Jump to content

Probleme ABS+ESP


eugenus
 Share

Postare recomandată

Germania 14 grade ziua 7 noaptea :((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumos - incerca sa faci valorile cat mai exact din prima - daca faci 025 ok, poti face ulterior grupul 026.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, Costi88cos1 said:

am inteles am sa fac cum se face si am sa astept vremea potrivita.....eu cred ca aveti dea face cu tot felul de `tantalai` zilnic dar credema nu toti sunt zgarciti, chiar ma s fii dus la cineva care sa chinuit sa invete sai dau de munca.In germania nimeni nu se baga la o pompa de golf 6 adaptata la golf 5 din cauza legilor,deci singura mea sansa sunteti voi care alegeti sa ajutati si chiar multumesc la multi ptr efortul si timpul acordat inclusiv tie!

acum ce vrei sa inteleg eu din ``asa cum se face``?pe ross tech spune sa fie motorul rece cand incepi,temperatura abs sa fie sub 27grade C si ca dureaza aproximativ 5 min

iar de la tine citesc ca poate dura si 30 de min....spunemi mai multe detali:cum ai tinut pompa rece ,daca e calda nu e problema doar daca se infierbanta,daca ai facut amandoua adaptarile,ce timp a trecut intre ele, din cate am ineteles eu trebuie facute amandoua....

P.S. imi cer scuze ``de iesirea putin groteasca `` asta sunt!!! unul din oameni care incearca sa invete.

Deci, la mine la o masina a durat 3 minute, la alta cam 20, deoarece nu a vrut ea mai repede. Trebuie apasata si mentinuta pedala de frana astfel incat sa indice valoarea ceruta de acele blocuri de valori. Cu cat valoarea presiunii din pompa se incadreaza cat mai exact in acel interval, cu atat procedura se termina mai repede.

Iar la 14 grade afara, nu e o problema de temperatura, ideal e sa o faci cu masina si motorul rece, de ex, dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

recomand sa nu faceti acest test de valve hidraulice doar iarna....singura mea rezolvare a fost inlocuirea pompei !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
dragos spirtu

am si eu eroarea urmatoare : 0029-ABS wheel speed sensor; rear left (g 46)   003 - mechanical failure-intermitent  .ar trebui sa ma leg de inelul de pe butuc la rotii spate stanga?.ar trebui curatat sau schimbat sa stiu sa il comand .va multumesc de ajutor.mentionez ca se aprind martorii ABS+ESP  cand si cand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba rulmentul cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Mi s-a aprins si mie deodata cand am plecat de la peco martorii ABS si ESP-ul, cel cu rotile in patinaj. Plus cercul rosu cu semnul exclamarii. Cei drept al cauciucurile cam tocite. Dar am scos bornele de la baterie si le-am pus la loc si s-au stins toti martorii. E normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e normal. Verifica daca ai lichid de frana suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Am un Golf V din 2005, de ceva timp mi se aprind becurile de ABS+EPS dupa ce depasesc 20-30k/h. Am dus-o la mecanic si a constatat ca inelul de la rulment era dus( din cate am inteles acesta nu se gaseste separat). Am hotarat ca il voi schimba, dar din necesitate a trebuit sa iau masina de la el fara a schimba rulmentul( acesta a fost montat la loc fara inel). Cand m-am dus sa iau masina, acesta mi-a predat-o si cu martorul de la volan galben aprins si nu imi mai merge servo. Explicatia lui a fost ca a trebuit sa dea jos bateria ca sa se uite la fire si sa anuleze senzorul de la placuta de frana fata stanga( si acest senzor imi era aprins in bord). La scanarea cu VAG imi apare erorile de mai jos.Am incercat sa fac setarile indicate pe site la rosstech dar nimic, eroare persista si servo nu merge.

Aveti idee ce ar putea fi? Are vreo legatura cu faptul ca a dat jos bateria, cablul de la senzorul de placute?

 

Address 44: Steering Assist        Labels: 1Kx-909-14x-44.clb
   Part No: 1K1 909 144 G
   Component: EPS_ZFLS Kl.0       1401  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 2F6DF537BEE897663D9-807A

2 Faults Found:
02546 - Steering Limit Stop
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
             Freeze Frame:
                    Mileage: 4720 km
                    Temperature: 36.0°C
                    Voltage: 13.70 V
                    Voltage: 13.60 V

00778 - Steering Angle Sensor (G85)
            000 - -
             Freeze Frame:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor,

Am si eu o problema legata de ABS-ESP la un Passat B6 2.0TDI 140Cp BMP.

Sa va povestesc cum sta treaba.

In timp ce mergeam catre casa auzeam dinspre roata stanga fata un fel de bocanit ca si cand as fi avut ceva slab pe la la articulatii. La un moment dat mi s-au aprins brusc 3 martori luminosi in bord - ABS, ESP si Parking Brake. Cand am ajuns acasa am ridicat masina pe cric si am constatat ca aveam joc in roata. Am demontat roata si am vazut ca surubul care strange planetara de fuzeta era slab - masina a fost in service in urma cu 2 sapt pt un schimb complet de kit ambreiaj si probabil au uitat sa il stranga dupa ce au umblat pe acolo.

Am facut o scanare si am obtinut erorile de mai jos. 

