Jump to content

Octavia 1 1.9tdi ALH fara putere


m2myo
 Share

Postare recomandată

Erori nu mai am de cand am schimbat N75. Log-ul in mers, se face cand motorul este incalzit(90°C) pe canalele 003,010,011 in treapta a 3-a si a 4-a?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • spidi

    19

  • pop cristian

    14

  • m2myo

    13

  • liqweed

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Astazi am incercat sa schimb furtunele de vacuum, dar nu am reusit in totalitate. Cel care merge la turbina si cel care merge la actuator nu am putut sa le schimb(au un fel de coliere si nu am putut sub nici o forma sa le scot).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare tuturor!Am cumparat si eu o Octavia 1.9 tdi agr 90 cp.Tragea ca un Sdi,iar dupa 2500 ture zici ca dadea in nas.Am remediat problema prin inlocuire furtune vacuum si debitmetru.Merge perfect!Turbina e fara vnt iar supapa e actionata prin presiune,nu prin vacuum.De aceea acele coliere care se dau greu jos.Furtunele vechi erau ok dar pline cu ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut,
Sunt nou pe forum si va rog sa ma ajutati cu o problema..

Skoda Octavia 1.9 TDI 66 KW cod ALH an 2003,model Elegance, merge totu bine..demaraj calumea, trage...dar cand ajung la 120 km/h pierde din putere brusc..Pot sa bag in orice viteza ca masina nu mai trage pana opresc si repornesc motoru, dupa aceea e ca si noua dar pana ajung la 120 km/h.

Daca aveti un sfat?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se blocheaza geometria variabila la turbo... pune un tester si vezi daca gasesti eroare de presiune prea mare.. sau deviere pozitiva... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o problema tot cu varianta aceasta de masina, masina porneste repede chiar daca este rece sau cald, cand o pornesc incepe sa scoata putin fum iar cand este motorul rece la drum masina da semne de intrerupere, mentionez ca injectoarele au fost verificate, debitmetrul schimbat luat original din magazin egr ul curatat, debitmetrul l am schimbat deoarece imi aparea eroare in bord la engine codul era g70 air flow sensor si dupa toate acestea masina nu merge in parametrii corespunzatori.

Cine poate sa ma ajutr si pe mine va rog frumos! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a scris de prea multe ori... nu are rost sa se mai reia aceleasi teme... mergi la cineva priceput, sau chiar la reprezentanta... Autec e destul de ok pe partea de diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!