painea de la gura ca sa zic asa.

Ca ai pomenit de iphone,da,e made in china;eu am preferat htc-ul ca macar stiu de cine si unde e facut,si crezi sau nu,e unul din motive pt care nu-mi i-au iphone;si fac acest lucru la toate produsele pt care le achizitionez,indiferent de marca lor,sa nu fie made in china!Prefer o alternativa al oricarui produs,si alternative sunt destule,numai sa nu fie produs in china!

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba din contra ,eu cred ca au usurat viata europenilor care satui de atatea taxe si impozite (vezi austia,belg,oland,germ) s-au reprofilat spre zone mult mai profitabile ;)) , dar gata cu polemica pe sub asta :) ca nu o sa reusesc nici eu si nici tu sa ne schimbam conivingerile :)) topicul se refera la cum arata hartia de filtru dupa 30mii k la masina mea inca odata zic cu scop informativ nicidecum sa te faca sa iti cumperi produse chinezesti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am remarcat ce marea majoritate a producatorilor de filtre,cand vine vorba de filtre de benzina..apeleaza la China.Posibil costul de productie e mai mic acolo si asta e cauza pt care le produc in China.Am cateva poze din fabrica de placute de frana Roadhouse din Spania(nu mai gasesc topicul respectiv).Sunt facute de cineva care a fost in vizita acolo.In fabrica respectiva se fac si placute Bosch,Trw,Om..etc.E posibil ca in fabrica din China sa se faca filtrele respective pt toti fabricantii si apoi sa se ambaleze separat.Nu ma mai mira nimic in industria auto ..asa ca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, discutiile au deviat cam mult de la subiectul topicului. Va rog sa va abtineti de la off-topic. Suntem pe o arie tehnica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indicat e sa-l schimbi mai devreme daca nu vrei sa arate asa 10 mii maxim 15 mii iar asta cu 150 de mii nu o cred in 8 ani schimbi direct pompa de banzina!

Eu nu inteleg de ce conteaza ca este murdar atata timp cat benzina trece usor prin el. Mai spun inca odata ca filtrul era f. bun dupa 150.000 Km si 8 ani. Am stiut ca este original pentru ca era anul fabricatiei masinii scris pe filtru. Ca sunt unii care-l schimba anual sau mai des sau tin uleiul jumatate din timpul recomandat, schimba distributia la sfert din timp, nu vor obtine decat o cheltuiala in plus sau cand vor duce masina la Remat pentru ca este veche, ruginita, urata, motorul va fi ca si nou. Depinde ce combustibil bagi. Cunosc unul la care filtrul de motorina nou a tinut 1/2 ora pentru ca baga motorina falsificata, furata, transportata in galeti murdare, ruginita,cu apa. Acum si rezervoarele sunt din plastic si nu mai vine rugina pe conducte.

Chiar m-am uitat in cartea masinii Seat si nu am gasit ca ar trebui schimbat vreodata filtrul de combustibil. Scrie ca doar la 60.000 de Km se schimba filtrul (kraftstoffilter,ersetzen-dieselmotor) dar numai la masinile diesel.

Cand pomenesti de revizii dupa carte, unii sunt oripilati. Nemtii nu stiu nimic, trebuie toate intervalele impartite la 4, ca este Romania, de parca nu este tara europeana. Nu mai este ca si acum 18 ani cand inainte de a porni masina iarna spargeam gheata din pompa de benzina de Dacia cu surubelnita.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam are dreptate Ebi.

Total inutila schimbarea asta timpurie a filtrelor. Eu le mai schimb si in sfertul din perioada normala , dar pe cheltuiala firmei daca as da bani de la mine sigur n-as schimba filtrul de motorina la 15 000 km cum am citit pe forum. Sau ala de polen.

Singurul filtru pe care nu l schimb des e ala de aer. In rest sa plateasca srl ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conditiile de trafic din romania sunt mult mai dificile.Stiti bine ce praf se depune pe filtrul de aer si de clima.Carburantul este asa cum este.In Germania spre exemplu diferentele de temperatura vara- iarna,nu sunt asa mari.In Germania acum sunt 25 grade,la noi sunt 40.Daca intri in autodata si vezi valori de schimb cu filtre de mototina la 90.000km si filtre aer la 90.000 ..iti dai palme.Cine are curaj sa mearga atat in romania cu un filtru de motorina? :lol: Oricum se spune si acolo,la conditii de trafic greu e recomandat sa se schimbe filtrele mai devreme.Eu zik ca filtrul de carburant la maxim 30.000km si filtrul de aer la maxim 30.000km si filtrul de clima 1/an..sunt valori destul de bune pentru romania.Sau mai timpuriu la 20.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Pt cei care nu si-ar schimba filtrele la 15k km ca li se pare bani aruncati,sigur nu si-au schimbat filtrele singuri sa vada in ce stare sunt!Si ne mai miram ca pica ba injectoare,ba un debitmetru,ba o turbina,ba se mai strica ceva pe la A/C.

