Jump to content

Descarcare baterie fara consumator


vasilesatumare
 Share

Postare recomandată

Si consumul in stand-by cat este ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 02.02.2021 at 6:43 PM, Sandu saghina said:

Salutare tuturor, touran 2.0 din 2005, imi descarcă bateria peste noapte. Bateria este noua. Într-o lună i-am dat curent de câteva ori. Azi dimineata nici curent sa deschid din telecomanda nu avea. Electricianul zice ca are încărcare ok. 

Are...ca nu de la asta se descarca peste noapte. Cred ca electricianul....nu e prea electrician. 

Măsurați consumul in stand by, cu masina incuiata. Daca e mai mult de 40mA...adica 0.04A....e o problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare

In 3 zile mi se descarcă bateria la Touran 2012 2l cutie automata. Oare am măsurat corect ? E singura valoare care îmi dă pe aparat...

IMG_20240112_095547.jpg

Modificat de moldovan
Completare text
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu vad ca acolo ai masurat rezistenta la Ohm... trebuie la A curent continuu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, moldovan said:

Salutare

In 3 zile mi se descarcă bateria la Touran 2012 2l cutie automata. Oare am măsurat corect ? E singura valoare care îmi dă pe aparat...

IMG_20240112_095547.jpg

Nu, nu este corect. Pune aparatul de masura asa cum ti-a recomandat Andrei. Cu el conectat corect, trebuie sa ai max 0.03...0.04A consum in stand by. Switch inchis la capota si masina incuiata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus în aparat firul roșu la Amperi și am modificat. Așa e corect  ? Prima valoare a fost 1,98 apoi a coborât până la 1,23. Capota închisă, mașina încuiată.

IMG_20240113_142119.thumb.jpg.d1301042df1374b80f046c8b576602db.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bine, nu ai consumatori

 

fa un test de baterie la un service sau magazin de piese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explic mai detaliat : am doua Touranuri de 2 l unul 2004 și unul 2012. In august am luat baterie noua la cel din 2012. Cu o luna in urmă la cel din 2012 la 3 zile de necirculat nu mai puteam porni dimineața. Am crezut că e bateria cea noua...Acum am inversat bateriile și la fel e... de aceea cred că am totuși am un consumator. 1,28 e valoarea normala ? Nu trebuia 0,04...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi că are scala selectată pe 20mA, deci ar fi 1,28 mA. Mie unul mi se pare cam mică valoarea, nu știu ce indică aparatul daca valoarea curentului depășește scala selectată. Ar fi bine sa fie selectată scala de 200 mA sau mai mare. Pe scala de 5A valoarea de 0.04 ar fi 40mA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai "testere" aparatului conectate precum in poza pusa de tine, TREBUIE sa pui comutatorul pe domeniul de 5A, iti spune si aparatul, daca citesti in dreptul acelei "borne".

Doar asa vei putea citi o valoare corecta. (ceea ce citesti acum, nu are nicio insemnatate)

Mai trebuie sa stii ca va trebui sa astepti un timp indelungat pana intra toate sistemele in "deep sleep", daca nu ma insel, la masina ta, timpul va fi undeva cam la 30 de minute.

Din acest motiv, ar fi util sa gasesti sau sa gandesti o solutie de a tine "testerele"aparatului cumva fixate, cu mana nu vei putea sa le tii jumatate de ora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, uite că asta nu observasem in poză. Aspect foarte important.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, andrei_221 said:

e bine, nu ai consumatori

 

fa un test de baterie la un service sau magazin de piese

de unde sa fie bine, el pune fisa aparatului pe borna de 5A si comutatorul pe 20mA. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aparatul oricum are o singura borna pentru masurarea curentului iar acolo e specificat curentul maxim pe care il suporta: 5A curent continuu pentru 10 sec, la fiecare 15 minute. Oricum nu e ca si cum specificatiile de pe el ar insemna prea mult pentru un multimetru de "15 LEI". Dar cand nu stii exact ce masori, e bine sa incepi cu range-ul cel mai mare si apoi "cobori" daca valoarea e mai mica si/sau ai nevoie de rezolutie mai buna. Chiar si pentru nivel hobby recomand un multimetru cu un minim grad de protectie (sigurante), astea se mai sus pot fi periculoase mai ales daca te joci cu ele in jurul circuitelor de prin casa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie așa la multimetrul pe care îl ai tu. La cel din poza este cum s-a scris mai sus: borna pentru măsurarea curenților mici de ordinul mA, borna comuna cu măsurarea celorlalți parametri care este protejată de siguranță fuzibilă și borna pentru măsurarea curanților mari de ordinul A și care nu este protejată cu siguranță fuzibilă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, aveti dreptate ... La modelul asta pentru range-urile sub 500 mA trebuie folosit celalalt terminal. Dar daca i se descarca bateria atat de repede cred ca ar trebui sa inceapa cu masoratoare pe scara de 5A. Deci lasa-l conectat la fel ca in poza, dar pune selecotul pe 5A. Dupa asta lasa-l asa vreo 30min/1j si vezi ce valoarea ai. Idear ar fi sa simulezi si capota inchisa/masina incuiata... intra mai repede diversele module in standby asa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, adrian001 said:

Aparatul oricum are o singura borna pentru masurarea curentului iar acolo e specificat curentul maxim pe care il suporta: 5A curent continuu pentru 10 sec, la fiecare 15 minute. Oricum nu e ca si cum specificatiile de pe el ar insemna prea mult pentru un multimetru de "15 LEI". Dar cand nu stii exact ce masori, e bine sa incepi cu range-ul cel mai mare si apoi "cobori" daca valoarea e mai mica si/sau ai nevoie de rezolutie mai buna. Chiar si pentru nivel hobby recomand un multimetru cu un minim grad de protectie (sigurante), astea se mai sus pot fi periculoase mai ales daca te joci cu ele in jurul circuitelor de prin casa. 

Aparatul din poza are 2 borne de masurare a curentului.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am modificat și am pus pe 5A cu borna roșie sus la aparat, swich capota inchis și așteptat o ora sa se stabilizeze. Am 0.20. Am consumatori ?

17061859405761849694939652550296.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scot siguranță de 5 coboară la 0,16. In rest orice siguranță scot rămâne la 0.20. Ce sfaturi îmi dați ?

17061996938251658548993021869462.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este mare şi 160 mA. Trebuie să încerci cu toate siguranţele, inclusiv cu cele lamelare.

Mai jos ai un document cu poziţionarea şi destinaţia tuturor siguranţelor

bkd sigurante.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, moldovan said:

Daca scot siguranță de 5 coboară la 0,16. In rest orice siguranță scot rămâne la 0.20. Ce sfaturi îmi dați ?

17061996938251658548993021869462.jpg

Tot este mare. Trebuie sa ai max 0.04A...adica 40mA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!