Jump to content

Modificari soft VW Polo 6R (Tuning)


Stormlord
 Share

Postare recomandată

Ehh, eu strict ma refeream la ce a spus polotsi, cum ca un 1.6 tdi (chiar si resoftat) nu trece de un 1.2 TSI (simplu din ce am dedus eu), ci mai degraba stau in paralel.

Resoftate ambele motoare..tine de cat de bine sunt facute softurile :) si cum au fost "invatate" masinile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • qwk

    32

  • Bogdan_wrc

    13

  • Circoloco

    8

  • Rave

    7

stau in paralel

Niciodata nu o sa vezi masina de 105 cai sa stea in paralel cu una de greutate aproximativa dar cu o treime mai multa putere...

Pe langa asta, 1.2-ul incepe sa se cam "gatuie" de pe la 130 in sus (daca se ajunge acolo...) si s-ar putea ca cilindreeea mai mare a dieselului sa-si spuna cuvantul.

1.2 e o masina care ajunge foarte repede la 80 Km/h, 7 secunde si putin daca nu ma insel, ia "fata" multor masini pe faza asta, si se misca foarte, foarte bine la viteze medii. Dar apoi se cam plafoneaza.

De exemplu are nevoie de inca 2 secunde sa ajunga de la 80 la 100 Km/h, 80-120 Km/h nu mai stiu acum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merita comparatiile astea...online. uitati un amanunt ff important, piesa dintre scaun si volan...si CUTIA!! care conteaza enorm. 2 masini de puteri apropiate, cu greutate apropiata pot fi distantate de cutii diferite. una scurta,alta lunga. ca sa nu mai zic, ca pana si o revizie facuta de curand ajuta. filtre imbacsite...pot conta si ele. pentru ca puterea e mica :) si diferenta mica.

hai sa lasam teoria :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as fi chiar curios sa facem un mini drag cand ne-om intalni in Buc, la vreo intrunire de Polouri. Sau intre timp daca e vreun TSI curajos disponibil sa il provoace pe qwk la un 0-100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0-100 dupa cum am scris am scos 9.2 cu prietena in masina si plinul facut, dar se putea si mai bine pentru ca la plecarea de pe loc pierd mult cu ESP-ul dezactivat. Nu am incercat decat o data cu ESP-ul activ si a iesit prost (9.7 parca) pentru ca la plecarea de pe loc o limiteaza (daca o tii turata cand pleci) si ii da in nas, in schimb se poate pleca foarte frumos si foarte bine cu ESP-ul activ dar fara sa o tii turata inainte de a pleca. Pur si simplu trebuie facuta "foarfeca" bine si pleci altfel de pe loc :) La o plecare buna si singur in masina ar trebui sa scot un 9 sau poate putin sub

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si a mea e "mai mare si mai groasa", doar ca nu e la fel de lunga.

Sau ... care ai curaj sa te pui cu basculanta de doua'j de tone?

Hai sa fin seriosi, are vreo relevanta de unde vine si cum a ajuns o masina la ... 100CP? E clar ca o Dacie 1300 stock, chiar si facuta pentru Franta, nu ii va putea tine piept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

tin sa va anunt ca sunt putin in fata unui leon de 1.4 TSi.. si ma tin cu el pana la 170 km/h :D.. eu sunt multumit de bestia mea :))

am aici un mic clip cu ea :D https://www.facebook...&type=3

Modificat de Lvu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija in Mamaia :D

Unde ai facut softul si cati cp ar trebui sa aiba acum?

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si atunci, care e rostul postului? Doar sa vedem ca-i dai cox unuia care are un motor mai "jmeker"? A, era sa uit: de mare angajament proiectoarele de ceata + pozitiile pe timp de noapte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai uitat de xenonul din proiectoare si de pe faza scurta.

@Lvu: Mai bine renunta la ele sau gaseste niste faruri cu lupa.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

1.6 TDI 75 CP dus la 143 CP si 320 Nm

 

Cred ca o sa-mi risc si eu curul si o sa fac update-ul de soft de la reprezentanta, ca mai apoi sa revin la lvbpowerengineering pentru 143 cp :D

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna bine......ce mai astepti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Meshtere, fa-ti un pustiu de bine si intreaba-i daca tuneaza si ascutitori ca a mea si daca da, in ce bani.

Sankiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane, da-mi un semn cand ajungi in tara sa vezi ce si cum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bwwlan, cand vii acasa, da-i o fuga pana la el, ca-i in ograda ta Vasile (LVB). Teoretic iti face orice masina, pentru ca softurile le face el, dar daca simte ca nu e pregatit pentru un motor, ia legatura cu cei de la Viezu, ca doar colaboreaza cu ei.

 

Fredy, astept vara, cand ma linistesc la Arad. Deocamdata sunt tot pe drumuri si nu prea am timp sa ma enervez cu reprezentantele si apoi sa merg si pana la Cluj pentru soft. Ramane de vazut in 2-3 luni.

Modificat de qwk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo ! Merita incercat,nu cred ca ai nimic de pierdut,ba chiar ai de castigat......caluti !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de pierdut fiabilitate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu mai este de mult noua,doar nu o sa o tina pana la adanci batraneti,lasa baiatul sa se bucure de ea la maxim !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan..fiabilitate nu a avut de la inceput..deci e relativa treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord in totalitate cu bucuratul la maxim ! Doar ca modificarile astea te baga la cheltuieli :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raman la ideea mea..Atata timp cat nu iti transformi masina in una de drag race dupa soft, nu ar trebui sa ai probleme. Sunt multi care merg cu stage 1+ sau 2 fara alte modificari la motor si nu au probleme. Eu ma bucur si de putere cand e cazul, dar si de consum (am consum mediu de 5 in Arad, dupa 250 km :) ) Drept dovada ca folosesc puterea doar la nevoie, nu non-stop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

a facut cineva tuning la tsi-ul de 90CP? Pina la urma sunt ceva difernte constructive intre TSI 90CP si TSI 105CP sau singura diferenta e din soft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!