Filtru de aer schimbat la 30k km pt o masina aspirata,nicidecum pt una turbo!

Filtrul de polen si eu il schimb la fiecare al 2-lea schimb de filtre,dar il dau jos,il scutur de praf si ai curat locasul.

Eu imi mentin parerea ca 10-12k km sau un an e suficient pt o masina turbo,si vb din experienta personala,ca om care isi serviseaza singur masina ;)

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ii dau dreptate aici lui cornel , la ce poluare este la noi ...pai noi ne comparam cu germania , nu stiu cati dintre voi ati avut ocazia de a parasi meleagurile si sa ajungeti pe landurile lor ,dar va spun , nici praf nu este la ei pe asfalt de asta luam noi romanii masinile in stare asa buna la 200mii de km la nemti si le dau samsarii la 110mii ca asta e diferenta !

Filtrele de asta sunt filtre pentru a se schimba regulat ! ebi si dorian : daca nu era importanta schimbarea lor (nu timpurie, in termen) nu le mai punea filet, cuple rapide si alte mijloace de inlouire rapida ci le punea suruburi imbus ca la filtru pompei de frana , bine nu ca ala nu ar trebui schimbat si el , dar muuult mai rar. Think about it a little ;)

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neamtul schimba uleiul la 50 000km si noi la 15 000. Hai ca bate la ochi rau. Cu uleiul hai ca merge dar filtrele alea nu si au rostul schimbate mai des, mai ales ca schimbatul filtrului de aer prea des dauneaza. Filtrul de motorina la fel, de ce sa l schimb la 8 000 km cum facem noi astia cu masinile mai vechi revizia.

Sa stii ca si in Germania este praf, ca nu au faianta pe camp.

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai proasta filtrare se obtine cu un filtru nou. In mod clar si cert. Nenegociabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica schimbarea prea des a filtrului de aer dauneaza ? Cui ? Buzunarului ?

La 8000km filtrul de polen de ex avea deja fire de iarba crescute pe el :)

Nu stiu in Germania, dar prin SUA spatiile verzi in oras au un fel de rumegus deasupra sa nu se faca praf...

Zona urbana cel putin face diferenta...

Nu cred ca in Germania isi permite un constructor sa scoata camioanele cu tone de noroi pe roti, sa murdareasca asfaltul sute de metri...

Voi nu luati in consideratie ca acel nr de km sint dati dupa o transformare din ore de functionare la un regim modic/mediu...

Si sigur respectivii nu au considerat viteza medie urbana 15-25km/h cum e la noi :)

Sau un 60-70km/h extraurban...

Sau ca in oras ai cel 3-4 semafoare si 10 treceri de pietoni pe km ...si opririle aferente...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dorianR eu in 2009 cand am luat golful l-am lasat 8 zile in fata blocului la matusamea, ca ne deplasam cu T5-ul sa vizitam munchen-ul

si era chiar langa o strada mare...

mare lucru praf nu s-a pus pe ea, chiar aproape deloc

cel putin in munchen unde am stat eu, in fiecare dimineata treceau cu niste masinute care aspirau trotuarele... si la 2 zile treceau si tundeau iarba tot cu niste masini... toti muncitorii erau mecanizati :D

nu are rost sa intram in discutii dar si eu am schimbat filtrul de benzina la 90.000km, fiind schimbat ultima oara la 60.000km

si arata bine, adica mai mergea pana ca hartia de pe interior sa fie compromisa de mizerii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ebi- filtrul cand este nou , este calculat de o echipa de ingineri , in asa fel in cat densitatea nanofibrelor si a spatiilor dintre acestea sa asigure un raport rata filtrare/ flow ideal pentru motorul in cauza. Dupa ce tu il pui o zi pe masina , il uzezi cum zici tu , microparticulele prafului., bezinei , uleiului imbiba respectivele microspatii ale filtrului astfel micsorand flow-ul , deci tu poate ca traiesti cu impresia ca iti filtreaza mai bine,dar defapt pierzi esenta ;)

dorian- tu nu stii de faptul ca la nemti chiar nu este praf ( am sa iti dau un documentar , iti dau si nr de tel ale multor pers ce au fost in germ , si iti pot confirma asta ) dar afirmi ca schimba uleiul la 50mii , da poate ala longlife in rest , iti arat si cartea mea tehnica a golfului cat a stat la nemti si a fost servizat regulat are schimbul din 10 in 10 , de unde am preluat si eu modelul.

Pentru ca voi nu puteti percepe / concepe niste notiuni minime de mecanica a fluidelor , nu are rost sa ne contrazicem aiurea facand offtopic. Asa ca va rog sa ramanem totusi la subiect !

