Jump to content

Descarcare baterie fara consumator


vasilesatumare
 Share

Postare recomandată

vasilesatumare

Buna seara tuturor, am achizitionat un Sharan Freestyle din 2006 motor 2.0 Diesel in luna februarie 2012. Din februarie pana in aprilie, cu sharanul n-a fost umblata foarte mult (odata la saptamana, doar in oras) afara -15 grade pana la -20 grade, bateria a tinut, pornea fara probleme, masina fiind in garaj. De vro 3 saptamani vroiam sa mergem cu familia cu sharanul iar cand vroiam sa pornesc nimic, mort, nici becurile din bord nu se mai aprindeau, m-am gandit ca poate din cauza bateriei ca a stat foarte mult. La service au masurat bateria si a iesit ca ii buna 80% un procent foarte bun. Am schimbat bateria cu una noua, masurat incarcarea de la service totul oky. Am umblat cu ea vro 3 zile dupa care peste vro 3 zile iar am ramas fara curent. Am duso inapoi la service sa verifice bateria, au incarcato iar au masurat pe toate si iar peste o saptamana am ramas fara curent. Ieri am duso iar inapoi au verifiat din cap pana la coada dupa scurt circuit sau dupa orice care ar consuma curentul dar n-au gasit nimic, nu mai am idee ce as putea face cu sharanul unde l-as putea duce sau ce sa verific. Mentionez ca nimic nu a fost lasat pornit, nici plafoniera nici casetofonul nimic nimic.

Daca ati avea idee ce ar putea fi va rog sa ma ajutati,

Cu stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce unitate audio ai montata pe masina? este cea originala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vasilesatumare

da, ii cea originala cu care a iesit din fabrica, na fost schimbata nimic la ea, m-am gandit si eu la efectul cu descarcarea bateriei din cauza schimbarii unitati audio, dar nu.

Iin urma cu o luna a fost umblata la instalatia ac, m-am gandit nu cumva n-au pus ceva la loc, sau au prin un fir peundeva si se face scurt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce consum are in standby ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai schimbat unitatea audio de acolo e problema.Am stat 2 luni de zile cu un prieten cu passat b5 sa ne dam seama de ce i se descarca bateria.Si el exact aceeasi treaba,baterie noua varta in 3 zile era moarta.el i-si montase un radio gamma si inversase un fir in mufa fara sa-si dea seama.Mentionez ca am verificat de 100 de ori daca are consumatori cu aparatu si nu arata sa aiba nici un consumator,a fost in service si nu stiau aia nimic.Am luat jos radiocasetofonul meu si al lui de asemenea si ne-am uitat fir cu fir pe culori,am gasit firul,i-am schimbat pozitia si s-a rezolvat problema.

P.S acuma am vazut ca nu ai schimbat unitatea.Dar se pare ca nu tot timpul cand ai consumatori tii arata,ex cazul de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate, ai verificat daca alternatorul incarca si cat baga? Volti si cel mai important amperi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are cum sa-ti descarce bateria si sa nu vezi ca ai un consum mai mare de curent, in standby. A, ca ai un consumator, care se trezeste cand vrea el.... e cu totul altceva.

Daca alternatorul incarca... incarca. Nu se poate una fara alta.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vasilesatumare

da am verificat alternatorul incarca, are incarea corespunzatoare, 14 volti cred ca, are si ceas pt incarcare in bord si totul ii ok, cu casetofonul nu a fost umblat ii originala. La masina n-a fost nimic modificat , ma refer la tuning sau adugat alte piese, n-a fost umblat nici la cablaj.. in standy inca n-am masurat cat este consumul de curent dar urmeaza ca sa masor.

Va multumesc pt ajutor, deocamdata am luat bornele de pe acumlator si caut raspunsul pt problema :bom:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e cel mai important. Cu masina incuiata, nu trebuie sa ai mai mult de 0.04A. Sa apesi si switch-ul de la capota, sa fie pe pozitia capota inchisa.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vasilesatumare

oky, o sa incerc sa masor azi dupamasa, va multumesc de ajutor revin cu informatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De masurat daca nu stii, pui un ampermetru in serie cu circuitul (scoti conectorul de pe borna bateriei si pui firele ampermetrului unul pe borna si unul pe conector - sper ca m-am facut inteles).

Cu aparatul montat asa daca ai consum mai mare de 4mA sau 0.04A maxim 5 mA ai o problema. Lasa ampermetrul asa si scoate pe rand cate o siguranta si verifica daca se modifica consumul. Asa iti dai seama care este consumatorul. Daca nici de aici nu este problema atunci mai ai doua variante: electromotorul sau alternatorul.

ATENTIE! La astea 2 lucrezi fara tensiune, deci scoti aparatul de masura si lasi cablul departe de borna + sa nu cumva sa se atinga. Apoi scoti siguranta de la alternator care e in compartimentul motor (la mine e ca o tăbliţă in cutia de sigurante de deasupra bateriei) si masori consumul.

