Jump to content

Octavia 1 1.9tdi ALH fara putere


m2myo
 Share

Postare recomandată

Cauti acul in carul cu fan, chiar dc aerul ar avea 50 de grade afara si motorul ar da sa se sufoce ar faceo in turatii mai mici, cand treci de 2000 deja este mai putin sesizabil

Si al meu si al carui om trage mai bine dimineata si seara, azi cand am iesit de la servici arata pe climatronic 40 de grade, in mers a scazut la 37 simteam ca se sufoca, dadeam in ea avea putin turbo lag mult mai sesizabil dar cand trecea de 2000 era super ok

Simptomele pe care tu le zici nu au da face, lipsa putere si consum marit, dar spor la cautat

P.S. logul este al colegului K.I.D.U. , dc te uitai la loguri il gaseai singurel

Copy of 03.08.2012-001-004-007.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • spidi

    19

  • pop cristian

    14

  • m2myo

    13

  • liqweed

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu e vorba de temp aerului ambiant. Turbina trebuie sa te ajute sa bagi o cantitate mai mare de aer nu doar sa iti faca presiune. Degeaba face presiune daca se incalzeste si se dilata in draci. La log ul atasat al colegului se vede o crestere de doar 2gr. E diferenta mare intre 2gr si 30gr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti!de curand mi-am schimbat furtunul care duce de la valva spre turbo si de atunci am observat urmatoarele: motorul se simte ca trage abia de la 2000 rpm, uneori intre 2500 si 3000 rpm parca masina trage in suturi ca si cum ar face cv scurt pe undeva sau s-ar opri turbina 2-3 sec.........pe tester nu imi da nici o eroare! ma ajuta cineeva cu cv idei????!!!!multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spidi cand turbina face presiune ce se intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut baieti!de curand mi-am schimbat furtunul care duce de la valva spre turbo si de atunci am observat urmatoarele: motorul se simte ca trage abia de la 2000 rpm, uneori intre 2500 si 3000 rpm parca masina trage in suturi ca si cum ar face cv scurt pe undeva sau s-ar opri turbina 2-3 sec.........pe tester nu imi da nici o eroare! ma ajuta cineeva cu cv idei????!!!!multumesc mult

Si inainte de a schimba furtunul cum functiona ? Era in regula ?

Salut,

Cristi ai avut dreptate . Am testat alte injectoare si surpriza . Masina fuge de rupe, consum bun . Scartie cauciucurile la schimbare viteze 2->3. Acum sincer nu stiu daca injectoarele s au bulit cand s a dus si turbina sau niste mecanici binevoitori mi au sparlit injectoarele cand mi au reparat motorul. ma gandesc sa pun unele de 110cp , dar nu stiu ce sa caut macar de la ce modele (asv,afn etc..) . Mai trebuie modificat ceva in afara de injectoare entru upgrade 90->110CP ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o problema la circuitul electric. Elementele electrice de pe usa sofer au inceput sa pice unul cate unul in decurs de circa 1/2 an. Mai intai inchiderea centralizata functioneaza pt toate usile mai putin usa sofer unde tre sa bag cheia.Apoi lumina de semnalizare de pe usa si senzorul de usa deschisa au cazut si ele . Ultima o fost oglinda care nu se incalzeste si nici nu se poate regla electric din interior. Initial am zis ca s au stricat ele pe rand , dar am inlocuit oginda cu una functionala si tot nu merge si acelasi cod de eroare cu vag :00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4). cred ca e o problema la cntrala de confort, dar nu stiu ce e de facut. Ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. In primul rand vroiam sa multumesc colegilor de pe forum care fara sa citeasca postarile mele mi-au cerut log-uri. Problema mea s-a rezolvat prin inlocuirea injectoarelor(cele fara fir).

Masina o vand asa ca nu cred ca voi mai umbla pe aici. Multumesc totusi pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m2myo cei care vor sa te ajute iti cer loguri ca sa excluda anumite componente, dc nu a fost pe placul tau iti cerem scuze, nimeni nu are de unde stii ca injectoarele tale sunt defecte si mai ales pe forum, de multe ori nici cu o interfata nu poti sa iti dai seama , eu ce inteleg din fraza ta e ca multumirile sunt cam ironice, deci pana la urma cum sta treaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da exista si putina ironie, pentru ca eu am pus si un log in mers facut de un baiat din brasov (drum de 120km dus intors), dupa care am primit sugestii sa ajustez IQ si avansul, am imprumutat o interfata de la un vecin si neavand baterie la laptop nu puteam face log in mers. Apoi am postat cateva print-screen-uri si am mai cerut idei pentru ca mersul masinii nu se schimbase. Am avut noroc cu spidi ca a avut aceeasi problema si a gasit rezolvare.

