Jump to content

Modificari soft VW Polo 6R (Tuning)


Stormlord
 Share

Postare recomandată

Pentru qwk si alti colegi interesati: am gasit pe un forum francez urmatoarea "cutiuta magica". Dupa descrierea furnizorului, se pot castiga 25% la putere, 30% la cuplu si aprox. 15% la consum. In plus, pretul este super convenabil, are 10 ani garantie si se zice ca nu afecteaza garantia masinii, fiind un modul plug and play. Gasiti aici si un filmulet care descrie detaliat modul de instalare si functionare. Totusi, parca suna prea bine, nu? Hmm...

Compatibilitatea dupa tipul de masina / motor o gasiti aici.

Cel mai tare raspuns la aria de FAQ :icon_thumleft: :

Q: It is necessary to remove the power box on the technical control ?

A: No, it is not necessary, but it is better to remove it.

Modificat de Stormlord
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • qwk

    32

  • Bogdan_wrc

    13

  • Circoloco

    8

  • Rave

    7

Eu am incercat un pow(d)er box si de la o firma si nu am simtit absolut nicio diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasati baieti ca o sa simt eu cu 7000 de euro.. stage 3

105cp/175nm la 170 cp/280 nm ceva de genu :D (sa fi nebun sa dai atati bani)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da 1000 de euro ABT si iti ofera 140cp si 250nm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ehh lasa ca nu exista doar ABT in domeniu asta. Uite, eu acuma astept softul de la Revo sa mi-o duca in 140 CP :D si pretul ma gandesc, si sper, ca nu o sa ajunga la asemenea cifre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face Voinea 1.2-ul la apx 135 cp / 250 euro...

Sent from the past to be read in the future.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-as merge pe TCM. Cel putin la TSI-TFSI, Revo are un feedback mult mai bun si nu aici, pt ca au reclama. Vb la nivel international.

As zice sa nu mai amestecam lucrurile aici si sa procedam cum a spus Aditu. E mai ok asa si nici sanctiuni nu atragem :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa mutam aici conversatiile legate de modificarile soft.

Legat de soft-ul de la ABT, am gasit un link (http://www.pitlane.b...w-140-ps-p20018)

undeva in Sofia.

Nu reneg ca cei de la REVO nu sunt ok. Ei chiar sunt cei mai buni daca pot sa spun asa, pe grupul VAG (VW,Audi,Seat,Scoda).

Am un prieten la Constanta care lucreaza la Revo si mi-a spus ca are in teste 1.2 Tsi DSG. A zis ca el imi poate face dar nu vrea (sa faca din masina mea un cobai)pana nu se asigura ca totul e ok..

o remapare, niste poze:

VW Polo 1.2 TSI - Etapa 1 (95oct)

si

VW Polo 1.2 TSI - Etapa 2

Modificat de Lvu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Revin cu noutati legate de soft.

Sambata aceasta am reusit intr-un final sa o resoftez. Puterea actuala este de 126 CP, pentru un consum optim. Poate la vara viitoare o sa o duc undeva in 150 CP, dar deocamdata este bine, avand in vedere ca puterea de fabrica a masinii a dat 68 CP fata de 75 CP cat zic cei de la VW. Acuma nu stiu daca am eu o problema tehnica sau pur si simplu atata putea masina.

In fine, acuma am ajuns in Bucuresti iar consumul e mai mult decat multumitor: 5%, la o viteza medie de 82 km/h. Din care am facut cam 600 km pe drum (Arad - Bucuresti) iar 100 km prin Arad. Masina a fost plina ochi. Atat portbagajul cat si bancheta spate erau cum n-au mai fost pana acuma + doua persoane.

In aproximativ aceleasi conditii am scos cu softul original un consum de 5.2-5.5% dar la o viteza medie de 70 km/h (mult mai incet din punctul meu de vedere)

Ambele consumuri au fost calculate atat la pompa, dar si pe BC (diferentele erau de +/- 0.2).

Cat despre putere..ce pot spune cand am 58 CP in plus :D Sunt extrem de incantat. Masina trage foarte bine, si deocamdata nu-mi doresc mai mult. La vara o sa primeasca si jante pe 16 + suspensie si atunci probabil voi mai face un drum la Cluj (digitaltuning.ro, unde o sa dati peste un om extraordinar) pentru a ii schimba softul cu unul customizat in functie de necesitati.

P.S.: Pe autostrada, la viteza de 130 km/h consumul a fost de 4.5 fata de 5.2 cu softul original.

Modificat de qwk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios cum trage si regret ca nu am mers o tura cu tine cand era stoc.

Asa am venit si eu ultima data la Bucuresti. Bancheta rabatata si bagaje pana in plafon :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Aici este si filmuletul cu testul pe dyno :D

Razvan, nici nu se compara cum tragea inainte..Lasa ca o sa te duc acuma si poate-ti faci o imagine cum tragea cu 58 CP in minus :))

btw, cuplul a crescut de la 195 la 274 Nm, dar se poate si mai bine (300-330, dar la o putere mai mare :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ambreiajul ce zice? Este si el acelasi ca pe motorizarile care au componente identice cu a ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, totul este identic. M-am uitat cu vag com-ul si am vazut o chestie interesanta, dar putin probabila. Are la mess values: Torque limiter for clutch protection care este setat la 1054 Nm. Nu cred ca este posibil asa ceva, dar acolo asa scrie. Oricum nu cred ca o sa am probleme.

Am facut rost si de poze, inclusiv cu graficul dyno. Partea cu verde este softul original, partea cu albastru e cel modificat. Softul a fost facut de Vasile (digitaltuning.ro) nu de altcineva. A durat mai bine de 3 ore doar primul soft..

post-88353-0-09563400-1349123271_thumb.j

post-88353-0-92330000-1349123276_thumb.j

post-88353-0-26253500-1349123282_thumb.j

post-88353-0-33054100-1349123289_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ti se pare cam tras de par cuplu ala? Eu am 280 la 200 de cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo Sorin,dupa o foarte lunga asteptare in sfarsit ai reusit.Sper sa fii multumit acum....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robi_zet, este cat se poate de normal pentru un motor diesel. Se poate si mai mult..

Modificat de qwk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este comparabil cu motorul de la Bmw de 2.0d - 280 Nm, si 122 CP putere.

Sa incerci un top speed aproximativ, ar trebui sa prinda 200 real.

Modificat de polotsi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezultatele sunt spectaculoase. Eu zic totusi sa nu fortezi mai mult de 130cp din el decat daca faci si un upgrade de intercooler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru curaj, colegu'. Ai fost primul care a spart gheata! Cu siguranta vom urmari cu interes impresiile tale de dupa modificare! Nu ai pomenit nimic insa despre pret...

Modificat de Stormlord
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata nu ii mai schimb softu..poate la vara viitoare. 126 CP imi sunt suficienti pt depasiri relaxate :)

Cat despre viteza maxima..am mers pe dyno cu 194 km/h in treapta a 4-a, iar limitatorul l-am crescut de la 190 la 230 km/h, desi mai mult de 170-180 nu am nevoie..si viteza asta fooarte rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce limitator aveai la 190? de turatie, poate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, limitator de viteza aveam la 190.

Stormlord pretul a fost unul la fel de personalizat ca si softul :) Pretul va fi de 390 euro (cu test dyno inclus - before/after).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde stii asta? e prima data cand aud asa ceva. care ar fi scopul lui? stiu ca exista limitari doar la 250 km/h, din motive legale la masinile fabricate in Germania.

limitator de turatie, da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!