Daca nici acum nu e nicio modificare a mai ramas electromotorul (demarorul). Scoti iar aparatul de masura, borna separata sa nu se atinga sa n-ai tensiune, si de pe cablul gros de + de la baterie il desfaci pe cel care pleaca spre electromotor, fie din capul electromotorului ii desfaci alimentarea de + (acelasi cablu care il scoti din apropierea bateriei). Masori din nou si vezi daca e vreo diferenta.

Daca nici asta nu este problema si consumul e acelasi, atunci mergi la un electrician.

Sper ca m-am facut inteles. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe linga toate verificarile pe care ti le-au spus colegii, eu zic sa desfaci sa cureti si sa refaci toate legaturile la masa, la bornele de la baterie sa verifici si legatura intre cablu si borna propriuzisa, la alternator sa verifici integritatea firelor la prinderea in papuci ... ce vreau sa spun este ca un simptom dinasta, cind masina sta pe loc la aparatul de masura arata bine, cind masina este in mers, deci vibreaza si ai si curenti mari prin fire, de ordinul amperilor atunci efectul este foarte pronuntat, rezultind faptul ca nu mai incarca sau masina merge practic pe alternator... e o intreaga teorie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0.04A inseamna 40mA nu 4 mA.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vasilesatumare

Ma multumesc tuturor pentru informatiile foarte utile, maine o sa ma apuc de treaba sa masor fiecare pe rand, sper sa gasesc problema,

big2shae27 a fost apsolut de inteles, astept cu nerabdare sa ma apuc de treaba :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica toate manunchiurile de fire de la portiere si haion. Acelasi defect l-am avut si eu, cateva fire rupte care intrau in scurt. Din acelasi motiv inchiderea centralizata pornea singura pana consuma toata bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vasilesatumare

insfarsit am reusit sa rezolv problema! modulu de telefon a fost devina, cumva a patruns umezeala la mufe, care a cauzat un scurt si de accea cauza s-a golit bateria. au pus masina pe tester si i-a dat din start fault la comunicarea cu modulul de telefon. am scos mufa, au masurat consumul si a fost 4mA, pana acum nu s-a golit bateria, astept sa vad daca nu umblu cu ea. Va multumesc tuturor ajutorul si timpul :) va doresc toate cele bune!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

vasilesatumare, te rog - unde este situat modulul de telefon - vreau si eu sa-l verific, am si eu consum mare in stand by.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca sub scaunul soferului, daca nu ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salut. Eu am o problema numai ca am un consumator cat e oprita dar nu il gasesc nici la diagnoza nici cu electricianul care a vazut-o. Consumatorul arata pe aparat cand e inchisa masina ca ar fi undeva la 0.7 ceea ce imi cam goleste bateria in vreo 5-7 zile de la plina. Bateria e noua. Aveti ceva sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu - nu este usor de identificat cand ai masina... sa lucrezi pe ea. Dar asa, e imposibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Mda, aștept să dea un pic căldura, să mă apuc și eu de ivestigații. A mea se golește în câteva ore. O țin oprită cu borna scoasă. Cu toate siguranțele puse am un consum în standby de peste 200 mA (nu știu cât, mai mult nu poate aparatu' să vadă). Singura modificare, dacă scot siguranța 55. Dar și așa e mare, respectiv 100-110 mA. Însă nu mai am dezaburiri, semnalizări, avarii... Când e pusă, am un releu cuplat în permanență, se aude cum decuplează când o scot.

Numai să nu iau foc într-o zi înainte să o repar ...

 

Off topic: m-a "făcut" careva de interfață. Știți vreun coleg care comercializează VCDS?

Modificat de transilvanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Destul de mare consumul. 

Interfață - cauta în aria cu anunțuri 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Un video interesant cum poti verifica pe care siguranta este consumul, fara sa scoti sigurantele:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Ionut brașov
On 20.01.2019 at 18:23, transilvanu a scris:

Mda, aștept să dea un pic căldura, să mă apuc și eu de ivestigații. A mea se golește în câteva ore. O țin oprită cu borna scoasă. Cu toate siguranțele puse am un consum în standby de peste 200 mA (nu știu cât, mai mult nu poate aparatu' să vadă). Singura modificare, dacă scot siguranța 55. Dar și așa e mare, respectiv 100-110 mA. Însă nu mai am dezaburiri, semnalizări, avarii... Când e pusă, am un releu cuplat în permanență, se aude cum decuplează când o scot.

Numai să nu iau foc într-o zi înainte să o repar ...

 

Off topic: m-a "făcut" careva de interfață. Știți vreun coleg care comercializează VCDS?

Salutare tuturor. La fel și eu am probleme cu un consumator pe siguranța 55 si nu știu de unde este. Am măsurat cu ampermetrul si mai jos de 0.08 nu scade dacă scot siguranța 55 scade la 0.03. Am scos toate mufele de la usi și tot degeaba am schimbat și modulul de confort si nimic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare tuturor, touran 2.0 din 2005, imi descarcă bateria peste noapte. Bateria este noua. Într-o lună i-am dat curent de câteva ori. Azi dimineata nici curent sa deschid din telecomanda nu avea. Electricianul zice ca are încărcare ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!