Jump to content

fire contact pornire


althomas
 Share

Postare recomandată

Broasca model 1969-1970.

Am schimbat partea electrica a contactului pornire- atasat pe coloana- cu unul nou.Problema e ca cel vechi avea 3 fire, si cel nou are 4.Mentionez ca am nimerit firele si am pornit agregatul, dar a ramas un fir alb-negru, pe care l-am lasat in aer.Poate fi masa sau trebuie legat la altceva?

Am schimbat partea electrica ptr. ca nu revenea cheia in contact, ramanand pe demaror.

Multumesc pe aceasta cale lui DARA19, ptr verdictul bun de schimbare a partii electrice, care readuce in pozitie cheia din contact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil firul ramas este pentru faruri sau casetofon sau toate celelante, sa mearga atuncea cand nu sai la demaror.

incearca sa pui un bec pe el si cand dai la demaror sa vezi daca se stinge, astfel il legi pe faruri, ca sa nu manance curent la pornire, si alte sisteme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspunsuri (inclusiv PM), am sa verific daca are +, deocamdata l-am izolat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da'-i aşa de greu să iei şi să studiezi schema, în loc să pui întrebări fabuloase pe forum? Pfoai..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt beat de fericire că-s ANTI- consider ca ora inaintata la care ai scris si-a spus cuvantul.

Dormi in continuare, ca te-ai trezit prea tarziu sa dai raspunsuri fabuloase.

Daca nu studiam schema, mai nimeream firele sa pornesc motorul?

Tu poate ai schema cu 4 fire, ce am eu are numai 3.

Plus contactul original avea numai 3 fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o intrebare legata de contact: se poate repara un contact in care cheia se invarte doar pana pe pozitia "contact"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se schimba partea mecanica = 44 lei, daca e masina din semnatura ,1970

0656 Ignition lock + keys 68-70 43,92 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt beat de fericire că-s ANTI- consider ca ora inaintata la care ai scris si-a spus cuvantul.

Dormi in continuare, ca te-ai trezit prea tarziu sa dai raspunsuri fabuloase.

Daca nu studiam schema, mai nimeream firele sa pornesc motorul?

Tu poate ai schema cu 4 fire, ce am eu are numai 3.

Plus contactul original avea numai 3 fire.

Evident că le poţi nimeri şi fără schemă şi, mai lasă tu pentru tine comentariile cu privire la orele la care scriu. Mare brânză, să faci scurt între 2 fire şi să le atingi cu un al treilea, cel care se duce la solenoid.. Greu o mai fi.. Pentru modificări, îţi trebuie ambele scheme, cea a maşinii pe care o deţii şi vrei s-o modifici şi cea de la care ai reperul cu care vrei s-o modifici. Cea din urmă poate lipsi, asta dacă te duce mintea să pui un ohmetru şi să determini între ce borne face scurt contactul în sine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema s-a rezolvat de cateva zile.

Nu te mai baga in seama, cu raspunsuri de 2 lei- faci scurt intre fire, pui ohmetru , etc.

N-am modificat nici o masina- asa a venit contactul = NOU.cu 4 fire, ptr an fabricatie 1970.

Seby a raspuns f. bine, si nu s-a dat in spectacol , ca ce multe stie el.

Ca intotdeauna, polemica cu tine e FABULOASA.,si nu-mi mai pierd timpul sa-ti raspund.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broasca model 1969-1970.

Am schimbat partea electrica a contactului pornire- atasat pe coloana- cu unul nou.Problema e ca cel vechi avea 3 fire, si cel nou are 4.Mentionez ca am nimerit firele si am pornit agregatul, dar a ramas un fir alb-negru, pe care l-am lasat in aer.Poate fi masa sau trebuie legat la altceva?

Am schimbat partea electrica ptr. ca nu revenea cheia in contact, ramanand pe demaror.

Multumesc pe aceasta cale lui DARA19, ptr verdictul bun de schimbare a partii electrice, care readuce in pozitie cheia din contact

Să-ţi reamintesc cine se bagă-n seamă aiurea cu topic-uri fără noimă? :D

Io nu ţi-am zis ce multe ştiu io, ci te-am sfătuit ca, înainte să întrebi aiurea, pe forum, să pui mâna pe un manual şi să citeşti pe o schemă. E totul acolo, negru pe alb. Masă la contact, ha? Tare asta.. Va rămâne pentru posteritate, la fel ca fularul lu' năstase..

Modificat de bogdanawo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ala e firul pentru circuitul "X", care are rolul de a stinge farurile cand iei contactul si cand dai pe demaror, pt a avea mai mult curent la pornire. e si un releu in schema aia, din cate stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca intotdeauna, polemica cu tine e FABULOASA.,si nu-mi mai pierd timpul sa-ti raspund.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ţi-l pierde, că se ştie că ai timp muuult.. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum strica firele astea prietenia! :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!