Modificat de Mr VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 2 prieteni buni care se ocupa de ani de zile de importul de masini.Mai trag cate un ochi pe cartea service ale masinilor.Singura masina care am vazut ca avea service la 50.000km a fost un Opel asta G care in Germania era masina de Coca-Cola.Am ramas surprins si am gandit instantaneu:moama ce draq ulei baga astia de face schimbarea la 50.000km?Am gasit:Mobil 0w20 :blink: .In rest la majoritatea masinilor numai service facute la maxim 30.000 km sau la 20.000km.

Personal cand am schimbat filtrul de benzina la 30.000km l-am suflat pe partea de iesire,pe partea de intrare imi ieseau vapori si picaturi de benzina cu particule si cu mazga neagra...dar nu in sensul sa fie deranjant si sa ramai uimit.Cand am adus ''furia''din De ,m-am uitat pe cartea service si am constatat ca masina urma sa intre la revizie in De la intervalul de 20.000.Uleiul si filtrul au fost luate din De(fostul Castrol 5w40 softec dupa care suspin si acum ca nu se mai produce de 6 ani),si am spus sa schimb si eu filtrele ca tot omul.Am facut experienta cu suflatul prin filtru de benzina..si era impecabil si benzina scursa si ramasa din el arata impecabil,fara urme de depuneri sau de mazga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand proiectantul calculeaza flow-ul, tine cont ca acesta sa fie bun dupa 60.000 Km de ex. daca recomanda schimbarea la 60.000. Filtrul de benzina este f.f. mare. La Dacia era un filtru in carburator ( sita f. fina) de marimea unei unghii. La Oltcit care a fost masina anului in Europa in 1985 (Citroen) filtrul era la roata in spate cat un sfert din filtrele enorme de acum care cel putin in Germania nu se schimba la benzina dupa carte.

Oricum el nu se infunda brusc, eventual nu mai prinzi peste 100 Km/h la inceput sau ezita la acceleratii bruste. Benzina in general vine exagerat de multa care se intoarce inapoi pe retur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar mai exista un risc:daca filtrul se infunda si benzina nu mai circula..e cam nasol pt pompa de benzina electrica pt ca este tinuta in presiune si pana la urma cedeaza.Zilele trecute am auzit de un astfel de fenomen dar nu mai imi aduc bine aminte unde,ori un client al meu ori un coleg de aici de pe forum a patit lucrul asta.Mai sunt filtrele cu regulator de presiune incorporat sau atasat,la care daca se infunda filtrul ...o mare parte din benzina pleaca pe retur direct din filtru si cantitatea de banzina care ajunge la sistemul de injectie nu este necesara.Eu personal imi schimb filtrul de benzina la maxim 30.000km.

Rectific:cantitatea de benzina nu este de ajuns(nu necesara cum am scris...) :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos de filtrele MANN fabricate in China. Mann&Hummel au investit foarte mult pe piata chineza in ultimii 10 ani deschizand mai multe fabrici si chiar unul din cele mai mari centre de cercetare in China. Dealtfel a achizitionat si investit in companii subsidiare din India, Korea, Turcia, samd. Eu lucrez cu piese auto. Din experienta zic, daca am in raft 10 filtre mann cu acelasi cod, daca le desfac voi observa cel putin 4 tari de fabricatie, de la Africa de Sud la Argentina, Austria, China, Slovacia, etc. Si sincer deja am renuntat sa explic clientului ca filtrul facut in China sau Africa de Sud este acelasi cu cel fabricat in Germania pentru ca sunt fabrici cu aceleasi standarde de calitate. Deja ma zbarlesc cand aud ca nu dom`le eu vreau filtru Mann fabricat in Germania. E ca si cum ai vrea un Logan fabricat in Franta :) Parerea mea. Si da, in cazul nostru (locuitori ai plaiurilor mioritice) este cel mai indicat ca la fiecare schimb de ulei sa schimbam toate filtrele. Mai ales la diesel :) Am avut placerea sa schimb un filtru de motorina la un 1.9 tdi BKC dupa 45000 km :) si nu mai era un cartus ci un ciorchine de mizerie. Ma mir cum mai pornea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La 2.0 FSI, nu se schimba filtru de benzina, va dati seama cum arata ala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum nu se schimba? Se afla in rezervor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum si Made in Germany inseamna ceva de genul :

http://curezone.com/forums/am.asp?i=1063782

Mai vazusem pozele de sus, dar erau mai multe si ultima era cu bujia finala...scria Bosch pe ele :))

Zicea cineva din Bucuresti ce lucra niste piese pt Italia...o luna scria Made in Italy, urmatoarea Made in UE sau Made in xxxx...

Ce dorea clientul...

Un filtru nu tre' sa aiba pamint in el sa-l schimbi...acum depinde si citi km vrei sa tina motorul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Eu am alimentat ca din mai toate tarile din Europa vestica,sudica,nordica si centrala,locuiesc in UK si a drak` sa fiu daca am observat vreo diferenta;mentionez ca din RO alimentez de la OMV,Rompetrol si Petrom.

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Curat. Al meu la 160.000 arata asa

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

post-110272-13478960297698_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!