3 injectoare fara fir (nu stiu coduri sau serii, nu m-au interesat, le-am montat si am dat cheie) - 300ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut baieti!de curand mi-am schimbat furtunul care duce de la valva spre turbo si de atunci am observat urmatoarele: motorul se simte ca trage abia de la 2000 rpm, uneori intre 2500 si 3000 rpm parca masina trage in suturi ca si cum ar face cv scurt pe undeva sau s-ar opri turbina 2-3 sec.........pe tester nu imi da nici o eroare! ma ajuta cineeva cu cv idei????!!!!multumesc mult

Si inainte de a schimba furtunul cum functiona ? Era in regula ?

Salut,

Cristi ai avut dreptate . Am testat alte injectoare si surpriza . Masina fuge de rupe, consum bun . Scartie cauciucurile la schimbare viteze 2->3. Acum sincer nu stiu daca injectoarele s au bulit cand s a dus si turbina sau niste mecanici binevoitori mi au sparlit injectoarele cand mi au reparat motorul. ma gandesc sa pun unele de 110cp , dar nu stiu ce sa caut macar de la ce modele (asv,afn etc..) . Mai trebuie modificat ceva in afara de injectoare entru upgrade 90->110CP ?

da era ok inainte.mergea fara sa aibe simptomele respective.....si acum tot asa ma chinui cu ea.....noroc ca am fost plecat si nu a circulat nimeni cu ea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,injectoare am noi de 110 cai pe masina 0.205 daca vrei s afacem schimb daca si ale tale sunt ok ,cu mare placere.

0742413007

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
PopaAlexandruGabriel

Salut!am si eu o skoda octavia 1.9 tdi motor ahf si imi intra in limp mode am facut un log in mers si o sa atasez singura eraoare care apare.va rog imi puteti spune care ar fi cauza?geometria sau actuatorul?

post-115459-0-31936600-1358680206_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa afli cauza faci un log,il postezi sa vedem apx care ar fi cauza, cauza exacta o afli tu cand desfaci sau verifici, din log te potindruma unde si ce sa cauti, dc iei limp mode poate fi atat actuatorul cat si geometria, cand dai jos actuatorul vezi exact care din cele doua etse defect, asta pentru ca ele lucreaza impreuna si dc una din cele doua nu merge nici tie nu iti va functiona turbina cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
alexandra2008

Salut 

Sunt nou pe aici dar asi vrea sa aflu niste raspunsuri care vrea sa ma ajute si pe mine deci am o Skoda Octavia ambient 19tdi 66kw-90cp ALH deci ce am observat eu cand sunt an  treapta a 3 execut o depasire sau veau sa o turez pe la 2800-3000  parca ar da an nas adica mi se par ca nu trage asa bine dupa care ai dau a 4 si totul devine la normal dar parca nu mereu si asta o simt bine cand urc dealuri si execut depasiri e de bine e de rau problema e ca eu am mai avut turbina rupta am reparato reconstruita nu e noua o turbina reconstruita are viata lunga sau nu voi ce pareri avet sa-mi dati care ati mai avut asa ceva???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello,

Consuma mai mult de 5.5 media ? Atunci curata injectoarele. Eventual Verifica cu un log in mers sa nu existe probleme la turbina si sa nu tina o presiune ridicata . Sau pierderi pe la vacum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandra2008

Salut

Nu consuma mai mult de 5,5 dar nu imi face mereu nu stiu ce sa cred e normal e prima skoda pe care o am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate intra in "limp mode". Incearca sa repornesti motorul si vezi dac isi revine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand intra in ''limp mode'' sunt multe cauze ,pot totusi pot sa va spun ca am avut si eu o problema si am rezoivat-o prin schimbarea actuatorului de la turbina  si a valvei n75 .post-10220-0-02681700-1369860419_thumb.j post-10220-0-31252900-1369860482_thumb.j.Foarte pe scurt din cauza spalarilor la motor actuatorul a luat apa si a ruginit membrana fiind sparta la demontare si plina de rugina iar valva n75 presupun ca s-a infundat cu ceva mizerie provenit la actuator ,clar este ca dupa ce am schimbat aceste 2 piese totul este ok .

Modificat de cfk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Stie cineva daca motoarele AGR 1.9 90cp au geometrie variabila?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, Ionutz_JON85, am un Seat Cordoba 1.9tdi AGR cu limp mode in treapta a 4-a la 3000 rpm. Am schimbat N75, urmeaza furtunele. Banuiesc actuatorul turbinei. Mentionez ca nu mai am erori. Stie cineva ce cod ar putea avea sau cum pot verifica functionalitatea acestuia?

Modificat de liqweed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai care actuator..?

Agr nu are asa ceva...

are doar wastegate

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ce ar putea cauza limp-mode?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log in mers sa ne uitam pe el - capsula vacuumatica ai si tu pe turbina.

 

pune si eroarea stocata pe Engine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!