Jump to content

Pierderi ulei


Vad_Sunete
 Share

Postare recomandată

Buna ziua,

Am si eu o problema cu un Passat 2.0 TDI din 2006. Mai exact, pierde ulei prin partea superioara, se vede in poze mai exact pe unde.

Aveti idee pe unde pierde si de ce? Cum se repara?

Cand am completat uleiul, cred ca am pus cam mult, peste nivel. E posibil ca asta sa fie cauza?

Pozele sunt aici: https://picasaweb.google.com/114559294348694124969/PassatB6

post-23385-0-15451100-1341491371_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La putin timp de la cumpararea masinii, fiind indus in eroare de forma jojei de ulei, am completat cu ulei depasind limitta de maxim cu aproape 500 mL ulei. Nu s-a intamplat nimic rau, nu mi s-a umplut de ulei pe admisie, nu era mai mult ulei decat "normal" la nivelul intercooler-ului.

Acum depinde cat de mult ulei ai pus peste normal. Riscul este ca acest ulei suplimentar sa ajunga in catalizator.

Avand in vedere ca motorul este plin de ulei, probabil ca sunt probleme pe la garnituri (garnitura de la capac culbutori, etc). Eu am cerut schimbarea garniturii de la capacul culbutori doar ca sa fiu sigur ca totul este ok avand in vedere ca s-a umblat acolo, atunci cand mi s-a curatat filtrul din capacul culbutori (de fapt nu aveam nimic acolo, era curat, dar am vrut sa fiu sigur).

Verifica (desfacut, pus la loc) filtrul de ulei. Nu cumva sa nu fie capacul pus bine la loc si sa iasa jet sub presiune. Eu am spart blocul motor la un Seat, fiindca dobitocul care a facut revizia nu a pus capacul si garnitura cum trebuie la loc, iar colegul care a condus in ziua precedenta a mers cu masina, nestiind prea bine ce e cu martoru' ala rosu pe bord .... degeaba s-a remediat problema ca eu tot am patit-o la o zi dupa asta. Asa ca atentie.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Vezi sa nu cumva sa ai vreun semering de etansare de pe la distributie dus.

Acopo sub capacul ala de plastic e distriburia iar la axul cu came si la arborele cotit ai niste semeringuri de cauciuc .

Nu prea e bine sa intre ulei pe la curea ca aluneca dupa aia pe role si mai faci alta boacana .

Ce cod motor ai ?

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza 9 din cele de pe Picassa arata ca ii scapa ulei si pe deasupra capacului culbutori, nu doar pe langa distributie ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa e .

Dar ala este epuratorul de gaze .

Iar la filtru cum spui tu este exact in dreptul epuratorului din poza 9 dar doar ca este in fata motorului undeva langa EGR .

Nu cred totusi sa balteasca(scuipe) asa mult ulei doar de la garnitura de la capac, si doar intr-un singur colt .

O zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti scapa ulei pe la acea capsula vacuumatica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La B6 este un pic altfel decat la B5, B5.5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mars01, stiu ca e diferit. Acea capsula comanda niste clapete in interiorul galeriei de admisie care modifica traseul aerului aspirat. Acolo unde intra in galeria de admisie este un element de etansare care s-a defectat, iesit de pe ax, etc. Solutia este de inlocuire galeria admisie care nu e ieftina.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am avut masina in service pentru inlocuire de injectoare si mi s-a spus ca este fisurata galeria de admisie. Am mai fost la un mecanic dupa ce am luat masina, un mecanic de incredere care imi face reviziile si el a zis ca nu vede nimic la galerie.

Cum pot sa imi dau seama daca este sau nu fisurata? Se manifeste cu erori o astfel de defectiune sau are masina ceva zgomote ciudate? Ca nu de alta merge perfect.

Mentionez ca nu am pierderi de ulei si nici erori legate de galeria de admisie pe vag-com sau masina.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut! Vad_sunete cum ai rezolvat problema? Cat te`a costa?