Adresa 03: ABS frâne        Eticheta: ROJ\3C0-614-095-C2.clb
   Numar VAG SW: 3C0 614 095 P    HW: 3C0 614 095 P
   Componenta: ESP 440 C2     H015 0003  
   Revizie:  H015       Numar serial: 0658262698
   Codare: 0013602
   Atelier: WSC 00028 028 00001
   VCID: 2F677849BEF89859C61-807A

1 cod a gasit:
00283 - Senzor ABS stânga fata-G47- 
            004 - lipsã semnal / nu comunicã - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100100
                    Priorit.defect: 1
                    Frecv. defect: 2
                    Resetare contor: 146
                    rulaj: 140140 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2016.09.14
                    timp: 19:08:27

 

Adresa 53: Frâna de parcare        Eticheta: ROJ\3C0-907-801-53.clb
   Numar VAG SW: 3C0 907 801 B    HW: 3C0 907 801 B
   Componenta: EPB  VC8HC001   013 0001  
   Revizie:   013       
   Codare: 0000011
   Atelier: WSC 00028 028 00001
   VCID: 21438E71F82C3E29405-8074

1 cod a gasit:
01316 - Modul de control ABS 
            013 - Cititi vã rog memoria de defecte - MIL aprins
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 11101101
                    Priorit.defect: 3
                    Frecv. defect: 102
                    Resetare contor: 147
                    rulaj: 140144 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2016.09.14
                    timp: 19:47:04

             împrejurari cod:
                    tensiune: 12.21 V
                    contor: 236

 

Am strans surubul in speranta ca aia ar fi problema, am sters erorile, dar nu s-a rezolvat. Am desfacut senzorul ABS, l-am curatat - nu pare afectat, am verificat cablajele - sunt ok, am sters erorile din nou, dar cum merg 50m cu masina acestea reapar. Am incercat sa testez si senzorul cu un multimetru cum am vazut in niste tutoriale pe youtube si pare ca ar functiona. Nu stiu sigur insa daca respectivele filmulete prezinta metode ok de testare 

 

 

 

Aveti idee care ar putea fi cauza?

PS: Cand am curatat lacasul senzorului am gasit in interior un fel de garnitura/bucati de cauciuc deteriorate pe care le-am scos afara. Aveti idee daca senzorul ar trebui sa aiba vreo garnitura? 

Multumesc

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel inel este pe rulment, as ca trebuie sa-l schimbi cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce inel este vorba? Nu imi este clar la ce inel te referi... Eu nu am vazut vreun inel pe acolo. Poti fi un pic mai specific te rog?

Deci problema nu ar fi legata nici de senzor, nici de modulul ABS?

Multumesc

 

PS: am gasit pe epiesa.ro un inel senzor ABS. Asta ar fi problema? Vad ca se gaseste si separat

http://www.epiesa.ro/inel-senzor-abs-vw-passat-3c2-2-0-tdi-metzger-0900179/19957/10138/piesa-2137417/#

Modificat de novgaby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Ca sa nu deschid un alt topic vin si eu cu urmatoarea intrebare legata de esp. Din ce am citit pe aici pentru un upgrade la ceasuri alb/color/3d pentru modelele mai vechi de MKV este nevoie de upgrade la pompa de ABS de la MK60 la MK70.

Pe modelel mai noi 2011+ existe pompe cu senzor G200 si G202 inclusi in pompa. Din acest motiv vin cu intrebarea: se poate face upgrade de la ABS la ESP prin schimbat pompa, buton abs->esp si cablaj aferent ? sau este nevoie de chestii mult mai complicate ? In ideea in care nu trebuie sa trag fire prin masina pentru senzorii si alte chestii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti trebuie MK60EC1, nicidecum MK70.

Se schimba mufa, nu se trag aklte fire in masina, eventual se schimba 2 conducte de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Al Bundy said:

iti trebuie MK60EC1, nicidecum MK70.

Se schimba mufa, nu se trag aklte fire in masina, eventual se schimba 2 conducte de frana.

poti te rog sa imi dai cateva repere sa stiu pe ce platforma le gasesc. 

in prima faza ma gandesc sa fac upgrade la esp... cluster mai vedem.

eventual tot ce am nevoie ca piese, sa le strang sau sa fac un calcul sa vad daca merita. daca comunica cu ecu sau cu IC etc

Modificat de dragosmp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

g6, o2fl, a3 din 2010 incoace, leon la fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Al Bundy said:

g6, o2fl, a3 din 2010 incoace, leon la fel...

Pompa, Senzori roti ( nu stiu daca cei din 2006 transmit aceiasi informatie catre pompa) si mufa de la pompa mai am nevoie de alte piesa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzori nu trebuie, sunt aceiasi.

Mufa, pompa abs, suport pompa, eventual 2 conducte de frana daca nu se potrivesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mk60 o gasesti si pe golf 5. Un gunoi de pompa de la ate, are senzorul g201 inclus in placa hidraulica care crapa subit.O pompa noua ajunge undeva la 7000ron una sh 400-1000 ron si aici e loterie, iti pui esp si in cel mai scurt timp iti crapa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Dacă am dat motorul si cutia(DSG) jos de pe mașină timp de 6 săptămâni, la remontare ar trebui făcute ceva coduri ?!  Mecanicul îmi spune că stă aprins in bord ABS. El citește sau încearcă să citească erorile cu AutoCom pentru multi marca... Ce sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza erorile stocate, exact asa cum apar ele.

a mers cu masina, sa se reinitializeze G85, etc ? daca nu, normal ca nu le poate sterge. Daca da... posteaza erorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mers cu mașina 3-4 km, din ce am înțeles de la el, însă pentru că nu vrea să.i stea cineva pe cap când lucrează la mașini , nu am văzut ce erori i.au apărut pe test. Repet când l.am întrebat ce test are, mi.a răspuns Autocom multi marca. Îmi spunea la țel ca incerca să șteargă eroarea dar nu poate....

A, încă ceva, mașina este un Seat Leon 1p, 2.0 TDI DSG, însă bănuiesc că nu diferă de Golf la coduri etc

Modificat de Adrian_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, fara erorile stocate, nu te putem ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, corect, o să.l întreb, după care revin. Merci !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!