 

Eu am un Passat 2007, 2.0 TDI, BKP si`mi scuipa ulei tot in zona aia. Eu totusi zic ca da mai putin decat la tine, dar vreau sa stiu cum ai rezolvat! Salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Am o problema cu pierderea de ulei, la viteza mare il arunca afara undeva intre cutie si pompa de ulei,, sub scut, stie cineva cum rezolv problema asta ?

Modificat de d4rkm4nx99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut si La Multi Ani !

Intervin si eu cu o problema .Pierdere de ulei pe langa pompa de motorina ,acolo este o mufa electrica care pleaca la injectoare si este prinsa pe chiulasa.Am vazut ca este un fel de garnitura de plastic ,este alta garnitura interioara de schimbat ?trebuie desfacut capacul la chiulasa si inlocuita garnitura ptr orice siguranta ?pierdere pe la capac nu vad ,precizez ca vad in zona acelei mufe.A mai avut cineva aceasta problema ?o sa incerc sa incarc un mic video ,eventual o sa atasez ceva foto .Astept parerile voastre ;)

Multumesc anticipat !!!

 

post-115525-0-00311300-1420474903_thumb.

post-115525-0-48329500-1420474940_thumb.

post-115525-0-37983400-1420474961_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Buna ziua am o problema la care as dori sa aflu cauza azi cand am stationat cu masina putin inclinata pe partea pasagerului cand am pornit si am intors masina am observat o pata de ulei pe jos cand sta masina normal nu curge da cand ii inclinata curge aveti vreo idee din ce cauza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costeaua

Pierzi ulei pe la oringul de la mufa de la injectoare. Da oringul jos si in locul lui pune doua oringuri normale cu acelasi diametru.

LucaBogdan

Cand parchezi inclinat curge uleiul adunat pe scut . Da scutul jos si vezi unde ai piederi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat scutul jos m-am uitat pe unde picura si era de la filtrul de ulei pe la un cablu cred ca ceva senzor care avea o piulita desfacuta am stranso acuma sper sa nu mai curga si am mai descoperit ceva o teava rupta ca si in poza 1 care nu stiu ce rol are sa imi spuneti daca stiti si daca puteti sa imi spuneti ce piesa ii in poza 2.Multumesc

Multumesc

post-155264-0-76280900-1436348860_thumb.

post-155264-0-43159800-1436348866_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreijanflorin

Salut!Vad_sunete iti aduci aminte care a fost problema pentru care ai deschis acest topic?Am fix aceeasi problema si nu imi dau seama care ar putea fi cauza!O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LucaBogdan

Teava rupta pare a fi  esapamentul de la webasto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Aveți idee,se poate pierde ulei pe la garnitura capac culbutori doar in partea din spate? În fața este perfect uscat,in schimb în spate partea dreapta a mașinii,sunt pierderi de ulei si nu stiu de unde.Ceva păreri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un feedback.S-a verificat la Masina în cauză( B6,BMP), de ce pierdea ulei doar pe partea din spate dreapta,concluzia( cel puțin până acum),:aproape toate șuruburile capacului de la culbutori erau desfăcute.Este posibil ca din cauza trepidatiilor motorului sa se desfacă șuruburile,si un număr așa de mare?

Modificat de gabi_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Nu au fost stranse. Daca e asta cauza sau garnitura nu a fost buna...

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna seara,am si eu o problema,azi am schimbat si eu uleiul la motor si dand jos scutul am vazut ca pierde ulei chiar la imbinarile inemnate,am strans umpic suruburile si nu pare sa mai piarda.Stiti cumva ce ar fi acolo si din ce cauza ar putea sa piarda si care ar fi soltutia?Uleiul pare curat deci cred ca e din cutia de viteze acolo pare sa fie imbinarea dintre cutia de viteze si motor.Si inca o intrebare stiti cumva ce ar fi acea tija neagra indicata de sageata?Multumesc anticipat.

20170315_160500.jpg

20170315_162713.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo e imbinata cutia de viteze.

Tija neagra se roteste la inlocuirea uleiului din cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sti cumva daca are o garnitura pe acolo care trebuie schimbata?Multumesc pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spala bine zona,mergi cateva zile si apoi vezi exact de inde curge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!